Jamaar, jamaar. Waar mag er dan nog wel over gesproken worden in R&P?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
1) Ben je 15,16,17 en je hebt een leuke meid/jongen gezien, stap er op af
2) wil je van je vriend af, GA
3) Weet je niet hoe je iets moet zeggen? Koop een boek van Dr Phil
4) Wil je oeverloos mekkeren maar geen hulp? Open een weblog of koop een dagboek
Uitloggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik ben 12 en heb een leuke meid gezien, wat moet ik nou doen
ouder wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik hoop dat jij een keer naar Engeland gaat en je voorstelt met de naam "SiemeN"quote:
Ach, ze hebben jarenlang een keeper gehad die zo heette ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer naar Engeland gaat en je voorstelt met de naam "SiemeN".
Een klasgenoot van mij heette Bent. En die kwam ook wel eens in Engeland.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer naar Engeland gaat en je voorstelt met de naam "SiemeN".
Yvonne heeft het ook over lolbroekklonen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:05 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, hoewel ik me ergens wel kan vinden in die beslissing kan ik me voorstellen dat mensen rond de genoemde leeftijd in de OP hier wel degelijk mee zitten, en denken daarmee terecht te kunnen op een groot (jongeren)forum. Beetje zonde dat zij hier komen met een voor hun misschien wel heel nijpende vraag, terwijl die rechtstreeks gesloten worden etc.
Wat zal het rustig worden hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef Scorpie het volgende:
Yvonne boent even 90% van alle topics in R&P uit![]()
Dus? Bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heette Bent. Die ging ook wel eens naar Engeland.
Jawel, dat snap ik wel, dus ik neem dan maar aan dat in geval van Kleinie87 of wat was het het voor hun achter de schermen duidelijk was dat het een kloon was, maar je zult je maar registreren omdat je een dergelijke vraag wil stellen, dan gaat je topic dicht terwijl je je van geen kwaad bewust bent.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Yvonne heeft het ook over lolbroekklonen.
Arma!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé Hik! Das lang gelee! Ook vreemdgegaan joh?
Daar heb ik het toch ook over?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, dat snap ik wel, dus ik neem dan maar aan dat in geval van Kleinie87 of wat was het het voor hun achter de schermen duidelijk was dat het een kloon was, maar je zult je maar registreren omdat je een dergelijke vraag wil stellen, dan gaat je topic dicht terwijl je je van geen kwaad bewust bent.
Ofzo.
You asked for it.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of dingen verwijderen, net als in FB
Zeg, doet es ffkes rustigquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook over?![]()
Lolbroekklonen
Ik las: relkolonialismequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
Zodat (nieuwe) users die van relklonisme (?) worden beticht, niet een gesloten topic aantreffen om vervolgens een kopie te openen...
( aan/uit relatie deel 2 )
De SCquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar. Waar mag er dan nog wel over gesproken worden in R&P?
Tja dat mag je hier niet neerzetten. Maar als je nu een leuke meid van 12 jaar gezien hebt, vraag dan gerust hier om raadquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Vertell vertel maar waar je mee zit hoar?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef yvonne het volgende:
Het loopt de laatste tijd de spuigaten uit met de idiote topics in R&P met bijhorende pretklonen.
1) Ben je 15,16,17 en je hebt een leuke meid/jongen gezien, stap er op af
2) wil je van je vriend af, GA
3) Weet je niet hoe je iets moet zeggen? Koop een boek van Dr Phil
4) Wil je oeverloos mekkeren maar geen hulp? Open een weblog of koop een dagboek
Lolbroekklonen gaan de prullenbak in, en de originele eigenaar ook.
Tiskloar.
Dan heb je ook niet veel fantasiequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef Megumi het volgende:
Yvonne is tegen alles wat R & P juist leuk maakt.![]()
Nee, Yvonne heeft gelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Yvonne heeft weer last van dr hormoontjes joh
Waarom zou je in godsnaam flauwekultopics in R&P makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Kleinie87 het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Het was gewoon een leuk topic. Het was gewoon wat de R&P FOK!kers (waaronder ikzelf) leuk vinden. Beetje jammer dat dat niet kan en anderen dit wel mogen. Er zou wat losser gemod worden. Blijkbaa niet als het opgezet is door mij
Aha.. wat is het leven zonder flauwekul?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam flauwekultopics in R&P maken
Waarom zou je je druk maken om flauwekultopics?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, geen onzin en nep toestanden hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R&P?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om flauwekultopics?
Types als bendeleider.. moeten gewoon een ban..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R&P?!
Oh, een oneliner breekt de pleuris over los maar het ene na het andere bijelkaar verzonnen kuttopic moet kunnen,
owkee...
Ik mis de pleuris nog even, maar goed. Volgens mij moet er eens achter de schermen goed overlegd worden wat er met dit subforum moet gebeuren. Als dat al niet gebeurdquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
In R&P?!
Oh, een oneliner breekt de pleuris over los maar het ene na het andere bijelkaar verzonnen kuttopic moet kunnen,
owkee...
Het ging er mij meer om te laten zien wat R&Pers leuk vinden. Ik vind het jammer dat er zo weinig naar ons geluisterd wordt. Ik kan me herinneren dat je eerder een topic van me hebt gesloten die WEL volledig op de waarheid berustte. En het singles topic dat dicht werd gegooid. Ik snap dat gewoon niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
cry morequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |