Ik ook, dit is de ergste verslaving (op roken na) die ik ooit heb gehad, en ook deze wil ik overwinnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
iig ben ik flink aan het afbouwen met DGK ivm de saaiheid, eigenlijk wel lekker ook, wat meer tijd voor jezelf te hebben en eindelijk eens wat meer TV te gaan kijken met programma's die mij ook boeien maar waar ik eerst gewoon geen tijd voor had![]()
Sorry, het was stervensdruk bij de Albert Heijn, maar ik heb een pak rosé kunnen scoren! Proost!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ook, dit is de ergste verslaving (op roken na) die ik ooit heb gehad, en ook deze wil ik overwinnen.
Ik moet volgende week ergens freelancen op locatie tot augustus (ik werk voornamelijk thuis).
Dus waarschijnlijk kom ik er door die klus wel vanaf.
Trouwens er gebeurd ook niet veel meer momenteel.
Dank je demins.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:39 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, het was stervensdruk bij de Albert Heijn, maar ik heb een pak rosé kunnen scoren! Proost!!!
Lekker rustig toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef demins het volgende:
En weer een kwartier SlowChat dat zonder noemenswaardige incidenten voorbij is gegaan!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?
Vind dat rood zo angstigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?
rood is o.a. de kleur van de liefde. (check de link)quote:
Maar liefde is toch te mooi om uit te kotsen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
rood is o.a. de kleur van de liefde. (check de link)
dit is toch het broertje van de britse serie?quote:
liefde is een chemische reactiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar liefde is toch te mooi om uit te kotsen ?
Geen idee joh ??? Ik denk een slap aftrekselquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit is toch het broertje van de britse serie?
Heerlijk hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
liefde is een chemische reactie
Wat is er, kindje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is die Demins als je hem nodig hebt ?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef demins het volgende:
Hebben ze weer acteerles?
Niks lief, blij dat je er bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |