ja echt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mensen natuurlijk wel alleen posten als je iets nuttigs heb te zeggen, want anders word ik dadelijk echt geband.
![]()
maar eerst hier even je mail adres in kutje@knurft.nl veranderenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vervolgens deze link nooit meer gebruiken.
Zal ik Yvonne even lief aankijken voor je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
anders word ik dadelijk echt geband.
![]()
Dat ze er wat vaart achter zet dan he!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne even lief aankijken voor je?
Maar natuurlijk niet ik probeer juist een oplossing voor al dat gebagger van mij te vinden, dus dacht ik de mensen in R&P die kunnen mij vast wel helpen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet ik probeer juist een oplossing voor al dat gebagger van mij te vinden, dus dacht ik de mensen in R&P die kunnen mij vast wel helpen.
quote:
Opgelost,slotje!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vervolgens deze link nooit meer gebruiken.
Je moet in de lengte snijden, niet in de breedte.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet ik probeer juist een oplossing voor al dat gebagger van mij te vinden, dus dacht ik de mensen in R&P die kunnen mij vast wel helpen.
ooh,en nog een betere oplossing ;quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik wil u graag verzoeken om niet meer in dit topic te posten, want uw posts helpen mij niet echt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je moet in de lengte snijden, niet in de breedte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |