Jamaar, jamaar. Waar mag er dan nog wel over gesproken worden in R&P?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
1) Ben je 15,16,17 en je hebt een leuke meid/jongen gezien, stap er op af
2) wil je van je vriend af, GA
3) Weet je niet hoe je iets moet zeggen? Koop een boek van Dr Phil
4) Wil je oeverloos mekkeren maar geen hulp? Open een weblog of koop een dagboek
Uitloggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik ben 12 en heb een leuke meid gezien, wat moet ik nou doen
ouder wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik hoop dat jij een keer naar Engeland gaat en je voorstelt met de naam "SiemeN"quote:
Ach, ze hebben jarenlang een keeper gehad die zo heette ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer naar Engeland gaat en je voorstelt met de naam "SiemeN".
Een klasgenoot van mij heette Bent. En die kwam ook wel eens in Engeland.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer naar Engeland gaat en je voorstelt met de naam "SiemeN".
Yvonne heeft het ook over lolbroekklonen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, hoewel ik me ergens wel kan vinden in die beslissing kan ik me voorstellen dat mensen rond de genoemde leeftijd in de OP hier wel degelijk mee zitten, en denken daarmee terecht te kunnen op een groot (jongeren)forum. Beetje zonde dat zij hier komen met een voor hun misschien wel heel nijpende vraag, terwijl die rechtstreeks gesloten worden etc.
Wat zal het rustig worden hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef Scorpie het volgende:
Yvonne boent even 90% van alle topics in R&P uit![]()
Dus? Bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heette Bent. Die ging ook wel eens naar Engeland.
Jawel, dat snap ik wel, dus ik neem dan maar aan dat in geval van Kleinie87 of wat was het het voor hun achter de schermen duidelijk was dat het een kloon was, maar je zult je maar registreren omdat je een dergelijke vraag wil stellen, dan gaat je topic dicht terwijl je je van geen kwaad bewust bent.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Yvonne heeft het ook over lolbroekklonen.
Arma!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé Hik! Das lang gelee! Ook vreemdgegaan joh?
Daar heb ik het toch ook over?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, dat snap ik wel, dus ik neem dan maar aan dat in geval van Kleinie87 of wat was het het voor hun achter de schermen duidelijk was dat het een kloon was, maar je zult je maar registreren omdat je een dergelijke vraag wil stellen, dan gaat je topic dicht terwijl je je van geen kwaad bewust bent.
Ofzo.
You asked for it.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of dingen verwijderen, net als in FB
Zeg, doet es ffkes rustigquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook over?![]()
Lolbroekklonen
Ik las: relkolonialismequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
Zodat (nieuwe) users die van relklonisme (?) worden beticht, niet een gesloten topic aantreffen om vervolgens een kopie te openen...
( aan/uit relatie deel 2 )
De SCquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar. Waar mag er dan nog wel over gesproken worden in R&P?
Tja dat mag je hier niet neerzetten. Maar als je nu een leuke meid van 12 jaar gezien hebt, vraag dan gerust hier om raadquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Vertell vertel maar waar je mee zit hoar?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
Het loopt de laatste tijd de spuigaten uit met de idiote topics in R&P met bijhorende pretklonen.
4) Wil je oeverloos mekkeren maar geen hulp? Open een weblog of koop een dagboek
Lolbroekklonen gaan de prullenbak in, en de originele eigenaar ook.
Tiskloar.
Dan heb je ook niet veel fantasiequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef Megumi het volgende:
Yvonne is tegen alles wat R & P juist leuk maakt.![]()
Nee, Yvonne heeft gelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Yvonne heeft weer last van dr hormoontjes joh
Waarom zou je in godsnaam flauwekultopics in R&P makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Kleinie87 het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Het was gewoon een leuk topic. Het was gewoon wat de R&P FOK!kers (waaronder ikzelf) leuk vinden. Beetje jammer dat dat niet kan en anderen dit wel mogen. Er zou wat losser gemod worden. Blijkbaa niet als het opgezet is door mij
Aha.. wat is het leven zonder flauwekul?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam flauwekultopics in R&P maken
Waarom zou je je druk maken om flauwekultopics?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, geen onzin en nep toestanden hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R&P?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om flauwekultopics?
Types als bendeleider.. moeten gewoon een ban..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R&P?!
Oh, een oneliner breekt de pleuris over los maar het ene na het andere bijelkaar verzonnen kuttopic moet kunnen,
owkee...
Ik mis de pleuris nog even, maar goed. Volgens mij moet er eens achter de schermen goed overlegd worden wat er met dit subforum moet gebeuren. Als dat al niet gebeurdquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R&P?!
Oh, een oneliner breekt de pleuris over los maar het ene na het andere bijelkaar verzonnen kuttopic moet kunnen,
owkee...
Het ging er mij meer om te laten zien wat R&Pers leuk vinden. Ik vind het jammer dat er zo weinig naar ons geluisterd wordt. Ik kan me herinneren dat je eerder een topic van me hebt gesloten die WEL volledig op de waarheid berustte. En het singles topic dat dicht werd gegooid. Ik snap dat gewoon niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
cry morequote:
Kijk! Gesprek over R&P, top!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het ging er mij meer om te laten zien wat R&Pers leuk vinden. Ik vind het jammer dat er zo weinig naar ons geluisterd wordt. Ik kan me herinneren dat je eerder een topic van me hebt gesloten die WEL volledig op de waarheid berustte. En het singles topic dat dicht werd gegooid. Ik snap dat gewoon niet.
Het is juist hetgeen wat mensen in R&P aantrekt.
Overigens wil ik even aangeven dat je me een leuk mens in het echt lijkt na het zien van de FOK! docu
It's only one word... intuitie..,quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk! Gesprek over R&P, top!
Maar hoe zie je dat voor je dan, hoe herken je als poster in een topic de ernst of de scherts?
Sommige users hier stoppen alles in een post, die voelen zich genaaid als ze merken dat het flauwekul was, toch?
Thanks
Leuk dat je er serieus op in gaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je dan, hoe herken je als poster in een topic de ernst of de scherts?
Sommige users hier stoppen alles in een post, die voelen zich genaaid als ze merken dat het flauwekul was, toch?
Thanks
Dat moet je aanvoelen denk ik. En dan loop je er natuurlijk tegen aan dat je het soms mis hebt, en bv een topic sluit terwijl dat voor TS hardstikke serieus is (wat ik vanmiddag al zei dus). Naja, dan open je dat weer. Ik ben met je eens dat vooral de laatste tijd wat veel dezelfde topics geopend worden, en een hoop bagger ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Thanks
Naar mijn mening niet. Ik vind R&P prima zo. Naja, opleuken, dus het heropenen/toestaan van de Singles topic, dat lijkt me genoeg. Dat er rel/lolbroek klonen zijn blijf je toch houden denk ik ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
Andere vraag, moeten we R&P persé opleuken?
Tuurlijk voelen we dat aan, of we hebben de kloonscan om te helpen, en er verschijnt verdikkes veel bagger de laatste tijd, alles open laten aan bagger lijkt me niet de oplossing, alles slibt dicht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat moet je aanvoelen denk ik. En dan loop je er natuurlijk tegen aan dat je het soms mis hebt, en bv een topic sluit terwijl dat voor TS hardstikke serieus is (wat ik vanmiddag al zei dus). Naja, dan open je dat weer. Ik ben met je eens dat vooral de laatste tijd wat veel dezelfde topics geopend worden, en een hoop bagger ook.
Ik denk dat iedereen wel de overduidelijke bagger herkent, maar als je twijfel hebt dan zou ik het open laten denk ik. Er is nl niet iets waarmee je het altijd 100% duidelijk kunt zien. Tenminste, dat lijkt me. Je kunt altijd naast zitten, maar door elk topic rigoreus te sluiten ontneem je een TS misschien de kans om zijn hart te luchten.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. Ik vind R&P prima zo. Naja, opleuken, dus het heropenen/toestaan van de Singles topic, dat lijkt me genoeg. Dat er rel/lolbroek klonen zijn blijf je toch houden denk ik ...
geforceerd opleuken werkt volgens mij niet. R&P is een forum dat gestuurd moet worden. Net als ONZ gestuurd moet worden voordat het uit de bocht vliegt, moet hier ook tijdig ingegrepen worden als iemand over de scheef gaat. R&P is dan ook 1 van de lastige fora om te modden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
@Joey, ik sta persoonlijk, let wel persoonlijk, maar dat moeten we even kortsluiten met de mods hier, niet echt onwelwillend tegen heropening van "Singles", we zijn anderhalf jaar verder, dus weer nieuwe impulsen.
Wat ben jij een ontstellend irritante kutuser.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef hardromacore het volgende:
tvp
Nanananananananaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontstellend irritante kutuser.
Ok dat vind ik nou echt leuk om te horenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
@Joey, ik sta persoonlijk, let wel persoonlijk, maar dat moeten we even kortsluiten met de mods hier, niet echt onwelwillend tegen heropening van "Singles", we zijn anderhalf jaar verder, dus weer nieuwe impulsen.
Nou ja, mijn mening is dat je het misschien een beetje zwaar ziet. Ik ben een behoorlijk frequente R&P bezoeker, maar ik stoor me niet zo aan de baggertopics. Wat me meer opvalt is de hoeveelheid zelfde soort topics die de laatste tijd voorbij komt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk voelen we dat aan, of we hebben de kloonscan om te helpen, en er verschijnt verdikkes veel bagger de laatste tijd, alles open laten aan bagger lijkt me niet de oplossing, alles slibt dicht.
Moeten we af van het hele R&P en er een soort weetikveel, Yes of Tina-forum van maken?
Waarom?, ik meende het slet..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontstellend irritante kutuser.
Ga eens niet direct schelden. Zout dan gewoon een eind op.quote:
Dat is/was net iets al talpa, het zit niet in het systeem..quote:Ze gebruiken de zoekfunctie niet, dat is te lastig.
Boe fucking hoe. Je snapt het heus wel, je had al gereageerd, waarom plaats je dan nog een tvp, dat is nergens voor nodig. Daarnaast, je zit nu te trollen. Doe normaal, of ga gewoon naar ONZ.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef hardromacore het volgende:
onterecht een ontstellend irritante kutuser genoemd te worden, raakte me in mijn hart, sorry..
Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, niet relevant hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Waarom?, ik meende het slet..
Tief op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef hardromacore het volgende:
onterecht een ontstellend irritante kutuser genoemd te worden, raakte me in mijn hart, sorry..
Door, terwijl je al een post geplaatst had, een tvp te plaatsen?quote:
Je houdt er ook niet van als ik in niet misteverstane bewoordingen daar m'n mening over geef in dat soort topicsquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, niet relevant hier.
Verder, die singles-reeks, mja, ik weet het niet. Het zou wel een oplossing zijn voor de tig topics die erover lopen. Aan de andere kant ben ik bang voor het kliekjesvormige.
En nog even over baggertopics. Baggertopics kunnen leuk zijn. Het komt ook met enige regelmaat voor dat een overduidelijk onzin-topic hier even blijft staan en na een tijdje alsnog naar ONZ wordt gezwiept. Moet kunnen, net als skippy's topics bijvoorbeeld. Een ander iets is willens en wetens een kloon aanmaken waarmee je een serieus verhaal neerzet, om later door te schemeren dat het voor de 'grap' was. Dan kan je van mij een rotschop van het forum af krijgen, bij wijze van spreken. Ik hou daar niet van, dat bewust mensen fucken.
Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef CoolGuy het volgende:
[edit]
Ik lees nu net dat er iemand is die het idee van een Psychologie forum rondloopt? Dat is misschien best een goeie optie, alleen moet je dan waken voor wildgroei van topics die eigenlijk nou net in het andere subforum thuis horen. Maar ik denk dat een scheiding tussen een 13-in-een-dozijn topicsforum en een wat 'dieper' psychologie forum best een hele goeie optie is.
Ik heb zo'n vermoeden dat het geduld van yvonne bij deze user dan ook opraakt. maar ik heb dan geen vrouwelijke intuitie, dus ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door, terwijl je al een post geplaatst had, een tvp te plaatsen?
Door een gigantische shitload aan bagger over het gehele forum uit te storten?
Door eerst te reageren met 'nanananana', om vervolgens alsnog om opheldering te vragen?
Echt, types als jij zouden linea recta van het forum afgesodemieterd moeten worden, zonder pardon, permanent.
Een verhaal heeft soms twee kanten.. hoe d.o. niet relevant hierquote:Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, . niet relevant hier
Heb je het over trollen in serieuze topics of over geinen in baggertopics?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je houdt er ook niet van als ik in niet misteverstane bewoordingen daar m'n mening over geef in dat soort topics![]()
Mijn eerste 'gevoel' bij R&P, is toch echt dat het een subforum is waar relationele zaken besproken worden. Psychologie is daar uiteraard een onderdeel van, maar gevoelsmatig is de R van Relaties toch het doel van dit subforum. Het zou mooi zijn als dit meer in evenwicht zou komen, de psyche is namelijk in veel gevallen interessanter dan opzichzelfstaande relatie-problemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.
Ja maar die topics worden aangemaakt door de users zelf. Momenteel is R&P daar de plaats voor, maar het gebeurd niet echt. Ik denk dat een apart forum daar een extra stimulans in zou kunnen zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.
Nee, keihard reageren in baggertopics met een wannabe serieuze opzet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je het over trollen in serieuze topics of over geinen in baggertopics?
Kliekjes heb je overal.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, niet relevant hier.
Verder, die singles-reeks, mja, ik weet het niet. Het zou wel een oplossing zijn voor de tig topics die erover lopen. Aan de andere kant ben ik bang voor het kliekjesvormige.
Ik denk het niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar die topics worden aangemaakt door de users zelf. Momenteel is R&P daar de plaats voor, maar het gebeurd niet echt. Ik denk dat een apart forum daar een extra stimulans in zou kunnen zijn![]()
Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door, terwijl je al een post geplaatst had, een tvp te plaatsen?
Door een gigantische shitload aan bagger over het gehele forum uit te storten?
Door eerst te reageren met 'nanananana', om vervolgens alsnog om opheldering te vragen?
Echt, types als jij zouden linea recta van het forum afgesodemieterd moeten worden, zonder pardon, permanent.
Hij reageert niet op pm's en vraagt niet of het topic geopend kan worden voor updates, dus de kans dat het nep is, is zeer aanwezig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Is er een mod die daar een eerlijke mening over durft te geven?
Ik zou het op een kwestie van smaak houden. Lijkt me reeëler.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Types als ik zorgen voor de humor.. die merendeel mist.. en niet zal snappen..
Maar het zal wel de generatiekloof zijn..![]()
-->ONZquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..
Onzin.. is for shitload.. en mijn onzin is vaak geen onzin maar een artistiek kunststukje..
Zoals ik al zei een verhaal heeft vaak twee kanten..
Daarom moet het ook meer gestimuleerd worden, dat is het hele idee. Ik vind dat ook erg interessant en vind het jammer dat de relatieproblemen overheersen. Ik ga er zeer binnenkort mee aan de slag, maar ben zelf ook vrij druk dus het wil er niet van komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn eerste 'gevoel' bij R&P, is toch echt dat het een subforum is waar relationele zaken besproken worden. Psychologie is daar uiteraard een onderdeel van, maar gevoelsmatig is de R van Relaties toch het doel van dit subforum. Het zou mooi zijn als dit meer in evenwicht zou komen, de psyche is namelijk in veel gevallen interessanter dan opzichzelfstaande relatie-problemen.
ONZ = ONZ niet R&Pquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..
Onzin.. is for shitload.. en mijn onzin is vaak geen onzin maar een artistiek kunststukje..
Wel, dat magquote:
Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom moet het ook meer gestimuleerd worden, dat is het hele idee. Ik vind dat ook erg interessant en vind het jammer dat de relatieproblemen overheersen. Ik ga er zeer binnenkort mee aan de slag, maar ben zelf ook vrij druk dus het wil er niet van komen. Hoe dan ook, meer evenwicht dus.
Maar hij reageerde.. op mijn onzin in onzin... want in R&P ben ik altijd serieus... mede omdat ik een romanticus ben..quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
ONZ = ONZ niet R&P
of het nu een edel kunststuk is of complete fucking bagger.
Een tvp betekent terugvindpost, wat dus inhoudt dat je die post plaatst om het topic terug te kunnen vinden. Als je de betekenis van een afkorting niet kent, gebruik 'm dan ook niet. En jij hebt geen humor, jij bent niet intelligent, je bent een nietszeggend, niet creatief stuk nobody, dat niets toevoegt op dit forum en ook niet in het echte leven. Maakt niet uit, maar ga gewoon stilletjes in een hoekje zitten, zonder anderen lastig te vallen met je prut. Zelfs ONZ is te hoog gegrepen voor je, dat zegt wel wat, hedentendage.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...
de echte diepe dingen komen maar zelden.
quote:En jij hebt geen humor, jij bent niet intelligent, je bent een nietszeggend, niet creatief stuk nobody, dat niets toevoegt op dit forum en ook niet in het echte leven.
Inderdaad en ik denk dat de nieuwe inbreng bij SINGLES vele malen groter was dan de andere reeksen. Het onderwerp spreekt veel mensen aan, omdat veel mensen het zijn en zich erin verdiepen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kliekjes heb je overal.
Ik zie in DIG ook elke dag dezelfde koppen.
Kliekjes heb je per reeks, topic, subforum, het forum, de frontpage, etc etc
Puik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
![]()
![]()
zielig
ik houd het op de generatiekloof..
Het is ook moeilijk. 'Bekende users' (users die dus veel FOK!kers ook irl kennen) zullen niet gauw 'te koop' lopen met hun problemen. Daar worden dan klonen voor aangemaakt. Relationele problemen zijn vaak herkenbaar voor velen, psychische problemen zijn moeilijker, omdat ze vaak niet volgens de norm 'normaal' zijn. Veel users zijn dus gewoon erg bang om zichzelf geestelijk zo bloot te geven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...
de echte diepe dingen komen maar zelden.
Meestal zijn de topics van mensen MET een avatar aanzienlijk leuker en beter beschreven dan mensen zonder avatar. Eén van de dingen die opvalt en ik volg R&P al geruime tijd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk. 'Bekende users' (users die dus veel FOK!kers ook irl kennen) zullen niet gauw 'te koop' lopen met hun problemen. Daar worden dan klonen voor aangemaakt. Relationele problemen zijn vaak herkenbaar voor velen, psychische problemen zijn moeilijker, omdat ze vaak niet volgens de norm 'normaal' zijn. Veel users zijn dus gewoon erg bang om zichzelf geestelijk zo bloot te geven.
Je begint me te irriteren en dat is geen best voorteken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
![]()
![]()
zielig
ik houd het op de generatiekloof..
Waarbij ik wel wil opmerken dat het misschien meer singles gerelateerd moet zijn dan voorheen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad en ik denk dat de nieuwe inbreng bij SINGLES vele malen groter was dan de andere reeksen. Het onderwerp spreekt veel mensen aan, omdat veel mensen het zijn en zich erin verdiepen.
Maar vaak zijn dat algemene discussietopics en geeft men zichzelf niet bloot, heb ik het idee. Dat zijn dan inderdaad leuke meedoe-topics, omdat het een herkenbaar iets betreft. Maar diep gaat het toch niet, toch? Ik kan me vergissen hoor, ik volg R&P wel, maar niet super nauwlettend.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Meestal zijn de topics van mensen MET een avatar aanzienlijk leuker en beter beschreven dan mensen zonder avatar. Eén van de dingen die opvalt en ik volg R&P al geruime tijd.
Dat klopt, al stop ik best veel tijd in mijn topics en reacties, en ik heb geen avatar, gewoon omdat ik daar geen zin in hebquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Meestal zijn de topics van mensen MET een avatar aanzienlijk leuker en beter beschreven dan mensen zonder avatar. Eén van de dingen die opvalt en ik volg R&P al geruime tijd.
pm mequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je begint me te irriteren en dat is geen best voorteken.
Hoer nou eens een eind op. Jij bent overigens wel een goed voorbeeld van iemand die ik zonder pardon van het forum af zou bonjouren.quote:
En van dit soort bedreigingen via PM ben ik ook niet echt gediend, eerlijk gezegd. Maar goed, verder on topic.quote:
True zijn vaak vrij oppervlakkig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar vaak zijn dat algemene discussietopics en geeft men zichzelf niet bloot, heb ik het idee. Dat zijn dan inderdaad leuke meedoe-topics, omdat het een herkenbaar iets betreft. Maar diep gaat het toch niet, toch? Ik kan me vergissen hoor, ik volg R&P wel, maar niet super nauwlettend.
Ik heb zo'n gevoel dat jij erg op moet letten.quote:
Doe eens delen...pleasequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En van dit soort bedreigingen via PM ben ik ook niet echt gediend, eerlijk gezegd. Maar goed, verder on topic.
Daar heb je gelijk in. De snelheid van de topics lag wel erg hoog. En het SC gehalte was hoog en moet minder. Maar het geeft ook weer de impact weer die een gezamelijk 'probleem' teweeg brengt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarbij ik wel wil opmerken dat het misschien meer singles gerelateerd moet zijn dan voorheen.
Zoals je weet was dat toch wel meer SC dan echte singles problemen of juist pleziertjes.
Je kan het in dat soort topics niet helemaal tegen gaan maar 5 topics per dag was beetje overdreven (waar ik zelf hard aan mee heb gewerkt). Daar is reeds een SC voor dus lijkt me die geschikter.
Maar toevallig zat ik laatst over singles na te denken en het heeft inderdaad naar mijn mening enige waarde in R&P. Ik wil er gelijk bij zeggen dat dat je eventuele problemen in R&P niet zal oplossen en dat mods,fa's en users een leuke manier moeten vinden om R&P nu leuk te houden en ook voornamelijk in de toekomst voort te laten bestaan. Iets wat heel goed mogelijkheid en zoals op meer onderdelen moet daar wel eens de antibagger stop op.
Zonder dat zie ik in ieder geval geen enkele kans van slagen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. De snelheid van de topics lag wel erg hoog. En het SC gehalte was hoog en moet minder.
users die meer moeite doen op hun OP?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:28 schreef Camplo het volgende:
- Open vragen topics zijn trouwens ook altijd beter.
- Eerste reactie in een topic moet vaak ook kwalitatief goed zijn. Staat daar iets grappigs, dissends, of soortgelijks is er gelijk een reeks users die meteen 'klaboem-bash-TS-down' style reageert.
Ik heb dat nooit begrepen. Om de zoveel tijd wordt deze discussie nieuw leven in geblazen, maar er komt nooit iets echt concreets uit. Waarom? Omdat R&P vrij goed is zoals het nu is, denk ik. Men is over het algemeen tevreden. Hier en daar mag er wel wat strenger gemod worden, en het psychologiegehalte mag wat mij betreft ook wel iets omhoog, maar er heerst, vind ik, over het algemeen wel een goede sfeer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
In die opzet heb ik weinig tegen een Singles-reeks. Een SC hebben we al, dus dat is niet de bedoeling. Ik zie het als een oplossing voor o.a. de wildgroei aan 'waarom heb ik geen vriendin?'-topics. Die topics hebben altijd zo'n bedroevende insteek, dat zou bij Singles anders kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarbij ik wel wil opmerken dat het misschien meer singles gerelateerd moet zijn dan voorheen.
Zoals je weet was dat toch wel meer SC dan echte singles problemen of juist pleziertjes.
Je kan het in dat soort topics niet helemaal tegen gaan maar 5 topics per dag was beetje overdreven (waar ik zelf hard aan mee heb gewerkt). Daar is reeds een SC voor dus lijkt me die geschikter.
Maar toevallig zat ik laatst over singles na te denken en het heeft inderdaad naar mijn mening enige waarde in R&P. Ik wil er gelijk bij zeggen dat dat je eventuele problemen in R&P niet zal oplossen en dat mods,fa's en users een leuke manier moeten vinden om R&P nu leuk te houden en ook voornamelijk in de toekomst voort te laten bestaan. Iets wat heel goed mogelijkheid en zoals op meer onderdelen moet daar wel eens de antibagger stop op.
"Hoi, ik zit in de klas bij een meisje, waar we samen les hebben in Wiskunde van meneer Molendijk die alleen maar rare spencers met ribbroeken draagt en een beetje raar ruikt, maar dat meisje is dus de vrouw van mijn dromen en ik weet nu al dat wij soulmates zijn en over alles kunnen praten en als de een vreemd gaat dan komen we er wel uit, al gebeurd dat nooit want wij hebben een band die sterker is dan het aardse, maar zal ik haar sms'en?" ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
users die meer moeite doen op hun OP?
"Hoi, ik ken een meisje en vind haar leuk, zal ik haar SMS-en"
kennen we nu onderhand wel
Nou ja, sommige niet natuurlijk. En die kunnen dan zowel hier als in KLB er een topic over openen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:34 schreef Nosh het volgende:
In essentie blijven die topics hetzelfde. Vraag me ook af of we er vanaf willen.
Weliswaar vermoeiend, maar net zoals KLB altijd haar NS-topics zal kennen, kent R&P onzekere pubers die voor het eerst ontdekken dat meisjes niet walgelijke, ongebegrijpelijke wezens zijn, maar walgelijke, onbegrijpelijke wezens met borsten.
Ik doe dan ook niet meer mee, dat scheeltquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 06:21 schreef Pheno het volgende:
"En? Iemand al single af?"
whehequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
"Hoi, ik zit in de klas bij een meisje, waar we samen les hebben in Wiskunde van meneer Molendijk die alleen maar rare spencers met ribbroeken draagt en een beetje raar ruikt, maar dat meisje is dus de vrouw van mijn dromen en ik weet nu al dat wij soulmates zijn en over alles kunnen praten en als de een vreemd gaat dan komen we er wel uit, al gebeurd dat nooit want wij hebben een band die sterker is dan het aardse, maar zal ik haar sms'en?" ?
de psychologie gaat toch iets verder dan alleen maar "relatie psychologie", er is een stevige trend die naar het psychiatrische gaat en dat heeft toch echt een andere benadering nodig... maar verder weet ik niet hoe de neuzen bij fok staan op dat gebied omdat het best wel eng isquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
begrijp ik nu goed dat er min-of-meer is 'besloten' om de R en de P uit elkaar te trekken?![]()
hmmm... weet niet goed of ik daar onverdeeld enthousiast van word. Voor mij is de Psychologie Van Relaties waar het om gaat in dit subforum, waarin het Psychologie-bestanddeel het interessanter maakt.
Gaan we nu krijgen dat een topic waarin overwegend de psychologische invalshoek wordt belicht, steeds wordt verpoot naar het Psych.subforum? wordt dat niet verwarrend?
Verder ben ik het ermee eens dat de wildgroei van vaak loze kloon-topics wat ver ging, al dacht ik vaak dat het een soort van rage was, of zo. Ik verwachtte dus dat het vanzelf wel minder zou worden. Maar goed dat er iets aan gebeurt, want het werd er niet overzichtelijker op.
't is imo wel zo dat de 'hij keek naar mij, ben ik nu verliefd?'-topics er nu eenmaal bij horen, dat is de belevingswereld van een groot deel van je doelgroep. Die mogelijkheid moet er voor hun dus ook gewoon blijven, denk ik.
interessant! mijn interesse gaat uit naar de psychologie van alledag, zogezegd, waarbij relatie-gerelateerde onderwerpen al snel de boventoon voeren. Misschien is het dan wel een idee om alleen de 'zwaardere' psych.onderwerpen elders onder te brengen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
[..]
de psychologie gaat toch iets verder dan alleen maar "relatie psychologie", er is een stevige trend die naar het psychiatrische gaat en dat heeft toch echt een andere benadering nodig... maar verder weet ik niet hoe de neuzen bij fok staan op dat gebied omdat het best wel eng is
dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
interessant! mijn interesse gaat uit naar de psychologie van alledag, zogezegd, waarbij relatie-gerelateerde onderwerpen al snel de boventoon voeren. Misschien is het dan wel een idee om alleen de 'zwaardere' psych.onderwerpen elders onder te brengen?
Mede omdat deze gemakkelijk ondergesneeuwd raken in de relatie-topics, en anderzijds kunnen de relatie-psych.onderwerpen dan wellicht gewoon hier blijven.
edit: lama, ik begreep je post even verkeerd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
[..]
de psychologie gaat toch iets verder dan alleen maar "relatie psychologie", er is een stevige trend die naar het psychiatrische gaat en dat heeft toch echt een andere benadering nodig... maar verder weet ik niet hoe de neuzen bij fok staan op dat gebied omdat het best wel eng is
In de R&P archieven achter de schermen is daar het een, het ander en dan nog een hele hoop over terug te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef Nosh het volgende:
Singles-reeks laat ik me niet over uit. Zit ik niet lang genoeg hier voor, dus een flinke opfriscursus is nodig om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.
je kunt ook gewoon vragen in SC.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de R&P archieven achter de schermen is daar het een, het ander en dan nog een hele hoop over terug te lezen.
Kan ook, om een tegengeluid te horenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Pheno het volgende:
je kunt ook gewoon vragen in SC.
Mwoa, ik kan zo zien wat er achter de schermen staat hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ook, om een tegengeluid te horen.
Tss, alsof wij niet objectief zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ook, om een tegengeluid te horen.
Ik ben dan ook een pathologische leugenaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Cheiron het volgende:
Nu ben ik geen vaste r&p'er, maar ik had eigenlijk helemaal niet door dat het topic van Kleinie87 fake was, ofwel dat zij/hij een kloon was. Uhm.. das al dat ik te melden heb
Komt die P van R&P toch nog van pasquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een pathologische leugenaar.
Hehe, en dan zeggen dat dit soort gedrag niet in R&P hoortquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komt die P van R&P toch nog van pas
Jou ken ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe, en dan zeggen dat dit soort gedrag niet in R&P hoort![]()
Gheghe! De juiste term is Fancytopics....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef yvonne het volgende:
Moeten we af van het hele R&P en er een soort weetikveel, Yes of Tina-forum van maken?
Moonahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef Moonah het volgende:
Oh, ik sluip trouwens zo maar even binnen hoor, zonder echt de boel te hebben gevolgd/gelezen.
Heel eventjes maar hoor....quote:
Ja die!!! Tina-sletten!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gheghe! De juiste term is Fancytopics....Remember?
*sluit R&P*quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
Het loopt de laatste tijd de spuigaten uit met de idiote topics in R&P met bijhorende pretklonen.
Tiskloar.
Nee hoor, zo werkt het nog steeds. Met de toevoeging dat een lolletje op z'n tijd prima kan, het leven moet niet té serieus genomen worden. De lolligheid moet echter ook niet uit de klauwen groeien, dat is het enige.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:49 schreef Larissa het volgende:
"Vroeger" was R&P altijd serieus. En was je dat niet, dan verhuisde je topic naar Onzin, Klaagblaak of ook wel General Chat.
Worden er tegenwoordig te veel topics aangemaakt om dat weer te gaan doen?
Je herkent je probleem al, waarom zoek je geen hulp? Automutulatie is niet gezond.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Strychnine het volgende:
Dat weet ik, ik heb niet voor niets mogen genieten van 3 jaar opname en 10 jaar gesprekken, en die heb ik nog steeds. Het gaat er niet zo zeer om hoe mijn persoonlijke situatie is, het gaat er meer om hoe mensen ermee omgaan als je dit soort dingen zegt op dit forum. Dus laat ik het even een persoonlijk voorbeeldje noemenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je herkent je probleem al, waarom zoek je geen hulp? Automutulatie is niet gezond.
En hoe wil je controleren dat degene het serieus meent. Ik kan een kloon aanmaken, een PB sturen met de mededeling dat ik echt een serieus probleem heb en alsnog lopen fucken met de mensen hier.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Strychnine het volgende:
Kan het niet zo zijn dat serieuze klonen verplicht een PB'tje moeten sturen naar een mod hier? Zodat een mod ervan weet in ieder geval wie het is, en dat het dus geen nonsense is?
Bij klonen is het vaak dat ze zeggen dat ze nieuw zijn, dus dan hebben we weinig posthistory om na te kijken. En waarom zou iemand die in onz post geen echt probleem kunnen hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Larissa het volgende:
Als je een beetje`"bekend" bent met sommige users dan is het volgens mij wel in te schatten of het serieus is of niet. Kan ook wel aan de postgeschiedenis afgeleid worden. Als het iemand is die altijd loopt te trollen in serieuze fora zou ik ook twijfels hebben.
Veel mensen maken een kloon aan voor hun probleem waar ze in R&P over willen praten, omdat het erg gevoelig ligt voor ze, vandaar dat ze dat anoniem willen doen. In zo'n geval is het voor de users onmogelijk om het verschil te zien tussen een kloon met een serieus probleem en een relkloon. Dit kan denk ik alleen opgevangen worden door de mods en/of admins.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Larissa het volgende:
Als je een beetje`"bekend" bent met sommige users dan is het volgens mij wel in te schatten of het serieus is of niet. Kan ook wel aan de postgeschiedenis afgeleid worden. Als het iemand is die altijd loopt te trollen in serieuze fora zou ik ook twijfels hebben.
Verklaart nog steeds niet het gedrag van RB-tje die zogenaamd iemand aan de haak sloeg op zijn werk maar nooit geen milimeter vertelde over HOE het nu precies ging.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Larissa het volgende:
Ik zeg toch ook "klieren in de serieuze fora". Als ze trollen in Onzin zegt dat natuurlijk helemaal niets over hoe serieus ze zijn. Maar als ze serieuze topics verpesten zegt dat wel iets over hun mentaliteit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
Bij klonen is het vaak dat ze zeggen dat ze nieuw zijn, dus dan hebben we weinig posthistory om na te kijken. En waarom zou iemand die in onz post geen echt probleem kunnen hebben?
Mijn respect dat je dit hier neer zet, dat is één, en verders ben ik het in de lijn zeker met je eens. Dit is een serieus subforum waar te vaak gekut wordt en opzettelijk kuttopics worden geopend door zgn. leukerds. Heel jammer. Doe dat inderdaad in ONZ ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Strychnine het volgende:
verhaal
Het hele bestaansrecht van fok bestaat bij de gratie van gelul over problemen die best zelf op te lossen zijn en gemekker over problemen die er in eerste instantie niet zouden zijn zonder fok. Daaronder horen ook die zogenaamde 'relklonen'.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
Tiskloar.
Ja, maar relklonen willen graag grappig zijn volgens mij, en dan is het nogal triest als je gaat liegen tegen een mod/admin over je kloon, zodat jij even 3 minuten grappig kan doen in R&P.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hoe wil je controleren dat degene het serieus meent. Ik kan een kloon aanmaken, een PB sturen met de mededeling dat ik echt een serieus probleem heb en alsnog lopen fucken met de mensen hier.
Lolbroekklonen zijn ook zwaar kut. Je moet gewoon van je eigen originele account al een lolb.r.oek(hoest) zijn, dan ben je tenminste konsekwent.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook over?![]()
Lolbroekklonen
Ik snap je irritatie, en die deel ik ook gedeeltelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef Strychnine het volgende:
-knip.
Dat verhoogt de drempel voor mensen om hier hun verhaal te doen, en weerhoudt baggeraars er ook weer niet genoeg van om weg te blijven.quote:Kan het niet zo zijn dat serieuze klonen verplicht een PB'tje moeten sturen naar een mod hier? Zodat een mod ervan weet in ieder geval wie het is, en dat het dus geen nonsense is?
Een kuttopic is en blijft gewoon dat: een kuttopic.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Lolbroekklonen zijn ook zwaar kut. Je moet gewoon van je eigen originele account al een lolb.r.oek(hoest) zijn, dan ben je tenminste konsekwent.
Jij onderschat de effort en creativiteit die er voor nodig is om een echt goed kuttopic te brouwen, daar is de research van Mulisch voor 'De ontdekking van de hemel" nog kinderspel bij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een kuttopic is en blijft gewoon dat: een kuttopic.
Ook al bespaar je jezelf de moeite door er niet speciaal een kloon voor te maken, dan nog is het bijzonder slecht. Zelfs voor wat-tegenwoordig-voor-ONZ-moet-doorgaan-begrippen.
Ja, dat is zo. Ergens is er natuurlijk ook weer het punt dan van; god, je weet dat mensen er hier zo op reageren, ga naar een automutilatie forum. Dus eigenlijk is het (voor mij) heel dubbel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik snap je irritatie, en die deel ik ook gedeeltelijk.
Het 'krassen-krassen'-gezeik, alsmede het 'down the middle, not across the street'-gedoe in zelfmoord-topics is van hetzelfde niveau als heel ONZ, en 'tien' in KLB. Zo uitgekauwd en zo makkelijk, dat er eigenlijk een ban in de naam van goede smaak tegenover zou moeten staan. Helpt inderdaad mee de sfeer grondig te verzieken.
Ik sluit me ook volledig aan eigenlijk bij dat topic. Het is waar dat mensen met échte problemen de weg wel weten naar probleemfora. Aan de andere kant, kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die zichzelf niet serieus genoeg nemen in sommige dingen, en daarom zich daar niet aanmelden. Of dat mensen het idee hebben dat die fora bestaat uit allemaal emo's van een jaar of 14 die zichzelf snijden en zichzelf stempeltjes met borderline geven. Er bestaat toch een drempel. Zelf ben ik al jaren lid van een automutilatie forum, ik modereer er ook, en ja, het grootste gedeelte bestaat inderdaad uit jongeren, en soms kom je ook mensen tegen die hele verhalen verzinnen.quote:Het andere punt wat je aanhaalt, is een discussie die hier al eerder is geweest. Hoewel het bewonderingswaardig is dat jij zo open erover verteld, creeëren dergelijke topics vaak een sfeer van 'vernormalisering'. Uit steun volgt begrip, uit begrip volgt goedpraten. En uiteindelijk bestaat er de kans dat auto-mutilatie-topics de norm worden, en dan zijn we nog verder van huis.
Staat los van het hele kloon-gebeuren, maar ik hoop dat het in ieder geval gedeeltelijk de algehele huiver tegen dergelijke topics verklaart. Neemt niet weg dat ervaringen altijd gepost kunnen worden, maar dan wel zonder een 'watmoetiknu'-insteek, want dat soort antwoorden kunnen niet gegeven worden op een forum als dit.
Negen van de tien berichten (OP's) die vol zitten met spellingsfouten beginnen al met een valse start en worden gewoon niet serieus genomen. Dat je een topic wilt openen prima, maar doe dat in gewoon ABN een spelfout ok, kan gebeuren, maar als je post er vol mee staat ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat ik graag veranderd zie worden is het constante gecorrigeer op spelfouten, dat je dit doet in een literaire fora voila... maar fuck toch eens op met dat gezeik dat iemand niet dt toe heeft gepast.. Zijn we hier aan het kijken hoe mooi iemand woordjes bij elkaar kan plaatsen, of gaan we nog voor de inhoud?
we als in gebruikers en moderators van R&P.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:16 schreef Larissa het volgende:
Definieer "we"?
Ah kortom Fok! is bedoelt voor de elite van Nederland welke enkel een studie Nederlands aan de universiteit hebben gevolgd, dat bedoel je toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
we als in gebruikers en moderators van R&P.
Niemand dwingt je om in dit subforum te komen?quote:Op zondag 1 april 2007 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:
als het zo moet sluit rp dan maar hoor
geen zin meer in zo
sub sub?quote:Op zondag 1 april 2007 02:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om in dit subforum te komen?
Nee, dan iemand wiens naam rattengif betekent.quote:Op zondag 1 april 2007 02:28 schreef Strychnine het volgende:
Zegt iemand met een naam als sc0rpi0n.
Wat heeft dat te maken met nederlandse spelling als ik vragen mag?quote:Op zondag 1 april 2007 02:54 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nee, dan iemand wiens naam rattengif betekent.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
quote:Op zondag 1 april 2007 03:38 schreef Larissa het volgende:
hahaha.. breezertaal? Nu moet ik toch wel even lachen hoor.Zal ik je een geheimpje verklappen?
Misschien moet je mijn post lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar schrijf ik dat als je een 'o' vervangt door een '0' (een oow door een nul, ja?) dat breezertaal is. Moet ik je ook gelijk de definitie van breezertaal geven, voor je weer iets verkeerd leest en voor de derde keer in 1 nacht een antwoord geeft dat volstrekt nergens op slaat?
Een 'e' door een '3' vervangen is bijvoorbeeld ook een vorm van breezertaal. Net zoals worden die op -je eindigen, schrijven op met -uh op het eind.
Dus lees eens een keer goed voor je met je wannabe bitch imago tevoorschijn komt. Je bent namelijk geen bitch, je komt nu gewoon dom over omdat je dingen zegt die nergens op slaan. Zeuren om het zeuren zeg maar.Vivre
word je genomen, zonder t. dus.quote:Op zondag 1 april 2007 03:33 schreef Strychnine het volgende:
Dat hij valt over een taalfout terwijl zijn eigen naam in 'breezertaal' is, omdat de 'o' vervangen is door een '0'. Het ging over mensen serieus nemen, wanneer je dat doet of niet.
In mijn opinie wordt je (zeker op dit forum) serieuzer genomen als je ABN mét spelfout schrijft, of foutloos ABN maar een breezernaam hebt, of foutloos ABN in breezertaal schrijft.
Ik denk niet dat jij in de positie bent te bepalen of iemand dom is of niet.quote:Op zondag 1 april 2007 03:47 schreef Strychnine het volgende:
Dus lees eens een keer goed voor je met je wannabe bitch imago tevoorschijn komt. Je bent namelijk geen bitch, je komt nu gewoon dom over omdat je dingen zegt die nergens op slaan. Zeuren om het zeuren zeg maar.
Je hebt gelijk, die t moet er vanafquote:Op zondag 1 april 2007 03:51 schreef Larissa het volgende:
[..]
word je genomen, zonder t. dus.
En ik vind de vergelijking met zijn username volledig mank gaan. Hij post toch niet in breezertaal? Al ben ik het wel met je eens dat een post best spelfouten mag bevatten. Er komen hier tenslotte ook wel eens hele jonge personen.
Ik zeg, nu kom je dom over. Niet dat je dom bent. Je zal mij vaak mijn mening horen geven, maar niet snel een feit horen stellen. Overigens vind ik je niet dom, en ik heb al een aardig aantal posts van je gelezen. Ik vind het alleen zo jammer dat je zo bitcherig doet en daarmee soms opmerkingen maakt die kant noch wal raken.quote:Op zondag 1 april 2007 03:52 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij in de positie bent te bepalen of iemand dom is of niet.
Volgens mij had hij het over users die een complete post vol met spelfouten zetten:quote:Op zondag 1 april 2007 03:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die t moet er vanaf
Hij post inderdaad niet in breezertaal, maar wat ik dus een manke vergelijking vond, was dat hij zei dat omdat de TS (vriendin wil niet studeren topic) een spelfout maakte (wilt=wil) dat topic niet serieus zou worden genomen.
Op zondag 1 april 2007 03:55 schreef Strychnine het volgende:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Dat je een topic wilt openen prima, maar doe dat in gewoon ABN een spelfout ok, kan gebeuren, maar als je post er vol mee staat ...
Staat er toch ook niet in? Het is "zij wil" hoor.quote:Maar als ik een serieus verhaal lees, zoals het topic 'vriendin wil niet studeren' denk ik echt niet 'goh, dat neem ik niet serieus, er staat een spelfout in'.
Klopt, het is ook aangepast door de mods ja. Zie eind pagina 2/begin pagina 3.quote:Op zondag 1 april 2007 04:05 schreef Larissa het volgende:
Staat er toch ook niet in? Het is "zij wil" hoor.
Omdat de spelfout 'zij wilt' meerdere malen voorbij kwam (ipv zij wil) volgens mij. In ieder geval was het n.a.v. dat topic.quote:Op zondag 1 april 2007 04:05 schreef Larissa het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over users die een complete post vol met spelfouten zetten:
"eeYyZzz DuShI's mii VrIeNdJaH HeeFt MuH GeBeft BeN iiCk Nu ZwaNgUr' wordt inderdaad zonder enige twijfel naar PUB geschopt, maar verder is dat grammar-nazi gedrag nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
We zijn allemaal geen kleuters meer en die willen we ook zeker niet hebben in R&P.
Ja, dat had ik al uit je fotoboek begrepen.quote:Op zondag 1 april 2007 13:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mag ik jullie erop wijzen dat ik zelf een tijd moderator ben geweest van R&P.
Maar goed jullie verzinnen nu allerlei onzin argumenten die kant noch wal raken.
Ten eerste heb ik mezelf allang voor de breezer generatie en taal geregistreerd (hadden jullie kunnen zien). Ten tweede kun je aan een OP al snel zien of iets onzin is of niet.
Kom ook aub niet aan met dat ik geen reet voorstel want als je hier zo vaak kwam dan had je dit geweten dat ik best wel weet waarover ik het heb.
Shhhhtt, straks wordt ze weer...... !!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Larissa het volgende:
Is dat gebeurd?
Ik denk dat zij wel een goede mod zou zijn als ik haar reacties her en der zo lees.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef Roquefort het volgende:
Copycat een half jaar bannen, rechteloos maken, en daarna gaan lopen klagen dat R&P geen kwaliteit meer heeft!![]()
sorry, niks persoonlijks onhandige clown...
Waarom? Ze doet toch niets.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Roquefort het volgende:
Shhhhtt, straks wordt ze weer...... !!![]()
Dat is de SCquote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Dale het volgende:
hoi modje
gezien dit topic kom ik ff je kontje kussen![]()
[R&P SC] Kontkussers
![]()
Alleen is dit niet het feedbacktopicquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef Roquefort het volgende:
sorry, niks persoonlijks onhandige clown...
En ook dan zullen veel mensen er grappen over maken als methode om ermee om te kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn ervaring is dat grappen maken makkelijk is als je het zelf niet kent. Pas als je zelf ermee te maken hebt neem je het serieus.
uh jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |