Standaard bij de HP consumentenzooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wel raar dat er geen usb kabel bij me printer zat
Nee die moet je verplicht tussen je billetjes stoppen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
Jup, in deel 2 van dit hele gebeuren staat ergens dat iemand dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mij zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Die had hij hier meteen wel neergezet, als het echt waar was. Waarschijnlijk is hij nu eentje in elkaar aan het zettenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Usb-staartje?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef Koenz0r het volgende:
Dit gaat inderdaad nog een staartje krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |