Dat is dus wat de rechter uit moet gaan maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:13 schreef Danny het volgende:
aannemelijk genoeg, want Wehkamp ging keurig tot levering over
Dan ben je toch wel goed triest bezig. Dat je probeert er mee weg te komen.. ik kan mij er nog iets bij voorstellen. Maar wanneer het bedrijf in kwestie er achter komt en graag zijn spullen terug wil moet je ook niet moeilijk doen en je fout erkennen.quote:benieuwd wie de eerste is die naar de rechter durft te stappen.
Nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef Bakkioli het volgende:
Maarre, iemand al een brief van de Wehkamp?![]()
ik heb alleen de doos open gemaakt maar nog niets uitgehaald, kan dus dicht getaped worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zelf heb de printer ook gekregen, meer om te probere of het echt werkte of niet. Ik heb alles gewoon in de orginele doos gelaten, heb dus niks opengemaakt en gebruikt. Als ze willen mogen ze dat ding gewoon komen ophalen wil er toch niks mee doen.
Uiteindelijk zal het toch Wehkamp zijn die naar de rechter moet stappen, als er een klant tussen zit die koppig genoeg is om de printer te blijven houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
Gratis printer bij wehkamp deeltje 4!!!
En we gaan weer verder
[..]
Dat is dus wat de rechter uit moet gaan maken.
Een gratis printer bij een paar sokken lijkt me niet echt een aannemelijke overeenkomst maar goed ben benieuwd wie de eerste is die naar de rechter durft te stappen.
Denk je dat ze daar wakker van zullen liggen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
Uiteindelijk zal het toch Wehkamp zijn die naar de rechter moet stappen, als er een klant tussen zit die koppig genoeg is om de printer te blijven houden.
Ja, want dat was/is precies dezelfde code als van de printer nu. (linkje) Die kan dus eerder al opgezocht zijn, genoteerd, en bij de bestelling rechtstreeks ingegeven. Die code bestaat nu nog steeds (maar daar staat nu dus 70 Euro, waar er eerst 0 Euro stond)quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat bij die code een (gratis) printer hoorde?
Stond die code in een catalogus van de Wehkamp?
Maar hoe was het 'toen'?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Yngwie het volgende:
Ja, want dat was/is precies dezelfde code als van de printer nu.
Nee, de code van de gratis printer was anders dan de printer die met prijs erop stond. Dat heb ik toen meteen gechecked.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ja, want dat was/is precies dezelfde code als van de printer nu. (linkje) Die kan dus eerder al opgezocht zijn, genoteerd, en bij de bestelling rechtstreeks ingegeven. Die code bestaat nu nog steeds (maar daar staat nu dus 70 Euro, waar er eerst 0 Euro stond)
Dan ben ik abuis (maar ik was er toch bijna 100% zeker van, kan aan de Schrobbelaer gelegen hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, de code van de gratis printer was anders dan de printer die met prijs erop stond. Dat heb ik toen meteen gechecked.(is ook logisch, want anders kon het systeem er geen onderscheid tussen maken)
Daarbij kun je tenminste nog zeggen dat een verkoper de kans heeft gehad om te zien dat die prijs niet klopte. Bestellen via een site is wel even wat anders tegenwoordig. Daar wordt amper nog een persoon bij betrokken. Hooguit diegene die het afleverd, maar die heeft geen verstand van het prijsbeleid van de Wehkamp.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:19 schreef _Flash_ het volgende:
Vergelijk het met het afrekenen van enkele producten bij de Mediamarkt:
De kassa geeft X euro aan
Jij betaalt X euro.
De cassiere stopt X euro in de kassa, stopt de producten in een tasje en geeft deze aan jou + de kassabon.
Jij wandelt richting auto en rijdt vervolgens naar huis.
Wehkamp neemt een risico door het verkoopproces te automatiseren en te besparen op controles. Zie mijn uitbreiding van mijn post hierboven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Daarbij kun je tenminste nog zeggen dat een verkoper de kans heeft gehad om te zien dat die prijs niet klopte. Bestellen via een site is wel even wat anders tegenwoordig. Daar wordt amper nog een persoon bij betrokken. Hooguit diegene die het afleverd, maar die heeft geen verstand van het prijsbeleid van de Wehkamp.
En idd, het is dom van de Wehkamp dat ze die fout hebben gemaakt en niet snel hebben ontdekt. Maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen maar uitgebreid moet van gaan profiteren.
Ben benieuwd hoe jij zou reageren als jij een fout maakt en anderen daar uitgebreid van gaan profiteren. Zou je dat dan ook normaal vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |