Dat dan weer wel, het is haast net zo gezellig als de SC tijdens BBquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En de SC begint ook steeds gezelliger te worden?![]()
![]()
Dat vergat je te melden![]()
![]()
![]()
Och, dr zijn steeds meer users die er wat van zeggen, dus we komen er welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, maar jullie zijn er niet altijd en gisteren werd je echt zwaar gestoord van dat gedoe over Huub en Lieke. Ik was aan het werk en moest het van de COS hebben en er werd niets gezegd over de streams alleen maar Huub en Lieke, waar of niet waar en zeg je er wat van dan wordt er gewoon over heen gelezen. IK ben niet heilig ik maak me er ook wel eens schuldig aan, maar pfffff dit is echt irri en het wordt steeds erger. Mensen die elkaar afzeiken omdat ze een andere mening hebben enzo.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, het is haast net zo gezellig als de SC tijdens BB![]()
lief ben ik he, maarre jij zou tot maandag niet online zijn. Was het afkickcentrum gesloten ???quote:
Neen, en don't get me started...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef petraa het volgende:
[..]
lief ben ik he, maarre jij zou tot maandag niet online zijn. Was het afkickcentrum gesloten ???![]()
Dan sla ik ze wel wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, en don't get me started...
Die klote NS heeft ervoor gezorgd dat mijn lieve vriendinnetje pas veel later hier aan komt![]()
Grrrrrrrr....
Bovendien is het wel MIJN SC dit![]()
Toch moeite mee die in de steek te laten..![]()
![]()
![]()
Wat als er topic kaperts komen!?![]()
Ze is over twee uur op Station Bad Harzburg,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan sla ik ze wel weg![]()
![]()
, maar tot hoe laat blijf je nu dan nog hier de boel bewaken.
Oei oei oei echt verslaafd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is over twee uur op Station Bad Harzburg,
Alwaar ik haar uiteraard zal opwachten met een liev cadeautje![]()
Dus over anderhalf uur ben ik hier voorlopig weg![]()
Misschien dat als ze vanavond slaapt ik nog even kom lurken wat er van mijn lieve SC is geworden![]()
hahaha okee dan. Ik ga ook weer ff afhaken, dat kattengejank en Jaap die zijn bilspieren voornamelijk aan het trainen is heb ik nu wel ff genoeg gezien. Veel plezier met je vriendin enne tot maandag denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet meer aan de streams en COS![]()
Wel aan mijn vriendin![]()
En de SC![]()
Adieu!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:26 schreef petraa het volgende:
[..]
hahaha okee dan. Ik ga ook weer ff afhaken, dat kattengejank en Jaap die zijn bilspieren voornamelijk aan het trainen is heb ik nu wel ff genoeg gezien. Veel plezier met je vriendin enne tot maandag denk ik.![]()
![]()
Slow Chat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Marelle het volgende:
Ik ben geen topic kapert, ook geen TienGeval maar een vredelievend mens![]()
Trouwens best heel gezellig zo'n SC.
Waar SC voor staat is mij nog een raadsel?![]()
weer wat geleerd, thx petraaquote:
Je dreigement heeft geholpen! Er is al meer dan twee uur niemand geweest die zich in de SC heeft durven wagen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
Maar ik ga ff wat andere zaken doen dus jullie zien mij later op de middag nog wel ff opduiken hier![]()
Nou ik zit hier wel, maar er lult niemand terugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je dreigement heeft geholpen! Er is al meer dan twee uur niemand geweest die zich in de SC heeft durven wagen!![]()
Mag ik je wat te drinken aanbieden, dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou ik zit hier wel, maar er lult niemand terug![]()
![]()
![]()
Het is net zo'n café wat net een uurtje open is...
Ow, graag.. een Roséétje, als ik u niet ontrief.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik je wat te drinken aanbieden, dan?
Kom je hier zelden?
Jaja, pas maar op!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je dreigement heeft geholpen! Er is al meer dan twee uur niemand geweest die zich in de SC heeft durven wagen!![]()
Het wordt lekker druk hier, we zijn met zijn drieënquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op!
Maargoed, steek mn neusje nu weer even om het hoekje
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het wordt lekker druk hier, we zijn met zijn drieën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |