Als het maar een lekker wijf is, vind ik alles best!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er maar niet achter komt van wie ik eigenlijk een kloon blijk te zijn ...
![]()
Tranceptor... hoe zou het daar toch mee zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef JoeyT het volgende:
Iedereen weet dat jij en Tranceptor mijn hoofdklonen zijn![]()
Prioriteiten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als het maar een lekker wijf is, vind ik alles best!
Dat vroeg ik me ook af. Is hij helemaal FOK! afgekickt of gewoon onder een andere naam verder gegaan...?!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tranceptor... hoe zou het daar toch mee zijn?
Heb je je vriendin al de wind van voren gegeven?
En als je alles in je voorkeuren op 300 berichten per pagina zet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Kut, ineens begint dat topic over mijn pa weer te lopen, en ik kan er niet in reageren, iig niet op pagina 3. Wat is dat toch voor een kutzooi. Zodra ik hem aanklik slaat IE vast. Als dalijk pagina 4 er is doet die het wel weer waarschijnlijk![]()
gebruik firefoxquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Kut, ineens begint dat topic over mijn pa weer te lopen, en ik kan er niet in reageren, iig niet op pagina 3. Wat is dat toch voor een kutzooi. Zodra ik hem aanklik slaat IE vast. Als dalijk pagina 4 er is doet die het wel weer waarschijnlijk![]()
Jij hebt niet gelezen zeker? Ik heb straks al aangegeven dat ik op mijn werk-laptop zit en dus een alternatieve browsers mag installeren.quote:
Ik was degene die bedroog, niet die bedrogen werdquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je alles in je voorkeuren op 300 berichten per pagina zet?
Joey: geintje nav je fake-topic gisteren.
Net geprobeerd. Dat helpt ook niet. Hij staat op 50, ik heb 75 geprobeerd, dan heeft het topic nog maar 2 pagina's, maar dan doet pagina 2 het niet, en als ik 300 doe is het topic maar 1 pagina, maar dan doet die het dus ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je alles in je voorkeuren op 300 berichten per pagina zet?
Joey: geintje nav je fake-topic gisteren.
Tot dusver is er niet anders gepost dan steunbetuigingen. Niet iets om je direct druk over te maken, dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ga is naar de text-only versie. Geen idee waarom, maar ze roepen altijd dat dingen het dan wel doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Net geprobeerd. Dat helpt ook niet. Hij staat op 50, ik heb 75 geprobeerd, dan heeft het topic nog maar 2 pagina's, maar dan doet pagina 2 het niet, en als ik 300 doe is het topic maar 1 pagina, maar dan doet die het dus ook niet![]()
En soms, als ie het niet doet , want ik heb dit geintje bij meerdere topics, (vooral in klaagbaak) als er dan weer iemadn gereageerd heeft, doet ie 't ineens welNet alsof ie iets wil ophalen wat ie niet kan, en dan zodra daar data achteraan komt, dat ie t dan wel doen.
Maar net heeft michelll gepost, en daarna Roellie80, maar dat helpt niet, want ik kan het nog steeds niet openen.
In een topic waarin 80% van de users zich tegen mij en LENUS keerde omdat we het verhaal in twijfel trokken laat ik pas los als ik het onderste uit de kan heb gehaaldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Wanneer ga je het loslaten?
De volgende keer even op 1 post per pagina zetten zodat je de boosdoener kan lokaliseren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Net geprobeerd. Dat helpt ook niet. Hij staat op 50, ik heb 75 geprobeerd, dan heeft het topic nog maar 2 pagina's, maar dan doet pagina 2 het niet, en als ik 300 doe is het topic maar 1 pagina, maar dan doet die het dus ook niet![]()
Zulks een samenwerking.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:41 schreef Dagonet het volgende:
Marco van Basten moet de laan uitgestuurd!!
Gastslotje. :8.
Gewoon slap gemod clumsy...quote:
Jep. En zolang het bewust is en wel vaker gebeurt dat er midden in de nacht een onzintopic loopt is er geen probleem.quote:
je modt niet midden in de nacht?! Mijn beeld van moderators, wat doe je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. En zolang het bewust is en wel vaker gebeurt dat er midden in de nacht een onzintopic loopt is er geen probleem.
Ik ben een beetje bang voor remlof, dus durf zijn topic niet op slot te gooienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je modt niet midden in de nacht?! Mijn beeld van moderators, wat doe je?
Thanks, zal het vanavond fixen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:13 schreef Strychnine het volgende:
de link www.maxernst.nl in de sticky 'hulpverlenende instanties' werkt niet meer.
Zijn verhuisd, dus de link moet sowieso aangepast worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:23 schreef Strychnine het volgende:
Dan moet je me maar op mijn woord geloven. Zijn hoogstens 10 leden, wordt amper gepost, wat er gepost wordt is een groot non stop drama, en als reply komen er 4 knuffels en dan komt het volgende drama'tje. Geen forum dat je iemand die zich rot voelt aan wil raden in ieder geval.
Done.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:10 schreef Monus het volgende:
Ik zal graag mijn foto van het fotoboek zien verdwijnen uit het topic...
Meiden die op oudere mannen vallen!
http://forum.fok.nl/user/logout , als je weer wilt zondigen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb een klacht mijn beste mensen! mijn topic Zelfcontrole is gesloten.
En natuurlijk komt zo'n topic raar over maar hij was wel echt bedoeld.
Ik doelde op reacties als:quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Larissa het volgende:
Vrouwen van ROnd de 35 wille altijd een jonge gozer???
Slotje omdat een puber denkt dat anderen zich "beschikbaar" stellen. Ja, jij bent die puber, Nosh en je snapte duidelijk de strekking van het hele topic niet.![]()
en pareltjes als:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef flipper187 het volgende:
Dus als er nog een kindloze vrouw van 35 + op zoek is naar een lekkerre toyboy hou dik me aanbevolen!!!!!!!!
Topic mondde uit in een festijn van 'pick me! pick me!'-users, en anderen die het met lede ogen aanzagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef VlaDje het volgende:
Ik wil best een x met zoeen Milf batsen...
Eigen vervoer en aanwezige baarmoeder is een pré...
Groetjes VlaDi
0612688---
het is een beetje drammerig en eenzijdigquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef rainbow2007 het volgende:
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten - Deel 3 weer open? de reactie die ik daar geef is op richtlijnen gebaseerd van psychologen, niet een advies om te stoppen met ad. het is gewoon informatie die kan helpen bij het overleg met je arts. het is een feit dat er te vaak te makkelijk te lang ad wordt voorgeschreven. waarom zou een patient die informatie niet mogen lezen en zijn arts hierover vragen stellen, kijken of er geen betere opties zijn?
hoezo drammerig en eenzijdig. ik krijg steeds vage argumenten die er duidelijk op wijzen dat iemand het zo belangrijk vindt te weten dat ad gezond zijn en geen kwaad doen op termijn ofzo. tja dan ga ik mijn stelling verdedigen. niets vreemds aan. en misschien zet het iemand aan het denken, wat ook geen kwaad kan in deze.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:37 schreef Re het volgende:
[..]
het is een beetje drammerig en eenzijdig
Hieruit blijkt weer dat je niet kunt lezen. Maar open gerust een topic over dit onderwerp.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
hoezo drammerig en eenzijdig. ik krijg steeds vage argumenten die er duidelijk op wijzen dat iemand het zo belangrijk vindt te weten dat ad gezond zijn en geen kwaad doen op termijn ofzo. tja dan ga ik mijn stelling verdedigen. niets vreemds aan. en misschien zet het iemand aan het denken, wat ook geen kwaad kan in deze.
je komt erg gastvrij overquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:45 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Hieruit blijkt weer dat je niet kunt lezen. Maar open gerust een topic over dit onderwerp.
Ik vind die post van Nosh eigenlijk vrij duidelijk. Jij kan niet voor een user bepalen na een paar posts of AD's schadelijk zijn op termijn *voor hem/haar*. Dat verschilt nou eenmaal per persoon. De ene heeft maar een maand lang medicatie nodig, de ander 10 jaar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
hoezo drammerig en eenzijdig. ik krijg steeds vage argumenten die er duidelijk op wijzen dat iemand het zo belangrijk vindt te weten dat ad gezond zijn en geen kwaad doen op termijn ofzo. tja dan ga ik mijn stelling verdedigen. niets vreemds aan. en misschien zet het iemand aan het denken, wat ook geen kwaad kan in deze.
True, maar net zoals wij niet kunnen bepalen of iemand wel of niet gebaat is bij AD's, kan je ook niet stellen of de lange termijngevolgen bij iemand wel of niet opwegen tegen de voordelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:29 schreef rainbow2007 het volgende:
[Centraal] Medicatie bij psychische klachten - Deel 3 weer open? de reactie die ik daar geef is op richtlijnen gebaseerd van psychologen, niet een advies om te stoppen met ad. het is gewoon informatie die kan helpen bij het overleg met je arts. het is een feit dat er te vaak te makkelijk te lang ad wordt voorgeschreven. waarom zou een patient die informatie niet mogen lezen en zijn arts hierover vragen stellen, kijken of er geen betere opties zijn?
Volgens mij werden er gewoon grapjes gemaakt. Maar je sloot het topic na een opmerking tegen mij. En ik stelde me daar absoluut niet "beschikbaar". Vandaar dat ik me een beetje persoonlijk aangesproken voelde toen je het topic sloot.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik doelde op reacties als:
[..]
en pareltjes als:
[..]
Topic mondde uit in een festijn van 'pick me! pick me!'-users, en anderen die het met lede ogen aanzagen.
Ieder z'n ding, maar het krommetenen-gehalte werd nét iets te hoog om nog door te gaan met een normale discussie.
Overigens loopt het onderwerp ook hier. Weliswaar in omgekeerde vorm, maar dat mag geen bezwaar vormen.
Toeval.quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Maar je sloot het topic na een opmerking tegen mij.
Mwoah.quote:En 2 van de 3 mods zijn hier pubers. Alsof die de levenswijsheid hebben om van topics te bepalen in R&P hoe serieus die zijn?Nu bedoel ik even niet genoemd voorbeeld maar de topics in het algemeen.
Naja het is logisch dat iemand van 30 meer van het leven begrijpt dan een meisje van 20quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Als we zo gaan beginnen: er posten genoeg users die zo oud zijn als Nosh en ik bij elkaar en posten als een 14-jarig pubermeisje. Sorry hoor, maar ik vind het een ronduit domme redenatie dat je ervan uitgaat dat 'pubers' (ik ben niet bepaald puber meer) maar even minder van het leven snappen dan jij.
Ik vind dat geen vast gegeven. MIsschien omdat ik teveel 30-ers ken die nog maar net hun veters kunnen strikken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het is logisch dat iemand van 30 meer van het leven begrijpt dan een meisje van 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |