Ik zit te chatten met zo'n Wehkamp hoer:
U chat nu met Miriam Beyene
Miriam Beyene: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
Bezoeker: hallo
Miriam Beyene: Kan ik u ergens mee helpen?
Bezoeker: ja ik had een vraagje..ik zag laatst op jullie site een actie met een gratis laptoptas..ik heb deze geselecteerd tezamen met een t-shirt...het totale bedrag was 4.50
Bezoeker: kan dit?
Miriam Beyene: Dat lijkt mij niet, volgens mij was deze laptoptas alleen een combinatie met een laptop gratis.
Miriam Beyene: Heeft u voor mij uw klantnummer dan kan ik het nakijken?
Bezoeker: nou dat staat er niet bij dus in tegenstelling tot de printer die laatst ophef heeft veroorzaakt
Bezoeker:
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=858248Miriam Beyene: Wat is het bestelnummer van de laptoptas?
Bezoeker: 868-58-248
Bezoeker: ik zie hier nergens voorwaarden, dus alleen verkrijgbaar in combinatie met....
Miriam Beyene: Wat is uw klantnummer? Als ik dit nummer op de site intik krijg ik helemaal geen informatie te zien. Ik wil best even voor u kijken maar kan dat dan alleen via uw klantnummer opvragen.
Bezoeker: xxxxxxx
Miriam Beyene: Ik zie dat de bestelling van de notebooktas wel door ons is ontvangen maar niet verzonden is. De reden daarvoor is uiteraard zoals al eerder aangegeven. Ik kan dit niet veranderen maar mocht u het niet eens zijn met deze beslissing dan kunt u altijd schriftelijk bezwaar aantekenen via ons postadres.
Bezoeker: maar op de site staat nergens aangegeven dat het alleen geldt in combinatie met een bepaald product.
Miriam Beyene: Zoals ik net al aangaf kan ik er niet voor zorgen dat u deze tas gratis van ons gaat ontvangen. Mocht u het daar niet mee eens zijn dan kunt u schriftelijk bezwaar aantekenen, het postadres van Wehkamp is postbus 400, 8000 ak te Zwolle.
Bezoeker: dan gaan we dat doen
Bezoeker: vriendelijk bedankt voor uw tijd