quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef covie het volgende:
Een sexy dvd : bestelnr: 867-63-682 ¤0
Heb je daar meer informatie over? Aangezien ik zondag naar Amersfoort gaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Met het boekenweekgeschenk De Brug kun je trouwens op zondag gratis de hele dag met de trein door heel Nederland. Kosten dagkaart NS zonder korting: 40,30
Meer info? Nou, dat was het. Als je het boekenweekgeschenk a.s. zondag bij je hebt in de trein dan is dat je treinkaartje. Hier staat het ook: http://www.cpnb.nl/bw/2007/gratis-reizen.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:59 schreef Koenz0r het volgende:
Heb je daar meer informatie over? Aangezien ik zondag naar Amersfoort ga.
Als je op vrijdag voor 22.00 besteld wordt op zaterdag ochtend geleverd. (tussen 9.00 en 13.00)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het boekje er dan al voor zondag is als je nu bij Wehkamp bestelt.
hah weet wel (bijna)zeker dat dat niet meer gaat lukken, te kort dag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het boekje er dan al voor zondag is als je nu bij Wehkamp bestelt.
yhea, blijf er nog steeds rot om lachen. maar ik wacht wel even de eerste officieele reactie van wehkamp af voordat ik m'n reet er mee ga kopieeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:49 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
apekoek heeft em ook al ontvangen..
Zijn ze sneller dan ik dachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef covie het volgende:
Als je op vrijdag voor 22.00 besteld wordt op zaterdag ochtend geleverd. (tussen 9.00 en 13.00)
Bezorgtijden
Koekape je leeft nog! HOW WORD?!?! MIEN JUNGSKIEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
yhea, blijf er nog steeds rot om lachen. maar ik wacht wel even de eerste officieele reactie van wehkamp af voordat ik m'n reet er mee ga kopieeren.
He, bedankt voor de tip! Ik moet zondag inderdaad met de trein van Dordrecht naar Leidenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Met het boekenweekgeschenk De Brug kun je trouwens op zondag gratis de hele dag met de trein door heel Nederland. Kosten dagkaart NS zonder korting: 40,30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |