Heb je haar MSN? Als mensen zich veilig achter het toetsenbord wanen, kunnen ze verrassend openhartig wordenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:28 schreef RB-tje het volgende:
We houden het kort vandaag. Ik voel me namelijk ontzettend beroerd.... ik ben namelijk ziek aan het worden en M heeft zich vanmorgen ziek gemeld. Ze had wel zin in donderdag, dus dat zit wel goed. Overigens is het toeval dat we allebei ziek zijn of worden. Niet zoals enkele collega's dachten elkaar aangestoken te hebben.
Donderdag is de grote dag. Ik heb van het weekend al gestoeid met de wereldgerechten van Knorr. Dat komt dus helemaal goed.
Morgen hoop ik een grotere update. Alive and kicking
Het zou in TS' voordeel spreken als het imago van 'keukenprins' niet het imago is waarop hij de nadruk wil leggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat je imago van "keukenprins" nogal in duigen valt als je met een Knorr Wereldgerecht aankomt? Beterschap in elk geval...
Good luckquote:Op maandag 12 maart 2007 18:28 schreef RB-tje het volgende:
We houden het kort vandaag. Ik voel me namelijk ontzettend beroerd.... ik ben namelijk ziek aan het worden en M heeft zich vanmorgen ziek gemeld. Ze had wel zin in donderdag, dus dat zit wel goed. Overigens is het toeval dat we allebei ziek zijn of worden. Niet zoals enkele collega's dachten elkaar aangestoken te hebben.
Donderdag is de grote dag. Ik heb van het weekend al gestoeid met de wereldgerechten van Knorr. Dat komt dus helemaal goed.
Morgen hoop ik een grotere update. Alive and kicking
Ach met het keukenprinsen verhaal heeft hij haar zijn huisje ingelokt, als je dan de avond begint met een afknapper in de vorm van "Kip Tandoori" of "Beef Shanghai" van ome Knorr, kun je het wel vergeten. Je hebt nu eenmaal verwachtingen gewekt, doe in elk geval een poging om die waar te maken..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Het zou in TS' voordeel spreken als het imago van 'keukenprins' niet het imago is waarop hij de nadruk wil leggen.
Als een man zegt dat hij een keukenprins is, geloof ik dat eigenlijk bij voorhand al nietquote:Op maandag 12 maart 2007 21:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ach met het keukenprinsen verhaal heeft hij haar zijn huisje ingelokt, als je dan de avond begint met een afknapper in de vorm van "Kip Tandoori" of "Beef Shanghai" van ome Knorr, kun je het wel vergeten. Je hebt nu eenmaal verwachtingen gewekt, doe in elk geval een poging om die waar te maken..
Mensen die liever geen Knorr troep etenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:15 schreef Sargon het volgende:
wie wil er nu in godsnaam een keukenprins zijn
Idd, leuk toch om wat tofs op tafel te kunnen zetten zodat zij iig ook een beetje impressed is.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef McNasty het volgende:
[..]
Mensen die liever geen Knorr troep eten![]()
Mannen die kunnen koken gebruiken dat woord idd nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef Avani het volgende:
[..]
Als een man zegt dat hij een keukenprins is, geloof ik dat eigenlijk bij voorhand al nietKan het alleen maar positief worden.
![]()
25 euro op deze uitspraak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
Let op mijn woorden: TS of M is donderdag nog steeds ziek zodat het niet doorgaat. Kan hij namelijk nog een nieuw hoofdstuk toevoegen aan zijn steeds voorspelbaar wordende verhalendoos.
zal mij ook niets verbazen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
Let op mijn woorden: TS of M is donderdag nog steeds ziek zodat het niet doorgaat. Kan hij namelijk nog een nieuw hoofdstuk toevoegen aan zijn steeds voorspelbaar wordende verhalendoos.
die ene waar hij nu al drie dagen ziek van isquote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef Camplo het volgende:
Knorr Wereldgerechten
Welke heb je geprobeerd?
tagliatelle met zalm --> iglo kookstartquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hier man.... suc6 gegarandeerd
http://www.zucchini.be/re(...)gerookte%20zalm.html
Begrijp dat dan, hij is aan het oefenen op dat gerechtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef Camplo het volgende:
Waar blijft die update?
T verhalen vertellen is als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hij kan beter oefenen op een chick aanspreken. Nu is het nog fabeltjeskrant ooit is het echt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef knep het volgende:
[..]
Begrijp dat dan, hij is aan het oefenen op dat gerecht![]()
Tussen wereldkok en wereldgerechten zit een wereld van verschil...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:24 schreef EdPowers het volgende:
Jezus zeg, als die M al afknapt op het feit dat TS geen wereldkok is, zoek dan maar lekker verder, want dan is het een zeikwijf
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef Camplo het volgende:
Jah niks dus, want TS reageert niet meer.
update !!! update !!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef RB-tje het volgende:
[..]
![]()
Ben d'r wel.... zoals ik maandag al zei. Gister ziek op bed gelegen. Zal me nu ff door het topic heen worstelen.
Maak me ff zenuwachtig...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Camplo moet gewoon oprotten! Goed zo TS! Je snapt natuurlijk wel dat je wel moet zoenen morgen? Verder niets, maar niet zoenen kan funest zijn.
whehehe, juist wel aansteken en dan samen met een dekentje op de bank uitziekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Maak me ff zenuwachtig...
Overigens wel positief dan ze al verkouden isKan ik haar ook niet aansteken
Camplo was altijd een beetje goedgelovig, maar hij slaat nu door naar de andere kant.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef RB-tje het volgende:
Ennuh Camplo ergens last van ofzo?
Er hoeft toch niet per se op de eerste avond gezoend te worden? Misschien dat dat voor M wel veel te snel gaat. Ik zou zeggen: zoenen als het goed voelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat je wel moet zoenen morgen? Verder niets, maar niet zoenen kan funest zijn.
ik zeg neukenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Er hoeft toch niet per se op de eerste avond gezoend te worden? Misschien dat dat voor M wel veel te snel gaat. Ik zou zeggen: zoenen als het goed voelt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verder niets, maar niet zoenen kan funest zijn.
Samen een Knorr Wereldgerecht bereiden. Ach ja... het is tenminste iets.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Adelante het volgende:
samen koken
heb je d'r nou verteld dat je geen topkok bent of vertrouwd ze het echt niet?
LoL,quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Camplo was altijd een beetje goedgelovig, maar hij slaat nu door naar de andere kant..
Succes en vooral veel plezier morgen!.
Ja, nou weten we het wel hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL,
al die goedgelovige ridders hier
Dik lulverhaal en everyone bites the dust.
RB-tje gelooft het zelf volgens mij ook al bijna... last post here![]()
![]()
Naievelingen.
RB-tje van storyteller, naar normaal persoon in 2 negatieve reacties![]()
Hihihihlarious.
Ik ben blij dat je hebt besloten om nooit meer naief te zijn, en niets meer te geloven, maar ik ben nog het meest blij dat wanneer je alleen maar negatieve opmerkingen wilt maken, je gewoon wegblijft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL,
![]()
Naievelingen.
Hihihihlarious.
Hoi, i kwil een goede fles wijn.... En ik eet kip siam van Knor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef Oksel het volgende:
Knorr Wereldgerechten..
Dát zou toch wel een regelrechte afknapper zijn..
Hoe moeilijk is het om iets fatsoenlijks te koken? En ga asjeblieft NIET je wijn bij de supermarkt halen, maar bij een wijnhandel, en vertel ze wat je eet.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hoi, i kwil een goede fles wijn.... En ik eet kip siam van Knor....
Welke fles moet ik dan nemen?? Chateau nuf du pape?![]()
roflll
maarre Rbtje, complimentjes geven wierp dus GELIJK z'n vruchten af he!
Told yha![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yay, ik zit nu al helemaal in spanning!
Strak plan, het weer is er ook naar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef JopJuh het volgende:
Owh als je donderdag nou met de fiets gaat kun je met der meefietsen
Camplo als je er geen ruk van gelooft waarom sla je dit topic dan niet gewoon over inplaats van zo stierlijk vervelend zijn..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL,
![]()
Naievelingen.
Hihihihlarious.
Puntje van m'n stoel man!quote:
als je probeert te zeggen dat iedereen erin trapt moet je je ff iets meer verdiepen in engelse uitdrukkingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als iedereen z'n bek hield op plaatsen waar hij het niet mee eens was dan bleef het vrij stil op een forum.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Camplo als je er geen ruk van gelooft waarom sla je dit topic dan niet gewoon over inplaats van zo stierlijk vervelend zijn..
Dat was dus gelogen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij ook duidelijk dat dat m'n laatste post was, tot zover dus mijn reply's in dit gehoax.
die duiken gelijk het bed in mark my wordsquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:15 schreef Oksel het volgende:
Zou ze blijven slapen?
Jep en die vinden toevallig mannen leuk die dat niet doen, dus dan komt het toch nog goedquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef angel008 het volgende:
[..]
die duiken gelijk het bed in mark my words
zodra M bij rbtje thuis komt bespringt ze hem sommige vrouwen lijken zo onschuldig maar zodra ze je hebben
Twee topics lang iedereen in spanning afwachten en dan kom je met een lullige drie regelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Ik kom zit nu best slaperig op mijn werk..... het was een leuke avond (understatement van het jaar).
De gezichten van de collega's vanmorgen waren onvergetelijk.... later vandaag meer. Er moet opeens gewerkt worden
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Ik kom zit nu best slaperig op mijn werk..... het was een leuke avond (understatement van het jaar).
De gezichten van de collega's vanmorgen waren onvergetelijk.... later vandaag meer. Er moet opeens gewerkt worden
verkapt-mijn-verhalendoos-is-leeg-en-ik-weet-niet-wat-ik-ze-nu-nog-moet-wijsmaken-postquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Dat zou wel een mooi verhaal zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:54 schreef Stampurtjuh het volgende:
hij heeft hem er lafjes ingehangen bij hem dat verklaart zijn slaap te kort![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee topics lang iedereen in spanning afwachten en dan kom je met een lullige drie regels![]()
We verwachten minstens drie alinea's
Nee, eikel! Dit kun je je trouwe lezer toch niet aandoen??!?!?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Tuurlijk wel. Spanning moet opgebouwd wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, eikel! Dit kun je je trouwe lezer toch niet aandoen??!?!?!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
verkapt-mijn-verhalendoos-is-leeg-en-ik-weet-niet-wat-ik-ze-nu-nog-moet-wijsmaken-post![]()
de update moet in het nieuwe deel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:48 schreef R-Tech het volgende:
Hij's bijna vol jongensWie maakt deel 3 aan? Ik wil in ieder geval het uitgebreide (!) verslag lezen
je zou toch niet meer posten hier?quote:
geef nou maar toe...stiekem ben je ook nieuwsgierigquote:
Valt mee maar het was het enige actieve topic in MyAtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geef nou maar toe...stiekem ben je ook nieuwsgierig
dus gewoon niet tvp-en in het nieuwe topic. ben je er meteen van afquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Valt mee maar het was het enige actieve topic in MyAt![]()
Er zijn straks 2 users die heel hard gaan lachen, dat zijn Camplo en ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus gewoon niet tvp-en in het nieuwe topic. ben je er meteen van af
Niet eens een leuke nacht?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |