Dat dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
Sjeen gaat bijspringen in drukke tijden?
Over-enthousiasme drukt het nog zwak uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:13 schreef JoeyT het volgende:
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leuk - deel 2
Topic wordt volgepost omdat ze een nieuw derde deel willen hebben. Kan dat nieuwe deel niet een preventief slotje krijgen?
Preventief dicht, feit dat de vragen over zijn medicijnen/behandelend artsen genegeerd werden is nogal verontrustend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Re het volgende:
tinoz is weer aan het flippen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:34 schreef JoeDank het volgende:
- Edit - al geregeld door Jump
Oh.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ben nooit boossssssssssssssssss
ongelooflijk ik ben zo een positief lief wezen!
Ben trots op mezelf eg waar
Heel mooi, maar het einde van deel 2 was al postopkrikken/bagger/updategezeur en na anderhalve pagina was de originele TS nog altijd nergens te bekennen. Dat werkt niet. Zoals er al staat, als hij een update heeft en het topic ziet kan hij het in FB melden, zodat het topic weer open kan.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Camplo het volgende:
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leuk - deel 3
Nu komt er nooit meer update beste mods.
Volgens mij leefde die gast, van de voorzetjes van users en ik hoop (oprecht) dat hij komt bewijzen dat ik fout zat.
Nosh change je nick ik haal je altijd door de war met Nashje.
Ik wil weten hoe Lost afloopt, maar de kans dat de schrijvers me mailen is ook akelig klein.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja want we/ ik zijn toch welerg benieuwd naar of tie nou gescoord heeft of niet...
humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe Lost afloopt, maar de kans dat de schrijvers me mailen is ook akelig klein.
wat weet iemand er nou van die pretendeert "een clown te zijn!!!"quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef Camplo het volgende:
Clumsy clown noemt hem nu indirect ook al een schrijver!
Fictie! Geen harde feiten![]()
Terecht slotje dus![]()
ja dat zal jij wel weten hequote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, de speelplaats is een paar deuren verderop.
Hij heeft zich nog altijd niet gemeld dus eerlijk gezegd geloof ik er ook geen bal meer vanquote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Camplo het volgende:
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leuk - deel 3
Nu komt er nooit meer update beste mods.
Volgens mij leefde die gast, van de voorzetjes van users en ik hoop (oprecht) dat hij komt bewijzen dat ik fout zat.
Nosh change je nick ik haal je altijd door de war met Nashje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |