Waaromquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:37 schreef Johnnn het volgende:
Paar puma sokken á ¤ 7,- + verzendkosten voor de sokken, ik geloof dat die ¤ 4,50 waren
Rekeningnummer invullen, handtekening zetten en op de bus doen/bij de bank inleveren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe ga ik een acceptgiro van 0,00 euro betalen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarom
Je kan ook een willekeurig product voor 1 euro kopen en voor 1 euro weer op ebay zetten ofzo.
pwntquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef RacerDKB het volgende:
0.01 overmaken naar ze, daarna mailen dat je teveel betaald heb en of ze het verschil terug willen uitkeren..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:59 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:53 schreef nlboy het volgende:
Ik kreeg net twee brieven van Wehkamp, dus ik snel openen in de ene brief stond mijn pincode voor Wehkamp en in de andere brief......garantie bewijs en retourstrook voor de printer.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:35 schreef Beach het volgende:
Kut mn pakje is gekomen, wel dure sokken zo![]()
11 euro...![]()
Geen printer![]()
Ik heb gisteren voor ¤ 11,70 tijdschriften geshopt bij de Donner. Van tevoren vroeg ik aan de verkoper of het ook bij tijdschriften mocht en hij zei dat dat mocht. (Ik wist dat het alleen bij boeken mocht maar ik zei natuurlijk niets). Toen ik afrekende stond ik bij een andere verkoper en die gaf me het boekenweekgeschenk niet dus ik zei dat. Volgens hem mocht het alleen bij boeken (kloptquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Met het boekenweekgeschenk De Brug kun je trouwens op zondag gratis de hele dag met de trein door heel Nederland. Kosten dagkaart NS zonder korting: 40,30
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, als ze de printer niet mee hebben gestuurd heb je idd dure sokken
die kreeg ik ook ^^quote:
op acceptgiro was geen bedrag ingevuldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die kreeg ik ook ^^
zat er ook een acceptgiro bij die je voor 29 maart moet betalen met 0 euro?
maandag zal die wel komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb trouwens die bon nog niet gezien![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:25 schreef RedFever007 het volgende:
Oke het is nu dus enkele dagen geleden en nog steeds geen printer hier. Nu heb die DVD donderdag middag al opgehaald. op internet staat die printer nergens vermeld. Enkele vragen omdat er nog steeds mensen zijn die nog wel printers krijgen
- Kan ik van de Wehkamp eisen dat ze de printer alsnog leveren?
Indien in de orginele verpakking (gesealed) dan kan dit nog jaquote:- ik heb een DVD besteld, kunnen die gratis retour?
hahah hoe pauper ben je dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:25 schreef RedFever007 het volgende:
Oke het is nu dus enkele dagen geleden en nog steeds geen printer hier. Nu heb die DVD donderdag middag al opgehaald. op internet staat die printer nergens vermeld. Enkele vragen omdat er nog steeds mensen zijn die nog wel printers krijgen
- Kan ik van de Wehkamp eisen dat ze de printer alsnog leveren?
- ik heb een DVD besteld, kunnen die gratis retour?
Even lief doen he tegen mijn SAquote:
Ja maar ik zit te twijfelen wat te doenquote:
Mooi, kopieer het mailtje maar even hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ehm, de fun is over jongens. Net een mailtje gekregen, ze willen het toch terug. Ze noemen het een overduidelijke fout van het systeem waarvan misbruik is gemaakt.
Hier hetzelfde... maar ga zeker niet zonder meer akkoordquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb dat mailtje nog niet gehad maar heb voor de zekerheid de doos enzo niet opengemaakt. Van mij mogen ze hem afhalen aangezien ik hem toch niet wilde gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |