En je hebt gisteren het bij-artikel op kunnen halen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:50 schreef worldpimber het volgende:
Er ligt weer een pakje voor mij van de Wehkamp bij het service point. En ik heb verder niets anders besteld
Ik durf hem niet op te halen![]()
Oops..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
wie is er wel kansloze kneus dan?
hahaha ouwe gek.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
wie is er wel kansloze kneus dan?
OMG!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:28 schreef RemcoDelft het volgende:
BINNEN!
Stond er hier net toch een gozer met een printer te bellen
OMFG!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
En voor wie het niet gelooft:
De printer
Oftewel: niks fout, printers zijn gewoon gratis te bestellen bij 5 broeken en 1 shirtje
(wat wel tegenvalt is dat ze hem een dag te laat pas brengen, ze hadden hem gisteren beloofd!)
hahaha OMG OMG, hier snap ik werkelijk niets van, ik ga het pas snappen als het hier ook is gelukt, nouja snappen, geloven in elk gevalquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
De printer
Oftewel: niks fout, printers zijn gewoon gratis te bestellen bij 5 broeken en 1 shirtje
(wat wel tegenvalt is dat ze hem een dag te laat pas brengen, ze hadden hem gisteren beloofd!)
Order-bevestigings-mail is van 17:56.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:35 schreef DJKoster het volgende:
Vet!!!!!![]()
![]()
En hoe laat heb je eergisteren besteld?
Die van mij 18.13quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Order-bevestigings-mail is van 17:56.
Haha geweldig! Nu wil ik niet negatief gaan doen, maar mssn hebben ze bij jou een oogje dichgeknepen, omdat je ook zoveel andere dingen bestelt hebt.. maar goed we zien welquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
De printer
Daar zat ik zeker 3 kwartier voor, moet helemaal goed komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Order-bevestigings-mail is van 17:56.
4 lange broeken van 5 euro, 1 van 7,50 en een shirtje van 5 euro....quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef Lutke het volgende:
[..]
Haha geweldig! Nu wil ik niet negatief gaan doen, maar mssn hebben ze bij jou een oogje dichgeknepen, omdat je ook zoveel andere dingen bestelt hebt.. maar goed we zien wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |