Ondertussen hebben de volgende mensen in ieder geval de printer al gekregen:quote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
De weblog van fok natuurlijk.
Dan hebben we nog de FP.
En webwereld.
Bright.nl met verkeerde info
@home heeft er ook een artikel van.
MSN reporter had volgens google er ook een artikel over, maar dat artikel is al weer dood?
En een artikel op de iiMail weblog.
een topic op kopersbelangen.
En nog een aantal artikelen op johnvh.nl, maar dat is een fokker denk ik.
En nog een topic op een vrouwenforum, vol met vrouwen..
Daar hebben de volgende mensen op gereageerd:quote:Onterecht ontvangen gratis artikel
Geachte heer/ mevrouw,
Wij willen u graag op het volgende attenderen.
Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer.
Wij gaan er vanuit dat het hier om een misverstand gaat. Wij stellen u het volgende voor:
• U kunt de artikelen aan ons terug sturen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze Klanten Service 038 4 264 777
Of
• Wij brengen de kosten van de printer ad 69,99 euro over 14 dagen in rekening.
Wij gaan er vanuit dat wij u hiermee voldoende hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Wehkamp bv
Afdeling klantenservice
bookmarkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:00 schreef ursel het volgende:
* Bookmarked..
Wacht in ieder geval de brief eerst af.
Verwend nest dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:39 schreef covie het volgende:
Ik wil OF mijn printer OF hij moet uit de bestellijst
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef Lutke het volgende:
Nou net de post gekregen, maar weer geen brief hoor. Nou maar hopen dat ie wel komt, want kheb de mn antwoordbrief al bijna klaar.
Ik hoop het niet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik heb de 4,95 aan verzendkosten al betaald. Als ik de printer laat komen ophalen, krijgen we dan wel die verzendkosten terug?
That's the spiritquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef Lutke het volgende:
Nou net de post gekregen, maar weer geen brief hoor. Nou maar hopen dat ie wel komt, want kheb de mn antwoordbrief al bijna klaar.
Puntje komt over 2 weken bij paaltje, krijg je simpelweg een rekening. Vraag is: betaal je die? Of laat je het dan ook op z'n beloop?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef Rio het volgende:
Ik heb dan toch de brief binnen vandaag. Ga niet reageren, kijken wat er gebeurd. Als puntje bij paaltje komt betaal ik wel.
Punt is dat ik toch al een nieuwe printer nodig had, dus either way is fine by me.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Puntje komt over 2 weken bij paaltje, krijg je simpelweg een rekening. Vraag is: betaal je die? Of laat je het dan ook op z'n beloop?
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef Rio het volgende:
Ik heb dan toch de brief binnen vandaag. Ga niet reageren, kijken wat er gebeurd. Als puntje bij paaltje komt betaal ik wel.
mijn printer gaat terugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef DJKoster het volgende:
Ff snel een lijstje:
Pluisje (brief) - printer gaat terug
Vernidal (brief) - ?
Johnnn (brief) - stuurt brief terug
Bullet-tooth (brief) - printer terug
Doorgestoken kaart (brief) - noooit een printer ontvangen
Blauwe_Pino (brief) -
Ludacriss (brief?) - printer terug
Space-chinees (brief) - printer terug
erikkll (brief?) - stuurt brief terug
ursel (wacht op brief) - gaat brief terug sturen
JJdJ1984 (brief?) - probeert 50%
Sebasser (brief) - ?
RacerDKB (brief) - ?
Gratis printer bij wehkamp deeltje 5!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:09 schreef nielsgeode het volgende:
Ik zit te denken om een standaardbrief terug te sturen. Die stond hier toch al ergens ofzo? Waar?
Voorlopig lijkt het erop alsof het grootste deel de printer terugstuurt, en een paar mensen een brief sturen. Om dat een strijd te noemen gaat wat ver..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Luco het volgende:
Toch maar weer een schaamteloze TVP. Mensen gaan dus echt in strijd met Wehkampf?
Verbaasd mij ook enorm ja.. Lijkt me dat je op zijn minst dat je de Wehkamp om tekst en uitleg kan vragen zonder enig risico.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:45 schreef ddx het volgende:
wat sturen sommige mensen toch makkelijk de printer terug ?
Kon je hem ook naar een service punt brengen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
En hij is vanochtend opgehaald.
Dan ben je toch helemaal niet thuisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Morgenochtend wordt hij opgehaald.
Jammer maar helaas.
Als ze slim zijn kijken ze gewoon in de aanhef van dit topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef gofast het volgende:
Ja ik heb um dus ook de printer maar heb nog steeds geen brief ontvangen. Denk dat wehkamp een willekuerig aantal mensen een brief heeft gestuurd in de hoop nog een paar printertjes terug te krijgen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef Larissa het volgende:
En ze verkopen ze gewoon weer aan de volgende...
Gewoon zeggen dat je hem zo ontvangen had.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef Larissa het volgende:
En ze verkopen ze gewoon weer aan de volgende...
Dan krijg je gewoon een factuur.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb ook een brief. Weet nog niet wat ik ga doen. Het stomme is... wat moeten ze nou weer met al die tweedehands printers...
Zoals ik alo eerder zei, wat zouden ze zeggen als ik mijn naam erin gebrand heb, de cardridges leeg zijn en er allemaal stickers op zitten?
Verloten onder het personeel.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb ook een brief. Weet nog niet wat ik ga doen. Het stomme is... wat moeten ze nou weer met al die tweedehands printers...
In Slagharen is een winkel waar alle geretourneerde artikelen van de Wehkamp worden verkocht voor een lagere prijs. Die worden niet weer naar andere mensen gestuurd.quote:
Moet je ff je naam erop zetten, kan je het controloeren..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef Larissa het volgende:
Ik heb er geen besteld, maar ik vind het wel netjes dat ze het niet weer doorsturen. kBen eigenlijk wel benieuwd naar die winkel. Ik bestel dus wat, stuur het terug en kan het vervolgens daar goedkoper krijgen.
Nope, ik laat hem wel netjes verpaktquote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zijn er al mensen die een brief hebben gekregen over de notebooktas?
hoe was je mail?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef dixman het volgende:
Goede service van Wehkamp.
Ik heb per mail aan de klanten service aangegeven dat het hun fout was maar dat ik begrip had voor het probleem en ik heb hun een schikking gedaan van ¤ 30,00.
Dit is door Wehkamp geaccepteerd.
Klasse!! ;-))
hij heeft het per mail gedaan, misschien makkelijker en efficienter dan een gehele brief opstellen om het ding voor nop te houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef Handschoen het volgende:
Ben wel benieuwd naar die mail ja, dan doe ik het ook wel. Scheelt gedoe van ophalen enzo, en 30 heb ik er wel voor over...
Eigenlijk is dat ze die schikking accepteren wel een soort van maatstaf waaraan je kan zien dat die brief een middel was op er zoveel mogelijk terug te krijgen, en ze weten dat ze fout zijn, of niet?
Ze nemen met minder als de helft al genoegen??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef dixman het volgende:
Ik heb per mail aan de klanten service aangegeven dat het hun fout was maar dat ik begrip had voor het probleem en ik heb hun een schikking gedaan van ¤ 30,00.
Klasse!! ;-))
Als in, jij betaald 30 euro voor de printer, of jij stuurt de printer terug en krijgt 30 euro van Wehkamp 'ter compensatie'?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef dixman het volgende:
Klasse!! ;-))
Gespons? Ik neem aan dat je Respons bedoeld? Nee anders had hij het hier toch al neergezetquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
En...? al gespons?
maar nee nog niet, wel automatische reactie dat het snel in behandeling/gelezen wordt genomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
En...? al gespons?
Dat vraag ik me ook af, maar niemand durft er antwoord op te geven..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef Ludacriss het volgende:
en hier nog steeds geen brief binnen.
Als ik nou geen brief krijg kan ik de spullen dan gewoon houden?
ik denk dat jullie, 1 van de weinige zijn die ze over het hoofd hebben gezien. Jullie hadden deze brief al lang moeten hebben, ik denk dat jullie je nu wel op veilig grond gebied bevindenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar niemand durft er antwoord op te geven..
Tot wanneer heeft de wehkamp "recht" de printer terug te eisen..![]()
Antwoord van Wehkampquote:Onderwerp: Gratis printer.
Geachte heer/ mevrouw,
Ik ontving gisteren DATUM uw brief met ons kenmerk: KLANT NUMMER waarin u mij attendeert op een, zoals u het noemt, misverstand.
Ik wil de printer houden en niet kiezen tussen de twee keuzes.
Met vriendelijke groet,
Naam en Adres.
niet te gelovenquote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij gaan akkoord met uw voorstel en hebben de onderhandelingen bij dezen beëindigd.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
Meen je dat nou serieus??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
Ze hebben trouwens de onderhandeling be-eindigd. Dat wil dus misschien nog niet zeggen dat ze het niet voor laten komen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
hmmm, jij zegt in je mail dat je 'm wil houden! Tuurlijk vinden zij dat best, faktuur krijg je nog!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
Is dit een 1 april grap of is het echt waar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
Dat zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:46 schreef Ludacriss het volgende:
Nog steeds geen brief hier. Zal de spullen dan waarschijnlijk wel mogen houden. Al maak ik de dozen nog niet open.
Hehehehehhehehequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef Handschoen het volgende:
Dus je houd hem gewoon en ze gaan akkoord?Briljant, die briefwas dus echt alleen een bang makertje
. Dan weet ik al wat ik ga mailen
Ze gaan daarop ook niet antwoordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hehehehehhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
was een grap, bijna iedereen die het ook geloofd![]()
heb wel een mail gestuurd, maar die is tig keer meer van inhoud. alleen duurt de reactie nu wel ontzettend lang!![]()
prutserquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hehehehehhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
was een grap, bijna iedereen die het ook geloofd![]()
heb wel een mail gestuurd, maar die is tig keer meer van inhoud. alleen duurt de reactie nu wel ontzettend lang!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:17 schreef Sebasser het volgende:
Hm, als het goed is brengen ze dan morgen 70 euro bij mij in rekening.
Zodra ik de factuur heb gekregen even bellen dan maar.
Hm?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]over één week als het goed is pas
16+14=30quote:of wij brengen de kosten van het artikel ad(is dat trouwens een afkorting ofzo?) 69,99 euro over 14 dagen in rekening.
Dus je hoeft nu maar 30 Euro te betalen voor die printer en je bent de boel niet voor de gek aan t houden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef dixman het volgende:
Hier het mailtje dat ik heb gestuurd:
Onderwerp: Gratis printer.
Geachte heer/ mevrouw,
Ik ontving gisteren DATUM uw brief met ons kenmerk: KLANT NUMMER waarin u mij attendeert op een, zoals u het noemt, misverstand.....
niet als je het terugstuurd via een DHL servicepoint.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Ludacriss het volgende:
Nou ja zeg... net ingelogd op de wehkamp site. Hebben ze in plaats van 1 muts die ik had besteld, 2 mutsen in rekening gebracht. Morgen maar even bellen!
Als je trouwens iets terug stuurt moet je dan wel de bezorgkosten betalen?
Die nepmail van Apekoek of die mail over die 30 euro?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:04 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik heb ook die mail gestuurd en ik kreeg dit als antwoord:
ik heb gebeld, en er was zelfs geen discussie mogelijk! ik moet hem gewoon betalen omdat ik hem niet meer retour kan sturen(wegens periode overschrijding, ondanks dat ik vandaag pas een reactie op een mail van eerder deze week heb gekregen), ik denk dat ik niet de enige ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef Apekoek het volgende:
Nu heb ik serieus een antwoord gekregen.
ze willen dat ik alsnog betaal, heb geen zin om meer te zeuren en stuur het ding retour.
dan heb je gewoon geluk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog helemaal NIKS gehoord over die printer
dat bedacht ik me ook ja, maar ik heb me er al bij neergelegd, maar wel benieuwd hoe het nog voor de anderen gaat uitpakken.,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:56 schreef Handschoen het volgende:
Zou wel triest zijn imho als ze van de ene persoon wel de aanbieding accepteren, maar van de andere niet...
Heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:04 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik heb ook die mail gestuurd en ik kreeg dit als antwoord:
Geachte klant,
De printer was alleen gratis in combinatie met het bestellen van een
computer. Dit stond ook op de site vermeld. U had er ook gevoegelijk
vanuit kunnen gaan dat de printer niet zonder meer gratis wordt
aangeboden.
Wij verzoeken u daarom dringend toch een keuze, die zijn voorgesteld in
de betreffende brief aan ons kenbaar te maken.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
Tip: Indien u een pincode aanvraagt kunt u via onze site uw persoonlijke
gegevens inzien.
Ik heb de printer nog en weet nog niet goed wat ik nu verder ga doen.
dat bedrag om tegemoet te komen heb ik dus ook voorgesteld. maar ze gingen totaal niet akkoord en moet het hele bedrag betalen, en nog maals, terug sturen had geen zin meer, want hij werd dan toch terug gestuurd, en zou toch alsnog het bedrag moeten betalen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef dixman het volgende:
Eigenlijk ben ik vrij dom bezig geweest!!
Ik voel me genaaid!!
30 eurie betalen voor een gratis printer is niet erg slim..
Wehkamp geeft 2 keuzes maar dat wil niet zeggen dat je het daar mee eens moet zijn.
Ik heb ze een andere keus gedaan en zo zijn we tot een schikking gekomen.
Doe even je adres en ik stuur je een brief.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:39 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog steeds geen brief gehad hoor. Wacht het nog steeds af.
inderdaad, zoiets doe ik dus nooit weerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat een gedoe allemaal voor een kort euforisch moment
Goed planquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
inderdaad, zoiets doe ik dus nooit weer![]()
![]()
Ik denk dat dat weinig zegt, bij mij is dat namelijk ook 0,00 euro. Ik heb wel een brief gestuurd maar nog steeds geen reactie gehad. Toch denk k niet dat ze aan de hand van die ene brief meteen heel die 70 euro hebben weg gehaald.quote:Op zondag 1 april 2007 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Uhh... Ik heb een brief gestuurd... ik heb me net ingelogd en kan heel me bestelling niet meer online vinden en mijn actuele saldo is ook 0,00 euro...is het bij iemand anders al wel opgeboekt?
denk dat bijna alle fokkers met de printer nog thuis, een acceptgiro ontvangen met 70 euro, deze week. en als je niet reageerd krijg je denk ik zoals normaal gesproken ook, een incasso bureau op je dak. daar heb je echt geen zin in (hoeveel je ook in je recht zou staan).quote:Op zondag 1 april 2007 23:59 schreef CyberD het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig zegt, bij mij is dat namelijk ook 0,00 euro. Ik heb wel een brief gestuurd maar nog steeds geen reactie gehad. Toch denk k niet dat ze aan de hand van die ene brief meteen heel die 70 euro hebben weg gehaald.
Zoals ik al eerder zei: een incassobureau kan niets incasseren, zolang jij een rekening hebt waar 0,00 euro op staat. Dit is aan de rechter! Wehkamp kan wel een incassobureau inschakelen, maar dat is dan afpersing. Juist als ze de rechter willen vergeten!quote:Op maandag 2 april 2007 09:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
denk dat bijna alle fokkers met de printer nog thuis, een acceptgiro ontvangen met 70 euro, deze week. en als je niet reageerd krijg je denk ik zoals normaal gesproken ook, een incasso bureau op je dak. daar heb je echt geen zin in (hoeveel je ook in je recht zou staan).
quote:Op maandag 2 april 2007 10:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: een incassobureau kan niets incasseren, zolang jij een rekening hebt waar 0,00 euro op staat. Dit is aan de rechter! Wehkamp kan wel een incassobureau inschakelen, maar dat is dan afpersing. Juist als ze de rechter willen vergeten!
Dus: of naar de rechter, en kijken wie er wint, of het incassobureau een vriendelijk briefje met een kopie van de 0-euro-rekening sturen.
Mits je die brief daadwerkelijk hebt gekregen natuurlijk. Laat ze dat eerst maar eens bewijzen.quote:
termijn is al verstreken, kijk maar eens naar de brief die naar je toe is gezonden over de 2 keuzes die je moest maken. bij mij staat er in elk geval 16 maart op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:44 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb nog geen reactie op mijn brief van vrijdag, zal je zien dat ze de reply sturen als de termijn verstreken is
wehkamp is absoluut de lachende derde, zij hebben wegwerp printers met enorme aantallen weten te verkopen op deze manier.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef Space-Chinees het volgende:
Dus zover ik tot nu toe gelezen heb, hebben volgens mij maar 1 of 2 mensen een schikking weten te krijgen met Wehkamp.
En de rest moet gaan 70 euro gaan dokken?
Een schikking dusquote:Geachte klant,
In het actieboekje dat u bedoeld staat desbetreffende printer voor 49.99
euro.
Dat is de prijs die wij in uw geval zullen rekenen.
Wij zien de betaling tegemoet en hebben deze melding voor u vastgelegd
onder uw klantgegevens.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
Alleen is dat de dagtekening van de brief, daar mag je volgens mij ook nog een aantal dagen bij optellen. Ik vermoed dat als je hem eind vorige week en misschien begin deze week nog terugstuurt ze er niet veel aan zullen doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
termijn is al verstreken, kijk maar eens naar de brief die naar je toe is gezonden over de 2 keuzes die je moest maken. bij mij staat er in elk geval 16 maart op.
Nee aan de telefoon werd gezegd dat dat absoluut geen mogelijkheid was. en dat hij terug zou komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Alleen is dat de dagtekening van de brief, daar mag je volgens mij ook nog een aantal dagen bij optellen. Ik vermoed dat als je hem eind vorige week en misschien begin deze week nog terugstuurt ze er niet veel aan zullen doen.
wat een naaiers, bij de 1 wel,. en bij de ander niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Nah, ik denk dat het nogal verschil maakt of dit je eerste bestelling + een paar sokken bij de Wehkamp was of al 20 jaar lid en nog wat andere dingetjes besteld. En terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:02 schreef Apekoek het volgende:
wat een naaiers, bij de 1 wel,. en bij de ander niet.
Onrechtmatig verkregenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:41 schreef Lutke het volgende:
Ze gaan mij een nieuwe factuur sturen met het bedrag van 69.99. Tja waarom zou ik die gaan betalen?
Ik had nog nooit eerder bij hun besteldquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het nogal verschil maakt of dit je eerste bestelling + een paar sokken bij de Wehkamp was of al 20 jaar lid en nog wat andere dingetjes besteld. En terecht.
Een klantenservice die BEDOELD schrijft, hoef je niet serieus te nemen m.i.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Diezelfde heb ik ook gehad!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Dan klopt mijn theorie duidelijk nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef Handschoen het volgende:
Ik had nog nooit eerder bij hun besteld
En waarom denk je in je recht te staan? Er stond duidelijk bij dat het gratis was ALS je die computer erbij neemt, en dat gaat niet op als je via een truc in het systeem van wehkamp dat ding toch besteld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Lutke het volgende:
[..]
Anders lees je je ff in.. Ik sta gewoon in mn recht.
Dat bedoeld hij dus met terug-lezen. Middels product-code kreeg je alleen een printer te zien, zonder vermelding dat die bij een pc hoort..quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:28 schreef M180 het volgende:
[..]
En waarom denk je in je recht te staan? Er stond duidelijk bij dat het gratis was ALS je die computer erbij neemt, en dat gaat niet op als je via een truc in het systeem van wehkamp dat ding toch besteld.
Dat bedoel ik iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat bedoeld hij dus met terug-lezen. Middels product-code kreeg je alleen een printer te zien, zonder vermelding dat die bij een pc hoort..
En ze weten best dat je die prodcutcode hier kreeg want de printer kon je niet apart vinden (alleen in combinatie met de PC)quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef ursel het volgende:
Dat bedoeld hij dus met terug-lezen. Middels product-code kreeg je alleen een printer te zien, zonder vermelding dat die bij een pc hoort..
Nog niks gehoord. De DVD die ik erbij had besteld inmiddels netjes betaald. Ik zie het wel. Ik houd de boel in ieder geval nog even in de doos.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef U.F.O het volgende:
Zijn er nog mensen die een bericht hebben gekregen over de notebooktas?
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:09 schreef dagizmo het volgende:
En ik heb en een gratis printer en notebooktas en gratis dvd.
Ik gaat absoluut niet toegeven hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jammer dat mensen snel bang worden en toegeven.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de brief dus nu ook binnen... postdatum 21 maart![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de brief dus nu ook binnen... postdatum 21 maart![]()
Er zegt hierboven al iemand dat hij zo dapper is geweest met een gang naar de rechter te dreigen en dat dat voldoende was. Of dat waar is, is natuurlijk een tweede. (Niet persoonlijk bedoelt naar de poster in kwestie overigens)quote:Op donderdag 5 april 2007 10:41 schreef frank07 het volgende:
hahaha, ben benieuwd of iemand zo dapper is om de wehkamp voor de rechter te slepen
dat heb ik dus ook geregeld, ze gaan er mee akkoord.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Maar hoe ik nu moet betalen? misschien moet ik het zelf overmaken ofzo? Uiterste termijn = ? Onder vermelding van...?quote:Wij zien de betaling tegemoet en hebben deze melding voor u vastgelegd
onder uw klantgegevens.
Gewoon overmaken o.v.v. je klantnummer en je ordernummer.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook geregeld, ze gaan er mee akkoord.
alleen ik moet volgens hun contant betalen om zo het bedrag zelf in mindering te brengen.
hoe betaal je contant aan de wehkamp?
tja ik betwijfel hoeveel daarvan waar is.. eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zegt hierboven al iemand dat hij zo dapper is geweest met een gang naar de rechter te dreigen en dat dat voldoende was. Of dat waar is, is natuurlijk een tweede. (Niet persoonlijk bedoelt naar de poster in kwestie overigens)
bij mij zeiden ze, dat het alleen contant kon.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Gewoon overmaken o.v.v. je klantnummer en je ordernummer.
nee inderdaad, maar ik heb ook geen brief of acceptgiro meer ontvangen. dus voorlopig maar niets doen ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:39 schreef DJKoster het volgende:
Contant het geld opsturen? Lijkt me niet helemaal zuivere koffie..
Hoi.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Dixidito het volgende:
Wie gaat er tot het gaatje en wacht op de rechter?
snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef Sebasser het volgende:
Die rekening laat ook wel lang op zich wachten eigelijk.
Ik heb ook nog niks gehoord ivm mn laptop tas. imidels zijn we al bijna 3/4 weken verder sinds ik hem heb ontvangen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog steeds geen brief ontvangen van wehkampze vorderen niks terug
je lijkt wel een turk, die dingen ook altijd afquote:Op woensdag 11 april 2007 11:45 schreef djdano het volgende:
Ik heb het geschikt op 35 euro. Goede argumentatie plus naar het hoofdkantoor bellen doet wonderen.
Elk weldenkend mens dingt af. Maar als jij overal het dubbele voor wil betalen moet je dat vooral blijven doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
je lijkt wel een turk, die dingen ook altijd af
Hij is gewoon weer leverbaarquote:Notebooktas
Kenmerk Kenmerkwaarde
Bestelnummer: 868-58-248
Levertijd: Direct leverbaar
¤ 0,00
Wat een pauperbedrijf!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Johnnn het volgende:
Ik heb nog altijd niks van Wehkamp gehoord, pauperbedrijf
Ze leren het trouwens écht nooit!
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=858248
[..]
Hij is gewoon weer leverbaar
Probeer dit eens: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3Awehkamp.nl+gratis+%2B+t.w.v.&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een url van een Google Search waar alle gratis producten van Wehkamp mee gevonden worden. Die heeft ergens gestaan.
Hij staat nog steeds bij mij thuis.quote:Op maandag 16 april 2007 16:27 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Hoe zit het met de printers.
Wat hebben jullie nu allemaal gedaan ermee?
Wie is nog bezig met Wehkamp hierover?
Ik heb hem laten ophalen.
Ik heb de printer in gebruik momenteel, brief geen antwoord op gegeven.quote:Op maandag 16 april 2007 16:58 schreef Johnnn het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds bij mij thuis.
Zoals te lezen was in dit topic (of een eerder), stuurde ik een brief terug op de brief van Wehkamp.
Hierop heb ik, na bijna een maand, nog niks gehoord. Het is dus echt geen serieus bedrijf
de lol is er nu behoorlijk van af,quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef buzzer het volgende:
Is de lol er nu nog niet af?
als het goed is heb ik wel zo'n account.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef DJKoster het volgende:
http://telegraaf-i.telegr(...)0070418_7/pagina.php
Kan het alleen niet lezen, iemand die het ff in kan scannen van een papieren versie?
Doet het ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:40 schreef pluisje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)ter_van_Wehkamp.html
deze zou het moeten doen?
Ja leuk maar er staat dus bij de met die printer het erbij stond dat het alleen in combinatie was met een pc....met deze laptoptas staat dat nergens dat het in combinatie met een laptop ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:40 schreef pluisje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)ter_van_Wehkamp.html
deze zou het moeten doen?
Ik las vanmiddag de Telegraaf, wachtend op mijn bestelling, in m'n plaatselijke snackbar, toen mijn oog op dat bericht viel. Ik heb even gecontroleerd, maar het was echt de krant van vandaag.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:29 schreef DJKoster het volgende:
http://telegraaf-i.telegr(...)0070418_7/pagina.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |