yep.... En wanneer je rond de 40 bent, kan je je richten op meiden van rond de 18quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef Arjan het volgende:
Ik ben in de 30, moet ik me nu meer gaan richten op vrouwen rond de 45?
Waarom 28, niet 27, gaat dat op je 28e verjaardag per direct in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil ze trouwens tot ik 28 ben iets ouder, daarna iets jonger en daarna heel wat jonger
Jij moet je mond houden over dingen die je enkel van boekjes kent.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef furian het volgende:pedo...
achjoh.. zolang het een kut heeft kan je een zak over het hoofd doen en een vlag in de reet..
en dan neuk je maar voor het vaderland...
Dan zijn mannen perfect.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil ze trouwens tot ik 28 ben iets ouder, daarna iets jonger en daarna heel wat jonger
Wat had u in gedachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef kalemero het volgende:
Heb een jong 'ding' gehad![]()
![]()
Maar dat wil ik nu niet meerZitten toch in een andere fase hebben andere behoeftes.
Maar verliefd worden heb je niet in de hand..persoonlijk heb ik ze liever iets ouder.
Het is waar eh?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Scherp.En waarschijnlijk nog waar ook![]()
Vertaling:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef KroJo het volgende:
alsof vrouwen wat te willen hebben
die willen toch enkel wat ze lezen in de Libelle of Flair .... Goede tip: scheur de kaft van de Penthouse en vervang deze door een Libelle omslag. ze merken het verschil heus niet, maar jij wél
Alsof vrouwen denken dat een jonge goser de Libelle zit te lezen. Vrouwen van een jaar of 35 lezen die nog niet eens want die las hun moeder altijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef KroJo het volgende:
alsof vrouwen wat te willen hebben
die willen toch enkel wat ze lezen in de Libelle of Flair .... Goede tip: scheur de kaft van de Penthouse en vervang deze door een Libelle omslag. ze merken het verschil heus niet, maar jij wél
Ik val wel op jong, maar niet op dik en dyslextisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef flipper187 het volgende:
Dus als er nog een kindloze vrouw van 35 + op zoek is naar een lekkerre toyboy hou dik me aanbevolen!!!!!!!!
En weer een teer tienerzieltje wat verpletterd wordt onder de hardleren hak van een modieus gepunte laars.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik val wel op jong, maar niet op dik en dyslextisch.
Gepunte laarzen zijn ook al geruime tijd niet meer modieus te noemenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef freud het volgende:
En weer een teer tienerzieltje wat verpletterd wordt onder de hardleren hak van een modieus gepunte laars.
1-0 voor de volwassen vrouw...
Ga jij dan met je gloednieuwe super modieuze laarzen op zieltjes stampen? Weet je wel niet wat voor vlekken dat geeft?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gepunte laarzen zijn ook al geruime tijd niet meer modieus te noemen.
En morgen zeker weer naar de schoenmaker voor nieuwe hakken? Ik kijk wel uit!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef freud het volgende:
Ga jij dan met je gloednieuwe super modieuze laarzen op zieltjes stampen? Weet je wel niet wat voor vlekken dat geeft?
Ik ben 38 en mijn antwoord is voluit: NEEEE! Moet er niet aandenken, zo eentje had mijn zoon kunnen zijn...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:26 schreef flipper187 het volgende:
Komt net een vrouw van me werk en die zegt jaah vrouwen van rond de 35 willen altijd wel z'n jong ding als jou!!!!
spreek ze gewoon aan bij de supermarkt of de metro en je scoort cker:):):) ze hebben wel zin in een ruig potje.........
nou mijn vraag dames van rond de 35 willen jullie ook zo'n jong ding van in de 20
Neuken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben 38 en mijn antwoord is voluit: NEEEE! Moet er niet aandenken, zo eentje had mijn zoon kunnen zijn...![]()
![]()
Hans Teeuwen is meer iets voor puberende koters. Maar goed, aan die beschrijving voldoet vrijwel iedere volwassen man ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef freud het volgende:
[..]
En weer een teer tienerzieltje wat verpletterd wordt onder de hardleren hak van een modieus gepunte laars.
1-0 voor de volwassen vrouw...
Dat bedoel ik...quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef flipper187 het volgende:
Dus als er nog een kindloze vrouw van 35 + op zoek is naar een lekkerre toyboy hou dik me aanbevolen!!!!!!!!
Nee nog eentje is te veel hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:26 schreef flipper187 het volgende:
mijn vraag dames van rond de 35 willen jullie ook zo'n jong ding van in de 20
Tracteer jij op jezlelf?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:26 schreef flipper187 het volgende:
nou mijn vraag dames van rond de 35 willen jullie ook zo'n jong ding van in de 20
how you doin babyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef Larissa het volgende:
Ik vind 10 jaar jonger best wel lekker hoor. Alleen zijn ze vaak zo onvolwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |