Dat dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
Sjeen gaat bijspringen in drukke tijden?
Over-enthousiasme drukt het nog zwak uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:13 schreef JoeyT het volgende:
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leuk - deel 2
Topic wordt volgepost omdat ze een nieuw derde deel willen hebben. Kan dat nieuwe deel niet een preventief slotje krijgen?
Preventief dicht, feit dat de vragen over zijn medicijnen/behandelend artsen genegeerd werden is nogal verontrustend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Re het volgende:
tinoz is weer aan het flippen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:34 schreef JoeDank het volgende:
- Edit - al geregeld door Jump
Oh.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ben nooit boossssssssssssssssss
ongelooflijk ik ben zo een positief lief wezen!
Ben trots op mezelf eg waar
Heel mooi, maar het einde van deel 2 was al postopkrikken/bagger/updategezeur en na anderhalve pagina was de originele TS nog altijd nergens te bekennen. Dat werkt niet. Zoals er al staat, als hij een update heeft en het topic ziet kan hij het in FB melden, zodat het topic weer open kan.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Camplo het volgende:
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leuk - deel 3
Nu komt er nooit meer update beste mods.
Volgens mij leefde die gast, van de voorzetjes van users en ik hoop (oprecht) dat hij komt bewijzen dat ik fout zat.
Nosh change je nick ik haal je altijd door de war met Nashje.
Ik wil weten hoe Lost afloopt, maar de kans dat de schrijvers me mailen is ook akelig klein.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja want we/ ik zijn toch welerg benieuwd naar of tie nou gescoord heeft of niet...
humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe Lost afloopt, maar de kans dat de schrijvers me mailen is ook akelig klein.
wat weet iemand er nou van die pretendeert "een clown te zijn!!!"quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef Camplo het volgende:
Clumsy clown noemt hem nu indirect ook al een schrijver!
Fictie! Geen harde feiten![]()
Terecht slotje dus![]()
ja dat zal jij wel weten hequote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, de speelplaats is een paar deuren verderop.
Hij heeft zich nog altijd niet gemeld dus eerlijk gezegd geloof ik er ook geen bal meer vanquote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef Camplo het volgende:
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leuk - deel 3
Nu komt er nooit meer update beste mods.
Volgens mij leefde die gast, van de voorzetjes van users en ik hoop (oprecht) dat hij komt bewijzen dat ik fout zat.
Nosh change je nick ik haal je altijd door de war met Nashje.
Voel je vrij om dat zelf te doen, maar ik geloof dat het oude 'zodra er niks meer te vragen valt, is de TS nergens meer te vinden'-syndroom opsteekt. Laatste 50 posts waren wat dat betrefd nogal..typisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heeft iemand em al ge PMd?
Jep, hier!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heeft iemand em al ge PMd?
Jij gaf anders in het eerste topic al aan dat je weg ging en dat 2e topic is aangemaakt door iemand anders dan jij hoor. Ik snap het wel stiekem, maar heb je nou al een plan-de-campagne...want je moet van goede huize komen wil je dit nog recht kunnen trekken (no fun intended..).quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Kleinie87 het volgende:
Zou iemand de OP kunnen normaliseren. Dat spit or swallow vind ik niet echt fijn voor mn topic. Kleintje87 Vreemdgaan #2
Wij ook...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef M.I.B. het volgende:
Moeite met beeindigen van relatie.
Ik heb zo mijn twijfels of dit serieus is ...
Speelkwartier is voorbijquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:00 schreef Kleinie87 het volgende:
Waarom is mn topic gesloten?
En hoezo val ik daaronder? Het spijt me zeer maar als niet niet de R in R&P is wat is het dan wel?quote:
PM als het serieus was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Kleinie87 het volgende:
Ik zie t al lama
Vrouwen hadden weinig verschil gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:58 schreef zwambtenaar het volgende:
Waarom is mijn topic over spontaan "hoi" zeggen gesloten?!?!? Er heeft nog maar één vrouw in gereageerd, dus hoezo, kunnen we er niets mee? Laat het dan gewoon open, misschien dat er nog wat vrouwen willen reageren. Jeetje zeg.
Dus je kunt in de toekomst kijken? Vind ik knap van je. Ik begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt, maar we zouden veel dieper op het verschijnsel in kunnen gaan. Het kan best een teken zijn van aangetrokken voelen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vrouwen hadden weinig verschil gemaakt.
Niemand kan hier meer zinnigs over zeggen dan 'ze had een goede bui, en blijkbaar was jij een 'hoi' waard.'. Kun je nog wel een goede 100 posts aan wijden, maar die hadden weinig anders verteld.
Ik kan niet in de toekomst kijken, maar intussen is het verloop van het gemiddelde 'een meisje keek me aan, moet ik al aan kinderplannen beginnen?'-topic redelijk te voorspellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Dus je kunt in de toekomst kijken? Vind ik knap van je. Ik begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt, maar we zouden veel dieper op het verschijnsel in kunnen gaan. Het kan best een teken zijn van aangetrokken voelen bijvoorbeeld.
Ja oke, ik begrijp je wel natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik kan niet in de toekomst kijken, maar intussen is het verloop van het gemiddelde 'een meisje keek me aan, moet ik al aan kinderplannen beginnen?'-topic redelijk te voorspellen.
Namelijk: veel posts die allemaal vertellen dat je alleen achter zoiets kan komen, door haar gewoonweg aan te spreken, of het lekker te houden bij een kleine egoboost.
Sla er maar één van de tientallen topics over hetzelfde onderwerp erop na. Zie je ook meteen de reden dat we nu nogal moe ervan worden.
Die zekerheid zal je zélf moeten krijgen ben ik bang. Hoeveel posts we er hier ook aan wijden, hoeveel mensen je hierin ook steunen, het is iets wat bij jou ligt. Wij kunnen je er niet van verzekeren dat dat meisje je leuk vindt of dat ze gewoon in een goede bui is. Daarvoor is het iets té futiels.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ja oke, ik begrijp je wel natuurlijk. Maar het is gewoon dat ik erg onzeker ben wat betreft het andere geslacht
. Maar neem gisteren, ik liep over de stoep en rijdt er opeens een meisje op de fiets langs mij. Op een gegeven moment keek ze opzij en toen keken wij elkaar aan. Ze lachte lief en zei heel leuk "hoi" enzo. Ik denk dan meteen: hey, zou ze me leuk vinden. Ik heb enige zekerheid nodig, voordat ik de stap zou kunnen maken naar meer
.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, ik zie dat het topic over mijn vader gekickt is door gebruiker Xbox360. Het probleem is echter dat ik pagina 3 van dat topic niet kan openen, mijn IE blijft dan hangen. Ik zit op mijn werk-laptop, en kan daar dus geen alternatieve browser installeren. Hoe het kan weet ik niet, en ik heb er ook geen oplossing voor, maar zou een modje in dat topic kunnen posten dat ik momenteel niet in staat ben om te reageren vanwege dat IE-gezeik, ik reageer weer zodra ik het topic kan inzien.
In dat topic dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:14 schreef Nosh het volgende:
Door browserproblemen is CoolGuy momenteel even niet in staat om hier te reageren.
Zodra dit opgelost is, zullen er eventuele updates over de hele situatie volgen.
Tot die tijd dus nog even geduld hebben.
Verdomme, dat kloon-gedoe van de afgelopen tijd begint zijn sporen na te laten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
Coolguy en KinkyGiraf zijn twee aparte users.
KG was toentertijd zo aardig het topic te openen voor CG.
Godverredomme, ik ben een echte aparte user man, kudtn00b-modquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Verdomme, dat kloon-gedoe van de afgelopen tijd begint zijn sporen na te laten.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef Nosh het volgende:
Verdomme, dat kloon-gedoe van de afgelopen tijd begint zijn sporen na te laten.
Iedereen weet dat jij en Tranceptor mijn hoofdklonen zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er maar niet achter komt van wie ik eigenlijk een kloon blijk te zijn ...
![]()
Als het maar een lekker wijf is, vind ik alles best!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er maar niet achter komt van wie ik eigenlijk een kloon blijk te zijn ...
![]()
Tranceptor... hoe zou het daar toch mee zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef JoeyT het volgende:
Iedereen weet dat jij en Tranceptor mijn hoofdklonen zijn![]()
Prioriteiten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als het maar een lekker wijf is, vind ik alles best!
Dat vroeg ik me ook af. Is hij helemaal FOK! afgekickt of gewoon onder een andere naam verder gegaan...?!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tranceptor... hoe zou het daar toch mee zijn?
Heb je je vriendin al de wind van voren gegeven?
En als je alles in je voorkeuren op 300 berichten per pagina zet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Kut, ineens begint dat topic over mijn pa weer te lopen, en ik kan er niet in reageren, iig niet op pagina 3. Wat is dat toch voor een kutzooi. Zodra ik hem aanklik slaat IE vast. Als dalijk pagina 4 er is doet die het wel weer waarschijnlijk![]()
gebruik firefoxquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Kut, ineens begint dat topic over mijn pa weer te lopen, en ik kan er niet in reageren, iig niet op pagina 3. Wat is dat toch voor een kutzooi. Zodra ik hem aanklik slaat IE vast. Als dalijk pagina 4 er is doet die het wel weer waarschijnlijk![]()
Jij hebt niet gelezen zeker? Ik heb straks al aangegeven dat ik op mijn werk-laptop zit en dus een alternatieve browsers mag installeren.quote:
Ik was degene die bedroog, niet die bedrogen werdquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je alles in je voorkeuren op 300 berichten per pagina zet?
Joey: geintje nav je fake-topic gisteren.
Net geprobeerd. Dat helpt ook niet. Hij staat op 50, ik heb 75 geprobeerd, dan heeft het topic nog maar 2 pagina's, maar dan doet pagina 2 het niet, en als ik 300 doe is het topic maar 1 pagina, maar dan doet die het dus ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je alles in je voorkeuren op 300 berichten per pagina zet?
Joey: geintje nav je fake-topic gisteren.
Tot dusver is er niet anders gepost dan steunbetuigingen. Niet iets om je direct druk over te maken, dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ga is naar de text-only versie. Geen idee waarom, maar ze roepen altijd dat dingen het dan wel doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Net geprobeerd. Dat helpt ook niet. Hij staat op 50, ik heb 75 geprobeerd, dan heeft het topic nog maar 2 pagina's, maar dan doet pagina 2 het niet, en als ik 300 doe is het topic maar 1 pagina, maar dan doet die het dus ook niet![]()
En soms, als ie het niet doet , want ik heb dit geintje bij meerdere topics, (vooral in klaagbaak) als er dan weer iemadn gereageerd heeft, doet ie 't ineens welNet alsof ie iets wil ophalen wat ie niet kan, en dan zodra daar data achteraan komt, dat ie t dan wel doen.
Maar net heeft michelll gepost, en daarna Roellie80, maar dat helpt niet, want ik kan het nog steeds niet openen.
In een topic waarin 80% van de users zich tegen mij en LENUS keerde omdat we het verhaal in twijfel trokken laat ik pas los als ik het onderste uit de kan heb gehaaldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Wanneer ga je het loslaten?
De volgende keer even op 1 post per pagina zetten zodat je de boosdoener kan lokaliseren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Net geprobeerd. Dat helpt ook niet. Hij staat op 50, ik heb 75 geprobeerd, dan heeft het topic nog maar 2 pagina's, maar dan doet pagina 2 het niet, en als ik 300 doe is het topic maar 1 pagina, maar dan doet die het dus ook niet![]()
Zulks een samenwerking.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:41 schreef Dagonet het volgende:
Marco van Basten moet de laan uitgestuurd!!
Gastslotje. :8.
Gewoon slap gemod clumsy...quote:
Jep. En zolang het bewust is en wel vaker gebeurt dat er midden in de nacht een onzintopic loopt is er geen probleem.quote:
je modt niet midden in de nacht?! Mijn beeld van moderators, wat doe je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. En zolang het bewust is en wel vaker gebeurt dat er midden in de nacht een onzintopic loopt is er geen probleem.
Ik ben een beetje bang voor remlof, dus durf zijn topic niet op slot te gooienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je modt niet midden in de nacht?! Mijn beeld van moderators, wat doe je?
Thanks, zal het vanavond fixen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:13 schreef Strychnine het volgende:
de link www.maxernst.nl in de sticky 'hulpverlenende instanties' werkt niet meer.
Zijn verhuisd, dus de link moet sowieso aangepast worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:23 schreef Strychnine het volgende:
Dan moet je me maar op mijn woord geloven. Zijn hoogstens 10 leden, wordt amper gepost, wat er gepost wordt is een groot non stop drama, en als reply komen er 4 knuffels en dan komt het volgende drama'tje. Geen forum dat je iemand die zich rot voelt aan wil raden in ieder geval.
Done.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Monus het volgende:
Ik zal graag mijn foto van het fotoboek zien verdwijnen uit het topic...
Meiden die op oudere mannen vallen!
http://forum.fok.nl/user/logout , als je weer wilt zondigen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb een klacht mijn beste mensen! mijn topic Zelfcontrole is gesloten.
En natuurlijk komt zo'n topic raar over maar hij was wel echt bedoeld.
Ik doelde op reacties als:quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Larissa het volgende:
Vrouwen van ROnd de 35 wille altijd een jonge gozer???
Slotje omdat een puber denkt dat anderen zich "beschikbaar" stellen. Ja, jij bent die puber, Nosh en je snapte duidelijk de strekking van het hele topic niet.![]()
en pareltjes als:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef flipper187 het volgende:
Dus als er nog een kindloze vrouw van 35 + op zoek is naar een lekkerre toyboy hou dik me aanbevolen!!!!!!!!
Topic mondde uit in een festijn van 'pick me! pick me!'-users, en anderen die het met lede ogen aanzagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef VlaDje het volgende:
Ik wil best een x met zoeen Milf batsen...
Eigen vervoer en aanwezige baarmoeder is een pré...
Groetjes VlaDi
0612688---
het is een beetje drammerig en eenzijdigquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef rainbow2007 het volgende:
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten - Deel 3 weer open? de reactie die ik daar geef is op richtlijnen gebaseerd van psychologen, niet een advies om te stoppen met ad. het is gewoon informatie die kan helpen bij het overleg met je arts. het is een feit dat er te vaak te makkelijk te lang ad wordt voorgeschreven. waarom zou een patient die informatie niet mogen lezen en zijn arts hierover vragen stellen, kijken of er geen betere opties zijn?
hoezo drammerig en eenzijdig. ik krijg steeds vage argumenten die er duidelijk op wijzen dat iemand het zo belangrijk vindt te weten dat ad gezond zijn en geen kwaad doen op termijn ofzo. tja dan ga ik mijn stelling verdedigen. niets vreemds aan. en misschien zet het iemand aan het denken, wat ook geen kwaad kan in deze.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef Re het volgende:
[..]
het is een beetje drammerig en eenzijdig
Hieruit blijkt weer dat je niet kunt lezen. Maar open gerust een topic over dit onderwerp.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
hoezo drammerig en eenzijdig. ik krijg steeds vage argumenten die er duidelijk op wijzen dat iemand het zo belangrijk vindt te weten dat ad gezond zijn en geen kwaad doen op termijn ofzo. tja dan ga ik mijn stelling verdedigen. niets vreemds aan. en misschien zet het iemand aan het denken, wat ook geen kwaad kan in deze.
je komt erg gastvrij overquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:45 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Hieruit blijkt weer dat je niet kunt lezen. Maar open gerust een topic over dit onderwerp.
Ik vind die post van Nosh eigenlijk vrij duidelijk. Jij kan niet voor een user bepalen na een paar posts of AD's schadelijk zijn op termijn *voor hem/haar*. Dat verschilt nou eenmaal per persoon. De ene heeft maar een maand lang medicatie nodig, de ander 10 jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
hoezo drammerig en eenzijdig. ik krijg steeds vage argumenten die er duidelijk op wijzen dat iemand het zo belangrijk vindt te weten dat ad gezond zijn en geen kwaad doen op termijn ofzo. tja dan ga ik mijn stelling verdedigen. niets vreemds aan. en misschien zet het iemand aan het denken, wat ook geen kwaad kan in deze.
True, maar net zoals wij niet kunnen bepalen of iemand wel of niet gebaat is bij AD's, kan je ook niet stellen of de lange termijngevolgen bij iemand wel of niet opwegen tegen de voordelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef rainbow2007 het volgende:
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten - Deel 3 weer open? de reactie die ik daar geef is op richtlijnen gebaseerd van psychologen, niet een advies om te stoppen met ad. het is gewoon informatie die kan helpen bij het overleg met je arts. het is een feit dat er te vaak te makkelijk te lang ad wordt voorgeschreven. waarom zou een patient die informatie niet mogen lezen en zijn arts hierover vragen stellen, kijken of er geen betere opties zijn?
Volgens mij werden er gewoon grapjes gemaakt. Maar je sloot het topic na een opmerking tegen mij. En ik stelde me daar absoluut niet "beschikbaar". Vandaar dat ik me een beetje persoonlijk aangesproken voelde toen je het topic sloot.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik doelde op reacties als:
[..]
en pareltjes als:
[..]
Topic mondde uit in een festijn van 'pick me! pick me!'-users, en anderen die het met lede ogen aanzagen.
Ieder z'n ding, maar het krommetenen-gehalte werd nét iets te hoog om nog door te gaan met een normale discussie.
Overigens loopt het onderwerp ook hier. Weliswaar in omgekeerde vorm, maar dat mag geen bezwaar vormen.
Toeval.quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Maar je sloot het topic na een opmerking tegen mij.
Mwoah.quote:En 2 van de 3 mods zijn hier pubers. Alsof die de levenswijsheid hebben om van topics te bepalen in R&P hoe serieus die zijn?Nu bedoel ik even niet genoemd voorbeeld maar de topics in het algemeen.
Naja het is logisch dat iemand van 30 meer van het leven begrijpt dan een meisje van 20quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Als we zo gaan beginnen: er posten genoeg users die zo oud zijn als Nosh en ik bij elkaar en posten als een 14-jarig pubermeisje. Sorry hoor, maar ik vind het een ronduit domme redenatie dat je ervan uitgaat dat 'pubers' (ik ben niet bepaald puber meer) maar even minder van het leven snappen dan jij.
Ik vind dat geen vast gegeven. MIsschien omdat ik teveel 30-ers ken die nog maar net hun veters kunnen strikken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is logisch dat iemand van 30 meer van het leven begrijpt dan een meisje van 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |