Je moet 'm uit de wiki copy-pasten, via de link onderaan de vorige OPquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef lucky_m3 het volgende:
Kut, wat een n00b, weet niet meer hoe ik die links naar voorgaande topics moet maken
Te lang geleden
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef remlof het volgende:
* remlof zet topic centraal en steekt peuk op
Ghehehe !!! REMLOOOOOOOFFFF !!!!!! Wil je de TT dan aanpassen naar gezond ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef lucky_m3 het volgende:
Helaas typo, ik heb veel freudiaanse , maar deze niet.![]()
![]()
dat krijg je he als je snel het nieuwe topic wilt openen met een crappy kut laptop waar ook nog een aantal toeten van missen en je dus voor geen meter mee kan typen![]()
Whehe neequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:04 schreef BeeDee het volgende:
Ghehehe !!! REMLOOOOOOOFFFF !!!!!! Wil je de TT dan aanpassen naar gezond ?![]()
Ghege...OK is ook wel zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe nee
Ik vind em eigenlijk wel erg grappig zo
haha wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef lucky_m3 het volgende:
Meteen maar wel mijn lievelings verspreking als sig gezet![]()
ben nu toch bezig
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef lucky_m3 het volgende:
Meteen maar wel mijn lievelings verspreking als sig gezet![]()
ben nu toch bezig
Zijn tegenwoordig toch "hoewel minder plezierige" ook andere manieren voor ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef lucky_m3 het volgende:
maar kinderen krijg je toch allen via seksueel contact
dat zegt mama altijd![]()
Nee hoor! Zo nu en dan kijk ik even. Ik ben een foldertje van een vriendin aan het digitaliseren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef lucky_m3 het volgende:
Gelof dat de rest is gevlucht nu er ineens over kids wordt gepraat![]()
Nou inderdaad, als ze moe zijn kun je wel gek worden hier.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kinderen kunnen soms wel een aandoening zijn jaMaar meestal niet hoor
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef lucky_m3 het volgende:
Gelof dat de rest is gevlucht nu er ineens over kids wordt gepraat![]()
Handig met forums dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, het is mischien nog te vroeg.
![]()
En ik ben even bezig in een ander topic met een wiki OP te helpen maken, dus ik zap wat heen en weer![]()
Ja! Schatjes gezien?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Oh gaat het wederom over kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |