beste fokforummers,
Al geruime tijd kijk ik wel eens op dit forum rond. Er zijn veel interessante en leuke onderwerpen waar ik graag eens een avondje aan besteed om te lezen. Maar goed, dit is mij allereerste post en ik val direct maar met de deur in huis.
Ik werk nu ruim 2 jaar bij mijn huidige werkgever. Ik heb het hier prima naar mijn zin, leuk werk, leuke collega's en goede verdiensten. Ik klaag niet.
En er is nu een reden extra om niet te klagen want sinds geruime tijd werkt er hier een vrouw (25 jaar, ik ben 28). Een erg leuke meid. Ze heeft eerst een tijdje stage bij ons gelopen en sinds november heeft ze een vaste baan. Ze werkt op een andere afdeling maar we spreken elkaar af en toe. Ik heb haar een paar keer een lift gegeven naar huis, ze woont vlakbij me. Ik heb haar toen al eens aangeboden dat ze 's morgens en 's middags wel met me mee mag rijden naar het werk en weer naar huis.
Nou hadden we vorige week donderdagavond een presentatie op het werk. Ik had haar aangeboden dat ze wel met mij terug kon rijden naar huis en dat vond ze prima. Na de presentatie kwam ze op een gegeven moment naar me toe en begonnen we met elkaar te praten. Ze kwam een beetje zenuwachtig/gespannen over. Raar, want haar presentatie was al geweest dus daar lag het niet aan. Ik kon aan mezelf merken dat ik ook wat zenuwachtig was (klamme handen en zo).
Goed, ik haar dus naar huis gebracht. Afgelopen weekend stuurde ik haar een sms of ze maandag met me mee wilde rijden. Ze sms'te terug dat ze waarschijnlijk zondag brak zou zijn (op stap met vriendinnen) en dat ze misschien maandag wat later zou beginnen (bij ons op het werk geen probleem). Maar ze zou me wel op de hoogte houden. Zondagavond sms van haar dat ze maandag graag met me mee wilde rijden. Die avond hebben we flink wat over en weer zitten sms'en en dat was al erg leuk.
Gisteren dus, heb ik haar opgehaald van huis en 's middags weer terug naar huis. We hadden het een beetje over eten koken en zo en toen we bij haar voor de deur stonden zei ik dat ze eventueel ook wel bij mij mocht eten. Dat vond ze een heel goed idee dus we reden door naar mijn huis. Gekookt, gegeten en later nog een kopje thee en als ik geen afspraak had die avond (verjaardagsfeestje) dan was ze vast wel langer gebleven. Maar goed, we hebben we hele gezellig met elkaar zitten kletsen en ik kon aan haar zien en merken dat ze het wel erg goed naar haar zin had.
Later zette ik haar af bij huis en op het moment dat ze uit zou stappen kwam het over alsof ze me wel een zoen wilde geven maar ik twijfelde daar nog wel een beetje aan. Helaas is het er niet van gekomen maar goed, dat is misschien ook een beetje een spelletje van me. Doe ik normaal nooit maar goed, ik wil ook even aftasten, het is wel een collega natuurlijk.
Nou het volgende deel. Volgende week donderdag hebben we een personeelsuitje. We gaan een dagje shoppen in Londen. We moeten al erg vroeg op Schiphol zijn. De bedoeling is dat we met een touringcar heengaan maar voor mij en voor haar is het veel sneller om met de auto te gaan. Scheelt een heleboel tijd. Nou konden we eerst met een andere collega meerijden, zelfde stad en snelle auto dus dat scheelt maar vandaag kreeg ik te horen dat hij toch met de bus gaat.
Ik zie het wel zitten om met de auto vanuit het noorden naar Schiphol te gaan dus dat stelde ik haar alsnog voor. Met een voorstel om eventueel een hotelletje te pakken nabij Schiphol. Ze reageerde superenthousiast en ik heb direct een paar hotels opgezocht. Vanavond een hotel gereserveerd.
Wat denken jullie als jullie dit zo lezen?
Een vriend van me aan wie ik het hele verhaal verteld heb zegt dat dat wel helemaal goed zit.
Hij heeft wel redelijk wat ervaring en hij vindt dat ik het heel goed aanpak allemaal.
Ben benieuwd wat jullie er van denken.
Groeten,
Floris