Je zit dus gewoon te liegenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
ik hoef geen schnitzel ;-( en ik bedenk me net dat ik een paar druiven heb gehad vanavond ^_^
Je bent wel netjes op de hoogtequote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Duitsland, het land van de Reibekuchen, duitse boterkoek en hmmmmm hoe heet het ook alweer...... hmmmmmm seelachs in een potje!
Ahw shit, dit wist ik al!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
Papa en mama wonen in Duitsland en ik ben aan de grens opgegroeid, ga ook altijd even naar de supermarkt daar als ik mn ouders bezoek. Allemaal lekkere dingen scoren, hongaarse salami ftw!
Mjah, maar ze hebben hier dan weer geen Hertog Jan...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Er zijn daar zoveel lekkere dingen die je hier niet kunt kopen, heel flauw.
Toevallig woensdag nog geweest en niets te klagenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
en geen goeie chinees, volgens mijn ouders en hun buren e.d.
Ik zit een beetje te ver van de grens voor dat soort praktijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
kaka daar wippen de meeste duitsers even de grens over voor een chineesje ^_^
Ik geloof het wel,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
Gaat jouw deelstaat ook roken verbieden in horecagelegenheden?? (ziet net een stukje journaal)
wel schulten brau???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, maar ze hebben hier dan weer geen Hertog Jan...![]()
over chinees gesproken. ik las vandaag een artikel en het is niet best.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
en geen goeie chinees, volgens mijn ouders en hun buren e.d.
Mooi dat ik dat dus NIET ga lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
over chinees gesproken. ik las vandaag een artikel en het is niet best.
read the story Study: Chinese Takeout Still Unhealthy![]()
ze zeggen: "The typical Chinese restaurant menu is a sea of nutritional no-no's"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi dat ik dat dus NIET ga lezen![]()
![]()
Ik ga denk ik volgende week weer![]()
Ik zeg: Ik hou dr vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:59 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ze zeggen: "The typical Chinese restaurant menu is a sea of nutritional no-no's"
vergeet ook niet als je lekker aan het eten bent dat het vol huidschilfers zit. yammie, bij iedere hap eet je gemarineerde menselijke dna.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi dat ik dat dus NIET ga lezen![]()
![]()
Ik ga denk ik volgende week weer![]()
Hou es op!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vergeet ook niet als je lekker aan het eten bent dat het vol huidschilfers zit. yammie, bij iedere hap eet je gemarineerde menselijke dna.
ach met een lekkere sake spoel je alles weg.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach met een lekkere sake spoel je alles weg.
ik had laatst iets gehaald bij zo'n wok restaurant. was niet helemaal kosher.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel warm dan hé...
ik ga ook zo naar mijn grot bedekt met klaprozenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:25 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal,
ff bakkieen dan lekker op ut gemakkie wakker worden. En maar ff de Cossen doorlezen.
![]()
Ik heb nu al de hele week geen TV uitzendingen meer gekeken.quote:
Nou ik ben er ook minder mee bezig hoor, want ik vind het een beetje saai worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb nu al de hele week geen TV uitzendingen meer gekeken.
Als ik op DGK site kijk lees ik alleen maar berichten waar ik me mateloos aan irriteer
Natasia die de studio in mag![]()
Allerlei anti SHE berichten. Herenliefde, Palma die tegen Sylvia en huub tekeer gaat.
Had me 3 weken geleden niet kunnen voorstellen dat ik zou afhaken. was zo verslaafd aan het programma.
Was zelfs vergeten dat er gisteren een ontslagronde was.![]()
![]()
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Jij dus ook al.![]()
Ja Ik ben blij dat ik niet heb gekeken. Hoorde dat Huub er erg slecht vanaf kwam deze week.
Zelf vind ik dat er veel te veel gescript wordt door de FEBO.
Bijvoorbeeld met Natasia die de studio in mag.
Jaap die continu als zielige slachtoffer wordt geportretteerd.
Huub die weer een waarschuwing kreeg en Brian en Jaap niets.
Dat soort dingen. + de sfeer in de COS is ook niet wat het geweest is.
Succes met je project.Zal je goed doen.
![]()
Zolang je af en toe nog wel even gessellug voorbij komt in de SC zeg ik:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.![]()
Dank je wel itsme![]()
![]()
Waarschijnlijk ben ik met 2 weken "als herboren". Dit is het grote gevaar van thuiswerken, hè? Ondertussen lekker streamen enzo.
Maar dat is volgende week over![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang je af en toe nog wel even gessellug voorbij komt in de SC zeg ik:
Ook succes!![]()
Hij is al weer wat verbeterd hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Dat soort dingen. + de sfeer in de COS is ook niet wat het geweest is.
Dat was me bij het lurken ook al opgevallen ja, inderdaad..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is al weer wat verbeterd hoor.![]()
Er wordt wat strakker opgetreden, en wat vooral scheelt: op de een of andere manier zijn er de laatste week wat minder achterlijke lompe Tienforum-schreeuwerts langsgekomen.![]()
Kijk dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt wat strakker opgetreden, en wat vooral scheelt: op de een of andere manier zijn er de laatste week wat minder achterlijke lompe Tienforum-schreeuwerts langsgekomen.![]()
En de SC begint ook steeds gezelliger te worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Oke, maar jullie zijn er niet altijd en gisteren werd je echt zwaar gestoord van dat gedoe over Huub en Lieke. Ik was aan het werk en moest het van de COS hebben en er werd niets gezegd over de streams alleen maar Huub en Lieke, waar of niet waar en zeg je er wat van dan wordt er gewoon over heen gelezen. IK ben niet heilig ik maak me er ook wel eens schuldig aan, maar pfffff dit is echt irri en het wordt steeds erger. Mensen die elkaar afzeiken omdat ze een andere mening hebben enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |