abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46783337
Nooit gedacht dat het ooit weer eens gebeuren zou. Maar na jaren van liefdesverdriet is bij mij het heilige vuur van de liefde weer opgelaaid. Alleen wat nu?

Ik heb niet echt succes in de liefde. De vorige grote liefde van m'n leven bleek toch niet de juiste vrouw te zijn. Daardoor jaren mezelf afgesloten voor alles wat ook maar de geur van liefde met zich mee bracht. Maar sinds drie weken heb ik een onwijs leuke geweldige mooie lieve etc nieuwe collega.

Bij het sollicitatiegesprek wat begin januari zijn plaats had werd ze rondgeleid door de directeur van het bedrijf waar ik werk. Ik zag haar mijn kantoortje binnenkomen en ze viel me meteen op toen we aan elkaar werden voorgesteld. *Bats*boem* De indruk die ze maakte, ondanks dat ze een beetje zenuwachtig was, deed me meteen smelten. Daarna heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om haar binnen te praten bij de 'baas'. Je wordt namelijk als eeuwige vrijgezel er niet echt van vrolijk van om de hele dag tussen de kerels te zitten, dus een beetje vrouwelijk vlees is dan altijd welkom.

Drie weken geleden begon ze dan eindelijk met haar nieuwe baan. Ik ben altijd wat te laat maar die woensdag was ik ruim op tijd. Ik wist namelijk dat haar bus een kwartier eerder aan zou komen dan dat ze zou moeten beginnen. Dus ik was ook ruim een kwartier eerder dan normaal op de zaak. Even een kennismakingsgesprek gedaan en ook dat viel goed. Leuk gebabbeld. Met alsgevolg dat ik de afgelopen weken elke werkdag een kwartier langer werk

Al snel wist ik haar te ontfrutselen dat ze single is. Dat is namelijk makkelijk als valentijnsdag in de buurt komt. Dan kun je dat soort vragen vrij ongedwongen en zonder vreemde blikken stellen. Ook verwachte ze niets en ze zou zelf ook niet iets doen. Perfect dus. Maar ja ik kende haar net dus om dan direct iets voor valentijn te doen vond ik zelf niet echt geweldig. Daarnaast had ik zelf destijds nog niet door wat voor geweldige vrouw het is. Want dat is ze echt.

Sinds de start dat ze bij ons werkt zitten we in de pauze bij elkaar in de vergaderkamer. Wat dat betreft heb ik geluk met de collega's die zijn namelijk dagelijks tijdens de pauzes aan het darten. Op die manier kunnen we dagelijks even babbelen. We zien elkaar alleen in de pauzes, bij de koffie en als ik koffie moet halen. We zitten namelijk niet op dezelfde afdeling. Ik drink dan ook de laatste weken koffie alsof het gewoon water is.

Collega's beginnen het nu door te krijgen dat ik haar leuk vind. De eerste opmerkingen zijn dan ook al gekomen. Je weet hoe dat gaat als mannen onder elkaar. En ja wat kon ik anders dan toegeven. Gelukkig was ze er even niet op dat moment.

Ik heb al geprobeerd om haar mee uit te vragen. Nou ja althans op mijn manier. Dat ging zo. We hadden het over films etc. En ze vertelde dat ze met een paar vriendinnen naar de film ging. Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. Ik had al uitgevogeld dat het type film wat ik noemde ook wel haar genre is. Maar helaas begreep ze de hint niet of ze wou hem niet begrijpen. Plan 1 dus mislukt.

Aangezien ik niet de grootste Don Juan ben, heb ik dus geen flauw benul hoe ik het eigenlijk zou moeten aanpakken. Ik zie haar alleen op het werk, dus daar zal een eventuele actie om haar mee uit te vragen etc ook moeten plaatsvinden. Ik heb haar inmiddels wel gevonden op hyves. Maar om haar daar op toe te voegen vind ik nogal stalkerig overkomen.

Ook kan ik niet precies peilen wat ze nu eigenlijk van me vindt. Ik zie haar wel kijken naar me en als ik dat merk en terugkijk dan draait ze snel haar blik af alsof ik haar betrap. Maar verder kan ik er geen wijs uit worden. Ik probeer haar richting wel wat op te flirten daar leuke dingen tegen haar te zeggen, flauwe grappen te maken. Waar zij dan weer om moet lachen. Ik neem het voor haar op als mijn collega haar werk enigzins becommentarieert, dat heb je in een bedrijf vol met van die grafische vormgevers.

Zoals ik al zei de liefde is niet voor mij gemaakt en ben dan ook bang om op mijn bek te gaan. Ik zal voorlopig toch wel een tijdje met haar moeten werken. Dus in een verziekte werkrelatie heb ik ook geen zin.

Kortom iemand tips? Hoe pak ik dit een beetje tactisch aan?

Ik keer ondertussen weer even terug op mijn wolk... verliefd zijn is toch wel leuk.
muziek, m'n lust en mijn leven
  FOK!Fotograaf woensdag 28 februari 2007 @ 20:25:29 #2
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_46784339
wat lief
vraag haar gewoon een keer luchtig of ze zin heeft om een keer iets te gaan drinken samen.
Maar ik zou het toch nog even afwachten, een relatie beginnen met een collega is niet echt slim lijkt me je moet elkaar elke dag zien en je moet elke dag van elkaar af zien te blijven
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_46784680
Wat is trouwens de kantoorpolicy omtrent liefde op werk?
pi_46784927
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef Sportback het volgende:
Wat is trouwens de kantoorpolicy omtrent liefde op werk?
Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.
pi_46785372
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef RB-tje het volgende:

[..]

Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.
klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46785524
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Argento het volgende:

[..]

klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?
Nee, er staat : als het moet.... ik neem niet zomaar ontslag. Ben gekke Henkie niet.
pi_46786457
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef fraubitch het volgende:
wat lief
Ja, vind ik nou ook

Is alleen wel moeilijk omdat jullie collega's zijn en ze kan daarom wat huiverig zijn om daar op te reageren, omdat ze haar baan belangrijk vindt.

Gaan jullie wel eens met alle collega's naar de kroeg of zoiets? Dan kan je wel wat ongedwongener met haar praten. Wie weet hebben jullie wel een of andere interesse gemeen, waar je dan weer op kan inspelen (oh, hou je ook van die en die muziek? Een maat van me zit in een band, wil je een keer meekomen?)
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:23:33 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46786661
pi_46789418
Oh wat schattig om te lezen!
Mijn vriend was ook mijn collega....40 uur per week directe collega's met af en toe een stagiair erbij...haha
Maar goed, ik merk uit je bericht dat je geprobeerd hebt haar uit te vragen.
quote:
Ik heb al geprobeerd om haar mee uit te vragen. Nou ja althans op mijn manier. Dat ging zo. We hadden het over films etc. En ze vertelde dat ze met een paar vriendinnen naar de film ging. Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. Ik had al uitgevogeld dat het type film wat ik noemde ook wel haar genre is. Maar helaas begreep ze de hint niet of ze wou hem niet begrijpen. Plan 1 dus mislukt.
Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.
Ik als vrouw heb dan liever dat ik ook écht uitgevraagd wordt ipv zo'n half verzoek. Maar goed, dat ben ik en dat wil niet zeggen dat zij dat ook zo vindt!
En ik kan me best voorstellen dat je dat wat eng vindt omdat je geen Don Juan bent zoals je zelf zegt.
Ik ben het ook eens met wat Jaoka zegt, misschien kun je er achter komen wat jullie gezamelijke interesses zijn en hier op inspelen!
pi_46789844
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Ikook het volgende:
Oh wat schattig om te lezen!
Mijn vriend was ook mijn collega....40 uur per week directe collega's met af en toe een stagiair erbij...haha
Maar goed, ik merk uit je bericht dat je geprobeerd hebt haar uit te vragen.
[..]

Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.
Ik als vrouw heb dan liever dat ik ook écht uitgevraagd wordt ipv zo'n half verzoek. Maar goed, dat ben ik en dat wil niet zeggen dat zij dat ook zo vindt!
En ik kan me best voorstellen dat je dat wat eng vindt omdat je geen Don Juan bent zoals je zelf zegt.
Ik ben het ook eens met wat Jaoka zegt, misschien kun je er achter komen wat jullie gezamelijke interesses zijn en hier op inspelen!
Mee eens.. hints geven heeft geen zin, je moet vrouwen echt zelf mee uitvragen. En niet bang zijn over een eventueel 'nee' antwoord, dat heeft echt geen ernstige gevolgen De kans is ook best groot dat ze ja zegt denk ik als ik je verhaal zo lees, dus succes
pi_46789971
Neem haar mee het kopieer hok in.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_46800335
Je kijkt haar aan, staat slungelig draait met je voetjes en zegt: hihi ik jou wel leuk vinden
Maar misschien is het dan voorbij en ja dan zit je liever op een wolk
Uhm als je echt iets wilt: vragen, zoniet: dromen
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:10:24 #13
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_46800427
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef RB-tje het volgende:
Nooit gedacht dat het ooit weer eens gebeuren zou. Maar na jaren van liefdesverdriet is bij mij het heilige vuur van de liefde weer opgelaaid. Alleen wat nu?

Ik keer ondertussen weer even terug op mijn wolk... verliefd zijn is toch wel leuk.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_46800629
TS, je bent echt lief

Dat ze altijd (verlegen?) wegkijkt als jullie elkaar aankijken, is wel een goed teken. Ik ben in ieder geval het type dat lang kan kijken als ik iemand interessant vind.

Heb je het gevoel dat ze jou ook leuk vindt? Zo ja: maak er werk van. Ze wil juist toegevoegd worden op hyves, ze wil mee uitgevraagt worden en ze wil versiert worden.

Toevoegen op hyves: gewoon doen. Met een 'geintje' dat je haar eindelijk gevonden hebt of zoiets. In ieder geval niet zinspelen dat je de ware eindelijk gevonden hebt of zo, gewoon in smileytaal. Via Hyve kun je een heel eind komen, denk ik. Succes!
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:27:17 #15
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_46800879
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en haar vragen om mee uit te gaan. Niet geschoten is altijd mis. De winst die je ermee kan halen is groot als ik je verhaal zo lees en het verlies is draagbaar. Je hebt dan tenminste duidelijkheid en kan van je roze wolk afkomen. Dit klinkt simpel, maar mi de enige manier. Waarom zou je nog jaren (overdrijvende trap) achter haar aan lopen als je die tijd beter kan besteden met haar of met jezelf weer terug op aarde krijgen. Eventuele reacties van collega's moeten je Siberisch koud laten. Het is jouw toekomst waar je voor vecht. Maar 1 persoon kan dat doen en dat ben je zelf. Geef je een tijds-limiet, bijvoorbeeld ik vraag haar vandaag of binnen een week. Toon karakter en hou je eraan.

Succes en laat je de afloop weten?
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:20:16 #16
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_46802488
ow ow ow... erg herkenbaar wat betreft je gedachtegang.

Wat ik hierover wil zeggen:
zorg dat je niet (ik herhaal: NIET) te lang blijft draaien en afwachten, maar dat je een doorbraak forceert.
Ik bedoel niet echt forceren, maar: doe IETS! om duidelijk te maken wat jij voelt en te ontfutselen wat zij voelt.
( Ik noem het ´forceren´ omdat je natuurlijk steeds op het moment dat je iets zou kunnen doen, toch maar afhaakt, bang om op je bek te gaan, je wil de vriendschappelijke band die je nu met haar hebt niet kapotmaken, je denkt: ik moet nog wel met haar kunnen samenwerken, straks kan ik niet eens meer normaal doen als ze me afwijst... dat moet je dus doorbreken en daarvoor moet je dus wat forceren, misschien. Als je nix doet, gebeurt er ook nix. )

In mijn ogen is dit de uitgelezen situatie om een veel te lange tijd te blijven hopen en allerlei interpretaties te bedenken bij alles wat ze zegt / doet / niet zegt / niet doet... word je helemaal gek van, voor je het weet ben je alleen maar een obsessie rijker... Dat heeft nog nooit iemand verder gebracht.

Dus zorg dat je het haar duidelijk maakt, kan goed of slecht uitpakken... in het laatste geval is het zwaar balen, maar uiteindelijk veel beter dan alleen maar afwachten en hopen en iedere keer dat "had-ik-nou-maar...". Daar word je niet blij van.

Maar... het kan ook GOED uitpakken!!
my fingers are crossed for ya...

[ Bericht 20% gewijzigd door Garisson72 op 01-03-2007 12:29:52 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_46804541
Sh*t je moet wel snel iets vragen of gewoon om wat ergens te gaan drinken of uit eten of wat dan ook!! als je te lang wacht en ze meer en meer merkt dat je haar leuk vind via de collega's ipv van jouw dan word het echt nooit wat... maybe vind ze je zelfs weird.. en de kans krijg je nooit meer dan..

en je hebt gelijk niet op die hyves adden is echt stalkerig.. haha

Laat effe weten hoe het ging?
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:19:58 #18
167723 sanni
Acima de seu
pi_46804544
Yo TS, leuk voor je maar als je ff een leuke foto van haar kunt versieren dat kunnen ook wij
nog meer over je smaak redetwisten.
pi_46804547
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_46817987
Net een heel verhaal geschreven over vandaag. Druk ik op de verkeerde knop: Weg verhaal. Daarom een korte samenvatting

Vandaag had ik mezelf voor genomen om actie te ondernemen. Ik had de haartjes strak in de gel. Een heerlijk frisse geur van aftershave. Kortom, George Clooney eat your heart out. Ruim een half uur eerder dan ik eigenlijk zou moeten stap ik vol zelfvertrouwen luidkeels zingend het kantoor binnen. De eerste die ik zie is M, de vrouw waar het hier om gaat. Na eerst wat over koetjes en kalfjes gesproken te hebben. Komt mijn collega binnen die mij komt feliciteren. Ik zie in de, overigens prachtige, ogen van M dat ze schrikt. En ze vraagt of ik jarig ben. Nee, is mijn antwoord en leg uit dat het hier gaat om de winst van Ajax in de beker. Ze verteld dat ze niet zo van voetbal is maar dat als ze toch voetbal kijkt dat het ajax is. Kortom hee een aankopingspunt. Maar of het aan het weer lag of dat de wekkers van iedereen wat vroeger gingen als normaal kwamen in luttele seconden daarna zo'n beetje alle collega's binnen.

Kortom weg moment.

De rest van de dag verliep normaal. Blikje hier, oog opslag daar.

Aan het eind van de dag hebben twee directe collega's een pittige discussie over de te voeren advertentie voor een product dat wij leveren. Ik kijk het allemaal van een afstandje aan. Door de felheid van het gesprek wordt ook de aandacht van M getrokken. M en ik kijken elkaar af en toe wat aan en we glimlachen wat naar elkaar.

Rond 5 uur verlaat M het pand. Ook ik sta op het punt te vertrekken, collega's die beginnen natuurlijk direct over het feit dat ik wel steeds bij haar in de buurt probeer te zijn. En eerlijk is eerlijk, ik drink idd veel meer koffie dan goed voor me is, om maar smoesje te hebben om langs haar te lopen en kans te maken op een gesprekje.

Morgen wil ik eigenlijk wel wat punten gaan scoren. Ik las namelijk in deze thread dat er wel een klein beetje haast achter moet zitten om haar aandacht niet te verliezen. Dat had ik namelijk zelf ook al.

Iemand misschien een idee hoe ik klein beetje veilig er achter kan komen wat ze van me vind. Dat maakt het zetten van een vervolgstap van mijn kant wat makkelijker. Ik schijt namelijk drie kleuren bagger als ik in haar buurt ben en ik haar uit zou moeten vragen. Ik neem mij wel voor om iets te doen maar het blijft daarbij? Help Man in nood! iemand?

En hoe komen jullie erbij dat ik lief ben? Of kom ik zo over?
pi_46819066
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef RB-tje het volgende:
Ik schijt namelijk drie kleuren bagger als ik in haar buurt ben en ik haar uit zou moeten vragen.
Ach, zo lang het er geen zeven zijn is er niet zoveel aan de hand.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46819086
Dit duurt te lang kerel Niet zo afwachten, gewoon er voor gaan! Een ideaal moment krijg je toch niet op je werk Je komt er wel achter wat ze van je vind als je d'r mee uit hebt gevraagd. Als je nog langer wacht is iemand anders je straks voor!
pi_46821545
Vraag het wel als er geen collega's in de buurt zijn... Vraag het op een moment dat jullie alleen zijn. En vraag der uit voor iets drinken als ze dat wil kan je altijd nog vragen/zeggen van:

Is dit dan een date? of: hebben we nu een date?

(Jezus wat kan ik het toch goed vertellen, nu nog zelf een keer toepassen)
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:09:43 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_46821724
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef RB-tje het volgende:
Vandaag had ik mezelf voor genomen om actie te ondernemen. Ik had de haartjes strak in de gel. Een heerlijk frisse geur van aftershave. Kortom, George Clooney eat your heart out.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:11:53 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46821828
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
En dan
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:37:16 #26
11102 knep
Mountainfreak
pi_46825838
De leuke manier van schrijven en het onderwerp van dit topic schreeuwen om het volgende:

T V P

Succes TS!
pi_46826773
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef skippy22 het volgende:

[..]

En dan
uhm kopieren?
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:05:45 #28
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_46827139
Niet proberen op een veilige manier achter te komen. Gewoon mee uit vragen. Duidelijkheid helpt het beste in dergelijk soort gevallen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en zo.
Wees niet te bang om op je neus te gaan. Weet waar je het voor doet en als ze je afwijst heb je iig duidelijkheid.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:10:58 #29
168483 Sportback
Computernerd
pi_46830047
Niet omheen draaien en gewoon nonchalant vragen
pi_46830257
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!

Maar goed, erop afgaan en het gewoon vragen. Recht voor die raap! Klaboem.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:54:13 #31
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46831447
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!

Dus?
A.F.C. Ajax
pi_46832473
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:

Alles kan kapot, jeweets.

OT:
Morgen willen we horen dat de afspraak maken is gelukt
pi_46832495
Ik ben morgen vrij.
En die werkt parttime, ik fulltime
Volgende week vrijdag bericht ik over goed nieuws hoop ik.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 06:39:03 #34
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_46835263
RB... hebben jullie een winkelcentrum of een broodjeszaak in de buurt van je werk? Het lijkt erop dat je collega's af en toe 'in de weg lopen'...
Je kunt haar vragen of ze mee wilt gaan om een broodje te halen voor de lunch (die jij natuurlijk voor haar betaalt ) en dan heb je in ieder geval niet de collega's die bruut binnen kunnen stormen. Maak een ommetje bij lekker weer en vraag of ze zin heeft om 's avonds iets af te spreken.

Succes
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:08:15 #35
168483 Sportback
Computernerd
pi_46836419
Niet zomaar lunch voor haar kopen. Tenzij het uitkomt. Je moet haar niet gaan omkopen. Houden vrouwen niet zo van. Tenminste de goede vrouwen niet...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:19:35 #36
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_46836623
gewoon vragen! Nee heb je, en ja kun je krijgen

wat een slechte tvp eigenlijk...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_46837319
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef IkWilbert het volgende:
gewoon vragen! Nee heb je, en ja kun je krijgen

wat een slechte tvp eigenlijk...
Oh die van mij is nog veel slechter hoor
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:56:37 #38
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_46837375
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:08 schreef Sportback het volgende:
Niet zomaar lunch voor haar kopen. Tenzij het uitkomt. Je moet haar niet gaan omkopen. Houden vrouwen niet zo van. Tenminste de goede vrouwen niet...
Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"
BTW bij mij op stage werd er wel eens getrakteerd op lunch door collega's onder elkaar... dus zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_46837497
Je moet echt gewoon vragen... of ze zin heeft wat ergens te gaan drinken.. gewoon recht voor haar raap.. liefst niet voor alle collega's maar als je een moment een keer met haar staat gewoon vragen.. Hey wat ga je dit weekend doen.. als ze niks te doen heeft of mischien wel.. dan vraag je voor een andere week.. gewoon vragen!!

Heeft ze al een gozer dan zegt ze het wel.. als je zo blijft dralen dan word het nooit wat.. en hoe meer je collega's merken hoe vreemder het wordt.. als ze via via hoort dat je haar leuk vind maar je haar nooit iets hebt gevraagd.. is de kans zowat verkeken!!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:34:25 #40
168483 Sportback
Computernerd
pi_46838354
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"
BTW bij mij op stage werd er wel eens getrakteerd op lunch door collega's onder elkaar... dus zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
Nee joh, dat bedoelde ik ook niet. Je moet niet zeggen ik ga je trakteren of ik betaal je broodje. In jou geval is dat natuurlijk niet zo vreemd. Ik doe dat ook geregeld. Maar dat zijn collega's die je ook als collega's ziet en niet als een potentiele geliefden. In TS geval kan ik me gewoon niet voorstellen dat zij niet iets begint te merken. Daarom heb ik gezegd dat TS niet zomaar lunch moet betalen. Bijvoorbeeld voor haar betalen omdat je toch een briefje van 50 kleiner wilt maken. En daarbij zeggen dat ze de volgende keer jou mag trakteren. En hoppa! gelijk al de volgende keer samen lunchen.
pi_46838683
Ik ben wel benieuwd naar een foto
KLAAS JAN HUNTELAAR
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 10:48:20 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46838801
godskolore, hoe lang wil je wachten voor je wat doet?

Ga nog een bakkie koffie halen... scheiterd
pi_46839838
TS, je komt me veels te onzeker over en als vrouwen ergens niet van houden, dan is het wel onzekerheid. Dat je hier door vrouwen als 'lief' wordt gemarkeerd is eigenlijk al een stap in de verkeerde richting. Vrouwen willen uiteindelijk geen lieve man, maar eentje die assertief is en ze uitdaagt.

Neem even deze gedachtegang in: vrouwen zijn slechts middelen die mijn plezier vergroten. En als ze mij niet willen, dan is dat hun gemis. Draai dus je gedachtegang om: zij zijn diegene die goedkeuring nodig hebben, niet jij. Dat laatste komt alleen maar wanhopig, afhankelijk en weet ik veel wat over.

En als ze je niet wilt, maakt toch niet uit? Ik heb dat ook wel eens. Is dat erg? Als ik afgewezen word zie ik dat als een gemis voor hun en niet voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2007 11:25:31 ]
pi_46841568
Oh, en houd dit citaat in je achterhoofd:
quote:
There’s an old saying about banks: they only want to loan you money
when you’re loaded already. If you genuinely need the money, then you can
forget it.
pi_46842470
fok it.. plaats hm gewoon.. TVP
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_46844279
Mailtje: ga je mee lunchen?

Gebeurt hier zo vaak.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:25:23 #47
168483 Sportback
Computernerd
pi_46845843
Ja dat is een normale mail. Zoiets kan wel ja..
pi_46846163
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Oh die van mij is nog veel slechter hoor
ik kan er ook wat van!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:49:03 #49
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_46846777
Ik ben nu ook benieuwd naar het einde van deze romantische komedie online
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:49:13 #50
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46846786
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Friek_ het volgende:
TS, je komt me veels te onzeker over en als vrouwen ergens niet van houden, dan is het wel onzekerheid. Dat je hier door vrouwen als 'lief' wordt gemarkeerd is eigenlijk al een stap in de verkeerde richting. Vrouwen willen uiteindelijk geen lieve man, maar eentje die assertief is en ze uitdaagt. ze sufneukt, aan de haren trekt en hun mik volkwakt
althans, naar dat snijpunt van intersexuele spanningsvelden zijn we op zoek
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')