Ondertussen hebben de volgende mensen in ieder geval de printer al gekregen:quote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
De weblog van fok natuurlijk.
Dan hebben we nog de FP.
En webwereld.
Bright.nl met verkeerde info
@home heeft er ook een artikel van.
MSN reporter had volgens google er ook een artikel over, maar dat artikel is al weer dood?
En een artikel op de iiMail weblog.
een topic op kopersbelangen.
En nog een aantal artikelen op johnvh.nl, maar dat is een fokker denk ik.
En nog een topic op een vrouwenforum, vol met vrouwen..
Daar hebben de volgende mensen op gereageerd:quote:Onterecht ontvangen gratis artikel
Geachte heer/ mevrouw,
Wij willen u graag op het volgende attenderen.
Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer.
Wij gaan er vanuit dat het hier om een misverstand gaat. Wij stellen u het volgende voor:
• U kunt de artikelen aan ons terug sturen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze Klanten Service 038 4 264 777
Of
• Wij brengen de kosten van de printer ad 69,99 euro over 14 dagen in rekening.
Wij gaan er vanuit dat wij u hiermee voldoende hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Wehkamp bv
Afdeling klantenservice
bookmarkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:00 schreef ursel het volgende:
* Bookmarked..
Wacht in ieder geval de brief eerst af.
Verwend nest dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:39 schreef covie het volgende:
Ik wil OF mijn printer OF hij moet uit de bestellijst
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef Lutke het volgende:
Nou net de post gekregen, maar weer geen brief hoor. Nou maar hopen dat ie wel komt, want kheb de mn antwoordbrief al bijna klaar.
Ik hoop het niet!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik heb de 4,95 aan verzendkosten al betaald. Als ik de printer laat komen ophalen, krijgen we dan wel die verzendkosten terug?
That's the spiritquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef Lutke het volgende:
Nou net de post gekregen, maar weer geen brief hoor. Nou maar hopen dat ie wel komt, want kheb de mn antwoordbrief al bijna klaar.
Puntje komt over 2 weken bij paaltje, krijg je simpelweg een rekening. Vraag is: betaal je die? Of laat je het dan ook op z'n beloop?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef Rio het volgende:
Ik heb dan toch de brief binnen vandaag. Ga niet reageren, kijken wat er gebeurd. Als puntje bij paaltje komt betaal ik wel.
Punt is dat ik toch al een nieuwe printer nodig had, dus either way is fine by me.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Puntje komt over 2 weken bij paaltje, krijg je simpelweg een rekening. Vraag is: betaal je die? Of laat je het dan ook op z'n beloop?
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef Rio het volgende:
Ik heb dan toch de brief binnen vandaag. Ga niet reageren, kijken wat er gebeurd. Als puntje bij paaltje komt betaal ik wel.
mijn printer gaat terugquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef DJKoster het volgende:
Ff snel een lijstje:
Pluisje (brief) - printer gaat terug
Vernidal (brief) - ?
Johnnn (brief) - stuurt brief terug
Bullet-tooth (brief) - printer terug
Doorgestoken kaart (brief) - noooit een printer ontvangen
Blauwe_Pino (brief) -
Ludacriss (brief?) - printer terug
Space-chinees (brief) - printer terug
erikkll (brief?) - stuurt brief terug
ursel (wacht op brief) - gaat brief terug sturen
JJdJ1984 (brief?) - probeert 50%
Sebasser (brief) - ?
RacerDKB (brief) - ?
Gratis printer bij wehkamp deeltje 5!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:09 schreef nielsgeode het volgende:
Ik zit te denken om een standaardbrief terug te sturen. Die stond hier toch al ergens ofzo? Waar?
Voorlopig lijkt het erop alsof het grootste deel de printer terugstuurt, en een paar mensen een brief sturen. Om dat een strijd te noemen gaat wat ver..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Luco het volgende:
Toch maar weer een schaamteloze TVP. Mensen gaan dus echt in strijd met Wehkampf?
Verbaasd mij ook enorm ja.. Lijkt me dat je op zijn minst dat je de Wehkamp om tekst en uitleg kan vragen zonder enig risico.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:45 schreef ddx het volgende:
wat sturen sommige mensen toch makkelijk de printer terug ?
Kon je hem ook naar een service punt brengen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
En hij is vanochtend opgehaald.
Dan ben je toch helemaal niet thuisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Morgenochtend wordt hij opgehaald.
Jammer maar helaas.
Als ze slim zijn kijken ze gewoon in de aanhef van dit topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef gofast het volgende:
Ja ik heb um dus ook de printer maar heb nog steeds geen brief ontvangen. Denk dat wehkamp een willekuerig aantal mensen een brief heeft gestuurd in de hoop nog een paar printertjes terug te krijgen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef Larissa het volgende:
En ze verkopen ze gewoon weer aan de volgende...
Gewoon zeggen dat je hem zo ontvangen had.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef Larissa het volgende:
En ze verkopen ze gewoon weer aan de volgende...
Dan krijg je gewoon een factuur.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb ook een brief. Weet nog niet wat ik ga doen. Het stomme is... wat moeten ze nou weer met al die tweedehands printers...
Zoals ik alo eerder zei, wat zouden ze zeggen als ik mijn naam erin gebrand heb, de cardridges leeg zijn en er allemaal stickers op zitten?
Verloten onder het personeel.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb ook een brief. Weet nog niet wat ik ga doen. Het stomme is... wat moeten ze nou weer met al die tweedehands printers...
In Slagharen is een winkel waar alle geretourneerde artikelen van de Wehkamp worden verkocht voor een lagere prijs. Die worden niet weer naar andere mensen gestuurd.quote:
Moet je ff je naam erop zetten, kan je het controloeren..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef Larissa het volgende:
Ik heb er geen besteld, maar ik vind het wel netjes dat ze het niet weer doorsturen. kBen eigenlijk wel benieuwd naar die winkel. Ik bestel dus wat, stuur het terug en kan het vervolgens daar goedkoper krijgen.
Nope, ik laat hem wel netjes verpaktquote:Op maandag 26 maart 2007 23:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zijn er al mensen die een brief hebben gekregen over de notebooktas?
hoe was je mail?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef dixman het volgende:
Goede service van Wehkamp.
Ik heb per mail aan de klanten service aangegeven dat het hun fout was maar dat ik begrip had voor het probleem en ik heb hun een schikking gedaan van ¤ 30,00.
Dit is door Wehkamp geaccepteerd.
Klasse!! ;-))
hij heeft het per mail gedaan, misschien makkelijker en efficienter dan een gehele brief opstellen om het ding voor nop te houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef Handschoen het volgende:
Ben wel benieuwd naar die mail ja, dan doe ik het ook wel. Scheelt gedoe van ophalen enzo, en 30 heb ik er wel voor over...
Eigenlijk is dat ze die schikking accepteren wel een soort van maatstaf waaraan je kan zien dat die brief een middel was op er zoveel mogelijk terug te krijgen, en ze weten dat ze fout zijn, of niet?
Ze nemen met minder als de helft al genoegen??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef dixman het volgende:
Ik heb per mail aan de klanten service aangegeven dat het hun fout was maar dat ik begrip had voor het probleem en ik heb hun een schikking gedaan van ¤ 30,00.
Klasse!! ;-))
Als in, jij betaald 30 euro voor de printer, of jij stuurt de printer terug en krijgt 30 euro van Wehkamp 'ter compensatie'?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef dixman het volgende:
Klasse!! ;-))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |