Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
Let op mijn woorden: TS of M is donderdag nog steeds ziek zodat het niet doorgaat. Kan hij namelijk nog een nieuw hoofdstuk toevoegen aan zijn steeds voorspelbaar wordende verhalendoos.
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yay, ik zit nu al helemaal in spanning!
Strak plan, het weer is er ook naar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef JopJuh het volgende:
Owh als je donderdag nou met de fiets gaat kun je met der meefietsen
Camplo als je er geen ruk van gelooft waarom sla je dit topic dan niet gewoon over inplaats van zo stierlijk vervelend zijn..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL,
al die goedgelovige ridders hier
Dik lulverhaal en everyone bites the dust.
RB-tje gelooft het zelf volgens mij ook al bijna... last post here![]()
![]()
Naievelingen.
RB-tje van storyteller, naar normaal persoon in 2 negatieve reacties![]()
Hihihihlarious.
Puntje van m'n stoel man!quote:
als je probeert te zeggen dat iedereen erin trapt moet je je ff iets meer verdiepen in engelse uitdrukkingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dik lulverhaal en everyone bites the dust.
Als iedereen z'n bek hield op plaatsen waar hij het niet mee eens was dan bleef het vrij stil op een forum.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Camplo als je er geen ruk van gelooft waarom sla je dit topic dan niet gewoon over inplaats van zo stierlijk vervelend zijn..
Dat was dus gelogen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij ook duidelijk dat dat m'n laatste post was, tot zover dus mijn reply's in dit gehoax.
die duiken gelijk het bed in mark my wordsquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:15 schreef Oksel het volgende:
Zou ze blijven slapen?
Jep en die vinden toevallig mannen leuk die dat niet doen, dus dan komt het toch nog goedquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef angel008 het volgende:
[..]
die duiken gelijk het bed in mark my words
zodra M bij rbtje thuis komt bespringt ze hem sommige vrouwen lijken zo onschuldig maar zodra ze je hebben
Twee topics lang iedereen in spanning afwachten en dan kom je met een lullige drie regelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Ik kom zit nu best slaperig op mijn werk..... het was een leuke avond (understatement van het jaar).
De gezichten van de collega's vanmorgen waren onvergetelijk.... later vandaag meer. Er moet opeens gewerkt worden
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Ik kom zit nu best slaperig op mijn werk..... het was een leuke avond (understatement van het jaar).
De gezichten van de collega's vanmorgen waren onvergetelijk.... later vandaag meer. Er moet opeens gewerkt worden
verkapt-mijn-verhalendoos-is-leeg-en-ik-weet-niet-wat-ik-ze-nu-nog-moet-wijsmaken-postquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Dat zou wel een mooi verhaal zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:54 schreef Stampurtjuh het volgende:
hij heeft hem er lafjes ingehangen bij hem dat verklaart zijn slaap te kort![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee topics lang iedereen in spanning afwachten en dan kom je met een lullige drie regels![]()
We verwachten minstens drie alinea's
Nee, eikel! Dit kun je je trouwe lezer toch niet aandoen??!?!?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Tuurlijk wel. Spanning moet opgebouwd wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, eikel! Dit kun je je trouwe lezer toch niet aandoen??!?!?!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
verkapt-mijn-verhalendoos-is-leeg-en-ik-weet-niet-wat-ik-ze-nu-nog-moet-wijsmaken-post![]()
de update moet in het nieuwe deel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:48 schreef R-Tech het volgende:
Hij's bijna vol jongensWie maakt deel 3 aan? Ik wil in ieder geval het uitgebreide (!) verslag lezen
je zou toch niet meer posten hier?quote:
geef nou maar toe...stiekem ben je ook nieuwsgierigquote:
Valt mee maar het was het enige actieve topic in MyAtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geef nou maar toe...stiekem ben je ook nieuwsgierig
dus gewoon niet tvp-en in het nieuwe topic. ben je er meteen van afquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Valt mee maar het was het enige actieve topic in MyAt![]()
Er zijn straks 2 users die heel hard gaan lachen, dat zijn Camplo en ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus gewoon niet tvp-en in het nieuwe topic. ben je er meteen van af
Niet eens een leuke nacht?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |