quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef covie het volgende:
Een sexy dvd : bestelnr: 867-63-682 ¤0
Heb je daar meer informatie over? Aangezien ik zondag naar Amersfoort gaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Met het boekenweekgeschenk De Brug kun je trouwens op zondag gratis de hele dag met de trein door heel Nederland. Kosten dagkaart NS zonder korting: 40,30
Meer info? Nou, dat was het. Als je het boekenweekgeschenk a.s. zondag bij je hebt in de trein dan is dat je treinkaartje. Hier staat het ook: http://www.cpnb.nl/bw/2007/gratis-reizen.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:59 schreef Koenz0r het volgende:
Heb je daar meer informatie over? Aangezien ik zondag naar Amersfoort ga.
Als je op vrijdag voor 22.00 besteld wordt op zaterdag ochtend geleverd. (tussen 9.00 en 13.00)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het boekje er dan al voor zondag is als je nu bij Wehkamp bestelt.
hah weet wel (bijna)zeker dat dat niet meer gaat lukken, te kort dag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het boekje er dan al voor zondag is als je nu bij Wehkamp bestelt.
yhea, blijf er nog steeds rot om lachen. maar ik wacht wel even de eerste officieele reactie van wehkamp af voordat ik m'n reet er mee ga kopieeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:49 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
apekoek heeft em ook al ontvangen..
Zijn ze sneller dan ik dachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef covie het volgende:
Als je op vrijdag voor 22.00 besteld wordt op zaterdag ochtend geleverd. (tussen 9.00 en 13.00)
Bezorgtijden
Koekape je leeft nog! HOW WORD?!?! MIEN JUNGSKIEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
yhea, blijf er nog steeds rot om lachen. maar ik wacht wel even de eerste officieele reactie van wehkamp af voordat ik m'n reet er mee ga kopieeren.
He, bedankt voor de tip! Ik moet zondag inderdaad met de trein van Dordrecht naar Leidenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Met het boekenweekgeschenk De Brug kun je trouwens op zondag gratis de hele dag met de trein door heel Nederland. Kosten dagkaart NS zonder korting: 40,30
Nee, je moet een boek aanklikken en dan krijg je De Brug erbij. Vervolgens gooi je het boek weer uit je bestelmandje en blijft De Brug lekker staan. En dan zoek je er nog iets goedkoops bij wat je toch nog moest hebben (sokken oid).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef Larissa het volgende:
Oh, nu moet ik zeker eerst een boek kopen. En ik heb bovendien een kortingskaart.
Je kan ook via direct bestellen, gewoon het bovenstaand bestelnr invoeren, en daarna bij opruiming de 2 bikinislips (met doorzichtige bandjes!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je moet een boek aanklikken en dan krijg je De Brug erbij. Vervolgens gooi je het boek weer uit je bestelmandje en blijft De Brug lekker staan. En dan zoek je er nog iets goedkoops bij wat je toch nog moest hebben (sokken oid).
Hey Pim! Jij ook op het FOK!forum?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef Pim89 het volgende:
nlboy heeft m ook al ontvangen
Klagen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:16 schreef Handschoen het volgende:
Hoe komt iedereen aan die hamrolletjes? Die heb ik helemaal niet gehad
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef _The_General_ het volgende:![]()
De klokkeluider is de enige zonder printer
haha, waarom had je het dan eerst zelf dan niet geprobeerd? je weet toch als het storm gaat lopen aan fokkers die het zelf gaan proberen dat het op een bepaald moment niet meer kan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef _The_General_ het volgende:![]()
De klokkeluider is de enige zonder printer
Bedankt voor de tip, maar dat wordt me toch te kort dag. En misschien is het boekenweekgeschenk wel net uitverkocht bij de Wehkamp..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee, je moet een boek aanklikken en dan krijg je De Brug erbij. Vervolgens gooi je het boek weer uit je bestelmandje en blijft De Brug lekker staan. En dan zoek je er nog iets goedkoops bij wat je toch nog moest hebben (sokken oid).
Ik heb m'n printer netjes volgens de prijs in de webshop, net als m'n broeken. Mag toch hopen dat ze die niet van m'n kont af komen eisen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Ludacriss het volgende:
maaruh mogen we die printer nu houden of kunnen we in de toekomst verwachten dat ze hem gaan terug eisen?
ach voor wehkamp is het inprincipe niet zo'n hele dure grap geweest. deze printers waren waarschijnlijk sowieso al promotie materiaal. en daarbij komt dat de inkoops prijs ook wel erg laag zal hebben gelegen, misschien iets van 25 euro ofzo, aangezien de printer voor de consument 70 euro kost. electronica in wat betreft inkoop erg goedkoop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Ludacriss het volgende:
maaruh mogen we die printer nu houden of kunnen we in de toekomst verwachten dat ze hem gaan terug eisen?
En heel veel mensen hebben kennis gemaakt met Wehkamp op het internet. Reclamequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Apekoek het volgende:
ach voor wehkamp is het inprincipe niet zo'n hele dure grap geweest. deze printers waren waarschijnlijk sowieso al promotie materiaal. en daarbij komt dat de inkoops prijs ook wel erg laag zal hebben gelegen, misschien iets van 25 euro ofzo, aangezien de printer voor de consument 70 euro kost. electronica in wat betreft inkoop erg goedkoop.
Standaard bij de HP consumentenzooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wel raar dat er geen usb kabel bij me printer zat
Nee die moet je verplicht tussen je billetjes stoppen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
Jup, in deel 2 van dit hele gebeuren staat ergens dat iemand dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mij zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Die had hij hier meteen wel neergezet, als het echt waar was. Waarschijnlijk is hij nu eentje in elkaar aan het zettenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Usb-staartje?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef Koenz0r het volgende:
Dit gaat inderdaad nog een staartje krijgen...
Heb zelf deze actie niet geprobeerd maar kan zeggen dat de Ham-Gehakt rolletjes zeer prima smakenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wel raar dat er geen usb kabel bij me printer zat
Smaken die hamrolletjes een beetje?![]()
Ik heb het op mijn eigen adres laten bezorgen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel een geinige actie hoor.
Maar wat is dat met het bezorgen. Ik lees hier dat iemand het laat bezorgen bij een servicepoint en in een vorig topic liet iemand het bezorgen bij een praxis (?!).
Durven jullie het niet op eigen adres te doen of hoe zit dat?
Daar heb je kans op. Die man van de Wehkap zei dat de printers niet geleverd zouden worden. Best kans dus dat nog niet opgehaalde printers teruggevorderd worden. Rennen dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik had hem gisteren laten bezorgen met een DHL servicepoint. Toen stonden er nog twee pakketjes via de sms. Alleen was gisteren ziek, en vandaag kon ik er niet heen gaan. Dus is zal die printer nog steeds aanwezig zijn denken jullie? Of zullen ze die nu gisteren of vandaag bij de praxis al teruggeroepen hebben?
quote:Uw bestelling ¤ 2,99
In de totaalprijs is verwerkt:
afprijzing: ¤ 22,95
UW VOORDEEL: ¤ 22,95
Gammel ding zeg! Vul ik hem in, krijg ik eerst een errormelding (zo'n standaard ASP-kan-het-niet-aan-ding, die ns.nl ook vaak geeft), doe ik het nog een keer, zegt-ie dat ik hem al heb ingevuld! Maar mooi geen mailtje met kortingscode...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef slindenau het volgende:
Maar daar heb ik wel een 10 euro kortingsbon (wehkamp.nl/welkom) bijgedaan...even kijken wat ze daar van gaan maken.
haha nee man, loop maar te kloten, ze kunnen ons niets makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:39 schreef Luco het volgende:
Apekoek, dat is mooi genaaid! Ik wacht wel even met bestellen van m'n laptoptas!
Eerst zag ik 'em ook niet in mn winkelmandje staan...maar toen ik op "afronden" klikte stond er opeens onderaan bij: de 10 euro bon wordt achteraf verwerkt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gammel ding zeg! Vul ik hem in, krijg ik eerst een errormelding (zo'n standaard ASP-kan-het-niet-aan-ding, die ns.nl ook vaak geeft), doe ik het nog een keer, zegt-ie dat ik hem al heb ingevuld! Maar mooi geen mailtje met kortingscode...
M'n opmerking was trouwens dat ik gek werd van de nieuwe tabbladen, elke klik zo'n beetje geeft een "new window"!
|Ik zit ook regelmatig mijn Outlook te refreshen in afwachting van een kwaad mailtje..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha nee man, loop maar te kloten, ze kunnen ons niets maken![]()
en verwacht er ook niets meer van. anders hadden ze het nu al wel laten weten.
25 euro is iets te weinig, ze hebben er rond de 50 euro inc btw voor betaald. (1500 stuks besteld)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ach voor wehkamp is het inprincipe niet zo'n hele dure grap geweest. deze printers waren waarschijnlijk sowieso al promotie materiaal. en daarbij komt dat de inkoops prijs ook wel erg laag zal hebben gelegen, misschien iets van 25 euro ofzo, aangezien de printer voor de consument 70 euro kost. electronica in wat betreft inkoop erg goedkoop.
Dat klopt, kreeg pas vandaag per post de bon/factuur van Wehkamp.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:52 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb me printer vanmorgen opgehaald bij de praxis.
Zit alleen geen bon/factuur bij de printer.
Je kreeg het dus pas 1 of 2 dagen nadat je de printer ontvangen had?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:54 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat klopt, kreeg pas vandaag per post de bon/factuur van Wehkamp.
Klopt, donderdag de printer gehaald en vandaag de garantie bewijs gekregen per post.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Je kreeg het dus pas 1 of 2 dagen nadat je de printer ontvangen had?
Mooi.
Waarschijnlijk een bedrijf met veel bureacratie, fout is ergens blijven steken tussen een stapeltje papier op een bureau of de fout wordt niet serieus genomen. Ondertussen doet het geautomatiseerde systeem gewoon zijn werk. Zoiets denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk? Wehkamp heeft vanaf nu ongeveer 4 dagen de tijd gehad om alles te regelen en te melden dat iets fout is gegaan. Op dit moment sturen ze zelfs degene (waaronder ik) die nog geen bon/retourbon hebben ontvangen alsnog een bon met daarop waarschijnlijk het bedrag van 0.
Dan lijkt het mij niet logisch dat ze hier nog wat gaan ondernemen...
Waaromquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:37 schreef Johnnn het volgende:
Paar puma sokken á ¤ 7,- + verzendkosten voor de sokken, ik geloof dat die ¤ 4,50 waren
Rekeningnummer invullen, handtekening zetten en op de bus doen/bij de bank inleveren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe ga ik een acceptgiro van 0,00 euro betalen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarom
Je kan ook een willekeurig product voor 1 euro kopen en voor 1 euro weer op ebay zetten ofzo.
pwntquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef RacerDKB het volgende:
0.01 overmaken naar ze, daarna mailen dat je teveel betaald heb en of ze het verschil terug willen uitkeren..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:53 schreef nlboy het volgende:
Ik kreeg net twee brieven van Wehkamp, dus ik snel openen in de ene brief stond mijn pincode voor Wehkamp en in de andere brief......garantie bewijs en retourstrook voor de printer.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:35 schreef Beach het volgende:
Kut mn pakje is gekomen, wel dure sokken zo![]()
11 euro...![]()
Geen printer![]()
Ik heb gisteren voor ¤ 11,70 tijdschriften geshopt bij de Donner. Van tevoren vroeg ik aan de verkoper of het ook bij tijdschriften mocht en hij zei dat dat mocht. (Ik wist dat het alleen bij boeken mocht maar ik zei natuurlijk niets). Toen ik afrekende stond ik bij een andere verkoper en die gaf me het boekenweekgeschenk niet dus ik zei dat. Volgens hem mocht het alleen bij boeken (kloptquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, als ze de printer niet mee hebben gestuurd heb je idd dure sokken
die kreeg ik ook ^^quote:
op acceptgiro was geen bedrag ingevuldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die kreeg ik ook ^^
zat er ook een acceptgiro bij die je voor 29 maart moet betalen met 0 euro?
maandag zal die wel komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb trouwens die bon nog niet gezien![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:25 schreef RedFever007 het volgende:
Oke het is nu dus enkele dagen geleden en nog steeds geen printer hier. Nu heb die DVD donderdag middag al opgehaald. op internet staat die printer nergens vermeld. Enkele vragen omdat er nog steeds mensen zijn die nog wel printers krijgen
- Kan ik van de Wehkamp eisen dat ze de printer alsnog leveren?
Indien in de orginele verpakking (gesealed) dan kan dit nog jaquote:- ik heb een DVD besteld, kunnen die gratis retour?
hahah hoe pauper ben je dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:25 schreef RedFever007 het volgende:
Oke het is nu dus enkele dagen geleden en nog steeds geen printer hier. Nu heb die DVD donderdag middag al opgehaald. op internet staat die printer nergens vermeld. Enkele vragen omdat er nog steeds mensen zijn die nog wel printers krijgen
- Kan ik van de Wehkamp eisen dat ze de printer alsnog leveren?
- ik heb een DVD besteld, kunnen die gratis retour?
Even lief doen he tegen mijn SAquote:
Ja maar ik zit te twijfelen wat te doenquote:
Mooi, kopieer het mailtje maar even hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ehm, de fun is over jongens. Net een mailtje gekregen, ze willen het toch terug. Ze noemen het een overduidelijke fout van het systeem waarvan misbruik is gemaakt.
Hier hetzelfde... maar ga zeker niet zonder meer akkoordquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb dat mailtje nog niet gehad maar heb voor de zekerheid de doos enzo niet opengemaakt. Van mij mogen ze hem afhalen aangezien ik hem toch niet wilde gebruiken.
verkoopprijs 69,95quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gewoon houden toch?
Wat kunnen ze je maken?
Hoe duur is zo'n printer als de prijs wel goed is trouwens?
Print screen van je mailapp + het mailtje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ehm, de fun is over jongens. Net een mailtje gekregen, ze willen het toch terug. Ze noemen het een overduidelijke fout van het systeem waarvan misbruik is gemaakt.
Zouden ze dat niet allang gedaan moeten hebben?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee ik lul maar wat. Ik wilde eens kijken of jullie al bang werden
Maar Wehkamp zal toch wel met een reactie gaan komen lijkt me.
klootzakquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee ik lul maar wat. Ik wilde eens kijken of jullie al bang werden
Maar Wehkamp zal toch wel met een reactie gaan komen lijkt me.
+ full headers.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Print screen van je mailapp + het mailtje.
Anders geloof ik het niet.
Je adres is sowieso bekend hoor, maar bij het service point is makkelijker omdat je dan een SMSje krijgt... dat ding kennelijk vroeg wordt afgegeven en je zelf kunt bepalen wanneer je langs gaat. (geen pakjes meer bij de buren, in tuinen, thuis bij de bezorger etc. )quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel een geinige actie hoor.
Maar wat is dat met het bezorgen. Ik lees hier dat iemand het laat bezorgen bij een servicepoint en in een vorig topic liet iemand het bezorgen bij een praxis (?!).
Durven jullie het niet op eigen adres te doen of hoe zit dat?
Wehehhehekamp?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:01 schreef mcintosh het volgende:
Een mailtje als hoerboven gefaked werd zal wel volgen denk ik.
Tenzij Whekamp de humor er van in kan zien... maar ja commercie en humor gaan niet zo goed samen tenzij het geld oplevert....
Ook al hebben een aantal mensen dat al gedaan, maar dit vind ik toch wel erg zielig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:36 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga mijn sokken ook maar eens retouneren.
Ik heb al wel mijn gehakthamrolletjes opgegeten.
En die cheque stuur ik ook niet terug.
Enkel de sokken plus nog wat papierwerk..
Ja, ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook al hebben een aantal mensen dat al gedaan, maar dit vind ik toch wel erg zielig.
je al niet al te dure bestelling dan ook nog eens terug sturen, terwijl je er al veel voor terug hebt gekregen. wees blij met wat je hebt gekregen en maak even dat tientje over, kom op he, dat is toch niets!![]()
bovendien heb je dan al een (in ieder geval) aankoop gedaan en zullen ze daardoor nog eens minder snel aan je deur kloppen ook!
Nou, ik heb gewoon een shirt teruggestuurd omdat het de verkeerde kleur is geweest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook al hebben een aantal mensen dat al gedaan, maar dit vind ik toch wel erg zielig.
je al niet al te dure bestelling dan ook nog eens terug sturen, terwijl je er al veel voor terug hebt gekregen. wees blij met wat je hebt gekregen en maak even dat tientje over, kom op he, dat is toch niets!![]()
bovendien heb je dan al een (in ieder geval) aankoop gedaan en zullen ze daardoor nog eens minder snel aan je deur kloppen ook!
Eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:49 schreef Lutke het volgende:
Ik vind het na de printer wel genoeg geweest.
De kosten is maar een kleine factor in de hele vergelijking. Stel dat er inderdaad door Wehkamp nu een flinke klopjacht gestart wordt naar mensen die zo'n printer gratis gekregen hebben. Goed, dan krijgen ze de printers misschien wel terug. Maar daar zit meteen een grote kans aan vast dat dit een flinke berg negatieve publiciteit met zich meebrengt wat uiteindelijk veel meer kost dan een stapeltje (waarschijnlijk gekregen) printers. Terwijl als Wehkamp de fout toegeeft en dit niet terug zal draaien, de consument misschien meer vertrouwen in de naam Wehkamp overhoudtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er achter na gaan.
Wat is er nou duurder, een paar van die printers die ze al lang terug verdiend hebben, en nog weer terug gaan verdienen door inkt enzo, of een onderzoek naar wie er allemaal eentje heeft ontvangen, contact met diegene maken en weer terugkrijgen...
Zij missen het misschien niet, maar de accountant zal toch zeker wel dat bedrag missen, aangezien het dan niet in balans isquote:Op zondag 18 maart 2007 03:20 schreef Henno het volgende:
Ik acht Wehkamp wel groot genoeg om het geld van die printertjes niet te missen in de boekhouding... alleen moeten ze nu op zoek naar nieuw promotiemateriaal voor hun PC's
Dan krijg je een paar sokken met een ingebouwd audio systeemquote:Als je die truc nou zou uithalen met een gratis car audio systeem t.w.v. duizenden euro's bij aankoop van een dure auto (ik noem maar wat) door de auto weer te verwijderen en wat sokken te kopen... ehm ja dan wordt een advocaat opeens zinvol.
Lucky bastard.. Die heb ik niet eens gehad..quote:Op zondag 18 maart 2007 14:44 schreef Beach het volgende:
Ik neem mn verlies en betaal mn sokken gewoon.
Printer zal dus niet meer komen omdt die nog steeds op uitverkocht staat![]()
Nouja iig gratis gehakthamrolletjes![]()
Ik ben geen specialist in recht, maar het is ja zo dat je als koper op afstand binnen 7 werkdagen de koop zonder enige reden kan ontbinden. Mssn moet je dat ook maar andersom bekijken, dus ik wacht nog een paar daagjes..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:43 schreef Apekoek het volgende:
iedereen de printer al in gebruik genomen?
ik kan hem serieus wel gebruiken, dus denk dat ik hem maar gewoon uitpak.
nog steeds niets van wehkamp gehoord, dus zal nu wel echt gesloten zaak zijn, of niet soms?
Same here.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als het goed is, is mijn DVD met notebooktas verzonden. Met de printer is het niet gelukt, hopelijk wel met de tas
Je moederquote:Op maandag 19 maart 2007 15:50 schreef Luco het volgende:
Iemand nog meer "gratis" dingen gevonden?
Hopelijk mijne ook, i.c.m. me onbreekbare piekquote:
Mijn naam mag er ook bij Gofast.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef covie het volgende:
Vorige topics:
Deel 1: Gratis printer bij de Wehkamp,
Deel 2: Gratis printer bij de Wehkamp, de spanning stijgt, deel 2
Ondertussen is het niet meer mogelijk om de printer gratis te bestellen, maar de volgende producten zijn nog wel gratis verkrijgbaar:Het boek "de brug": bestelnr. 866-84-300 ¤0,00 (Het boek is tevens geldig als treinkaartje op zondag 18/3/07) Een sexy dvd : bestelnr: 867-63-682 ¤0,00 notebooktas : bestelnr: 868-58-248 ¤0,00
Ondertussen hebben de volgende mensen in ieder geval de printer al gekregen:RemcoDelft Johnnn Sebasser djdano Bron Vernidal ursel Worldpimber SuperRogier JJdJ1984 Lutke CyberD StanS Axianda (weblog) Big-R (weblog) Apekoek nlboy Handschoen RacerDKB (weblog) DJKoster Admiraal_anaal erikkll The_Greater Blauwe_Pino Bullet-tooth fly-hnl Ludacriss HeaRt_woRm
[Binnen, maar nog niet opgehaald:Rio
(heel) Misschien/waarschijnlijk/etc.:MaxMark
Volgens mij ligt zo'n termijn wel iets verder, het is ook zo dat je bij Wehkamp je producten binnen 14 dagen retour kan sturen. Verder is het natuurlijk zo dat ze misschien wachten tot na die termijn met bijvoorbeeld een nieuw factuurtje te sturenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Lutke het volgende:
[..]
Ik ben geen specialist in recht, maar het is ja zo dat je als koper op afstand binnen 7 werkdagen de koop zonder enige reden kan ontbinden. Mssn moet je dat ook maar andersom bekijken, dus ik wacht nog een paar daagjes..
En dat mag zomaar?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt zo'n termijn wel iets verder, het is ook zo dat je bij Wehkamp je producten binnen 14 dagen retour kan sturen. Verder is het natuurlijk zo dat ze misschien wachten tot na die termijn met bijvoorbeeld een nieuw factuurtje te sturen.
Ik ben ook (nog) geen specialist in recht, maar de strekking van die wet is (volgens mij) dus bedoelt om consumenten te beschermen en niet de verkoper. Dus verkopers kunnen zich niet op deze specifieke regeling beroepen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Lutke het volgende:
[..]
Ik ben geen specialist in recht, maar het is ja zo dat je als koper op afstand binnen 7 werkdagen de koop zonder enige reden kan ontbinden. Mssn moet je dat ook maar andersom bekijken, dus ik wacht nog een paar daagjes..
In principe hebben ze overeenkomst met je afgesloten met een afgesproken bedrag. Dus printer + ... artikel = 5 euro. Afspraak is afspraak (pacta sunt servanda), dat kunnen ze niet 'zomaar' veranderen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk zo dat ze misschien wachten tot na die termijn met bijvoorbeeld een nieuw factuurtje te sturen.
haha dat zou mooi zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
in het rekeningoverzicht op wehkamp.nl staat dat als een product uitverkocht is en het niet meer binnen een redelijke termijn geleverd kan worden Wehkamp het recht heeft om het artikel te schrappen van de bestellijst. Mag dit zomaar of moeten ze een vergelijkbaar artikel leveren?
Bestelnummer: 868-39-412quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
Het ding blijkt wel degelijk direct leverbaar te zijn en wel voor ¤69,99![]()
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=839412
Morgen de Wehkamp maar eens mailen, omdat ie op het rekeningoverzicht nog steeds als uitverkocht staat.
Laten bezorgen. Kan ik zonder zorgen de kartonnen doos openmaken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:39 schreef Sebasser het volgende:
Laten bezorgen of afgehaald?
Als je hem afgehaald hebt krijg je je factuur thuisgestuurd.
Whehehequote:Notebooktas
Bestelnummer: 868-58-248
Levertijd: Uitverkocht
¤ 0,00
Ok. Heb hem opengemaakt. Geen factuur te bekennen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Sebasser het volgende:
Kartonnen doos?
Die kan je makkelijk open maken.
Die tas zit nog een plastik zooi omheen..
Ok. Dan wacht ik daar maar op... Die notebooktas kan je toch niet reourneren via een sericepoint?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Factuur krijg je morgen of overmorgen in de bus.
Ik hebbem net 5 minuten geleden binnen gekregen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ok. Dan wacht ik daar maar op... Die notebooktas kan je toch niet reourneren via een sericepoint?
Hoeveel mensen hebben inmiddels de tas al gekregen?
Ik heb het laten bezorgen. Meteen een losse enveloppe bij gekregen (afleveringsbon, garantiebewijs en retourbon voor de notebook tas erbij. 0,00 euroquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Notebooktas is binnen
Zit trouwens de factuur in die kartonnen doos? Ik wil alles eerst in de doos bewaren namelijk.
hmmm nope, maar gewoon een brief terug sturen dat je conform overeen bent gekomen met het verschuldigde bedrag van 0 euro. het akkoord is al bereikt, ze kunnen nu wel terug eisen, maar rechtelijk gezien hoef je daar niet meer mee akkoord te gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef Bakkioli het volgende:
iemand hier al een brief van Mw. Vrolijk van de Wehkamp ontvangen over het terugsturen van de printer?![]()
Hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:32 schreef wdn het volgende:
Hoeveel mensen van deze truc gebruik hebben gemaakt, is onbekend. Volgens de Wehkamp.nl-woordvoerster gaat het slechts om een klein aantal omdat de fout snel ontdekt en hersteld was.
Laat ze er inderdaad maar een beetje moeite voor doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hmmm nope, maar gewoon een brief terug sturen dat je conform overeen bent gekomen met het verschuldigde bedrag van 0 euro. het akkoord is al bereikt, ze kunnen nu wel terug eisen, maar rechtelijk gezien hoef je daar niet meer mee akkoord te gaan.
en?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben even aan het informeren hoe en wat
Zodadelijk wordt je in elkaar geslagen dor Wehkampquote:
Eh, nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Zodadelijk wordt je in elkaar geslagen dor WehkampJij bent toch die jongen die in elkaar geslagen is?
Dat is mijn vermoeden ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb nooit geen brief ontvangen, en zal hem ook nooit ontvangen.
En wat nou als iedereen dat zegt? Dan schieten ze er alsnog niets mee op...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zal mocht die brief er wel komen, eens gaan onderhandelen met Wehkamp
Er zitten toch stickers enzo op de doosdus voor hun is hij onverkoopbaar en ik ben er best bereid 20 euro voor te betalen
nee, eerder het vermoeden dat ze daadwerkelijk niet gestuurd gaan worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij had al zo'n vermoeden dat ik elke brief die ik van de wehkamp krijg ga negeren?
Brief? Welke brief?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb nooit geen brief ontvangen, en zal hem ook nooit ontvangen.
Precies.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Brief? Welke brief?
Laat ik nou net met een verhuizing bezig zijn..![]()
Ze doen gewoon stoer. Net zo stoer als toen ze zeiden dat de printers niet geleverd zouden worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef DJKoster het volgende:
Brief? Welke brief?
Laat ik nou net met een verhuizing bezig zijn..![]()
De wehkamp brief scannen, met de gratis all in one printer van de WEHKAMPquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef Axianda het volgende:
ik heb nog niks ontvangen, als ik de brief heb scan ik hem wel, heb nu toch een mooi apparaat ervoor
Ik had hem een paar dagen na ontvangst al teruggestuurd ... gewoon omdat ik geen oplichter ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef Space-Chinees het volgende:
Misschien een idee voor een nieuw lijstje nu:
"Welke Fokkers hebben hun printer al retour gestuurd?"![]()
Jamaar dat staat nergens als je meteen dat bestel nummer invoerd..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:19 schreef M180 het volgende:
Nou nee want er stond duidelijk bij dat hij gratis was ALS je die pc koopt. Dus als je via een of ander truukje alleen de printer hebt dan gaat het niet op he.
nix aan de hand, gewoon net doen of je neus bloedt, dit kan wehkamp niet hard maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Gratis Wehkamp-printer moet weer terug
Door Edwin Feldmann
Dinsdag 20 maart 2007, 15:08 - Mensen die vorige week bij Wehkamp.nl via een truc een gratis printer hebben ontvangen, moeten deze terugsturen of alsnog betalen.
Dat heeft Wehkamp.nl-woordvoerster Joke Vrolijk desgevraagd tegen Webwereld verklaard. Vorige week woensdag publiceerde het warenhuis een aanbieding van een notebook. Wie de computer bestelde, kreeg er een gratis printer bij.
Een aantal internetters ontdekte dat toen zij de computer uit hun winkelwagen verwijderden, de gratis printer bleef staan. Een kleine bestelling was vervolgens genoeg om de printer gratis thuisgestuurd te krijgen.
"Degenen die de printer gratis hebben gekregen bij een andere bestelling, hebben niet conform de actie besteld", stelt Vrolijk. Wehkamp.nl heeft die mensen deze week een brief gestuurd waarin staat dat ze de printer moeten terugsturen of dat ze hem tegen betaling van de normale prijs (69 euro) mogen houden.
Hoeveel mensen van deze truc gebruik hebben gemaakt, is onbekend. Volgens de Wehkamp.nl-woordvoerster gaat het slechts om een klein aantal omdat de fout snel ontdekt en hersteld was.
alleen was dat nou net een grapjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix aan de hand, gewoon net doen of je neus bloedt, dit kan wehkamp niet hard maken.
de fout zit in hun systeem.
Beetje overbodig he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
http://www.webwereld.nl/ref/rss/45573
[..]
dat was een fopjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix aan de hand, gewoon net doen of je neus bloedt, dit kan wehkamp niet hard maken.
de fout zit in hun systeem.
Ja, die staat hetzelfde te wachtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:12 schreef U.F.O het volgende:
hmm, zouden ze ook moeilijk gaan doen over die notebooktas?
lijkt me logisch, rechte lijn enzoquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=17281&GROEPEN%5B%5D=194&IMG_NORMAAL=0&TAB=specificaties
En ik maar denken dat ik een goedkope tas te pakken had. Dat ding kost verdomme geen drol...
Dat wordt een hele boeiende rechtzaak:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als hij gebruikt is zal je hem toch moeten betalen denk ik
Ja, ik ben er ook niet helemaal uit, heb al contact gehad met Wehkampquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat wordt een hele boeiende rechtzaak:
Rechter: "dus u heeft uw gratis printer gebruikt, en nu wil dat grote bedrijf dat u er voor gaat betalen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |