Standaard bij de HP consumentenzooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wel raar dat er geen usb kabel bij me printer zat
Nee die moet je verplicht tussen je billetjes stoppen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
Jup, in deel 2 van dit hele gebeuren staat ergens dat iemand dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:35 schreef Ludacriss het volgende:
Nog een vraagje.... ik vind de muts, van 5 euro, die ik er bij had besteld toch niet zo mooi. Kan ik hem gewoon retourneren en de printer houden?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mij zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef Apekoek het volgende:
klote!!! ik heb een mail gekregen van Wehkamp dat ze er niet blij mee zijn en dat ze binnen kort juridische stappen willen ondernemen!!!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Die had hij hier meteen wel neergezet, als het echt waar was. Waarschijnlijk is hij nu eentje in elkaar aan het zettenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Eerst mailtje hier neerzetten, dan geloven.
Usb-staartje?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef Koenz0r het volgende:
Dit gaat inderdaad nog een staartje krijgen...
Heb zelf deze actie niet geprobeerd maar kan zeggen dat de Ham-Gehakt rolletjes zeer prima smakenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Wel raar dat er geen usb kabel bij me printer zat
Smaken die hamrolletjes een beetje?![]()
Ik heb het op mijn eigen adres laten bezorgen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel een geinige actie hoor.
Maar wat is dat met het bezorgen. Ik lees hier dat iemand het laat bezorgen bij een servicepoint en in een vorig topic liet iemand het bezorgen bij een praxis (?!).
Durven jullie het niet op eigen adres te doen of hoe zit dat?
Daar heb je kans op. Die man van de Wehkap zei dat de printers niet geleverd zouden worden. Best kans dus dat nog niet opgehaalde printers teruggevorderd worden. Rennen dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik had hem gisteren laten bezorgen met een DHL servicepoint. Toen stonden er nog twee pakketjes via de sms. Alleen was gisteren ziek, en vandaag kon ik er niet heen gaan. Dus is zal die printer nog steeds aanwezig zijn denken jullie? Of zullen ze die nu gisteren of vandaag bij de praxis al teruggeroepen hebben?
quote:Uw bestelling ¤ 2,99
In de totaalprijs is verwerkt:
afprijzing: ¤ 22,95
UW VOORDEEL: ¤ 22,95
Gammel ding zeg! Vul ik hem in, krijg ik eerst een errormelding (zo'n standaard ASP-kan-het-niet-aan-ding, die ns.nl ook vaak geeft), doe ik het nog een keer, zegt-ie dat ik hem al heb ingevuld! Maar mooi geen mailtje met kortingscode...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef slindenau het volgende:
Maar daar heb ik wel een 10 euro kortingsbon (wehkamp.nl/welkom) bijgedaan...even kijken wat ze daar van gaan maken.
haha nee man, loop maar te kloten, ze kunnen ons niets makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:39 schreef Luco het volgende:
Apekoek, dat is mooi genaaid! Ik wacht wel even met bestellen van m'n laptoptas!
Eerst zag ik 'em ook niet in mn winkelmandje staan...maar toen ik op "afronden" klikte stond er opeens onderaan bij: de 10 euro bon wordt achteraf verwerkt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gammel ding zeg! Vul ik hem in, krijg ik eerst een errormelding (zo'n standaard ASP-kan-het-niet-aan-ding, die ns.nl ook vaak geeft), doe ik het nog een keer, zegt-ie dat ik hem al heb ingevuld! Maar mooi geen mailtje met kortingscode...
M'n opmerking was trouwens dat ik gek werd van de nieuwe tabbladen, elke klik zo'n beetje geeft een "new window"!
|Ik zit ook regelmatig mijn Outlook te refreshen in afwachting van een kwaad mailtje..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
haha nee man, loop maar te kloten, ze kunnen ons niets maken![]()
en verwacht er ook niets meer van. anders hadden ze het nu al wel laten weten.
25 euro is iets te weinig, ze hebben er rond de 50 euro inc btw voor betaald. (1500 stuks besteld)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ach voor wehkamp is het inprincipe niet zo'n hele dure grap geweest. deze printers waren waarschijnlijk sowieso al promotie materiaal. en daarbij komt dat de inkoops prijs ook wel erg laag zal hebben gelegen, misschien iets van 25 euro ofzo, aangezien de printer voor de consument 70 euro kost. electronica in wat betreft inkoop erg goedkoop.
Dat klopt, kreeg pas vandaag per post de bon/factuur van Wehkamp.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:52 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb me printer vanmorgen opgehaald bij de praxis.
Zit alleen geen bon/factuur bij de printer.
Je kreeg het dus pas 1 of 2 dagen nadat je de printer ontvangen had?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:54 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dat klopt, kreeg pas vandaag per post de bon/factuur van Wehkamp.
Klopt, donderdag de printer gehaald en vandaag de garantie bewijs gekregen per post.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Je kreeg het dus pas 1 of 2 dagen nadat je de printer ontvangen had?
Mooi.
Waarschijnlijk een bedrijf met veel bureacratie, fout is ergens blijven steken tussen een stapeltje papier op een bureau of de fout wordt niet serieus genomen. Ondertussen doet het geautomatiseerde systeem gewoon zijn werk. Zoiets denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk? Wehkamp heeft vanaf nu ongeveer 4 dagen de tijd gehad om alles te regelen en te melden dat iets fout is gegaan. Op dit moment sturen ze zelfs degene (waaronder ik) die nog geen bon/retourbon hebben ontvangen alsnog een bon met daarop waarschijnlijk het bedrag van 0.
Dan lijkt het mij niet logisch dat ze hier nog wat gaan ondernemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |