wat een naaiers, bij de 1 wel,. en bij de ander niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Nah, ik denk dat het nogal verschil maakt of dit je eerste bestelling + een paar sokken bij de Wehkamp was of al 20 jaar lid en nog wat andere dingetjes besteld. En terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:02 schreef Apekoek het volgende:
wat een naaiers, bij de 1 wel,. en bij de ander niet.
Onrechtmatig verkregenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:41 schreef Lutke het volgende:
Ze gaan mij een nieuwe factuur sturen met het bedrag van 69.99. Tja waarom zou ik die gaan betalen?
Ik had nog nooit eerder bij hun besteldquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het nogal verschil maakt of dit je eerste bestelling + een paar sokken bij de Wehkamp was of al 20 jaar lid en nog wat andere dingetjes besteld. En terecht.
Een klantenservice die BEDOELD schrijft, hoef je niet serieus te nemen m.i.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Diezelfde heb ik ook gehad!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Dan klopt mijn theorie duidelijk nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef Handschoen het volgende:
Ik had nog nooit eerder bij hun besteld
En waarom denk je in je recht te staan? Er stond duidelijk bij dat het gratis was ALS je die computer erbij neemt, en dat gaat niet op als je via een truc in het systeem van wehkamp dat ding toch besteld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Lutke het volgende:
[..]
Anders lees je je ff in.. Ik sta gewoon in mn recht.
Dat bedoeld hij dus met terug-lezen. Middels product-code kreeg je alleen een printer te zien, zonder vermelding dat die bij een pc hoort..quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:28 schreef M180 het volgende:
[..]
En waarom denk je in je recht te staan? Er stond duidelijk bij dat het gratis was ALS je die computer erbij neemt, en dat gaat niet op als je via een truc in het systeem van wehkamp dat ding toch besteld.
Dat bedoel ik iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat bedoeld hij dus met terug-lezen. Middels product-code kreeg je alleen een printer te zien, zonder vermelding dat die bij een pc hoort..
En ze weten best dat je die prodcutcode hier kreeg want de printer kon je niet apart vinden (alleen in combinatie met de PC)quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef ursel het volgende:
Dat bedoeld hij dus met terug-lezen. Middels product-code kreeg je alleen een printer te zien, zonder vermelding dat die bij een pc hoort..
Nog niks gehoord. De DVD die ik erbij had besteld inmiddels netjes betaald. Ik zie het wel. Ik houd de boel in ieder geval nog even in de doos.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef U.F.O het volgende:
Zijn er nog mensen die een bericht hebben gekregen over de notebooktas?
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:09 schreef dagizmo het volgende:
En ik heb en een gratis printer en notebooktas en gratis dvd.
Ik gaat absoluut niet toegeven hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jammer dat mensen snel bang worden en toegeven.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de brief dus nu ook binnen... postdatum 21 maart![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb de brief dus nu ook binnen... postdatum 21 maart![]()
Er zegt hierboven al iemand dat hij zo dapper is geweest met een gang naar de rechter te dreigen en dat dat voldoende was. Of dat waar is, is natuurlijk een tweede. (Niet persoonlijk bedoelt naar de poster in kwestie overigens)quote:Op donderdag 5 april 2007 10:41 schreef frank07 het volgende:
hahaha, ben benieuwd of iemand zo dapper is om de wehkamp voor de rechter te slepen
dat heb ik dus ook geregeld, ze gaan er mee akkoord.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb net dit binnen
[..]
Een schikking dus
Maar hoe ik nu moet betalen? misschien moet ik het zelf overmaken ofzo? Uiterste termijn = ? Onder vermelding van...?quote:Wij zien de betaling tegemoet en hebben deze melding voor u vastgelegd
onder uw klantgegevens.
Gewoon overmaken o.v.v. je klantnummer en je ordernummer.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook geregeld, ze gaan er mee akkoord.
alleen ik moet volgens hun contant betalen om zo het bedrag zelf in mindering te brengen.
hoe betaal je contant aan de wehkamp?
tja ik betwijfel hoeveel daarvan waar is.. eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zegt hierboven al iemand dat hij zo dapper is geweest met een gang naar de rechter te dreigen en dat dat voldoende was. Of dat waar is, is natuurlijk een tweede. (Niet persoonlijk bedoelt naar de poster in kwestie overigens)
bij mij zeiden ze, dat het alleen contant kon.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Gewoon overmaken o.v.v. je klantnummer en je ordernummer.
nee inderdaad, maar ik heb ook geen brief of acceptgiro meer ontvangen. dus voorlopig maar niets doen ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:39 schreef DJKoster het volgende:
Contant het geld opsturen? Lijkt me niet helemaal zuivere koffie..
Hoi.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Dixidito het volgende:
Wie gaat er tot het gaatje en wacht op de rechter?
snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef Sebasser het volgende:
Die rekening laat ook wel lang op zich wachten eigelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |