als ik een brief krijg dan stuur ik hem wel terug, maakt mij het nou uit, ik heb voor 4,95 + 5 euro toch een leuk shirt die in de winkel duurder isquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:09 schreef Space-Chinees het volgende:
Wel brief gehad. Via de website een retour afspraak gemaakt. Morgen wordt hij door Wehkamp afgehaald. Einde verhaal voor mij hier.
Het was een leuke grap geweest, ondanks de 5 euro bezorgkosten. Ben benieuwd welke mensen echt gaan proberen hun printer te behouden?
Maar hey, je hebt wel mooi een gratis but-printer gescoord en bent dientengevolge de bink van het blok!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal de rechter echter wel aan z'n kont jeuken dat je moedwillig misbruik hebt gemaakt van het bestelsysteem om zodoende onrechtmatig een artikel te doen toekomen. Fraude heet dat ook wel. Succes bij de rechtbank. Stuur je niks terug en betaal je niet, dan krijg je een fijne code bij het BKR, succes met je toekomstige kredieten en abonnementen.
Wat zijn sommige Nederlanders ook compleet debiel.
Man.. Ik zie het alleen maar als een spelletje.. Maar ga niet met de eerste de beste brief gelijk terug sturen.. Zeker niet als zequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dit topic ga ik nog lang in de gaten houden!
Wat een naïvelingen die denken wel even van een site als Wehkamp te kunnen winnen.
ik wacht totdat ik een brief krijg...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef erikkll het volgende:
Ik heb een mooie brief opgesteld om terug te sturen
Gooi em hier even neer dan. Dan kan iedereen die brief sturen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef erikkll het volgende:
Ik heb een mooie brief opgesteld om terug te sturen
quote:Geachte heer/ mevrouw,
Ik ontving vandaag (datum van schrijven heb ik erboven staan)uw brief (kenmerk: xxxxxxxx) waarin u mij attendeert op een, zoals u het noemt, misverstand, waarin ik in aparte bestellingen, in combinatie met andere artikelen, een printer en een notebooktas heb besteld.
U vermeldt in uw brief dat de producten enkel gratis waren in combinatie met een computer. Wanneer ik kijk naar uw website en zoek naar artikelnummer: 858248 (de notebooktas) kan ik deze voorwaarden echter nergens terugvinden. Dit was eerder ook het geval bij de printer.
Op deze manier heb ik de producten besteld en inclusief kloppende facturen geleverd gekregen. Ik zie hierbij geen mogelijkheid tot een ‘misverstand’. Het is een gangbare manier van werken op uw website. Ik vraag me daarom ook af waar u dit op baseert.
Bij deze heb ik u naar mijn idee voldoende geïnformeerd, waarbij ik geenszins van plan ben om te kiezen tussen de twee voorgestelde keuzes, gezien u zelf klaarblijkelijk een interne fout gemaakt heeft.
Met vriendelijke groet,
Johnnn
Beetje jammer dat, je eerste, alinea totaal, onleesbaar, is.quote:
Mja, het, gaat, erom, dat, het, erin, staat, toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje jammer dat, je eerste, alinea totaal, onleesbaar, is.
Ik ben bang dat ie dan niet meer gelezen wordt, onder het mom van 'god, weer zo'n brief'.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gooi em hier even neer dan. Dan kan iedereen die brief sturen.
Het product was niet helemaal voor 0 euro alleen voor te krijgen. Je moest er nog een ander product bij bestellen. Dus er is in zekere zin voor betaald.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef Dixidito het volgende:
Wat misschien nog wel een heel belangrijk punt kan worden in dit hele verhaal is dat die printer en die notebook-tas voor 0 euro van de hand gedaan zijn. Volgens mij betekent dat dat er juridisch geen koop is gesloten. Volgens mij moet er altijd een daadwerkelijk bedrag tegenover staan. Al is het maar één cent. Vandaar dat je vaak hoort dat er een 'symbolisch bedrag' wordt betaald (circustheater is bijvoorbeeld voor 1 gulden verkocht aan Joop van den Ende).
Wow dat is ook een creatieve uitleg. "Ik heb voor iets anders betaald, dus ik heb die printer niet gratis gekregen"....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef Space-Chinees het volgende:
Het product was niet helemaal voor 0 euro alleen voor te krijgen. Je moest er nog een ander product bij bestellen. Dus er is in zekere zin voor betaald.
Jij hebt echt de verwachting dat de Wehkamp dit met deurwaarders en rechters gaat uitvechten? Ik verwacht namelijk van niet, zeker nu het gros zijn printer op "vrije wil" de printer al retour stuurt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou dat zal indruk maken op de deurwaarders en rechters
En een aantal denk de stoere bink te kunnen zijn en de printer niet terugstuurd. Dus ik denk wel dat de Wehkamp verdere actie zal ondernemen. Het is niet een postorderbedrijf dat net begint ofzo. Die hebben speciale afdelingen voor mensen die niet willen betalenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef RoelerMF het volgende:
Jij hebt echt de verwachting dat de Wehkamp dit met deurwaarders en rechters gaat uitvechten? Ik verwacht namelijk van niet, zeker nu het gros zijn printer op "vrije wil" de printer al retour stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |