abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47514855
Hoi,

Ik ben nieuw op Fok dus ik weet het niet zeker maar volgens mij is mijn vorige topic op slot gezet (waarom?????)

Maar omdat ik een echt probleem heb, begin ik maar een nieuw topic. link naar de vorige kan ik niet plaatsen maar het kwam op het volgende neer. Mijn vriend is vreemdgegaan toen hij in het buitenland zat. We hebben al jaren een aan uit relatie. Doordat hij is vreemdgegaan vertrouw ik hem niet meer. Aan de ene kant hou ik echt heel veel van hem en wil ik vechten voor de relatie, aan de andere kant is er misschien gewoon teveel gebeurd.

ik twijfel heel erg of ik de relatie tijd moet geven om te zien of het vertrouwen terug komt, of dat ik er nu een punt achter moet zetten en verder gaan.
pi_47514933
Als een topic op slot is is het niet de bedoeling dat je direct weer een nieuwe opent over hetzelfde onderwerp.
Dacht dat elke simpele ziel dat wel begreep, maar blijkbaar niet dus.
pi_47514943
Ah, topic gevonden, dit is het hele verhaal:

Ik zou graag jullie mening willen over het volgende. Vanaf mijn zeventiende (ben nu 23) heb ik een aan/uit relatie. Mijn vriend heeft in die periode veel meegemaakt en was daardoor nogal afstandelijk en kon niet praten over zijn gevoelens. Ook ik heb veel meegemaakt en daardoor hadden we vaak ruzie, konden niet echt met elkaar praten en onze relatie is daardoor vaak uitgegaan. Maar toch zijn we iedere keer weer bij elkaar gekomen omdat we wel echt heel veel van elkaar houden.
We besloten samen te gaan wonen en in diezelfde periode kreeg hij een aanbod om vier maanden in het buitenland te gaan studeren. Ik had verwacht dat het goed zou gaan omdat ik echt het idee had dat we voor elkaar gekozen hadden. Hij is dus naar het buitenland gegaan en binnen een week werd hij heel afstandelijk (belde niet, geen mailtjes) waardoor ik heel veel aandacht ging vragen.
Ik voelde dat er iets mis was en uiteindelijk bekende hij dat hij verliefd geworden was op een ander meisje en dat ze gezoend hadden. Ik heb het gelijk uitgemaakt en ben verhuisd omdat vreemdgaan (ook al is het bij zoenen gebleven) iets is wat ik niet kan en wil accepteren. Hij bleef heel close met dat meisje maar ook zij had een vriend dus er is verder niet veel gebeurd.
Toen hij terug kwam naar Nederland hebben we veel gepraat en zijn vrienden gebleven. Langzaam begonnen we weer wat voor elkaar te voelen en we hebben nu weer een relatie. Probleem is nu dat ik hem gewoon niet meer vertrouw, terwijl ik nooit jaloers ben geweest. Ik twijfel heel erg of er misschien niet gewoon teveel is gebeurd. Misschien is het beter om het uit te maken want een relatie waarin ik heel onzeker ben daar wordt ik echt niet gelukkig van. Aan de andere kant hou ik echt heel veel van hem en hebben we het echt heel leuk. Moet ik het tijd geven en kijken of het vertrouwen weer komt? Hij weet dat ik me zo voel en doet er alles aan om mij vertrouwen te geven.

Samenvatting: vriend is vreemdgegaan en daardoor vertrouw ik hem niet meer. Ik hou van hem maar van hoe jaloers en onzeker ik nu ben wordt ik niet gelukkig.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:34:51 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47515145
Sorry maar ik vind je echt te kansloos voor woorden. Als het goed is heb je de leeftijd bereikt waarop je zelfstandig kan plassen.
Lang leve mij! *O*
pi_47515154
vreemdgaan====== D.U.M.P.E.N
this is so NOT done....
pi_47515158
quote:
Als een topic op slot is is het niet de bedoeling dat je direct weer een nieuwe opent over hetzelfde onderwerp.
Dacht dat elke simpele ziel dat wel begreep, maar blijkbaar niet dus.
aardige mensen hier.
Ik zie geen reden waarom het topic op slot moest, ik heb een probleem en wil graag de mening van andere mensen. Daarom open ik een nieuwe, is dat zo raar?
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:35:22 #8
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_47515162
Vriend dumpen en nieuwe zoeken
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_47515220
Je vriend is een idioot die graag in de slachtofferrol kruipt met z'n 'veel meegemaakt dus daardoor...'

En jij bent net zo'n grote idioot door zijn handje te blijven vasthouden.
Dumpen die gast en verder gaan met je leven.

Opgelost.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:37:08 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47515223
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef twijfeltje het volgende:

[..]

aardige mensen hier.
Ik zie geen reden waarom het topic op slot moest, ik heb een probleem en wil graag de mening van andere mensen. Daarom open ik een nieuwe, is dat zo raar?
Onderstaand de reden waarom ie op slot zit.
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef Sjeen het volgende:
Ik twijfel aan twijfeltje...
Lang leve mij! *O*
pi_47515231
Yvonne maakt je af
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_47515298
quote:
Sorry maar ik vind je echt te kansloos voor woorden. Als het goed is heb je de leeftijd bereikt waarop je zelfstandig kan plassen.
Ik vind hoe jij reageer een beetje kansloos.

Mensen die normale reacties gaven op het vorig topic bedankt
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:41:56 #13
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47515440
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef twijfeltje het volgende:

[..]

Ik vind hoe jij reageer een beetje kansloos.

Mensen die normale reacties gaven op het vorig topic bedankt
Te laat. Al gequote
Lang leve mij! *O*
pi_47515483
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen:

Luister nou eens naar ikwilookwatzeggen.

Dikke kus en de groeten
Even quoten!
pi_47515618
je territoriale driften zijn niet gezond meer als hier te lang mee door gaat.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:49:51 #16
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_47515814
quote:
........En laat me raden, ze was ook onzeker over haar uiterlijk?
Yeps, ik heb echt wel geleerd, tnks!

En nee, ze was niet onzeker over haar uiterlijk, hoefde ze als ddb (drop dead beautiful) ook niet te zijn
Haar innerlijk was datgene wat niet goed zat.
pi_47516027
Volg je hart.. Hij kwam in een nieuwe omgeving, werd verliefd, zoende met die ander, zag dat hij fout was, ging niet verder met haar dan zoenen en doet er alles voor om jouw vertrouwen terug te winnen.
Bedenk nu wat je wil, je kan hem niet oneindig zo aan het lijntje houden. Zijn gevoel voor jou word ook iedere keer minder als het steeds uit/aan gaat (ook mijn eigen ervaring)
Snap niet dat hij zelf nog niet is vertrokken. Hij is fout geweest, maar daarom is hij nu weer te goed voor je misschien...
pi_47516103
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef flamoes het volgende:
-verhaal-
Wat een ontzettend vreemde gedachtegang.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:56:52 #19
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47516157
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef flamoes het volgende:
Volg je hart.. Hij kwam in een nieuwe omgeving, werd verliefd, zoende met die ander, zag dat hij fout was, ging niet verder met haar dan zoenen en doet er alles voor om jouw vertrouwen terug te winnen.
Bedenk nu wat je wil, je kan hem niet oneindig zo aan het lijntje houden. Zijn gevoel voor jou word ook iedere keer minder als het steeds uit/aan gaat (ook mijn eigen ervaring)
Snap niet dat hij zelf nog niet is vertrokken. Hij is fout geweest, maar daarom is hij nu weer te goed voor je misschien...
Je hebt groot gelijk. Die hoer heeft het er gewoon zelf naar gemaakt
Lang leve mij! *O*
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:00:39 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47516343
Yesss... kan ik toch nog m'n verhaal posten!

Het blijft opmerkelijk hoe ontzettend definitief mensen reageren op het vreemdgaan van mensen die ze in het geheel niet kennen. Persoonlijk geloof ik niet in "once a cheater, always a cheater". Net als ik overigens niet geloof in "dat iemand zeker weet dat het nooit meer gebeurt".

IMHO heb je (weinig) hondstrouwe mensen op deze wereld die nooit vreemdgaan (soms omdat ze een enorm hoogstaande moraal hebben die hen vaak niet prettig in de omgang maakt, vaker omdat ze simpelweg de kans niet hebben ). Je hebt een aantal mensen die vreemdgaan bij de vleet. En daar tussenin heb je veel, heel veel mensen die ooit, wel eens, in een onbewaakt ongeblik vreemd zullen gaan. Niet omdat het "slechte" personen zijn, maar omdat ze dom omgaan met een zwak moment (in de relatie of van zichzelf).

Betekent dit dat je klakkeloos moet doorgaan met een relatie waarin je bent bedrogen? Als je het idee hebt dat iemand een notoire vreemdganger is, nee dus (ook jij zult hem/haar niet "bekeren"). Als je het idee hebt dat iemand dat niet is, dat hij/zij spijt heeft, aan de relatie wilt werken dan kun je de volgende vraag stellen: Kun JIJ er mee omgaan?

Vreemdgaan is een aanslag op je zelfvertrouwen, zonder meer. Als je iemand bent die zich sowieso al snel slecht voelt over zichzelf kan het zijn dat dit niet de beste manier is om je gelukkig te (blijven) voelen. Je moet ook niet verder gaan als je van nature een "wraakzuchtig" persoon bent. Hoe zeer je ook bent gekwetst (en je het recht hebt om je zo te voelen), de relatie heeft geen kans op overleven als jij hem/haar dit bij iedere ruzie naar het hoofd smijt en het gebruikt als inzet om je zin te krijgen. "Vergeven" is een beladen woord, maar je moet over je initiele boosheid heen kunnen stappen om weer een "gelijkwaardige" relatie te krijgen. Kun je dat niet, dan heeft doorgaan geen zin (overigens is dat geen schande!).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47516417
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef jwjw het volgende:

[..]

Yeps, ik heb echt wel geleerd, tnks!

En nee, ze was niet onzeker over haar uiterlijk, hoefde ze als ddb (drop dead beautiful) ook niet te zijn
Haar innerlijk was datgene wat niet goed zat.
Aha en dan viel je dus iedere keer als een blok voor haar als je haar weer zag.. Het ging uit en ze kon bij je terugkomen wanneer ze maar wou, zo had ze alle macht over je... Heel begrijpelijk dat je valt op haar schoonheid, maar is gewoon niet realistisch genoeg dus..
Innerlijk is toch waar bijna alles om draait.
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:03:01 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47516447
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef twijfeltje het volgende:
Ik ben nieuw op Fok dus ik weet het niet zeker maar volgens mij is mijn vorige topic op slot gezet (waarom?????)
Je schijnt een relkloon te zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Licht Ontvlambaar woensdag 21 maart 2007 @ 17:36:24 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47517873
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je schijnt bent een relkloon te zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')