quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef covie het volgende:
Een sexy dvd : bestelnr: 867-63-682 ¤0
Heb je daar meer informatie over? Aangezien ik zondag naar Amersfoort gaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Met het boekenweekgeschenk De Brug kun je trouwens op zondag gratis de hele dag met de trein door heel Nederland. Kosten dagkaart NS zonder korting: 40,30
Meer info? Nou, dat was het. Als je het boekenweekgeschenk a.s. zondag bij je hebt in de trein dan is dat je treinkaartje. Hier staat het ook: http://www.cpnb.nl/bw/2007/gratis-reizen.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:59 schreef Koenz0r het volgende:
Heb je daar meer informatie over? Aangezien ik zondag naar Amersfoort ga.
Als je op vrijdag voor 22.00 besteld wordt op zaterdag ochtend geleverd. (tussen 9.00 en 13.00)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het boekje er dan al voor zondag is als je nu bij Wehkamp bestelt.
hah weet wel (bijna)zeker dat dat niet meer gaat lukken, te kort dag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het boekje er dan al voor zondag is als je nu bij Wehkamp bestelt.
yhea, blijf er nog steeds rot om lachen. maar ik wacht wel even de eerste officieele reactie van wehkamp af voordat ik m'n reet er mee ga kopieeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:49 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
apekoek heeft em ook al ontvangen..
Zijn ze sneller dan ik dachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef covie het volgende:
Als je op vrijdag voor 22.00 besteld wordt op zaterdag ochtend geleverd. (tussen 9.00 en 13.00)
Bezorgtijden
Koekape je leeft nog! HOW WORD?!?! MIEN JUNGSKIEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
yhea, blijf er nog steeds rot om lachen. maar ik wacht wel even de eerste officieele reactie van wehkamp af voordat ik m'n reet er mee ga kopieeren.
He, bedankt voor de tip! Ik moet zondag inderdaad met de trein van Dordrecht naar Leidenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Met het boekenweekgeschenk De Brug kun je trouwens op zondag gratis de hele dag met de trein door heel Nederland. Kosten dagkaart NS zonder korting: 40,30
Nee, je moet een boek aanklikken en dan krijg je De Brug erbij. Vervolgens gooi je het boek weer uit je bestelmandje en blijft De Brug lekker staan. En dan zoek je er nog iets goedkoops bij wat je toch nog moest hebben (sokken oid).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef Larissa het volgende:
Oh, nu moet ik zeker eerst een boek kopen. En ik heb bovendien een kortingskaart.
Je kan ook via direct bestellen, gewoon het bovenstaand bestelnr invoeren, en daarna bij opruiming de 2 bikinislips (met doorzichtige bandjes!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je moet een boek aanklikken en dan krijg je De Brug erbij. Vervolgens gooi je het boek weer uit je bestelmandje en blijft De Brug lekker staan. En dan zoek je er nog iets goedkoops bij wat je toch nog moest hebben (sokken oid).
Hey Pim! Jij ook op het FOK!forum?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef Pim89 het volgende:
nlboy heeft m ook al ontvangen
Klagen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:16 schreef Handschoen het volgende:
Hoe komt iedereen aan die hamrolletjes? Die heb ik helemaal niet gehad
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef _The_General_ het volgende:![]()
De klokkeluider is de enige zonder printer
haha, waarom had je het dan eerst zelf dan niet geprobeerd? je weet toch als het storm gaat lopen aan fokkers die het zelf gaan proberen dat het op een bepaald moment niet meer kan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef _The_General_ het volgende:![]()
De klokkeluider is de enige zonder printer
Bedankt voor de tip, maar dat wordt me toch te kort dag. En misschien is het boekenweekgeschenk wel net uitverkocht bij de Wehkamp..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee, je moet een boek aanklikken en dan krijg je De Brug erbij. Vervolgens gooi je het boek weer uit je bestelmandje en blijft De Brug lekker staan. En dan zoek je er nog iets goedkoops bij wat je toch nog moest hebben (sokken oid).
Ik heb m'n printer netjes volgens de prijs in de webshop, net als m'n broeken. Mag toch hopen dat ze die niet van m'n kont af komen eisen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Ludacriss het volgende:
maaruh mogen we die printer nu houden of kunnen we in de toekomst verwachten dat ze hem gaan terug eisen?
ach voor wehkamp is het inprincipe niet zo'n hele dure grap geweest. deze printers waren waarschijnlijk sowieso al promotie materiaal. en daarbij komt dat de inkoops prijs ook wel erg laag zal hebben gelegen, misschien iets van 25 euro ofzo, aangezien de printer voor de consument 70 euro kost. electronica in wat betreft inkoop erg goedkoop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Ludacriss het volgende:
maaruh mogen we die printer nu houden of kunnen we in de toekomst verwachten dat ze hem gaan terug eisen?
En heel veel mensen hebben kennis gemaakt met Wehkamp op het internet. Reclamequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Apekoek het volgende:
ach voor wehkamp is het inprincipe niet zo'n hele dure grap geweest. deze printers waren waarschijnlijk sowieso al promotie materiaal. en daarbij komt dat de inkoops prijs ook wel erg laag zal hebben gelegen, misschien iets van 25 euro ofzo, aangezien de printer voor de consument 70 euro kost. electronica in wat betreft inkoop erg goedkoop.
Standaard bij de HP consumentenzooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wel raar dat er geen usb kabel bij me printer zat
Nee die moet je verplicht tussen je billetjes stoppen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
Jup, in deel 2 van dit hele gebeuren staat ergens dat iemand dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mij zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Die had hij hier meteen wel neergezet, als het echt waar was. Waarschijnlijk is hij nu eentje in elkaar aan het zettenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Usb-staartje?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef Koenz0r het volgende:
Dit gaat inderdaad nog een staartje krijgen...
Heb zelf deze actie niet geprobeerd maar kan zeggen dat de Ham-Gehakt rolletjes zeer prima smakenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wel raar dat er geen usb kabel bij me printer zat
Smaken die hamrolletjes een beetje?![]()
Ik heb het op mijn eigen adres laten bezorgen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel een geinige actie hoor.
Maar wat is dat met het bezorgen. Ik lees hier dat iemand het laat bezorgen bij een servicepoint en in een vorig topic liet iemand het bezorgen bij een praxis (?!).
Durven jullie het niet op eigen adres te doen of hoe zit dat?
Daar heb je kans op. Die man van de Wehkap zei dat de printers niet geleverd zouden worden. Best kans dus dat nog niet opgehaalde printers teruggevorderd worden. Rennen dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik had hem gisteren laten bezorgen met een DHL servicepoint. Toen stonden er nog twee pakketjes via de sms. Alleen was gisteren ziek, en vandaag kon ik er niet heen gaan. Dus is zal die printer nog steeds aanwezig zijn denken jullie? Of zullen ze die nu gisteren of vandaag bij de praxis al teruggeroepen hebben?
quote:Uw bestelling ¤ 2,99
In de totaalprijs is verwerkt:
afprijzing: ¤ 22,95
UW VOORDEEL: ¤ 22,95
Gammel ding zeg! Vul ik hem in, krijg ik eerst een errormelding (zo'n standaard ASP-kan-het-niet-aan-ding, die ns.nl ook vaak geeft), doe ik het nog een keer, zegt-ie dat ik hem al heb ingevuld! Maar mooi geen mailtje met kortingscode...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef slindenau het volgende:
Maar daar heb ik wel een 10 euro kortingsbon (wehkamp.nl/welkom) bijgedaan...even kijken wat ze daar van gaan maken.
haha nee man, loop maar te kloten, ze kunnen ons niets makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:39 schreef Luco het volgende:
Apekoek, dat is mooi genaaid! Ik wacht wel even met bestellen van m'n laptoptas!
Eerst zag ik 'em ook niet in mn winkelmandje staan...maar toen ik op "afronden" klikte stond er opeens onderaan bij: de 10 euro bon wordt achteraf verwerkt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gammel ding zeg! Vul ik hem in, krijg ik eerst een errormelding (zo'n standaard ASP-kan-het-niet-aan-ding, die ns.nl ook vaak geeft), doe ik het nog een keer, zegt-ie dat ik hem al heb ingevuld! Maar mooi geen mailtje met kortingscode...
M'n opmerking was trouwens dat ik gek werd van de nieuwe tabbladen, elke klik zo'n beetje geeft een "new window"!
|Ik zit ook regelmatig mijn Outlook te refreshen in afwachting van een kwaad mailtje..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha nee man, loop maar te kloten, ze kunnen ons niets maken![]()
en verwacht er ook niets meer van. anders hadden ze het nu al wel laten weten.
25 euro is iets te weinig, ze hebben er rond de 50 euro inc btw voor betaald. (1500 stuks besteld)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ach voor wehkamp is het inprincipe niet zo'n hele dure grap geweest. deze printers waren waarschijnlijk sowieso al promotie materiaal. en daarbij komt dat de inkoops prijs ook wel erg laag zal hebben gelegen, misschien iets van 25 euro ofzo, aangezien de printer voor de consument 70 euro kost. electronica in wat betreft inkoop erg goedkoop.
Dat klopt, kreeg pas vandaag per post de bon/factuur van Wehkamp.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:52 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb me printer vanmorgen opgehaald bij de praxis.
Zit alleen geen bon/factuur bij de printer.
Je kreeg het dus pas 1 of 2 dagen nadat je de printer ontvangen had?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:54 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat klopt, kreeg pas vandaag per post de bon/factuur van Wehkamp.
Klopt, donderdag de printer gehaald en vandaag de garantie bewijs gekregen per post.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Je kreeg het dus pas 1 of 2 dagen nadat je de printer ontvangen had?
Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |