Neeeee...geen plakje cake.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat het ook plakje cake kan zijn ..........
Tja in 020 is het naast elke buurtsuperquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
In de stad Groningen is niet lang geleden zelfs een officiële cannabis apotheek geopend, waar je wiet op recept (en geheel vergoed door de zorgverzekeraar) kunt halen.
http://www.hivnet.org/Act(...)mrt_2007/canabis.htm
Menselijk..lijkt mequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Kinga het volgende:
waarom is het dat ik lieke en huub zo lief vond samen, en als ik brian en amanda zie zoenen het ontzettend smerig vind?
Een apotheek, is iets anders dan een coffeeshop.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja in 020 is het naast elke buurtsuper![]()
Ik dacht psies 't zelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Kinga het volgende:
waarom is het dat ik lieke en huub zo lief vond samen, en als ik brian en amanda zie zoenen het ontzettend smerig vind?
tuurlijk en biefstuk koop je bij de slager en heeft niets met dieren te maken......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:02 schreef snetje het volgende:
o mijn god ! amanda denkt dus echt dat haar nertsjes aan ouderdom zijn gestorven![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een apotheek, is iets anders dan een coffeeshop.
Het enige wat ik er werelds aan vind, is dat het de populariteit van Huub drastisch zal dan dalen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
SHE wordt soft?
Ik vind het een wereld idee op zogenaamd een plukje haar en een halsband aan Amanda te geven en te zegggen snik snik.... Juicy heet het niet gehaald.... ze loop zelf ook met rrn jas dierenleed rond...
Das modequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef demins het volgende:
Brian wordt steeds meer een operettefiguur met dat sjaaltje...![]()
Iemand in zijn gezicht spugen doe je ook niet, maar net als Huub zou ik voor Brian een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Duidelijk niet gewend om om honden te geven, anders doe je zoiets niet.
Nooit.
Bij de Apotheek hebben ze soms ook thee en bij de coffee shop paracetamol. Dus best lastig om ze uit elkaar te houdenquote:
Het gaat hier om miljoenen niet om een zak M&M's...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er werelds aan vind, is dat het de populariteit van Huub drastisch zal dan dalen.
Nooit.
De zorgverzekeraar heeft daar minder moeite meequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij de Apotheek hebben ze soms ook thee en bij de coffee shop paracetamol. Dus best lastig om ze uit elkaar te houden
Hoorde je net niet reageren toen Japio een dikke vrouw voor vreetzak uitschold.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er werelds aan vind, is dat het de populariteit van Huub drastisch zal dan dalen.
Nooit.
En daarom past ze ook zo prima bij Brainless, in het kader van soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat van dat lage iq klopt wel.
Haar algemene ontwikkeling is om te huilen.
In feite geldt dat pas na een jaar. Nu krijg je nog gewoon een nieuwe als iemand de villa verlaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat hier om miljoenen niet om een zak M&M's...
Dat keur ik af van Jaap.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoorde je net niet reageren toen Japio een dikke vrouw voor vreetzak uitschold.
Dat mens was triest,werkeloos en vrat zeker de hele dag.
Omdat het bij Brian en Amanda goedkoop en ordinair is.Bij Huub en Lieke vond ik het ondanks de mening van vele hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Kinga het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
In de stad Groningen is niet lang geleden zelfs een officiële cannabis apotheek geopend, waar je wiet op recept (en geheel vergoed door de zorgverzekeraar) kunt halen.
http://www.hivnet.org/Act(...)mrt_2007/canabis.htm
Dacht eigenlijk ook dat de apotheek het verstrekt (weed) voor pijnbestrijding, dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
De zorgverzekeraar heeft daar minder moeite mee![]()
Beter nog zet je er thee vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Dan is het maar te hopen dat ze dat via druppels, tabletten of via een injectie tot zich moeten nemen want als dat via een sigaretje geinhaleerd mag worden dan ga ik steigeren.
Ik als bescheiden rookster mag nergens meer een sigaretje opsteken maar als ik aan de cannabis ga, dan mag het weer wel. Kom, zeg me dat het niet waar is! Toe, toe, zeg me dat ik het verkeerd begrijp.
![]()
en eetlustopwekkersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk ook dat de apotheek het verstrekt (weed) voor pijnbestrijding, dat zou zomaar kunnen.
Nee, Jaap en Brian hebben een hoog IQ, en (zeker Jaap) een laag EQ.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En daarom past ze ook zo prima bij Brainless, in het kader van soort zoekt soort.
Gespeend van enig talent en realiteitsbesef, gevoelsarm, in de lagere regionen qua iq en eq.
Jammer voor Jaap dat hij fysiek zo onaantrekkelijk is voor Brainless en Amanda, anders had hij er ook prima bijgepast.
Dag zus neem er nog eentje doe ik ookquote:
truste, slaap lekkerquote:
Preciesquote:
Een koppie thee drinken mag dan weer wel. Voorlopig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |