Had ik al verteld dat ik nog beroerder zing dan de wortel van het opgeteld zangvermogen van Natasia en Brian??quote:
Dat heb ik ook, maar dan als ik een DVD in mijn CD-speler doe.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laat ik het zo uitleggen: Als ik een CD in mn DVD speler doe zie ik niks
Nee, da's de magnetron/grill/hetelucht-oven. Duh!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gare apparatuur...
Das voldoendequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik nog beroerder zing dan de wortel van het opgeteld zangvermogen van Natasia en Brian??
Leg dat dan maar eens uit voor 12 euro aan een helpdescmormelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gare apparatuur...
Ook een kruidenboterbroodje op 9 minuten magnetron gezet ipv 9 minuten oven???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, da's de magnetron/grill/hetelucht-oven. Duh!
Dat is bij de Chello helldesk toch standaard de eerste zin? "Het ligt aan uw apparatuur"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leg dat dan maar eens uit voor 12 euro aan een helpdescmormel
Helpdesk met kquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leg dat dan maar eens uit voor 12 euro aan een helpdescmormel
Wordt dit nu naast een Sjansen Met Leandra ook al een Koken Met Leandra topic?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook een kruidenboterbroodje op 9 minuten magnetron gezet ipv 9 minuten oven???
Doe me een lol zeg, ik zet de keuken bijna in de fik door de combi magnetron op 9 minuten magnetron te zetten als het 9 minuten oven moet zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wordt dit nu naast een Sjansen Met Leandra ook al een Koken Met Leandra topic?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is bij de Chello helldesk toch standaard de eerste zin? "Het ligt aan uw apparatuur"
Ik leer hier zo veelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg, ik zet de keuken bijna in de fik door de combi magnetron op 9 minuten magnetron te zetten als het 9 minuten oven moet zijn![]()
En nog helpt nix..... Chello ten voeten uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt![]()
En heb geleerd dat je op alles moet antwoorden: "Heb ik al gedaan"
Ja, vooral wat je niet moet doen.... damn, keuken blauw, stokbroodje met kruidenboter in de fik en de combi-magnetron doodquote:
Du Pain Flambée A La Leandra!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg, ik zet de keuken bijna in de fik door de combi magnetron op 9 minuten magnetron te zetten als het 9 minuten oven moet zijn![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Du Pain Flambée A La Leandra!
aanbevolen drankje: veel bluswater
Samen een keer eten ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vooral wat je niet moet doen.... damn, keuken blauw, stokbroodje met kruidenboter in de fik en de combi-magnetron dood![]()
Sterker nog: ik zag dat de OP al minimaal 1 keer door een Mod neergezet wasquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal, sjees Leandra ze hebben nog steeds nix ontdekt ;p
Ik heb um ook geopend, maar vond het wel best zo, dus lekker laten staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zag dat de OP al minimaal 1 keer door een Mod neergezet was![]()
Ik maak wat warm, haal wat of we gaan lekker naar een eetcafequote:
Ik lig dubbel... en Ian waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb um ook geopend, maar vond het wel best zo, dus lekker laten staan.![]()
Dat tussen jou en Ian is echte romantiekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig dubbel... en Ian waarschijnlijk ook![]()
Jij weet wel hoe de magnetron werkt??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik maak wat warm, haal wat of we gaan lekker naar een eetcafe![]()
LOL...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat tussen jou en Ian is echte romantiek![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe de magnetron werkt??
Laten we maar op safe spelen... we gaan wel ergens wat eten![]()
Gewoon even een stream met Brainless erop aanzetten, dan koken jullie allebei.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gewoon even een stream met Brainless erop aanzetten, dan koken jullie allebei.
Is dit een verkapte uitnodiging ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
Demins verzoekt ons stoned zijn keuken in te stappen??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging ?
haha nou zullen we dan maar foto's ruilen kunnen we ze koppelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
Petra??
Ik laat mijn puber net dat stukje van die excuses van Ian_Nick lezen en daar ging het door over schoenmaten.... hier dus: [SC # 17] Waar Off-topic posts altijd on-topic zijn
Waarop zoonlief gelijk zegt.. oh een dochter van 15???![]()
Mijne heeft Galabal van school dus die mag ik straks gaan halen. De andere 2 waren moe en gingen vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
Sjezus...... de kid zit hier mee te lezen, zegt ie: kom, zullen we wat spacecake maken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Demins verzoekt ons stoned zijn keuken in te stappen??![]()
Is wel grappig: 1.90 (and still growing) naast 1.60quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
haha nou zullen we dan maar foto's ruilen kunnen we ze koppelen.![]()
Volgens de kinderarts wordt ze ongeveer 1.64 langer zeker niet. Dus dan heeft ze soort van trapje nodig of van die plateauzolen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is wel grappig: 1.90 (and still growing) naast 1.60![]()
Idd, vooral omdat die van mij ongeveer 2.05 wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens de kinderarts wordt ze ongeveer 1.64 langer zeker niet. Dus dan heeft ze soort van trapje nodig of van die plateauzolen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |