en?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben even aan het informeren hoe en wat
Zodadelijk wordt je in elkaar geslagen dor Wehkampquote:
Eh, nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Zodadelijk wordt je in elkaar geslagen dor WehkampJij bent toch die jongen die in elkaar geslagen is?
Dat is mijn vermoeden ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb nooit geen brief ontvangen, en zal hem ook nooit ontvangen.
En wat nou als iedereen dat zegt? Dan schieten ze er alsnog niets mee op...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zal mocht die brief er wel komen, eens gaan onderhandelen met Wehkamp
Er zitten toch stickers enzo op de doosdus voor hun is hij onverkoopbaar en ik ben er best bereid 20 euro voor te betalen
nee, eerder het vermoeden dat ze daadwerkelijk niet gestuurd gaan worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij had al zo'n vermoeden dat ik elke brief die ik van de wehkamp krijg ga negeren?
Brief? Welke brief?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb nooit geen brief ontvangen, en zal hem ook nooit ontvangen.
Precies.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Brief? Welke brief?
Laat ik nou net met een verhuizing bezig zijn..![]()
Ze doen gewoon stoer. Net zo stoer als toen ze zeiden dat de printers niet geleverd zouden worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef DJKoster het volgende:
Brief? Welke brief?
Laat ik nou net met een verhuizing bezig zijn..![]()
De wehkamp brief scannen, met de gratis all in one printer van de WEHKAMPquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:56 schreef Axianda het volgende:
ik heb nog niks ontvangen, als ik de brief heb scan ik hem wel, heb nu toch een mooi apparaat ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |