Gespons? Ik neem aan dat je Respons bedoeld? Nee anders had hij het hier toch al neergezetquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
En...? al gespons?
maar nee nog niet, wel automatische reactie dat het snel in behandeling/gelezen wordt genomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:36 schreef Handschoen het volgende:
En...? al gespons?
Dat vraag ik me ook af, maar niemand durft er antwoord op te geven..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef Ludacriss het volgende:
en hier nog steeds geen brief binnen.
Als ik nou geen brief krijg kan ik de spullen dan gewoon houden?
ik denk dat jullie, 1 van de weinige zijn die ze over het hoofd hebben gezien. Jullie hadden deze brief al lang moeten hebben, ik denk dat jullie je nu wel op veilig grond gebied bevindenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar niemand durft er antwoord op te geven..
Tot wanneer heeft de wehkamp "recht" de printer terug te eisen..![]()
Antwoord van Wehkampquote:Onderwerp: Gratis printer.
Geachte heer/ mevrouw,
Ik ontving gisteren DATUM uw brief met ons kenmerk: KLANT NUMMER waarin u mij attendeert op een, zoals u het noemt, misverstand.
Ik wil de printer houden en niet kiezen tussen de twee keuzes.
Met vriendelijke groet,
Naam en Adres.
niet te gelovenquote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij gaan akkoord met uw voorstel en hebben de onderhandelingen bij dezen beëindigd.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
Meen je dat nou serieus??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
Ze hebben trouwens de onderhandeling be-eindigd. Dat wil dus misschien nog niet zeggen dat ze het niet voor laten komen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
hmmm, jij zegt in je mail dat je 'm wil houden! Tuurlijk vinden zij dat best, faktuur krijg je nog!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
Is dit een 1 april grap of is het echt waar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:34 schreef Apekoek het volgende:
Mijn brief/email
[..]
Antwoord van Wehkamp
[..]
niet te geloven![]()
Dat zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:46 schreef Ludacriss het volgende:
Nog steeds geen brief hier. Zal de spullen dan waarschijnlijk wel mogen houden. Al maak ik de dozen nog niet open.
Hehehehehhehehequote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef Handschoen het volgende:
Dus je houd hem gewoon en ze gaan akkoord?Briljant, die briefwas dus echt alleen een bang makertje
. Dan weet ik al wat ik ga mailen
Ze gaan daarop ook niet antwoordenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hehehehehhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
was een grap, bijna iedereen die het ook geloofd![]()
heb wel een mail gestuurd, maar die is tig keer meer van inhoud. alleen duurt de reactie nu wel ontzettend lang!![]()
prutserquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hehehehehhehehe![]()
![]()
![]()
![]()
was een grap, bijna iedereen die het ook geloofd![]()
heb wel een mail gestuurd, maar die is tig keer meer van inhoud. alleen duurt de reactie nu wel ontzettend lang!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:17 schreef Sebasser het volgende:
Hm, als het goed is brengen ze dan morgen 70 euro bij mij in rekening.
Zodra ik de factuur heb gekregen even bellen dan maar.
Hm?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]over één week als het goed is pas
16+14=30quote:of wij brengen de kosten van het artikel ad(is dat trouwens een afkorting ofzo?) 69,99 euro over 14 dagen in rekening.
Dus je hoeft nu maar 30 Euro te betalen voor die printer en je bent de boel niet voor de gek aan t houden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef dixman het volgende:
Hier het mailtje dat ik heb gestuurd:
Onderwerp: Gratis printer.
Geachte heer/ mevrouw,
Ik ontving gisteren DATUM uw brief met ons kenmerk: KLANT NUMMER waarin u mij attendeert op een, zoals u het noemt, misverstand.....
niet als je het terugstuurd via een DHL servicepoint.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Ludacriss het volgende:
Nou ja zeg... net ingelogd op de wehkamp site. Hebben ze in plaats van 1 muts die ik had besteld, 2 mutsen in rekening gebracht. Morgen maar even bellen!
Als je trouwens iets terug stuurt moet je dan wel de bezorgkosten betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |