quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , its such a perfect day
I`m glad i spend it with you
Oh , such a perfect day
It just keep me hanging on
You just keep me hanging on
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was someone else
SOMEONE GOOD... YEAH
Je nickname komt dan wel op de voorpagina hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd
bewust een kut reactie om te voorkomen dat ik het boek voorkom wat hij vast aan het schrijven is
Das dan wel weer stoerquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef shifto het volgende:
Je nickname komt dan wel op de voorpagina hoor
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd
bewust een kut reactie om te voorkomen dat ik het boek voorkom wat hij vast aan het schrijven is
Heel leuk om te zien voor ts dat er een nieuwe soap wordt ge-produceerd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
en ook ik wacht in spanning af hoe het vandaag gelopen is. De laatste post is iig hoopgevend
Eigenlijk is het misschien het best als we vandaag helemaal niets horen....
Ik hoop dat die iets anders aan zijn hoofd heeft nu dan onsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:48 schreef Houtspeer het volgende:
Waar is TS?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
ben er hoor. Als jullie het niet erg vinden ga ik eerst ff eten. Val bijna om. Vanmiddag weinig kunnen eten namelijk
![]()
Wat een prachtige dag...
ah jij eikelquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
ben er hoor. Als jullie het niet erg vinden ga ik eerst ff eten. Val bijna om. Vanmiddag weinig kunnen eten namelijk
![]()
Wat een prachtige dag...
Die 4 woorden zeggen alles..quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
![]()
Wat een prachtige dag...
Waar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:19 schreef Houtspeer het volgende:
Ik hoop niet dat TS opeens met een verhaal komt dat hij die arme meisje heeft vermoord.
(een soortgelijke topic eindigde zo)
Dit klinkt heel goed, schiet op met dat eten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
![]()
Wat een prachtige dag...
leesvoer: [R&P] Vriendin gaat vreemdquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar?
(Leesvoer tot hij terug is.)
Jij bent stoer! En lief.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef RB-tje het volgende:
Van de rest van de dag weet ik weinig meer.... tot het moment dat ik rond 5 uur van mijn wolk afdonderde. Toen ik haar weg zag fietsen en wist dat ik haar voor morgenvroeg 8.30 niet meer zou zien.
Mochten jullie willen dat ik af en toe nog wat post over de gang van zaken dan lees ik dat wel.
vanwaar die verbazing?quote:Tot mijn redelijk stomme verbazing reageerde ze niet afwijzend.
Dankje, net te laat en minder leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:23 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
leesvoer: [R&P] Vriendin gaat vreemd
Pluk een leuk receptje van Internet en oefen dat dit weekend eerst ff en laat het proeven door een maat van je ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:29 schreef RB-tje het volgende:
[..]
heb me net ingeschreven voor een spoedcursus![]()
Wat super gegaan vandaag zeg! Echt goed, 'ze reageerde niet afwijzend', wat zei ze dan precies?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef RB-tje het volgende:
Heel verhaal -knip-
Ja ik wil graag weten hoe het verder gaat, ben erg benieuwd! Dus blijven posten maarquote:Mochten jullie willen dat ik af en toe nog wat post over de gang van zaken dan lees ik dat wel.
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat.....quote:
Wat wil je maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
[..]
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat.....
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... waar is mijn kookboek? Ik ook altijd met die stomme ideeen van me![]()
Wat wil je maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
[..]
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat.....
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... waar is mijn kookboek? Ik ook altijd met die stomme ideeen van me![]()
Wat is daar mee?quote:
Tip: oefen het gerecht al een keer van te voren, weet je zeker dat het lukt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
Precies. Ik wil graag meer details, hier leven we toch met z'n allen naar toe!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Hulde!
Wel jammer dat je het moment surpreme een beetje afraffelt in je verhaal.
Vindt je het erg als m'n vriend mee-eet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat....
"wat is tieee lieeeeeeeeeeeeeeeeeeffff"quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
"wat is tieee lieeeeeeeeeeeeeeeeeeffff"
"ohhhhh zo schattig"
"Oh TS wat ben je stoer"
"Ohhhh ik wou dat elke man zo was![]()
"
quote:
De altijd gezellig koffiepauze was voor ons eindelijk eens eentje van samen zijn. Ze vertelde ronduit over van alles en nog wat. Ik vertelde haar dat het internationale vrouwendag was vandaag. M had daar nog niks van meegekregen. Enigzins verbaast, gespeeld, vroeg ik haar of ze nog niets had gehad, bos bloemen etc, voor deze heugelijke dag. Nee was haar korte antwoord. Op dat moment wist ik nog niet dat ik even daarna de gelukkigste persoon op deze aardkloot zou worden. Een beetje pesterig zij ik dat ik dan maar voor haar moest koken als het niet anders kon. Tot mijn redelijk stomme verbazing reageerde ze niet afwijzend. Volgende week gaat dit gebeuren.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:45 schreef Sargon het volgende:
ik geloof er geen moer van
Jij bent ook lief hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
"ohhhhh zo schattig"
"Oh TS wat ben je stoer"
"
Krijgen we een heel verhaal over hoe de dag was en het uiteindelijke eten beslaat 2 zinnetjes.quote:
Eens! Je schrijft idd alsof je een over-romantische roman aan het schrijven bent ofzo. Leuk voor de vrouwen hier om bij weg te dromen, maar wij mannen willen zakelijke klare taal horen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:17 schreef Camplo het volgende:
[..]
Krijgen we een heel verhaal over hoe de dag was en het uiteindelijke eten beslaat 2 zinnetjes.
Kortom RB-tje post alleen nog samenvattingen svp, dat leest makkelijker.
Dit is Fok! niet the Bold & The Beautiful.
Tegenwoordig wel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
En we weten allemaal dat Camplo een leugentje altijd meteen in de smiezen heeft!
Een getraind oogquote:
Waarom zou dit uitmaken? Ik heb een keertje een vriendin ( mijn enigequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef brooklynzoo het volgende:
TS, vertel nu eens of dit hele gebeuren invloed gaat hebben op jouw prestaties als werknemer van dat bedrijf?
ik zit er zelf ook over te denken een move te maken naar een collegaquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom zou dit uitmaken? Ik heb een keertje een vriendin ( mijn enige) ook als collega gehad. De manager vond er niks mis mee.
Ligt eraan wat je relatie op het werk met haar is, als ze een hiërarchische verhouding met je heeft, zou ik het niet doen... en sja, als het uit is dan kan het vervelend worden maar om daar al bij voorbaat vanuit te gaan...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
ik zit er zelf ook over te denken een move te maken naar een collega
maar weet niet of dat mijn loopbaan gaat belemmeren...
in het geval dat het niets wordt dan bedoel ik.
Een bedrijfsmatig blauwtje lopen is zuur...
Post maar voor Camplo een samenvatting (quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:17 schreef Camplo het volgende:
[..]
Krijgen we een heel verhaal over hoe de dag was en het uiteindelijke eten beslaat 2 zinnetjes.
Kortom RB-tje post alleen nog samenvattingen svp, dat leest makkelijker.
Dit is Fok! niet the Bold & The Beautiful.
Gelukkig ben ik niet de enige die TS maar een homo vind. Niets stoers aan, lief kan ik me nog wel voorstellen. Maar vooral erg misselijk makendquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
"ohhhhh zo schattig"
"Oh TS wat ben je stoer"
"
Nou, ik had allang de fiets gepakt en samen gaan fietsen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef RB-tje het volgende:De keuze tussen auto en fiets was vandaag een moeilijke. Ik haat normaal gesproken fietsen als de pest maar vandaag had ik er zowaar zin in. Maar toch koos ik voor de auto, voor mijn gevoel ging dat even sneller.
...
Toen ik haar weg zag fietsen en wist dat ik haar voor morgenvroeg 8.30 niet meer zou zien.
...
Precies! Maarja.. vrouwen he..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die TS maar een homo vindt. Niets stoers aan, lief kan ik me nog wel voorstellen. Maar vooral erg misselijk makend
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef RB-tje het volgende:
In werkelijkheid kan ik nog geen biefstuk van een gordon bleu onderscheiden maar met mijn grote glimlach vertelde ik dat ik een wereldkok ben.
Gefeli!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef RB-tje het volgende:
We zaten dus in de kantine. Het ging dus over de vrouwendag. Zo wist het niet eens. Dus ik vertellen dat ik het sneu voor d'r vond dat ze niets had geen gehad. Geen bos bloemen, geen andere leuke kado's die vrouwen leuk vinden. Als compensaties voor het gedrag van de mannelijke wereldbevolking moest ik me dus maar op offeren. Maar met alle plezier. Dat was zo'n beetje het verhaal dat ik ophing.
Vol verbazing keek ze me aan? Die twee mooie ogen keken me aan en ze stelde de vraag of ik zo goed kan koken. In werkelijkheid kan ik nog geen biefstuk van een gordon bleu onderscheiden maar met mijn grote glimlach vertelde ik dat ik een wereldkok ben. Dat wilde ze dan wel eens controleren. Met beide met een rood hoofd en licht niet weten hoe om te gaan hebben we een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag. Kunnen we gelijk samen wie is de mol zien.... allebei fan van.
Zo had ik een x een scharrel bij ons inde loller1000...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom zou dit uitmaken? Ik heb een keertje een vriendin ( mijn enige) ook als collega gehad. De manager vond er niks mis mee.
MIjn godquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef RB-tje het volgende:
We zaten dus in de kantine. Het ging dus over de vrouwendag. Zo wist het niet eens. Dus ik vertellen dat ik het sneu voor d'r vond dat ze niets had geen gehad. Geen bos bloemen, geen andere leuke kado's die vrouwen leuk vinden. Als compensaties voor het gedrag van de mannelijke wereldbevolking moest ik me dus maar op offeren. Maar met alle plezier. Dat was zo'n beetje het verhaal dat ik ophing.
Joh!quote:Vol verbazing keek ze me aan?
Liegen... altijd een goed uitgangspunt voor een relatiequote:Die twee mooie ogen keken me aan en ze stelde de vraag of ik zo goed kan koken. In werkelijkheid kan ik nog geen biefstuk van een gordon bleu onderscheiden maar met mijn grote glimlach vertelde ik dat ik een wereldkok ben.
Je bent echt latent homo he... dat weet je toch?quote:Dat wilde ze dan wel eens controleren. Met beide met een rood hoofd en licht niet weten hoe om te gaan hebben we een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag. Kunnen we gelijk samen wie is de mol zien.... allebei fan van.
Vlees met kaas erinquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]een wat voor bleu?
Maar verder:Goed bezig!
Sommige vrouwen zien t och juist graag dat het mis gaat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:36 schreef Garisson72 het volgende:
er mag NIETS misgaan...
en ham, en dat spel je dan als Cordon Bleu...TS is duidelijk een topkokquote:
Idd, haal gewoon een hema worstquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en ham, en dat spel je dan als Cordon Bleu...TS is duidelijk een topkok
Succes RB! ik weet nog wel een heel makkelijk snel en vooral zeer lekker receptje voor een Italiaanse Broccoli ovenschotel
Interressse vanaf deze kant, kun je PMen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en ham, en dat spel je dan als Cordon Bleu...TS is duidelijk een topkok
Succes RB! ik weet nog wel een heel makkelijk snel en vooral zeer lekker receptje voor een Italiaanse Broccoli ovenschotel
Tuurlijk heeft ie een week tijd een mooi passend verhaal te maken, om de haken en ogen van dit verhaal weg te poetsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:55 schreef Freeflyer het volgende:
Wat een misselijke actie TS...
nou moeten we wachten tot volgende week vrijdag voor we de uitkomst van je date lezen.
kon dat nou niet eerder ?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie een week tijd een mooi passend verhaal te maken, om de haken en ogen van dit verhaal weg te poetsen.
U heeft een PMquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Interressse vanaf deze kant, kun je PMen?![]()
Nope, dan date ze al met mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:01 schreef Koningin het volgende:
Kun je niet iets proberen af te spreken voor dit weekend??
quote:
Ga mee stappen vanavond...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Ja fack,
Op t moment kan ik nog wel een dood verken leeggorgelen wat 3 weken in de sloot heeft gelegen en wordt ik nog geil![]()
Sexgebrek![]()
Chill,,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ga mee stappen vanavond...
Ladies Night
Die nemen we ook mee als verrassing, en ja ik nodig mezelf uitquote:
Wie nemen we mee als verrassingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef TryX het volgende:
[..]
Die nemen we ook mee als verrassing, en ja ik nodig mezelf uit![]()
wat heeft mijn geboortedatum met een recept te maken?quote:
De jarigequote:
Eindelijk, nog iemand die het ziet. Al die naievelingen uit R&P. Volgens mij is TS gewoon bezig te laten zien dat het niet altijd kommer en kwel hoeft te zijn in R&P maar verzint hij een leugen om te laten zien hoe sommige mensen ook tegen de zaken aan kunnen kijken. Een soort R&P Messias dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:40 schreef LENUS het volgende:
Geloof er geen hond van, want TS komt inderdaad over als latent homo. Je krijgt 100'en voorzetjes en je doet er niks mee. Dat verhaal van bloemen en etentje slaat ook als een lul op een drumstel
Camplo d8 dat het een versiertruc wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat heeft mijn geboortedatum met een recept te maken?
Inderdaad, dan had je een aanknopingspunt gehad om samen te fietsen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Nou, ik had allang de fiets gepakt en samen gaan fietsen...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Eindelijk, nog iemand die het ziet. Al die naievelingen uit R&P. Volgens mij is TS gewoon bezig te laten zien dat het niet altijd kommer en kwel hoeft te zijn in R&P maar verzint hij een leugen om te laten zien hoe sommige mensen ook tegen de zaken aan kunnen kijken. Een soort R&P Messias dus.
Ik vind het iig leuk om te lezen en denk dat de mensen die lopen te zeuren over latent homo zijn en de reacties van andere users zelf best in jouw schoenen hadden willen staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:04 schreef RB-tje het volgende:
Ik hoop dat het gezeik over het in twijfel trekken van mijn kleine toenadering van gisteren nu over is. Ik weet namelijk met wie ik volgende week donderdag zit te eten. En dat vind ik belangrijker dan die ene over de zeik zijnde persoon die hier meent de boel te moeten verzieken voor mensen die het wel leuk vinden om te lezen.
Ga vandaag even met haar er over hebben. Wat ze lekker vind etc. Of dat ze een verrassing van de kok wilquote:
Misschien vragen wat ze niet lust en of ze ergens niet tegen kan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ga vandaag even met haar er over hebben. Wat ze lekker vind etc. Of dat ze een verrassing van de kok wil
Desnoods wil ik wel naakt uit een taart springen als ze in is voor een verrassingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ga vandaag even met haar er over hebben. Wat ze lekker vind etc. Of dat ze een verrassing van de kok wil
Geen verrassing, want dan zit de kans erin dat ze iets niet lust of niet mag eten oid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Knorr Wereldgerechten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:23 schreef DarkBlade het volgende:
ik zou niet kiezen voor een heel erg ingewikkeld recept die je op het moment-supreme compleet van verneuken.. maakt iets lekker maar simpel te bereiden!
Tof meteen zwaar de verdediging ingaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:04 schreef RB-tje het volgende:
Zeker doen! Ben erg benieuwd of het wat wordt tussen julliequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef RB-tje het volgende:
Mochten jullie willen dat ik af en toe nog wat post over de gang van zaken dan lees ik dat wel.
dat is goed idee.. is lekker en simpel.. en duidelijk instructiesquote:
jaja ook jij heb schrijf/rijm talentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je vertelde in GEUREN en KLEUREN over alles wat je kon bespeuren behalve het onderwerp van dit hele topic, daar vertelde je 2 regeltjes over
Ik was eerder hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Goed bezig TS. Was het mijn tip over de vrouwendag die het 'm deed? Zeg maar ja!
Zo schrijft hij wel een beetje. Voor de rest ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik maak je overigens niet uit voor homoseksueel. Ook niets in die richting. Ik vind het alleen frappant that's all.
psssst, PM me.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:09 schreef Nouk het volgende:
Jezus zeg, flikker es op met dat gezeik.
Je verneukt m'n hele romantische bui zo.
Het is een leuk verhaal dus who cares. Je hebt vast wel belangrijkere dingen om je druk om te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef Camplo het volgende:
T ergste is nog dat bij 1 zucht tegengas, de TS meteen bang wordt en zich kwetsbaar opstelt. Toch een homo?
Menu's en plan van aanpak!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is een leuk verhaal dus who cares. Je hebt vast wel belangrijkere dingen om je druk om te maken
Ontopic, we willen updates
kssstttquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef Camplo het volgende:
T ergste is nog dat bij 1 zucht tegengas, de TS meteen bang wordt en zich kwetsbaar opstelt. Toch een homo?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:00 schreef Dungeonmaster het volgende:
Wat ik zo grappig vind is dat die vrouwen allemaal zo zitten van aah wat lief enzo, maar zelf willen ze toch gewoon zo'n goed uitziende, echte macho hebben en niet zo'n verlegen dweil.
No offence TS.
Nietus!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
Eerst TS voor verlegen dweil uitschelden en daarna zeggen dat het niet persoonlijk is
![]()
Oh? Ten eerste ben ik een vrouw, ten tweede zit ik niet zo van lief en ahhh en oehhh, en ten derde het laatste wat de meeste goed-nadenkende vrouwen willen als partner voor de langere termijn is een "goed uitziende, echte macho".quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:00 schreef Dungeonmaster het volgende:
Wat ik zo grappig vind is dat die vrouwen allemaal zo zitten van aah wat lief enzo, maar zelf willen ze toch gewoon zo'n goed uitziende, echte macho hebben en niet zo'n verlegen dweil.
No offence TS.
cartmanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Even wachten hoor, even mijn viool pakken voor de juiste achtergrond sfeer
Ik stop alvast een penis in mn mondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Even wachten hoor, even mijn viool pakken voor de juiste achtergrond sfeer
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oh? Ten eerste ben ik een vrouw, ten tweede zit ik niet zo van lief en ahhh en oehhh, en ten derde het laatste wat de meeste goed-nadenkende vrouwen willen als partner voor de langere termijn is een "goed uitziende, echte macho".
TS. schrijft gewoon lekker verhalend, zodat je precies de situaties voor je ogen kunt zien en hiernaast ook nog met een flinke dosis humor en sarcasme (achteraf).
Dus TS. blijf ajb doorgaan voor de mensen die het wel waarderen en laat de rest lekker links liggen.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oh? Ten eerste ben ik een vrouw, ten tweede zit ik niet zo van lief en ahhh en oehhh, en ten derde het laatste wat de meeste goed-nadenkende vrouwen willen als partner voor de langere termijn is een "goed uitziende, echte macho".
TS. schrijft gewoon lekker verhalend, zodat je precies de situaties voor je ogen kunt zien en hiernaast ook nog met een flinke dosis humor en sarcasme (achteraf).
Dus TS. blijf ajb doorgaan voor de mensen die het wel waarderen en laat de rest lekker links liggen.![]()
Dat komt omdat wij WEL lezen hoe het er staat, en de echte wereld WÈL kennen. Niet die fictieve verhalen-sprookjes wereld die TS beschrijft.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef rompompom het volgende:
Wel grappig dat alle Thomassen eerst voorspelden dat-ie het uiteindelijk nooit zou durven en nu het gelukt is dat ze zeggen dat het nep is..
of die durven dromen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Camplo het volgende:
Hier zitten precies die lui die fictie niet van real kunnen onderscheiden.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:13 schreef Slasher het volgende:
@Fjolle Laat de volgende x Rb-tje zelf het topic openen, bij mijn fok voorkeuren staat zijn reactie dan altijd in het blauw, dat zoekt makkelijker... Agreed?
Maar dan donkergeelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]ik dacht precies hetzelfde (maar dan groen
)
Sorry, wist ik niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:13 schreef Slasher het volgende:
@Fjolle Laat de volgende x Rb-tje zelf het topic openen, bij mijn fok voorkeuren staat zijn reactie dan altijd in het blauw, dat zoekt makkelijker... Agreed?
Nee, maakt verder niet uit, is alleen luiheid van mij en anderenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet.Ik zal het niet meer doen.
Volgens mij zegt de sfeer meer dan het eten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:20 schreef Oksel het volgende:
Alvast een tip van iemand die wél kan koken..:
Vlees lekker klaarmaken is het moeilijkst. Doe daarom op dat gebied wat simpels.. kip uit de oven, of een beenham ofzoiets. Een kwartier langer / korter maakt dan ook niet uit. Maak daarom je eten speciaal met je bijgerechten. Of doe een voorgerecht (soep uit zak van Unox, en gooi er wat lenteui doorheen, zodat het vers lijkt..) , dat staat al snel sjique. Zorg ook voor goede wijn, natuurlijk.
Wat ik bedoel te zeggen: HOU HET SIMPEL VOOR JEZELF!!![]()
Als ze die bedoeling meteen ziet (ervan uitgaande dat het serieus isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef Friek_ het volgende:
Vergeet de fles wijn niet. Je moet haar natuurlijk wel zat voeren.
Niks van aantrekken; ze letten maar op z'n avatar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Die heb ik niet aanstaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niks van aantrekken; ze letten maar op z'n avatar.
RB'tje! Al maak je hier een boek van, toch vind ik het een stoer verhaal en ben ik blij om te lezen dat het je uiteindelijk gelukt is (al is het in je hoofdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Nee en dat gaat ook niet gebeuren I suppose.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:56 schreef LENUS het volgende:
Heeft die gozer al geneukt of niet? Heb geen zin om het hele topic door te lezen
Je beseft je wel dat je imago van "keukenprins" nogal in duigen valt als je met een Knorr Wereldgerecht aankomt? Beterschap in elk geval...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:28 schreef RB-tje het volgende:
We houden het kort vandaag. Ik voel me namelijk ontzettend beroerd.... ik ben namelijk ziek aan het worden en M heeft zich vanmorgen ziek gemeld. Ze had wel zin in donderdag, dus dat zit wel goed. Overigens is het toeval dat we allebei ziek zijn of worden. Niet zoals enkele collega's dachten elkaar aangestoken te hebben.
Donderdag is de grote dag. Ik heb van het weekend al gestoeid met de wereldgerechten van Knorr. Dat komt dus helemaal goed.
Morgen hoop ik een grotere update. Alive and kicking
Eens. Knorr pakjes halen we altijd als de makkers komen eten en niets kunnen verzinnen in de supermarkt. Laten staan dus. Regel een kookboek of zo'n hip receptentijdschrift. Hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn om te maken; kwestie van het juiste recept uitkiezen en de juiste ingredienten in huis halen. Oefen desnoods een dag van te voren het recept wat je wilt gaan maken. Anders kun je het altijd nog over de boeg van een experimentje gooien. Misschien valt er nog wel wat te lachen als niet alles helemaal lukt. Het gaat erom dat je laat zien dat je smaak hebt en moeite hebt gedaan. Knorr Wereldgerechten communiceert precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat je imago van "keukenprins" nogal in duigen valt als je met een Knorr Wereldgerecht aankomt? Beterschap in elk geval...
Heb je haar MSN? Als mensen zich veilig achter het toetsenbord wanen, kunnen ze verrassend openhartig wordenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:28 schreef RB-tje het volgende:
We houden het kort vandaag. Ik voel me namelijk ontzettend beroerd.... ik ben namelijk ziek aan het worden en M heeft zich vanmorgen ziek gemeld. Ze had wel zin in donderdag, dus dat zit wel goed. Overigens is het toeval dat we allebei ziek zijn of worden. Niet zoals enkele collega's dachten elkaar aangestoken te hebben.
Donderdag is de grote dag. Ik heb van het weekend al gestoeid met de wereldgerechten van Knorr. Dat komt dus helemaal goed.
Het zou in TS' voordeel spreken als het imago van 'keukenprins' niet het imago is waarop hij de nadruk wil leggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat je imago van "keukenprins" nogal in duigen valt als je met een Knorr Wereldgerecht aankomt? Beterschap in elk geval...
Good luckquote:Op maandag 12 maart 2007 18:28 schreef RB-tje het volgende:
Ach met het keukenprinsen verhaal heeft hij haar zijn huisje ingelokt, als je dan de avond begint met een afknapper in de vorm van "Kip Tandoori" of "Beef Shanghai" van ome Knorr, kun je het wel vergeten. Je hebt nu eenmaal verwachtingen gewekt, doe in elk geval een poging om die waar te maken..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Het zou in TS' voordeel spreken als het imago van 'keukenprins' niet het imago is waarop hij de nadruk wil leggen.
Als een man zegt dat hij een keukenprins is, geloof ik dat eigenlijk bij voorhand al nietquote:Op maandag 12 maart 2007 21:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ach met het keukenprinsen verhaal heeft hij haar zijn huisje ingelokt, als je dan de avond begint met een afknapper in de vorm van "Kip Tandoori" of "Beef Shanghai" van ome Knorr, kun je het wel vergeten. Je hebt nu eenmaal verwachtingen gewekt, doe in elk geval een poging om die waar te maken..
Mensen die liever geen Knorr troep etenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:15 schreef Sargon het volgende:
wie wil er nu in godsnaam een keukenprins zijn
Idd, leuk toch om wat tofs op tafel te kunnen zetten zodat zij iig ook een beetje impressed is.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef McNasty het volgende:
[..]
Mensen die liever geen Knorr troep eten![]()
Mannen die kunnen koken gebruiken dat woord idd nietquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef Avani het volgende:
[..]
Als een man zegt dat hij een keukenprins is, geloof ik dat eigenlijk bij voorhand al nietKan het alleen maar positief worden.
![]()
25 euro op deze uitspraak.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
Let op mijn woorden: TS of M is donderdag nog steeds ziek zodat het niet doorgaat. Kan hij namelijk nog een nieuw hoofdstuk toevoegen aan zijn steeds voorspelbaar wordende verhalendoos.
zal mij ook niets verbazen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
Let op mijn woorden: TS of M is donderdag nog steeds ziek zodat het niet doorgaat. Kan hij namelijk nog een nieuw hoofdstuk toevoegen aan zijn steeds voorspelbaar wordende verhalendoos.
die ene waar hij nu al drie dagen ziek van isquote:Op maandag 12 maart 2007 20:41 schreef Camplo het volgende:
Knorr Wereldgerechten
Welke heb je geprobeerd?
tagliatelle met zalm --> iglo kookstartquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hier man.... suc6 gegarandeerd
http://www.zucchini.be/re(...)gerookte%20zalm.html
Begrijp dat dan, hij is aan het oefenen op dat gerechtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef Camplo het volgende:
Waar blijft die update?
T verhalen vertellen is als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hij kan beter oefenen op een chick aanspreken. Nu is het nog fabeltjeskrant ooit is het echt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef knep het volgende:
[..]
Begrijp dat dan, hij is aan het oefenen op dat gerecht![]()
Tussen wereldkok en wereldgerechten zit een wereld van verschil...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:24 schreef EdPowers het volgende:
Jezus zeg, als die M al afknapt op het feit dat TS geen wereldkok is, zoek dan maar lekker verder, want dan is het een zeikwijf
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef Camplo het volgende:
Jah niks dus, want TS reageert niet meer.
update !!! update !!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:43 schreef RB-tje het volgende:
[..]
![]()
Ben d'r wel.... zoals ik maandag al zei. Gister ziek op bed gelegen. Zal me nu ff door het topic heen worstelen.
Maak me ff zenuwachtig...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Camplo moet gewoon oprotten! Goed zo TS! Je snapt natuurlijk wel dat je wel moet zoenen morgen? Verder niets, maar niet zoenen kan funest zijn.
whehehe, juist wel aansteken en dan samen met een dekentje op de bank uitziekenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:54 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Maak me ff zenuwachtig...
Overigens wel positief dan ze al verkouden isKan ik haar ook niet aansteken
Camplo was altijd een beetje goedgelovig, maar hij slaat nu door naar de andere kant.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:50 schreef RB-tje het volgende:
Ennuh Camplo ergens last van ofzo?
Er hoeft toch niet per se op de eerste avond gezoend te worden? Misschien dat dat voor M wel veel te snel gaat. Ik zou zeggen: zoenen als het goed voelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je snapt natuurlijk wel dat je wel moet zoenen morgen? Verder niets, maar niet zoenen kan funest zijn.
ik zeg neukenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Er hoeft toch niet per se op de eerste avond gezoend te worden? Misschien dat dat voor M wel veel te snel gaat. Ik zou zeggen: zoenen als het goed voelt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verder niets, maar niet zoenen kan funest zijn.
Samen een Knorr Wereldgerecht bereiden. Ach ja... het is tenminste iets.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef Adelante het volgende:
samen koken
heb je d'r nou verteld dat je geen topkok bent of vertrouwd ze het echt niet?
LoL,quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Camplo was altijd een beetje goedgelovig, maar hij slaat nu door naar de andere kant..
Succes en vooral veel plezier morgen!.
Ja, nou weten we het wel hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL,
al die goedgelovige ridders hier
Dik lulverhaal en everyone bites the dust.
RB-tje gelooft het zelf volgens mij ook al bijna... last post here![]()
![]()
Naievelingen.
RB-tje van storyteller, naar normaal persoon in 2 negatieve reacties![]()
Hihihihlarious.
Ik ben blij dat je hebt besloten om nooit meer naief te zijn, en niets meer te geloven, maar ik ben nog het meest blij dat wanneer je alleen maar negatieve opmerkingen wilt maken, je gewoon wegblijft.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL,
![]()
Naievelingen.
Hihihihlarious.
Hoi, i kwil een goede fles wijn.... En ik eet kip siam van Knor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef Oksel het volgende:
Knorr Wereldgerechten..
Dát zou toch wel een regelrechte afknapper zijn..
Hoe moeilijk is het om iets fatsoenlijks te koken? En ga asjeblieft NIET je wijn bij de supermarkt halen, maar bij een wijnhandel, en vertel ze wat je eet.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hoi, i kwil een goede fles wijn.... En ik eet kip siam van Knor....
Welke fles moet ik dan nemen?? Chateau nuf du pape?![]()
roflll
maarre Rbtje, complimentjes geven wierp dus GELIJK z'n vruchten af he!
Told yha![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Yay, ik zit nu al helemaal in spanning!
Strak plan, het weer is er ook naar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef JopJuh het volgende:
Owh als je donderdag nou met de fiets gaat kun je met der meefietsen
Camplo als je er geen ruk van gelooft waarom sla je dit topic dan niet gewoon over inplaats van zo stierlijk vervelend zijn..quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
LoL,
![]()
Naievelingen.
Hihihihlarious.
Puntje van m'n stoel man!quote:
als je probeert te zeggen dat iedereen erin trapt moet je je ff iets meer verdiepen in engelse uitdrukkingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als iedereen z'n bek hield op plaatsen waar hij het niet mee eens was dan bleef het vrij stil op een forum.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Camplo als je er geen ruk van gelooft waarom sla je dit topic dan niet gewoon over inplaats van zo stierlijk vervelend zijn..
Dat was dus gelogen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij ook duidelijk dat dat m'n laatste post was, tot zover dus mijn reply's in dit gehoax.
die duiken gelijk het bed in mark my wordsquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:15 schreef Oksel het volgende:
Zou ze blijven slapen?
Jep en die vinden toevallig mannen leuk die dat niet doen, dus dan komt het toch nog goedquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef angel008 het volgende:
[..]
die duiken gelijk het bed in mark my words
zodra M bij rbtje thuis komt bespringt ze hem sommige vrouwen lijken zo onschuldig maar zodra ze je hebben
Twee topics lang iedereen in spanning afwachten en dan kom je met een lullige drie regelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Ik kom zit nu best slaperig op mijn werk..... het was een leuke avond (understatement van het jaar).
De gezichten van de collega's vanmorgen waren onvergetelijk.... later vandaag meer. Er moet opeens gewerkt worden
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Ik kom zit nu best slaperig op mijn werk..... het was een leuke avond (understatement van het jaar).
De gezichten van de collega's vanmorgen waren onvergetelijk.... later vandaag meer. Er moet opeens gewerkt worden
verkapt-mijn-verhalendoos-is-leeg-en-ik-weet-niet-wat-ik-ze-nu-nog-moet-wijsmaken-postquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Dat zou wel een mooi verhaal zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:54 schreef Stampurtjuh het volgende:
hij heeft hem er lafjes ingehangen bij hem dat verklaart zijn slaap te kort![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee topics lang iedereen in spanning afwachten en dan kom je met een lullige drie regels![]()
We verwachten minstens drie alinea's
Nee, eikel! Dit kun je je trouwe lezer toch niet aandoen??!?!?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
Tuurlijk wel. Spanning moet opgebouwd wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, eikel! Dit kun je je trouwe lezer toch niet aandoen??!?!?!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
verkapt-mijn-verhalendoos-is-leeg-en-ik-weet-niet-wat-ik-ze-nu-nog-moet-wijsmaken-post![]()
de update moet in het nieuwe deel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:48 schreef R-Tech het volgende:
Hij's bijna vol jongensWie maakt deel 3 aan? Ik wil in ieder geval het uitgebreide (!) verslag lezen
je zou toch niet meer posten hier?quote:
geef nou maar toe...stiekem ben je ook nieuwsgierigquote:
Valt mee maar het was het enige actieve topic in MyAtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geef nou maar toe...stiekem ben je ook nieuwsgierig
dus gewoon niet tvp-en in het nieuwe topic. ben je er meteen van afquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
Valt mee maar het was het enige actieve topic in MyAt![]()
Er zijn straks 2 users die heel hard gaan lachen, dat zijn Camplo en ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus gewoon niet tvp-en in het nieuwe topic. ben je er meteen van af
Niet eens een leuke nacht?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:47 schreef RB-tje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |