abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47501406
Gratis printer bij wehkamp deeltje 4!!!

En we gaan weer verder
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Danny het volgende:
aannemelijk genoeg, want Wehkamp ging keurig tot levering over
Dat is dus wat de rechter uit moet gaan maken.

Een gratis printer bij een paar sokken lijkt me niet echt een aannemelijke overeenkomst maar goed ben benieuwd wie de eerste is die naar de rechter durft te stappen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 21 maart 2007 @ 10:22:40 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_47501580
ik heb nooit de printer ontvangen, alleen de DVD

Wel benieuwd wie en of de printers terug moeten trouwens
pi_47501721
quote:
benieuwd wie de eerste is die naar de rechter durft te stappen.
Dan ben je toch wel goed triest bezig. Dat je probeert er mee weg te komen.. ik kan mij er nog iets bij voorstellen. Maar wanneer het bedrijf in kwestie er achter komt en graag zijn spullen terug wil moet je ook niet moeilijk doen en je fout erkennen.

Het nog proberen recht te praten is echt nogal zielig...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_47501829
Maarre, iemand al een brief van de Wehkamp?
pi_47502048
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef Bakkioli het volgende:
Maarre, iemand al een brief van de Wehkamp?
Nog niet ,maar zal wel komen.

en inderdaad ik ga ook niet naar de rechter stappen. kost te veel tijd, energie en geld, dat gene waar wehkamp wel over beschikt.

maar toch voel ik me genaaid als ze er zo makkelijk mee weg komen ,met hun eigen gemaakte fout. ondanks dat we wel of niet te kwader trouw hebben gehandeld.
pi_47502223
Ik zelf heb de printer ook gekregen, meer om te probere of het echt werkte of niet. Ik heb alles gewoon in de orginele doos gelaten, heb dus niks opengemaakt en gebruikt. Als ze willen mogen ze dat ding gewoon komen ophalen wil er toch niks mee doen.
  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2007 @ 10:43:45 #7
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_47502264
Ja, godverdomme.
Ik heb hem dus al in gebruik, en ik ga ook echt geen 65 ofzo? euro dokken..
Dan stuur ik hem wel terug, staat toch niet in welke staat?
Ja, of het moet in die brief staan.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 10:46:43 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47502375
Hehehehe! Gepwnd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47502488
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Renesite het volgende:
Hehehehe! Gepwnd
Das nog niet aan de orde zolang nog niemand een brief van de Wehkamp heeft gekregen!
  woensdag 21 maart 2007 @ 10:51:25 #10
64338 fr0x
Directeur
pi_47502536
Hahaha nu klagen dat het terug moet gestuurd worden of betaalt !!

Zielig volk haha
peace, nd suck a !@$%
pi_47502598
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zelf heb de printer ook gekregen, meer om te probere of het echt werkte of niet. Ik heb alles gewoon in de orginele doos gelaten, heb dus niks opengemaakt en gebruikt. Als ze willen mogen ze dat ding gewoon komen ophalen wil er toch niks mee doen.
ik heb alleen de doos open gemaakt maar nog niets uitgehaald, kan dus dicht getaped worden.
maar aan de andere kant heb ik wel een all in one nodig, maar betalen doe ik denk ik ook niet. aangezien er wel betere aanbiedingen zijn dan deze printer bij de wehkamp voor de volledige prijs. dus stuur hem dan wel terug en koop het ergens anders.
pi_47502719
Ach, die brief is misschien net zoveel onzin als in het eerste nieuwsbericht dat de printers niet uitgeleverd zouden worden... Gewoon gezichtsverlies proberen te beperken

(tevens fipo & tvp + RIP aan de nabestaanden)
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:00:05 #13
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_47502841
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
Gratis printer bij wehkamp deeltje 4!!!

En we gaan weer verder
[..]

Dat is dus wat de rechter uit moet gaan maken.

Een gratis printer bij een paar sokken lijkt me niet echt een aannemelijke overeenkomst maar goed ben benieuwd wie de eerste is die naar de rechter durft te stappen.
Uiteindelijk zal het toch Wehkamp zijn die naar de rechter moet stappen, als er een klant tussen zit die koppig genoeg is om de printer te blijven houden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_47503016
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef De_Hertog het volgende:

Uiteindelijk zal het toch Wehkamp zijn die naar de rechter moet stappen, als er een klant tussen zit die koppig genoeg is om de printer te blijven houden.
Denk je dat ze daar wakker van zullen liggen?
Het is een postorderbedrijf. Die hebben speciale afdelingen om mensen die niet kunnen of willen betalen aan te pakken....
pi_47503029
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoe wist jij dat bij die code een (gratis) printer hoorde?

Stond die code in een catalogus van de Wehkamp?
Ja, want dat was/is precies dezelfde code als van de printer nu. (linkje) Die kan dus eerder al opgezocht zijn, genoteerd, en bij de bestelling rechtstreeks ingegeven. Die code bestaat nu nog steeds (maar daar staat nu dus 70 Euro, waar er eerst 0 Euro stond)
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:06:24 #16
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47503048
Gratis Printer

Ik was te laat
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_47503113
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Yngwie het volgende:

Ja, want dat was/is precies dezelfde code als van de printer nu.
Maar hoe was het 'toen'?

Stond die printer met die bestel code voor 0 euro in een catalogus?
pi_47503143
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Ja, want dat was/is precies dezelfde code als van de printer nu. (linkje) Die kan dus eerder al opgezocht zijn, genoteerd, en bij de bestelling rechtstreeks ingegeven. Die code bestaat nu nog steeds (maar daar staat nu dus 70 Euro, waar er eerst 0 Euro stond)
Nee, de code van de gratis printer was anders dan de printer die met prijs erop stond. Dat heb ik toen meteen gechecked. (is ook logisch, want anders kon het systeem er geen onderscheid tussen maken)
pi_47503206
was ook te laat en het zal nu wel niet meer gaan.dan maar een in de winkel kopen
pi_47503262
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nee, de code van de gratis printer was anders dan de printer die met prijs erop stond. Dat heb ik toen meteen gechecked. (is ook logisch, want anders kon het systeem er geen onderscheid tussen maken)
Dan ben ik abuis (maar ik was er toch bijna 100% zeker van, kan aan de Schrobbelaer gelegen hebben )
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:13:59 #21
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_47503309
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:19:10 #22
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_47503458
M.i. staat Wehkamp erg zwak.

Het is nog altijd de verantwoordelijkheid van de verkoper om een deugdelijke bedrijfsvoering te houden. Dus inclusief een normaal functionerende interne controle. Dat een website zo'n foutje bevat; a la. (Vergelijkbaar met het Otto incident.) Maar het mag dan natuurlijk niet gebeuren dat er gratis printers worden verzonden inclusief factuur.

Het is geen goed ondernemersschap als er geen lichtje gaat branden als er tientallen printers met een onderbroek of paar sokken voor 5 euro worden besteld. Dat het hier waarschijnlijk een geautomatiseerd proces betreft met enkel laaggeschoolde inpakkers die daar niet op letten doet er niks aan af. Wehkamp neemt met een dergelijk (besparend) proces zonder controles een risico en nu moeten ze de gevolgen daarvan accepteren. Hoe moreel verwerpelijk dit misschien is, de bestellers staan m.i. gewoon in hun recht om de gratis printer te houden.

Klant gaat een overeenkomst aan door zaken te bestellen. En gaat akkoord met de algemene voorwaarden betreffende druk en zetfouten. Wehkamp kan niet hardmaken dat de aanvullende actievoorwaarden aan de klant voorgelegd, omdat het product ook via een andere normale weg, namelijk het invullen van het artikelnummer, aan het winkelmandje toe te voegen is.

Goed, dan kan Wehkamp zeggen: Hee de prijs van die printer is 70 euro, geen 0 euro. Dit is een zetfout, excuses. Maarrrrr, zodra Wehkamp de printers uitlevert en een kloppende factuur verstuurt dan vervalt m.i. hun recht om zich te beroepen op druk en zetfouten.

Vergelijk het met het afrekenen van enkele producten bij de Mediamarkt:
De kassa geeft X euro aan
Jij betaalt X euro.
De cassiere stopt X euro in de kassa, stopt de producten in een tasje en geeft deze aan jou + de kassabon.
Jij wandelt richting auto en rijdt vervolgens naar huis.

Dan is het toch ook onacceptabel als de Mediamarkt jou een paar dagen later belt met de mededeling dat de producten toch foutief geprijsd zijn, en of je even bij wilt betalen?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_47503599
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:19 schreef _Flash_ het volgende:

Vergelijk het met het afrekenen van enkele producten bij de Mediamarkt:
De kassa geeft X euro aan
Jij betaalt X euro.
De cassiere stopt X euro in de kassa, stopt de producten in een tasje en geeft deze aan jou + de kassabon.
Jij wandelt richting auto en rijdt vervolgens naar huis.
Daarbij kun je tenminste nog zeggen dat een verkoper de kans heeft gehad om te zien dat die prijs niet klopte. Bestellen via een site is wel even wat anders tegenwoordig. Daar wordt amper nog een persoon bij betrokken. Hooguit diegene die het afleverd, maar die heeft geen verstand van het prijsbeleid van de Wehkamp.

En idd, het is dom van de Wehkamp dat ze die fout hebben gemaakt en niet snel hebben ontdekt. Maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen maar uitgebreid moet van gaan profiteren.

Ben benieuwd hoe jij zou reageren als jij een fout maakt en anderen daar uitgebreid van gaan profiteren. Zou je dat dan ook normaal vinden?
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:24:58 #24
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_47503653
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Daarbij kun je tenminste nog zeggen dat een verkoper de kans heeft gehad om te zien dat die prijs niet klopte. Bestellen via een site is wel even wat anders tegenwoordig. Daar wordt amper nog een persoon bij betrokken. Hooguit diegene die het afleverd, maar die heeft geen verstand van het prijsbeleid van de Wehkamp.

En idd, het is dom van de Wehkamp dat ze die fout hebben gemaakt en niet snel hebben ontdekt. Maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen maar uitgebreid moet van gaan profiteren.

Ben benieuwd hoe jij zou reageren als jij een fout maakt en anderen daar uitgebreid van gaan profiteren. Zou je dat dan ook normaal vinden?
Wehkamp neemt een risico door het verkoopproces te automatiseren en te besparen op controles. Zie mijn uitbreiding van mijn post hierboven.

Als ik een domme fout maak waardoor anderen profiteren, tja dat is helemaal mijn eigen schuld toch?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_47503723
TerugVindPrinter
Have fun...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')