abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46783337
Nooit gedacht dat het ooit weer eens gebeuren zou. Maar na jaren van liefdesverdriet is bij mij het heilige vuur van de liefde weer opgelaaid. Alleen wat nu?

Ik heb niet echt succes in de liefde. De vorige grote liefde van m'n leven bleek toch niet de juiste vrouw te zijn. Daardoor jaren mezelf afgesloten voor alles wat ook maar de geur van liefde met zich mee bracht. Maar sinds drie weken heb ik een onwijs leuke geweldige mooie lieve etc nieuwe collega.

Bij het sollicitatiegesprek wat begin januari zijn plaats had werd ze rondgeleid door de directeur van het bedrijf waar ik werk. Ik zag haar mijn kantoortje binnenkomen en ze viel me meteen op toen we aan elkaar werden voorgesteld. *Bats*boem* De indruk die ze maakte, ondanks dat ze een beetje zenuwachtig was, deed me meteen smelten. Daarna heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om haar binnen te praten bij de 'baas'. Je wordt namelijk als eeuwige vrijgezel er niet echt van vrolijk van om de hele dag tussen de kerels te zitten, dus een beetje vrouwelijk vlees is dan altijd welkom.

Drie weken geleden begon ze dan eindelijk met haar nieuwe baan. Ik ben altijd wat te laat maar die woensdag was ik ruim op tijd. Ik wist namelijk dat haar bus een kwartier eerder aan zou komen dan dat ze zou moeten beginnen. Dus ik was ook ruim een kwartier eerder dan normaal op de zaak. Even een kennismakingsgesprek gedaan en ook dat viel goed. Leuk gebabbeld. Met alsgevolg dat ik de afgelopen weken elke werkdag een kwartier langer werk

Al snel wist ik haar te ontfrutselen dat ze single is. Dat is namelijk makkelijk als valentijnsdag in de buurt komt. Dan kun je dat soort vragen vrij ongedwongen en zonder vreemde blikken stellen. Ook verwachte ze niets en ze zou zelf ook niet iets doen. Perfect dus. Maar ja ik kende haar net dus om dan direct iets voor valentijn te doen vond ik zelf niet echt geweldig. Daarnaast had ik zelf destijds nog niet door wat voor geweldige vrouw het is. Want dat is ze echt.

Sinds de start dat ze bij ons werkt zitten we in de pauze bij elkaar in de vergaderkamer. Wat dat betreft heb ik geluk met de collega's die zijn namelijk dagelijks tijdens de pauzes aan het darten. Op die manier kunnen we dagelijks even babbelen. We zien elkaar alleen in de pauzes, bij de koffie en als ik koffie moet halen. We zitten namelijk niet op dezelfde afdeling. Ik drink dan ook de laatste weken koffie alsof het gewoon water is.

Collega's beginnen het nu door te krijgen dat ik haar leuk vind. De eerste opmerkingen zijn dan ook al gekomen. Je weet hoe dat gaat als mannen onder elkaar. En ja wat kon ik anders dan toegeven. Gelukkig was ze er even niet op dat moment.

Ik heb al geprobeerd om haar mee uit te vragen. Nou ja althans op mijn manier. Dat ging zo. We hadden het over films etc. En ze vertelde dat ze met een paar vriendinnen naar de film ging. Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. Ik had al uitgevogeld dat het type film wat ik noemde ook wel haar genre is. Maar helaas begreep ze de hint niet of ze wou hem niet begrijpen. Plan 1 dus mislukt.

Aangezien ik niet de grootste Don Juan ben, heb ik dus geen flauw benul hoe ik het eigenlijk zou moeten aanpakken. Ik zie haar alleen op het werk, dus daar zal een eventuele actie om haar mee uit te vragen etc ook moeten plaatsvinden. Ik heb haar inmiddels wel gevonden op hyves. Maar om haar daar op toe te voegen vind ik nogal stalkerig overkomen.

Ook kan ik niet precies peilen wat ze nu eigenlijk van me vindt. Ik zie haar wel kijken naar me en als ik dat merk en terugkijk dan draait ze snel haar blik af alsof ik haar betrap. Maar verder kan ik er geen wijs uit worden. Ik probeer haar richting wel wat op te flirten daar leuke dingen tegen haar te zeggen, flauwe grappen te maken. Waar zij dan weer om moet lachen. Ik neem het voor haar op als mijn collega haar werk enigzins becommentarieert, dat heb je in een bedrijf vol met van die grafische vormgevers.

Zoals ik al zei de liefde is niet voor mij gemaakt en ben dan ook bang om op mijn bek te gaan. Ik zal voorlopig toch wel een tijdje met haar moeten werken. Dus in een verziekte werkrelatie heb ik ook geen zin.

Kortom iemand tips? Hoe pak ik dit een beetje tactisch aan?

Ik keer ondertussen weer even terug op mijn wolk... verliefd zijn is toch wel leuk.
muziek, m'n lust en mijn leven
  FOK!Fotograaf woensdag 28 februari 2007 @ 20:25:29 #2
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_46784339
wat lief
vraag haar gewoon een keer luchtig of ze zin heeft om een keer iets te gaan drinken samen.
Maar ik zou het toch nog even afwachten, een relatie beginnen met een collega is niet echt slim lijkt me je moet elkaar elke dag zien en je moet elke dag van elkaar af zien te blijven
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_46784680
Wat is trouwens de kantoorpolicy omtrent liefde op werk?
pi_46784927
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef Sportback het volgende:
Wat is trouwens de kantoorpolicy omtrent liefde op werk?
Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.
pi_46785372
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef RB-tje het volgende:

[..]

Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.
klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46785524
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Argento het volgende:

[..]

klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?
Nee, er staat : als het moet.... ik neem niet zomaar ontslag. Ben gekke Henkie niet.
pi_46786457
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef fraubitch het volgende:
wat lief
Ja, vind ik nou ook

Is alleen wel moeilijk omdat jullie collega's zijn en ze kan daarom wat huiverig zijn om daar op te reageren, omdat ze haar baan belangrijk vindt.

Gaan jullie wel eens met alle collega's naar de kroeg of zoiets? Dan kan je wel wat ongedwongener met haar praten. Wie weet hebben jullie wel een of andere interesse gemeen, waar je dan weer op kan inspelen (oh, hou je ook van die en die muziek? Een maat van me zit in een band, wil je een keer meekomen?)
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:23:33 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46786661
pi_46789418
Oh wat schattig om te lezen!
Mijn vriend was ook mijn collega....40 uur per week directe collega's met af en toe een stagiair erbij...haha
Maar goed, ik merk uit je bericht dat je geprobeerd hebt haar uit te vragen.
quote:
Ik heb al geprobeerd om haar mee uit te vragen. Nou ja althans op mijn manier. Dat ging zo. We hadden het over films etc. En ze vertelde dat ze met een paar vriendinnen naar de film ging. Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. Ik had al uitgevogeld dat het type film wat ik noemde ook wel haar genre is. Maar helaas begreep ze de hint niet of ze wou hem niet begrijpen. Plan 1 dus mislukt.
Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.
Ik als vrouw heb dan liever dat ik ook écht uitgevraagd wordt ipv zo'n half verzoek. Maar goed, dat ben ik en dat wil niet zeggen dat zij dat ook zo vindt!
En ik kan me best voorstellen dat je dat wat eng vindt omdat je geen Don Juan bent zoals je zelf zegt.
Ik ben het ook eens met wat Jaoka zegt, misschien kun je er achter komen wat jullie gezamelijke interesses zijn en hier op inspelen!
pi_46789844
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Ikook het volgende:
Oh wat schattig om te lezen!
Mijn vriend was ook mijn collega....40 uur per week directe collega's met af en toe een stagiair erbij...haha
Maar goed, ik merk uit je bericht dat je geprobeerd hebt haar uit te vragen.
[..]

Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.
Ik als vrouw heb dan liever dat ik ook écht uitgevraagd wordt ipv zo'n half verzoek. Maar goed, dat ben ik en dat wil niet zeggen dat zij dat ook zo vindt!
En ik kan me best voorstellen dat je dat wat eng vindt omdat je geen Don Juan bent zoals je zelf zegt.
Ik ben het ook eens met wat Jaoka zegt, misschien kun je er achter komen wat jullie gezamelijke interesses zijn en hier op inspelen!
Mee eens.. hints geven heeft geen zin, je moet vrouwen echt zelf mee uitvragen. En niet bang zijn over een eventueel 'nee' antwoord, dat heeft echt geen ernstige gevolgen De kans is ook best groot dat ze ja zegt denk ik als ik je verhaal zo lees, dus succes
pi_46789971
Neem haar mee het kopieer hok in.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_46800335
Je kijkt haar aan, staat slungelig draait met je voetjes en zegt: hihi ik jou wel leuk vinden
Maar misschien is het dan voorbij en ja dan zit je liever op een wolk
Uhm als je echt iets wilt: vragen, zoniet: dromen
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:10:24 #13
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_46800427
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef RB-tje het volgende:
Nooit gedacht dat het ooit weer eens gebeuren zou. Maar na jaren van liefdesverdriet is bij mij het heilige vuur van de liefde weer opgelaaid. Alleen wat nu?

Ik keer ondertussen weer even terug op mijn wolk... verliefd zijn is toch wel leuk.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_46800629
TS, je bent echt lief

Dat ze altijd (verlegen?) wegkijkt als jullie elkaar aankijken, is wel een goed teken. Ik ben in ieder geval het type dat lang kan kijken als ik iemand interessant vind.

Heb je het gevoel dat ze jou ook leuk vindt? Zo ja: maak er werk van. Ze wil juist toegevoegd worden op hyves, ze wil mee uitgevraagt worden en ze wil versiert worden.

Toevoegen op hyves: gewoon doen. Met een 'geintje' dat je haar eindelijk gevonden hebt of zoiets. In ieder geval niet zinspelen dat je de ware eindelijk gevonden hebt of zo, gewoon in smileytaal. Via Hyve kun je een heel eind komen, denk ik. Succes!
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:27:17 #15
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_46800879
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en haar vragen om mee uit te gaan. Niet geschoten is altijd mis. De winst die je ermee kan halen is groot als ik je verhaal zo lees en het verlies is draagbaar. Je hebt dan tenminste duidelijkheid en kan van je roze wolk afkomen. Dit klinkt simpel, maar mi de enige manier. Waarom zou je nog jaren (overdrijvende trap) achter haar aan lopen als je die tijd beter kan besteden met haar of met jezelf weer terug op aarde krijgen. Eventuele reacties van collega's moeten je Siberisch koud laten. Het is jouw toekomst waar je voor vecht. Maar 1 persoon kan dat doen en dat ben je zelf. Geef je een tijds-limiet, bijvoorbeeld ik vraag haar vandaag of binnen een week. Toon karakter en hou je eraan.

Succes en laat je de afloop weten?
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:20:16 #16
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_46802488
ow ow ow... erg herkenbaar wat betreft je gedachtegang.

Wat ik hierover wil zeggen:
zorg dat je niet (ik herhaal: NIET) te lang blijft draaien en afwachten, maar dat je een doorbraak forceert.
Ik bedoel niet echt forceren, maar: doe IETS! om duidelijk te maken wat jij voelt en te ontfutselen wat zij voelt.
( Ik noem het ´forceren´ omdat je natuurlijk steeds op het moment dat je iets zou kunnen doen, toch maar afhaakt, bang om op je bek te gaan, je wil de vriendschappelijke band die je nu met haar hebt niet kapotmaken, je denkt: ik moet nog wel met haar kunnen samenwerken, straks kan ik niet eens meer normaal doen als ze me afwijst... dat moet je dus doorbreken en daarvoor moet je dus wat forceren, misschien. Als je nix doet, gebeurt er ook nix. )

In mijn ogen is dit de uitgelezen situatie om een veel te lange tijd te blijven hopen en allerlei interpretaties te bedenken bij alles wat ze zegt / doet / niet zegt / niet doet... word je helemaal gek van, voor je het weet ben je alleen maar een obsessie rijker... Dat heeft nog nooit iemand verder gebracht.

Dus zorg dat je het haar duidelijk maakt, kan goed of slecht uitpakken... in het laatste geval is het zwaar balen, maar uiteindelijk veel beter dan alleen maar afwachten en hopen en iedere keer dat "had-ik-nou-maar...". Daar word je niet blij van.

Maar... het kan ook GOED uitpakken!!
my fingers are crossed for ya...

[ Bericht 20% gewijzigd door Garisson72 op 01-03-2007 12:29:52 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_46804541
Sh*t je moet wel snel iets vragen of gewoon om wat ergens te gaan drinken of uit eten of wat dan ook!! als je te lang wacht en ze meer en meer merkt dat je haar leuk vind via de collega's ipv van jouw dan word het echt nooit wat... maybe vind ze je zelfs weird.. en de kans krijg je nooit meer dan..

en je hebt gelijk niet op die hyves adden is echt stalkerig.. haha

Laat effe weten hoe het ging?
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:19:58 #18
167723 sanni
Acima de seu
pi_46804544
Yo TS, leuk voor je maar als je ff een leuke foto van haar kunt versieren dat kunnen ook wij
nog meer over je smaak redetwisten.
pi_46804547
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_46817987
Net een heel verhaal geschreven over vandaag. Druk ik op de verkeerde knop: Weg verhaal. Daarom een korte samenvatting

Vandaag had ik mezelf voor genomen om actie te ondernemen. Ik had de haartjes strak in de gel. Een heerlijk frisse geur van aftershave. Kortom, George Clooney eat your heart out. Ruim een half uur eerder dan ik eigenlijk zou moeten stap ik vol zelfvertrouwen luidkeels zingend het kantoor binnen. De eerste die ik zie is M, de vrouw waar het hier om gaat. Na eerst wat over koetjes en kalfjes gesproken te hebben. Komt mijn collega binnen die mij komt feliciteren. Ik zie in de, overigens prachtige, ogen van M dat ze schrikt. En ze vraagt of ik jarig ben. Nee, is mijn antwoord en leg uit dat het hier gaat om de winst van Ajax in de beker. Ze verteld dat ze niet zo van voetbal is maar dat als ze toch voetbal kijkt dat het ajax is. Kortom hee een aankopingspunt. Maar of het aan het weer lag of dat de wekkers van iedereen wat vroeger gingen als normaal kwamen in luttele seconden daarna zo'n beetje alle collega's binnen.

Kortom weg moment.

De rest van de dag verliep normaal. Blikje hier, oog opslag daar.

Aan het eind van de dag hebben twee directe collega's een pittige discussie over de te voeren advertentie voor een product dat wij leveren. Ik kijk het allemaal van een afstandje aan. Door de felheid van het gesprek wordt ook de aandacht van M getrokken. M en ik kijken elkaar af en toe wat aan en we glimlachen wat naar elkaar.

Rond 5 uur verlaat M het pand. Ook ik sta op het punt te vertrekken, collega's die beginnen natuurlijk direct over het feit dat ik wel steeds bij haar in de buurt probeer te zijn. En eerlijk is eerlijk, ik drink idd veel meer koffie dan goed voor me is, om maar smoesje te hebben om langs haar te lopen en kans te maken op een gesprekje.

Morgen wil ik eigenlijk wel wat punten gaan scoren. Ik las namelijk in deze thread dat er wel een klein beetje haast achter moet zitten om haar aandacht niet te verliezen. Dat had ik namelijk zelf ook al.

Iemand misschien een idee hoe ik klein beetje veilig er achter kan komen wat ze van me vind. Dat maakt het zetten van een vervolgstap van mijn kant wat makkelijker. Ik schijt namelijk drie kleuren bagger als ik in haar buurt ben en ik haar uit zou moeten vragen. Ik neem mij wel voor om iets te doen maar het blijft daarbij? Help Man in nood! iemand?

En hoe komen jullie erbij dat ik lief ben? Of kom ik zo over?
pi_46819066
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef RB-tje het volgende:
Ik schijt namelijk drie kleuren bagger als ik in haar buurt ben en ik haar uit zou moeten vragen.
Ach, zo lang het er geen zeven zijn is er niet zoveel aan de hand.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46819086
Dit duurt te lang kerel Niet zo afwachten, gewoon er voor gaan! Een ideaal moment krijg je toch niet op je werk Je komt er wel achter wat ze van je vind als je d'r mee uit hebt gevraagd. Als je nog langer wacht is iemand anders je straks voor!
pi_46821545
Vraag het wel als er geen collega's in de buurt zijn... Vraag het op een moment dat jullie alleen zijn. En vraag der uit voor iets drinken als ze dat wil kan je altijd nog vragen/zeggen van:

Is dit dan een date? of: hebben we nu een date?

(Jezus wat kan ik het toch goed vertellen, nu nog zelf een keer toepassen)
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:09:43 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_46821724
quote:
Vandaag had ik mezelf voor genomen om actie te ondernemen. Ik had de haartjes strak in de gel. Een heerlijk frisse geur van aftershave. Kortom, George Clooney eat your heart out.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:11:53 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46821828
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
En dan
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:37:16 #26
11102 knep
Mountainfreak
pi_46825838
De leuke manier van schrijven en het onderwerp van dit topic schreeuwen om het volgende:

T V P

Succes TS!
pi_46826773
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef skippy22 het volgende:

[..]

En dan
uhm kopieren?
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:05:45 #28
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_46827139
Niet proberen op een veilige manier achter te komen. Gewoon mee uit vragen. Duidelijkheid helpt het beste in dergelijk soort gevallen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en zo.
Wees niet te bang om op je neus te gaan. Weet waar je het voor doet en als ze je afwijst heb je iig duidelijkheid.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:10:58 #29
168483 Sportback
Computernerd
pi_46830047
Niet omheen draaien en gewoon nonchalant vragen
pi_46830257
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!

Maar goed, erop afgaan en het gewoon vragen. Recht voor die raap! Klaboem.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:54:13 #31
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46831447
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!

Dus?
A.F.C. Ajax
pi_46832473
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:

Alles kan kapot, jeweets.

OT:
Morgen willen we horen dat de afspraak maken is gelukt
pi_46832495
Ik ben morgen vrij.
En die werkt parttime, ik fulltime
Volgende week vrijdag bericht ik over goed nieuws hoop ik.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 maart 2007 @ 06:39:03 #34
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_46835263
RB... hebben jullie een winkelcentrum of een broodjeszaak in de buurt van je werk? Het lijkt erop dat je collega's af en toe 'in de weg lopen'...
Je kunt haar vragen of ze mee wilt gaan om een broodje te halen voor de lunch (die jij natuurlijk voor haar betaalt ) en dan heb je in ieder geval niet de collega's die bruut binnen kunnen stormen. Maak een ommetje bij lekker weer en vraag of ze zin heeft om 's avonds iets af te spreken.

Succes
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:08:15 #35
168483 Sportback
Computernerd
pi_46836419
Niet zomaar lunch voor haar kopen. Tenzij het uitkomt. Je moet haar niet gaan omkopen. Houden vrouwen niet zo van. Tenminste de goede vrouwen niet...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:19:35 #36
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_46836623
gewoon vragen! Nee heb je, en ja kun je krijgen

wat een slechte tvp eigenlijk...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_46837319
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef IkWilbert het volgende:
gewoon vragen! Nee heb je, en ja kun je krijgen

wat een slechte tvp eigenlijk...
Oh die van mij is nog veel slechter hoor
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:56:37 #38
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_46837375
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:08 schreef Sportback het volgende:
Niet zomaar lunch voor haar kopen. Tenzij het uitkomt. Je moet haar niet gaan omkopen. Houden vrouwen niet zo van. Tenminste de goede vrouwen niet...
Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"
BTW bij mij op stage werd er wel eens getrakteerd op lunch door collega's onder elkaar... dus zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
pi_46837497
Je moet echt gewoon vragen... of ze zin heeft wat ergens te gaan drinken.. gewoon recht voor haar raap.. liefst niet voor alle collega's maar als je een moment een keer met haar staat gewoon vragen.. Hey wat ga je dit weekend doen.. als ze niks te doen heeft of mischien wel.. dan vraag je voor een andere week.. gewoon vragen!!

Heeft ze al een gozer dan zegt ze het wel.. als je zo blijft dralen dan word het nooit wat.. en hoe meer je collega's merken hoe vreemder het wordt.. als ze via via hoort dat je haar leuk vind maar je haar nooit iets hebt gevraagd.. is de kans zowat verkeken!!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:34:25 #40
168483 Sportback
Computernerd
pi_46838354
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"
BTW bij mij op stage werd er wel eens getrakteerd op lunch door collega's onder elkaar... dus zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
Nee joh, dat bedoelde ik ook niet. Je moet niet zeggen ik ga je trakteren of ik betaal je broodje. In jou geval is dat natuurlijk niet zo vreemd. Ik doe dat ook geregeld. Maar dat zijn collega's die je ook als collega's ziet en niet als een potentiele geliefden. In TS geval kan ik me gewoon niet voorstellen dat zij niet iets begint te merken. Daarom heb ik gezegd dat TS niet zomaar lunch moet betalen. Bijvoorbeeld voor haar betalen omdat je toch een briefje van 50 kleiner wilt maken. En daarbij zeggen dat ze de volgende keer jou mag trakteren. En hoppa! gelijk al de volgende keer samen lunchen.
pi_46838683
Ik ben wel benieuwd naar een foto
KLAAS JAN HUNTELAAR
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 10:48:20 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46838801
godskolore, hoe lang wil je wachten voor je wat doet?

Ga nog een bakkie koffie halen... scheiterd
pi_46839838
TS, je komt me veels te onzeker over en als vrouwen ergens niet van houden, dan is het wel onzekerheid. Dat je hier door vrouwen als 'lief' wordt gemarkeerd is eigenlijk al een stap in de verkeerde richting. Vrouwen willen uiteindelijk geen lieve man, maar eentje die assertief is en ze uitdaagt.

Neem even deze gedachtegang in: vrouwen zijn slechts middelen die mijn plezier vergroten. En als ze mij niet willen, dan is dat hun gemis. Draai dus je gedachtegang om: zij zijn diegene die goedkeuring nodig hebben, niet jij. Dat laatste komt alleen maar wanhopig, afhankelijk en weet ik veel wat over.

En als ze je niet wilt, maakt toch niet uit? Ik heb dat ook wel eens. Is dat erg? Als ik afgewezen word zie ik dat als een gemis voor hun en niet voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2007 11:25:31 ]
pi_46841568
Oh, en houd dit citaat in je achterhoofd:
quote:
There’s an old saying about banks: they only want to loan you money
when you’re loaded already. If you genuinely need the money, then you can
forget it.
pi_46842470
fok it.. plaats hm gewoon.. TVP
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_46844279
Mailtje: ga je mee lunchen?

Gebeurt hier zo vaak.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:25:23 #47
168483 Sportback
Computernerd
pi_46845843
Ja dat is een normale mail. Zoiets kan wel ja..
pi_46846163
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Oh die van mij is nog veel slechter hoor
ik kan er ook wat van!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:49:03 #49
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_46846777
Ik ben nu ook benieuwd naar het einde van deze romantische komedie online
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:49:13 #50
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46846786
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Friek_ het volgende:
TS, je komt me veels te onzeker over en als vrouwen ergens niet van houden, dan is het wel onzekerheid. Dat je hier door vrouwen als 'lief' wordt gemarkeerd is eigenlijk al een stap in de verkeerde richting. Vrouwen willen uiteindelijk geen lieve man, maar eentje die assertief is en ze uitdaagt. ze sufneukt, aan de haren trekt en hun mik volkwakt
althans, naar dat snijpunt van intersexuele spanningsvelden zijn we op zoek
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  FOK!Fotograaf vrijdag 2 maart 2007 @ 15:02:13 #51
13368 NiGeLaToR
pi_46847267
Woei, ik vind het een liev verhaal

Maarum, 't wordt dus wel tijd om de TS te motiveren gewoon te vragen.
Verzin een doel (doe iets met eten, gewoon in de avond of lunch, bios is beetje voor daarna, omdat je niet kan babbelen tijdens de film) en vraag haar gewoon, persoonlijk.
Je zal in zweten uitbarsten, maar later zul je er hoe dan ook om moeten lachen.

Succes kerel.. en houd ons op de hoogte!!
pi_46847577
En en en!!! Je moet er gewoon wat van maken hoor!
Hup koffie halen, babbelen en date regelen

Mijn "leuke" collega is inmiddels al bijna 3 jaar mijn vriendje maar dat is gewoon zo gelopen eigenlijk, na werk een keertje borrelen en toen werd t steeds gezelliger.
Vlak nadat wij wat kregen zijn we beide ergens anders gaan werken dus echte tips heb ik verder niet voor je!

Succes & Ga ervoor !
♥ Love is Love ♥
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:10:06 #53
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_46852066
Ik ben benieuwd naar het afschietmoment! Hoewel de TS denkt dat zij de hint van de film niet oppikte zijn vrouwen over het algemeen 10x zo slim hierin als mannen. Ze pikte het dus wel op maar besloot gewoon om er niet op in te gaan. Dat wordt genieten
Ik zie het gewoon al helemaal voor me.. zo'n lekker wijf op een kantoor tussen de mannen, iedereen de hele tijd verlekkerd kijken en dan zo'n koffiedrinkende nerd die er de hele dag achteraan rent.
Pijpe een euro!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:15:11 #54
83951 rashudo
project 2501
pi_46852179
Kijk uit met hints, sommige vrouwen houden alleen van een direkte aanpak.
Their eyes opaque.
pi_46852336
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:10 schreef Pompsnol het volgende:
Ik ben benieuwd naar het afschietmoment! Hoewel de TS denkt dat zij de hint van de film niet oppikte zijn vrouwen over het algemeen 10x zo slim hierin als mannen. Ze pikte het dus wel op maar besloot gewoon om er niet op in te gaan. Dat wordt genieten
Mwoah dat denk ik niet. Zoals TS dat aangepakt heeft kwam het er op neer dat ze zichzelf maar moest uitnodigen om mee te gaan. Daar was ik ook niet op in gegaan.

tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_46852602
Waarom vindt iedereen dit zon lief (lief is met een ´f´ mensen, niet met een ´v´) verhaal? Ik heb het nu drie keer gelezen (en dat is een hele opgaaf, dank u) maar ik zie het niet. Wat mis ik?
pi_46854539
Nou.... wat is het hier druk vandaag. En buiten schijnt het zonnetje nog wel. Althans hier. Ik wil er hier geen komisch liefdesdrama van maken, zoals iemand zei. Maar schijnbaar heb ik iets gepost wat mensen hier interresseerd. Wat er zo lief aan mijn verhaal is snap ik ook nog steeds niet zo goed...

Vandaag zou de dag van de actie worden. Stipt om 8.28 uur stapte ik het kantoor binnen. Op mijn baas na, was er verder nog niemand. Ik had de koffie nog niet ingeschonken of ze kwam binnen. Ik pakte voor haar wat thee en zette het alvast bij haar pc neer. Na een vriendelijk dank-je-wel werd het gebruikelijk ochtendpraatje ingezet. Het werk riep al snel... nou ja de baas dan. Dus het gesprek eindigde wat abrupt.

In de pauze ging het over vakantieplannen. Maar verder dan wat snelle verlegen blikjew over en weer kwam het niet. De dag ging verder normaal voorbij. Ik die de laatste weken veel koffie drink, heb vandaag opvallend veel te printen. Gelukkig staat ook die printer niet bij ons op de afdeling. Terwijl ik een paar keer heen en weer kwam lopen zag ik dat ze me volgde. Niet op vallend maar wel opvallend genoeg om op te merken. Dit sterkte mij in mijn missie van vandaag.

De rest van de dag verliep hectisch. Dus weinig aanspreekmomenten gehad. Rond vijven kwam ik bij haar op de afdeling. Na nog wat over koetjes en kalfjes gesproken te hebben, waar natuurlijk het halve bedrijf weer bij moest staan, was het voor haar tijd om naar huis te gaan. Ik, die altijd bijna als laatste het pand verlaat kreeg nog een last minute call. Dus mijn plan dat ik mijn hoofd had mislukte. Ik zou haar namelijk bij het verlaten van het pand 'even' nonchalant vragen of ze misschien zin had om wat te drinken.

Na mijn telefoongesprek kwam een direct collega naar mij toe en vroeg me op de man af of ik M leuk vind. Het valt dus op Hij had vandaag wat zitten informeren bleek uit het gesprek. Het enige dat hij zei was, dat ik haar volgde week eens mee uit moest vragen

Volgende week ben ik een dag alleen met M op de zaak... Het verhaal wordt dan vervolgd. Althans mocht daar behoefte aan zijn

Ik heb voor mezelf als doel gesteld dat het volgende week allemaal plaats moet vinden.

pi_46856643
volgende week gewoon sex met M op de zaak
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:50:08 #59
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46856986
"Pff.. vanavond weer alleen eten, niet echt gezellig.. en koken voor alleen jezelf is ook niet mijn favourite bezigheid. Wat ga jij eten? Oh, ik maak wat pasta vanavond.. en jij? Ik? Ik was van plan eens wat lekkers te koken voor mezelf vanavond, heb ik wel verdiend na deze drukke dag.. Heb je anders geen zin om mee te eten? Mag jij kiezen wat we eten, en kook ik het voor je.. en dan rijden we meteen even langs de wijnhandel voor een goede fles wijn!"

Makkie. Onschuldig. Doeltreffend.
pi_46857283
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef Argento het volgende:
Waarom vindt iedereen dit zon lief (lief is met een ´f´ mensen, niet met een ´v´) verhaal? Ik heb het nu drie keer gelezen (en dat is een hele opgaaf, dank u) maar ik zie het niet. Wat mis ik?
TS stort op een aandoenlijke wijze zijn hart uit over hoe geweldig zij wel niet is. Als hij dat in een slicke verpakking stopt en tegen haar zegt zit hij gebeiteld. Kweetniet, je hebt toch een gevoelige snaar geraakt bij me, TS!
pi_46857381
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:38 schreef Tabu het volgende:
volgende week gewoon sex met M op de zaak
Niet op de glasplaat he, daar krijg je alleen maar een hoop gezeik mee..
pi_46857578
Je treuzelt echt te veel.. ik quote even wat uit dit topic
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef Burgertrutje het volgende:
Mailtje: ga je mee lunchen?

Gebeurt hier zo vaak.
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef Sportback het volgende:
Ja dat is een normale mail. Zoiets kan wel ja..
Makkelijk en pijnloos en gegarandeerd succes (want ze vindt je kennelijk leuk genoeg)
pi_46861429
Jaa gewoon een mailtje sturen!
pi_46861444
Gast, schiet gewoon op! Je hebt niet veel kansen meer als je zo doorgaat en leg dan gewoon een keertje het werk op zij om haar even te spreken . En het allerbelangrijkste natuurlijk, zelfverzekerd overkomen op dat moment.. maar dat moet wel lukken !

mja, tvp ja
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:56:27 #65
11102 knep
Mountainfreak
pi_46861576
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Volgende week ben ik een dag alleen met M op de zaak... Het verhaal wordt dan vervolgd. Althans mocht daar behoefte aan zijn
pi_46862623
Schpannend!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 22:28:03 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46862770
quote:

Ik heb voor mezelf als doel gesteld dat het volgende week allemaal plaats moet vinden.
it's neeeeeeeever gonna happen....
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:31:51 #68
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_46862879
Succes, ben benieuwd naar de afloop
En idd je komt erg schattig over, gewoon je manier van schrijven, dat überenthousiaste verliefde, dat straalt gewoon van je posts af. Beetje onzeker... sommige vrouwen, ik ook oa, vinden zoiets gewoon lief en schattig aan een man
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 22:32:54 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46862913
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:31 schreef Chanty het volgende:
Succes, ben benieuwd naar de afloop
En idd je komt erg schattig over, gewoon je manier van schrijven, dat überenthousiaste verliefde, dat straalt gewoon van je posts af. Beetje onzeker... sommige vrouwen, ik ook oa, vinden zoiets gewoon lief en schattig aan een man
Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:11:31 #70
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46864413
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.
Stille wateren enzo..?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:13:08 #71
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_46864476
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:11 schreef Oksel het volgende:

[..]

Stille wateren enzo..?
Neuh, het is zo'n afknapper, daar word je als vrouw echt nooit meer warm van.
Nulla verba sed acta
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 maart 2007 @ 23:14:14 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46864515
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:11 schreef Oksel het volgende:

[..]

Stille wateren enzo..?
Wat bedoel je?
pi_46875620
TVP

Succes TS
pi_46875859
Tof, hij gaat ervoor.
Een vet R&P topic
JOHNNY HEITINGA
pi_46876359
Eerst zien, dan geloven
pi_46878122
Leuk topic om te volgen.
Succes TS
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:09:08 #77
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46886355
TVP Dit is wel een lollig topic.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_46887939
quote:
Maar verder dan wat snelle verlegen blikjew over en weer kwam het niet.
Terwijl ik een paar keer heen en weer kwam lopen zag ik dat ze me volgde. Niet op vallend maar wel opvallend genoeg om op te merken. Dit sterkte mij in mijn missie van vandaag.
Zou ik als allemaal directe aanwijzingen zien dat ze je mag.
quote:
Na mijn telefoongesprek kwam een direct collega naar mij toe en vroeg me op de man af of ik M leuk vind. Het valt dus op Hij had vandaag wat zitten informeren bleek uit het gesprek. Het enige dat hij zei was, dat ik haar volgde week eens mee uit moest vragen
Als hij het weet, weet de rest het vast ook wel en waarom zij dan niet? Als ze niet ontwijkend doet vindt ze het dus prima.
quote:
Leuk
quote:
Niet forceren Lekker z'n gang laten gaan
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_46889979
Wat leuk, ik ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen.
pi_46892281
tvp

succes van de week, nee heb je, ja kan je krijgt
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_46893154
Ik denk dat het inmiddels al te laat is
pi_46893286
Waarom doe je er zo lang over? Er zijn zat momenten geweest dat je even alleen met haar was. Gewoon vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken. Van te voren bedenken om iets nonchalant te vragen is niet nonchalant
Se altid på livet från den ljusa sidan
pi_46894517
Succes he hoop dat het je lukt
pi_46894567
TVP
  zondag 4 maart 2007 @ 13:16:04 #85
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_46902531
quote:
Op zondag 4 maart 2007 00:38 schreef Giraffe het volgende:
TVP
wat hij zegt
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_46919834
tvp. misschien kijken we hier over 10 jaar wel terug en zijn jullie getrouwd
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_46922554
quote:
Op zondag 4 maart 2007 00:38 schreef Giraffe het volgende:
TVP
pi_46924964
Niet geschoten is altijd mis!!
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  maandag 5 maart 2007 @ 09:16:07 #89
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46932045
Ik heb zon gevoel dat die dag alleen met haar nog wel eens op meer uit kan lopen dan alleen maar "haar mee uit vragen"..

Lucky dog!
pi_46932390
Uiteindelijk wacht je zo lang dat ze een maandag terug komt en in het weekend zooo'n leuke vent heeft ontmoet... dan kun je jezelf ook wel voor je kop slaan...
  maandag 5 maart 2007 @ 10:43:24 #91
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_46933649
Zo veel tijd is er nou ook weer niet voorbij! Kom op jongens! Niet iedereen is een chick-magnet en barst van het zelfvertrouwen! Dus eerst moet je even inschatten of ze je uberhaupt nog wel leuk vind voordat je jezelf voor de leeuwen gooit. Voor sommigen onder ons betekent een afwijzing zowaar nog wat hoor
pi_46947481
Ohh ben je nog aan het wachten op het juiste moment?
Duurt lang hoor ik ben nieuwsgierig!!

Nogmaals succes
♥ Love is Love ♥
  FOK!Fotograaf maandag 5 maart 2007 @ 17:43:31 #93
13368 NiGeLaToR
  maandag 5 maart 2007 @ 18:13:07 #94
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46949023
De lente is weer in aantocht...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46953376
Laat thuis vanavond...maar daar zijn we weer

Iedereen kent het wel. Het zonnetje lacht, de lucht is blauw maar jij stapt met het verkeerde been uit bed. Alles lijkt tegen te zitten. Van in de file staan op een plaats waar nooit file staat tot een knallende kopppijn aan het de begin van de dag en geen asprientje hebben. Vandaag was zo'n dag.

Ik stond op nadat ik eerst gigantisch door de wekker was geslapen. Het vertrouwde ochtendritueel van minstens een uur moest nu terug gebracht worden tot een kleine kwartiertje. Iets te laat stapte ik in de auto. Met Lois Lane, it's the first time, op de speakers reed ik op weg naar het kantoor alwaar ik verwachtte dat de mooiste vrouw die ik (op dit moment) ken smachtend naast het koffiezetapparaat op mij zou wachten. Twee minuten te laat draaide ik de parkeerplaats op. In de achteruit kijk spiegel zag ik nog net hoe M van haar fiets af stapte.... Ook zij was later dan normaal. Ik stapte uit en zij was inmiddels binnen. Ik had de voet nog niet over de drempel gezet of mijn vriendelijke collega's hadden er alle plezier in om het verlies van Ajax tegen hun cluppie Heerenveen mij even in te pepperen. Een gesprek met M was daardoor ondoenlijk. Hartelijk dank aan de godenzonen in de ArenA.

De koffiepauze verliep in het midden van werkoverleg, vergadering en een vervelende pauze met slappe koffie. Een prettig gesprek met M was daardoor niet mogelijk. Normaal probeer ik in de pauzes nog wel een gesprek aan te knopen maar op de een of andere manier was er vandaag geen beginnen aan.

Ik zette mijn zinnen dan ook op de middagpauze. Mijn directe collega's zouden allemaal aan het darten zijn en die ene collega die ook altijd in de kantine zit zou er niet zijn. Ik zag mijn kans dus schoon. Maar op deze dag kreeg ik niets kado. Terwijl ik goed en wel met mijn 'niemand kan me iets maken en ik ga ervoor wordt het niets jammer dan' instelling in de kantine zat kwam er weer een spoedklant binnen. Dit keer niet voor mij maar voor M. De hele pauze wist deze klant haar bezig te houden. Ik kon de man in kwestie wel de kerstboom inschieten. Helaas, staan die krengen er in dit seizoen van het jaar niet. Maar anders had ie kunnen genieten van een piek in zijn anus. Kortom, ook hier lukte het niet.

Dan maar eens de oudhollandse print en fax truc proberen. Ik geloof dat ik er vandaag een complete cardridge door heen heb gejast. Maar tot een vlot lopend gesprek kwam het vandaag niet. Zij had het druk en ik deed net alsof ik het druk had.

Toen eindelijk onze internetverbinding op de afdeling er mee ophield, wat gemiddeld 1 keer per dag gebeurd, zag ik mijn kans schoon om eindelijk mijn strike te kunnen doen. Met een lege kop koffie kwam ik het heerlijk ruikende kantoor binnen. Een ware oase van vrouwelijk geuren kwam mij tegemoet. Terwijl ik voormezelf dit keer geen koffie maar eens thee inschonk begint zij te ouwehoeren over mannen die thee drinken. Volgens M zijn dat allemaal homo's. Dit zag ik als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen. Maar helaas op een simpele 'niet alle mannen die thee drinken en zal ik het even bewijzen' kwam ik niet verder. De moed versprong een halve meter, van mijn kruis richting mijn schoenen. Wat voelde ik me een sulletje op dat moment. Met het schaamrood op de spreekwoordelijke kaken verdween deze internetnerd maar weer naar zijn eigen afdeling. Alwaar ik aan kwam en er nog geen internet was. In al mijn enthousiasme was ik vergeten om het modem te resetten. Een collega belde dus een andere collega met de vraag om het modem resetten. Met de heerlijk smakelijke woorden; 'ja ik kan RB-tje wel weer naar beneden sturen maar dan valt het ook zo op'.

Het laatste uur in een soort van comateuse toestand geleefd. Dromend van haar mooie ogen, haar geweldige glimlach, haar positieve uitstraling, haar fantastische innerlijk, dat onzekere maar toch licht brutale meisje. Kortom de vrouw van mijn dromen. Moge ik ooit de moed vinden om haar te vertellen wat ik voel. Maar mag ik haar ooit eens eerst mee uit vragen.....

Dus ook vandaag, lieve kijkbuiskinderen, was het weer helemaal niets.

Zwelgend in zelf medelijden en verliefde toestand verblijf ik.... tot morgen, vrees ik.
pi_46953750
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef RB-tje het volgende:
tot morgen, vrees ik.
tot morgen
pi_46953846
quote:
Blablabla.. ik ben kansloos :w
Dude.. je denkt echt teveel na
pi_46954043
gewoon morgen tegen het eind van de dag een keer tegen haar zeggen:
'zin om nog ff ergens een bakkie thee te drinken?'
is dat schaamroodverhaal ook weer opgelost.
pi_46954443
Awww.... best lief eigenlijk

Kom op TS! Beetje vaart erachter Straks is een andere mannelijke collega je voor!
Go for it!!!
pi_46955919
komaan dude, niet te veel nadenken... morgen weer een verslag tikken he! tenzij je eindelijk gevraagd hebt, maargoed, you get the point. iig, je schrijft echt ontzettend goed. komaan!
pi_46956385
Straks zit je nog in de friends zone Laat haar snel merken dat je haar meer dan leuk vind.
pi_46956512
je maakt het wel spannend zeg. Zon meisje moest ns weten dat ze de hoofdrol speelt in een waar internet feuilleton. Misschien kan je het haar ooit nog ns laten lezen, zo op de ochtend na de nacht waarin ze je alle hoeken van de kamer heeft laten zien (in de meest hartstochtelijke zin van het woord natuurlijk!).
pi_46956536
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef moki het volgende:
Straks zit je nog in de friends zone
does niet zo eng!
pi_46956741
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Argento het volgende:

[..]

does niet zo eng!
Ja ik weet dat het eng is maar dit gevaar ligt altijd op de loer. Uitkijken dus
  maandag 5 maart 2007 @ 21:38:19 #105
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46957075
* doet stiekem tvptje..

Succes TS!!
.
pi_46958560
niet denken.. gewoon doen.. goed moment komt meestal toch niet of waneer het te laat is..
pi_46966389
TVP...

Goed verhaal, en als ik t zo hoor digt ze je...

Je werkt tot 5 uur begreep ik, misschien zeggen dat je vergeten bent boodschappen te doen, en of ze je misschien wil vergezellen bij een gezellig eetcafétje, omdat je het al zo druk hebt gehad vandaag, heb je gee nzin meer om boodschappen te doen....

Misschien Ideetje?

voor hetzelfde geld nodigt ze je mss uit om bij haar thuis wat te komen eten

kan dus heel gezellig worden
pi_46966479
Nodig haar thuis uit en kook voor haar. Als je het goed aanpakt kookt ze daarna altijd voor jou. .
pi_46966499
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:40 schreef thabit het volgende:
Nodig haar thuis uit en kook voor haar. Als je het goed aanpakt kookt ze daarna altijd voor jou. .
Lees de post boven je,

Denk dat dat wat effectiever is als:

Hee joh, ik ga voor je koken vanavond
pi_46966832
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:41 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Lees de post boven je,

Denk dat dat wat effectiever is als:

Hee joh, ik ga voor je koken vanavond
Volgens jouw fotoboek heb je geen relatie en volgens mijn fotoboek heb ik wel een relatie. Dus wie heeft er nu meer verstand van zaken op dit gebied?
pi_46966867
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:58 schreef thabit het volgende:

[..]

Volgens jouw fotoboek heb je geen relatie en volgens mijn fotoboek heb ik wel een relatie. Dus wie heeft er nu meer verstand van zaken op dit gebied?
Komisch dat je daar over begint,

Ben nu net weer een week vrijgezel na 2 jaar

Tevens... Sommige mensen hebben opstapjes nodig om een doel als: samen wat eten te behalen...

Voor jou en mij kan het wel heel normaal zijn om zomaar even wat te vragen aan een vrouwtje...

Voor TS lijkt me zo'n opstapje beter (ook omdat het zijn collega is)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:08:44 #112
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46967063
leuk topic

succes
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:22:17 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46967340
Ze zat je te plagen met die thee, wat lief

meisjes plagen = kusjes vragen zeiden ze toch altijd?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46967387
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ze zat je te plagen met die thee, wat lief

meisjes plagen = kusjes vragen zeiden ze toch altijd?
Denk stiekem niet dat het een geintje was....

Enkel gay's drinken thee

Thee= Gaywater
pi_46967519
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Komisch dat je daar over begint,

Ben nu net weer een week vrijgezel na 2 jaar

Tevens... Sommige mensen hebben opstapjes nodig om een doel als: samen wat eten te behalen...

Voor jou en mij kan het wel heel normaal zijn om zomaar even wat te vragen aan een vrouwtje...

Voor TS lijkt me zo'n opstapje beter (ook omdat het zijn collega is)
Ja, en in een eetcafe zit je in een ongemakkelijke omgeving met allemaal mensen om je heen. Met z'n tweetjes in je vertrouwde thuisomgeving zitten lijkt me dan een stuk prettiger.
pi_46967562
lachen topic idd, maar wel een domme opmerking over die thee..
pi_46967594
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef thabit het volgende:

[..]

Ja, en in een eetcafe zit je in een ongemakkelijke omgeving met allemaal mensen om je heen. Met z'n tweetjes in je vertrouwde thuisomgeving zitten lijkt me dan een stuk prettiger.
Dus jij kan niet praten met iemand als je op een plek bent waar het uberhaupt redelijk normaal is om te Socializen

Btw, ben je uberhaupt wel eens in een eetcafé geweest?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:51:17 #118
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46968060
quote:

Terwijl ik voormezelf dit keer geen koffie maar eens thee inschonk begint zij te ouwehoeren over mannen die thee drinken. Volgens M zijn dat allemaal homo's.
Een droommeisje die theedrinkers homo's vindt
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:53:30 #119
94676 Garisson72
pi_46968117
fingers still crossed for ya, maar nu wel een keer opschieten TS!
niet omdat het alleen maar heikeler wordt naarmate je langer wacht, natuurlijk... maar omdat verzameld Fok! wil weten wat de ontknoping is! naha

O nee wacht, 't is toch wèl omdat het zo een steeds zwaarder Damocles-zwaard wordt, tot het moment voorbij is.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:28:03 #120
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_46970817
"Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. "

Als je het op die manier gedaan hebt, dan snap ik waarom ze niet meeging.
Jezus, zeg dan he ga je mee...

Das wel erg slecht gedaan hoor, helemaal die laatste.
Dan krijgt ze het gevoel dat ze uit medelijden met je mee moet gaan omdat je anders alleen gaat. Fout!

Ze moet het gevoel krijgen dat met jou naar de film gaan het leukste is op dat moment om te doen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:35:39 #121
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46975052
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Oksel het volgende:
"Pff.. vanavond weer alleen eten, niet echt gezellig.. en koken voor alleen jezelf is ook niet mijn favourite bezigheid. Wat ga jij eten? Oh, ik maak wat pasta vanavond.. en jij? Ik? Ik was van plan eens wat lekkers te koken voor mezelf vanavond, heb ik wel verdiend na deze drukke dag.. Heb je anders geen zin om mee te eten? Mag jij kiezen wat we eten, en kook ik het voor je.. en dan rijden we meteen even langs de wijnhandel voor een goede fles wijn!"

Ik quote mezelf maar weer even, want dit is nog steeds verreweg het beste plan uit het topic, én je hebt het hard nodig..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:39:31 #122
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46975199
Idd. Je moet actie ondernemen. Weet je zeker dat ze niet al een vriendje heeft? En wie weet wat voor snode plannen je andere collega's bekokstoven.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46975250
*leest vorige post van TS

Ik had niet anders verwacht dan dat 't zo zou gaan, je houdt de verwachtingen hoog
pi_46975992
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik quote mezelf maar weer even, want dit is nog steeds verreweg het beste plan uit het topic, én je hebt het hard nodig..
ja doeltreffend, als je over die goede fles wijn begint heeft dat wijf wel door dat je haar wil snaaien ja

Lijkt me een beter idee dat je die fles wijn al heb, en lostrekt wanneer het eten begint
pi_46976134
Wacht even....

weet je al wel zeker dat ze wijn geen homo drankje vind
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:09:20 #126
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46976281
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
Wacht even....

Misschien vind ze een dineren met kaarslicht ook wel voor homo's
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:13:18 #127
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46976423
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
Wacht even....

ik zou gewoon een krat bier in de koelkast zetten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:27:50 #128
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46976981
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik zou gewoon een krat bier in de koelkast zetten
en dan kom ik wel langs,

kan je gelijk vaker lopen om te kopieren en koffie te halen want zitten wordt na ons ' romantische ' avondje even niet meer voor jou
.
pi_46979273
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef Stommie het volgende:

[..]

en dan kom ik wel langs,

kan je gelijk vaker lopen om te kopieren en koffie te halen want zitten wordt na ons ' romantische ' avondje even niet meer voor jou
Nja,, ik + krat bier kun je je romantische avond meestal wel vergeten
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:25:06 #130
94676 Garisson72
pi_46979278
voor de zekerheid maar regelmatig aan je zak krabben, RB-tje. En in de hoek spugen. En over voetbal praten.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:32:17 #131
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46979516
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
voor de zekerheid maar regelmatig aan je zak krabben, RB-tje. En in de hoek spugen. En over voetbal praten.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:39:59 #132
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46979807
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
goeie punten
.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:09:07 #133
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_46981029
en en en?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:18:26 #134
4593 Marty
Digi-babe
pi_46981380
Succes!!
Forza Juve!
pi_46982867
ook een tvp van mij, zou wel eens erg boeiend kunnen worden
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_46983244
TS zit nu vast lekker een uiltje te knappen met de collega in kwestie....

En anders trekken ze net de fles wijn open
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:10:55 #137
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_46983493
quote:

Rond 5 uur verlaat M het pand.
je kunt je natuurlijk afvragen of je iets wilt met iemand die de kantjes eraf loopt..

en buiten dit alles, lees ik van niemand dat liefde op het werk misschien geen goed idee is??
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:19:10 #138
141994 Dickies
Since 1922
pi_46983764
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Ikook het volgende:
met af en toe een stagiair erbij...haha
Geyl.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_46983928
oeh oeh tvp
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:30:21 #140
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_46984114
Ben benieuwd of het vandaag gelukt is!
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_46984144
Hij laat wel verdomd weinig van zich horen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:34:05 #142
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_46984217
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:31 schreef Badabingea het volgende:
Hij laat wel verdomd weinig van zich horen.
Wie weet is het gelukt!
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_46984293
Dan was die met een big smile achter zn pc gekropen en had "http://forum.fok.nl" ingetoetst en ons de sappige details verteld.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:42:38 #144
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46984443
Leuk topic! Hopelijk goede afloop voor TS!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:11:29 #145
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_46985424
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:37 schreef Badabingea het volgende:
Dan was die met een big smile achter zn pc gekropen en had "http://forum.fok.nl" ingetoetst en ons de sappige details verteld.
Wie weet zijn ze aan het eten?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:12:46 #146
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46985475
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:11 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Wie weet zijn ze aan het eten?
of keihard aant batsen
.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:22:40 #147
3038 Emel
realist
pi_46985949
collega's
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_46987113
Spannend!!!
pi_46987431
Ben net thuis... ff een warme hap naar binnen schuiven. Moet namelijk zometeen namelijk nog weg...

Ik zie dat iedereen nogal benieuwd is naar de dag van vandaag. De dag begon een half uur eerder dan normaal voor mij. Rond achten was ik al aanwezig om te starten met het werk. Als zo'n beetje enige die vroeg aan het werk is lag er dan ook een enorme berg werk op mijn bureau. Na een half uurtje werken was het weer eens tiijd voor koffie. Even tanken en weer doorgaan. Op het moment dat ik weer terug wil lopen zie ik M binnenkomen als een verzopen kat. Na haar vriendelijk een handdoek te hebben aangereikt hebben we even zitten praten over het weer... over auto's.... etc

Rond half elf was het tijd voor een volgende bak koffie. Elke collega, op de schoonmaakster na, was of weg of had geen tijd/zin in koffie. Dus daar zaten we dan in de kantine. Een ideaal moment. Ware het niet dat de afdeling schoonmaak constant het gesprek onderbrak. Geen ideaal moment dus. Het gesprek ging weer alle kanten uit. Ze zat dit keer niet naast me maar zat recht voor me.... dus ik moest haar constant aankijken, of ik wilde of niet. Die prachtige ogen keken mij elke keer recht in mijn gezicht aan... geen ontspannen was hier aan mogelijk. Met een hart gelijkend aan een beatbox in mijn lijf gingen we door de pauze. Me realiserend dat ze volgens mij ergens op zat te wachten liep ik weer naar mijn plaats terug.

Wat moet ik? Wat doe ik? Waarom kan ik niet gewoon zeggen wat ik van haar vind? Waarom kan ik niet in de prachtige kijkers van haar kijken zonder alle realiteit om mij heen te verliezen? Waarom maak ik me druk om een afwijzing? Met al die vragen gingen we richting de middagpauze. Tussen de koffie en het middagvoer bedacht ik wat mijn probleem is. Die godsgruwelijke onzekerheid. Bang om afgewezen te worden. Net als enkele jaren geleden. Verliefd zijn, dat mogen we inmiddels wel vaststellen dat ik dat ben, is niet leuk. Het maakt me bang, onzeker, boos maar nooit blij. Het liefst zou ik cupido in een bak water verzuipen. Maar helaas de realiteit is, dat ik nu eenmaal dat ik vol in mijn hart geschoten ben door die irritante engel.

Hoe nu verder... zo vlak voor de middagpauze verkeerde ik in een soort van hysterische bui. Het moest nu gebeuren of helemaal niet. Met het gevoel alsof ik naar de tandarts moest, wetende dat alle verstandskiezen onverdoofd eruit getrokken zouden worden, liep ik naar beneden.

Daar zat ze. De prinses achter haar Mac (kan ze ook niets aan doen). Als een op hol geslagen holbewoner loop ik op haar af. En kijk naar haar werk. Ze begint uitgebreid te verhalen over haar werk. Ik vraag of ze even in de kantine komt zitten. Ik pak voor haar een kop thee en schenk zelf koffie in. Die homograp, overkomt me niet nog eens. Op haar vraag waarom ik geen thee drink antwoord ik dan ook weinig tactvol 'ik wil niet dat jij zo over mij gaat denken'. Waarop zij de opmerking terugkaatst dat ze dat toch al niet deed. Poef gelukkig.

Samen lopen we naar de kantine. De prikkende ogen van mijn collega's voel ik in me rug. Alsof ze wisten wat ik van plan was. Het gesprek komt al snel op wederom op de vakantie. Ze verteld dat ze net een reis geboekt heeft. En vraagt of ik vakantieplannen heb. [nu volgt een nerdmoment] Ik vertel haar dat ik al een tijdje spaar voor een bassie en adriaan reis. Vol ongeloof en bijna stikkend in de thee kijkt ze me aan. Ik leg haar uit dat ik graag de reis door Amerika die die irritante clown en acrobaat hebben gemaakt ook graag eens zou willen maken. Met een camper door Amerika en dan alle belangrijke, beroemde en mooie plaatsen zien. [eind nerdmoment] Ze verteld me dat het ze een mooie droom vindt. Dus ik nodig haar, met een grote glimlach, uit dat we misschien die reis samen moeten maken. Waarop zij te snel antwoordde dat dat misschien wel eens kon gebeuren.

Als bambi die in de koplampen van een iets te snel rijdende auto kijkt vervolg ik de pauze. Als ik de trap oploop realiseer ik me dat ik wederom de afspraak die ik met mezelf had gemaakt weer niet ben nagekomen.

Dan volgt een heftige middag. Als een orkaan werk ik door aan de ontwikkeling van een project waar ik mee bezig ben. Een paar keer loop ik heen weer om te printen of om koffie te tanken. Maar ondanks de korte attenties wordt het niets meer. Rond 18.45 uur verlaat ik het pand. Anderhalf uur eerder is M al op weg gegaan naar haar huis.

Buiten is het koud en guur. Binnen zit RB-tje zich af te vragen waar dit heen moet. Morgenvroeg half negen vervolg ik mijn reis in het land van de liefde. Kijkend naar de maan, die vanavond goed zichtbaar is, hoop ik dat ze nu ook even kijkt en dat onze blikken elkaar treffen in die heldere planeet. Wat is het leven mooi...... Tot morgen...
pi_46987970
Niets dan Lof

Had je niet beter verhalenverteller kunnen worden???
Ik zie alles wat je typt gewoon voor me....

Toch proberen een hapje te eten binnenkort met elkaar...
pi_46988419
Najah..
Het is in ieder geval weer een stap dichterbij

Houd moed!
pi_46988933
Nog steeds niks concreets
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:28:42 #153
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_46989185
Man, je moet een boek gaan schrijven!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:36:32 #154
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46989591
ONDERNEEM EENS ACTIE MIETJE!

Pfff. Zie mijn eerdere posts. Het is zó makkelijk! Je denkt er te moeilijk over! Je moet haar niet mee UIT VRAGEN, je moet het mooi verpakken. Ik quote het NOG maar een keer voor je.. want je leest er over heen ofzo:
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Oksel het volgende:

DOEN. MORGEN. WAAR IEDEREEN BIJ ZIT.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:36:59 #155
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46989610
Dan lijkt het namelijk nog onschuldiger en zal ze meteen ja zeggen.
pi_46990565
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:
Niets dan Lof

Toch proberen een hapje te eten binnenkort met elkaar...
Ja helemaal mee eens....ze lijkt wel gecharmeerd van je, ga ervoor TS !
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:01:37 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46990659
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:

En dan een boek uitgeven nav dit topic op Fok!? Strak plan Hebben we nog niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:08:37 #158
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46990888
kolere, heb je nou nog geen actie ondernomen?

je kan wel leuk schrijven moet ik zeggen... is er al een uitgever gesignaleerd in dit topic?
Neerkomen wel!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:11:42 #159
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46990994

Dit is lief. Misschien moet je haar gewoon deze topic laten lezen...
pi_46991076
Maak morgen een grapje over je 'Bassie en Adriaanreis': "Zeg, als we dan toch samen Bassie en Adriaan na gaan doen is het misschien handig als we elkaar eens na het werk leren kennen, zin om wat te gaan eten morgen?"

Succes!
pi_46992005
Morgen moet het echt gebeuren, anders ben je d'r aandacht kwijt hoor! Je bent nu al 5 dagen matige toespelingen aan het doen, maak er nou es werk van Dankzij je uitgebreide beschrijvingen kunnen wij de situatie duidelijk analyseren en weten we dat het niet kan mislukken Succes (Y)
pi_46992199
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:14 schreef Snygga het volgende:
Maak morgen een grapje over je 'Bassie en Adriaanreis': "Zeg, als we dan toch samen Bassie en Adriaan na gaan doen is het misschien handig als we elkaar eens na het werk leren kennen, zin om wat te gaan eten morgen?"

Succes!
Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:08:55 #163
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46993306
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef rompompom het volgende:

Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!
Die is leuk ja!
pi_46993403
Succes morgen TS, ga ervoor, het gaat je lukken!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:14:38 #165
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46993577
BASSIE EN ADRIAAN
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:26:22 #166
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46994229
Wahahaha die basie en Adriaan reis!!! Mooi verteld man!!!!

Maarre gewoon vragen, lekker samen eten en een filmpie pakken ofzo....

Wat vooral goed werkt is altijd complimentjes geven... Elke keer weer...
Geloof me t werkt... Goh wat zit je haar leuk.. Leuke kleren je kent t wel....

En gewoon over een leuk restaurantje beginnen wat je kent en een beetje blblabla en dan opeens out of the blue... Heb je mischien zin om mee daar es te gaan eten... De whoppers zijn er geweldig!
nee heb je...

Hopsakee... Voor je t weet ben je getrouwd, heb je kinderen en ligt ze naast je in bed scheten te laten en de libelle te lezen.....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:29:54 #167
83951 rashudo
project 2501
pi_46994418
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
De prinses achter haar Mac (kan ze ook niets aan doen).
Haten is verlaten

PS:

Geen smoesjes meer, geen onzin of domme inleidingen of mopjes of grapjes maar gewoon regelrecht zonder excuses UIT VRAGEN!!!!!!!!!

En vergeet al het advies uit dit topic zo snel mogelijk
Their eyes opaque.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:41:16 #168
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46995116
Bassie en Adriaan is vet..

wees als adriaan, die durft ook alles
.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:02:07 #169
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_46996351
Je hebt het verknald, sorrie..
Kans is groot dat ze allang door je gedrag heeft heen geprikt. Of ze vind het schattig of ze vind je compleet hopeloos. Succes. Je zult heel snel aktie moeten ondernemen, wil je hier nog een positief einde aan breien...
pi_46996398
Je kan ook een afspraak maken met een colega om te gaan stappen in een kroeg/disco die zij ook kent.. Luid en duidelijk zodat ze het hoort..
Als je nix durft te zeggen voor het weekend is het een goed plan het zo te doen.. Als ze jou ook net zo leuk vind zal ze zeker ook komen.. Dan heb je ook al wat drank gehad en zij ook.. Dan kan het niet mislopen..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_46996593
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat vooral goed werkt is altijd complimentjes geven... Elke keer weer...
Geloof me t werkt... Goh wat zit je haar leuk.. Leuke kleren je kent t wel....
Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...

Morgen weer een dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen... Wacht inderdaad niet te lang. Vraag haar! En vertel hier hoe het verder is gelopen natuurlijk

Go Go Go!
pi_46996748
Kan je niet op internet naar haar naam zoeken? (hyves ofzo) en dan ook een profiel aanmaken, dan kan je makkelijk beginnen met praten en dan wordt de drempel lager om haar te vragen in "real life"

Succes TS
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46996961
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Badabingea het volgende:
Kan je niet op internet naar haar naam zoeken? (hyves ofzo) en dan ook een profiel aanmaken, dan kan je makkelijk beginnen met praten en dan wordt de drempel lager om haar te vragen in "real life"

Succes TS
Tof dat je het topic ook even gelezen hebt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:26:41 #174
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46997631
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Snygga het volgende:

[..]

Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...

Morgen weer een dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen... Wacht inderdaad niet te lang. Vraag haar! En vertel hier hoe het verder is gelopen natuurlijk

Go Go Go!
ok beetje verkeerd uitgedrukt... wel subtiel inderdaad....
niet gladjakker, maar wel vertellen wat je opvalt als ze opeens haar haar geverfd heeft bv.....
werkt altijd, spreek uit ervaring
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:07:28 #175
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_47003296
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
... Dus ik nodig haar, met een grote glimlach, uit dat we misschien die reis samen moeten maken. Waarop zij te snel antwoordde dat dat misschien wel eens kon gebeuren.
Dude… ik snap iets niet… je durft haar niet uit te vragen om iets te drinken, maar een opmerking als “Misschien moeten we die reis samen maken” floept eruit alsof het niets is! Dan is het toch niet meer zo moeilijk om haar mee uit te vragen? Wake up, go for it!
pi_47003980
TS, ik waardeer je enorm om je schrijfstijl en moet ook echt toegeven dat ik dit topic ook echt actief ben gaan volgen. Niks anders dan menselijk wat hier gebeurd, maar wat zou er denk je gebeuren wanneer ze achter de waarheid komt? Sorry om je dit te vertellen, maar ik denk dat ze je enorm eng zou vinden.

Ondertussen ben je zo verliefd geworden dat het alleen nog maar een domper kan worden voor je, je hele ideeenwereld is op hol geslagen. Niks laat je levendiger voelen dan dat, maar wees bewust van de consequenties: de kans zit er dik in dat ze jou als schattig ervaart en uiteindelijk maar niets mee wilt. Voor je het weet pakt het alfamannetje het hef in handen, vraagt haar meer uit en jij zit een avond melancholisch aan de alcohol.

Oh en trouwens: vrouwen snappen de romantische kant van mannen niet en leef daar ook niet naartoe.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 03:06:41 ]
pi_47005265
hahaha complimenten voor de schrijfstijl!!

Als je onzeker bent is het ontzettend moeilijk om haar gewoon te vragen.. probeer niet meteen te als doel te hebben om haar te vertellen dat je verliefd bent... ook niet in je achterhoofd.. probeer gewoon te vragen of ze keeertje ergens zin heeft om te drinken..

Gewoon casual vragen.. hey heb je zin eens een keertje wat met me te drinken in het weekend? klaar is kees (of RB-tje). Dan leg je je ook niet open en bloot als ze nee zegt en liever niet doet, loop je niet zo snel blauwtje als je het bekijkt alsof je je hart bloot gaat leggen dat durf je het nooit.. en als je nog weken blijft wachten dan is mischien je kans verkeken!! Dus probeer het gewoon baby-steps
pi_47005770
Leuke update.

Ik zou proberen op haar lichaamstaal te gaan letten,
Kijkt ze je veel aan, speelt ze met haar haar, of kijkt ze alleen naar de klok en wordt ze blijer als het eind van de pauze meer in de buurt komt?

Met behulp daarvan kan je je kansen wat beter inschatten, of stel eens een echte lunch voor (buiten de deur) heb je ook wat meer privacy.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:30:17 #179
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_47005999
Goeie Viral, waar maak je reclame voor?

Leuk topic, succes TS!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:56:47 #180
94676 Garisson72
pi_47006672
ik dacht bij het lezen van je laatste update echt even dat je het gisteren had gevraagd, RB-tje... je was er écht heel dichtbij!!
En omdat je het nu niet deed, begint mij intussen de moed in de schoenen te zakken. Het wordt inmiddels een behoorlijke obsessie voor je... ik herken deze situatie heel erg, zelf ook in je schoenen gestaan dus ik weet dat het iedere keer dat je het niet doet, de volgende keer exponentieel moeilijker maakt. En uiteindelijk komt het er nooit meer van...
c'mon man! prove me wrong!!!

Je lijkt te wachten op het ultieme moment, het uber-romantische ogenblik waarop alles gaat samenvallen en je droom gaat uitkomen... zonder collega-stoorzenders, zonder enig gevaar dat het mis kan gaan en met ruim de tijd om je move te overdenken en vervolgens te maken. En dat moment komt niet!
de momenten waarop je je move kunt maken, zijn er de hele dag door legio, maar ze zijn niet zo ideaal als je zou willen. Dat betekent dus dat ieder moment prima is!

Enfin, iedereen overlaadt je met tips hoe je het 'gewoon' maar even moet doen. Dus hier ook maar ff een van mij :
als je weer bevangen wordt door angst voor de afwijzing, kun je misschien bedenken dat, wat er ook gebeurt, je het iig wél gedurfd hebt! dat je dus jezelf en je angst overwonnen hebt! en dat, weet ik uit ervaring, is een enorme overwinning op jezelf.

(en kudos voor je schrijfstijl ook!! )
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:30:19 #181
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_47007636
uhm,. is er niet een lunchroom of desnoods een macdonalds in de buurt ofzo? Dan kun je haar vragen of ze tijdens de lunch zin heeft om buiten iets met je te gaan eten? Dat is al stap 1?
pi_47007829
Ik denk dat we maar gewoon een deadline moeten gaan stellen voor de TS, want op deze manier gaat er natuurlijk nooit wat gebeuren.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:49:50 #183
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47008182
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:37 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat we maar gewoon een deadline moeten gaan stellen voor de TS, want op deze manier gaat er natuurlijk nooit wat gebeuren.
agreed!

vrijdagmiddag moet er toch echt een date in zijn agenda staan!

die vrouw gaat je dadelijk een watje vinden. ze voelt allang dat je haar leuk vind en als je zolang treuzelt kan ze dat gaan zien als een soort lafheid.
pi_47010196
T#ring! Vraag haar gewoon Pr#tser Sorry
Maar serieus man, ze vind jou ook leuk, dat kan je aan alles merken!
Dus gaarne op zijn laatst op donderdag de vraag stellen, want vrijdag kan ik dit topic niet volgen
Sterkte!
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:59:35 #185
94676 Garisson72
pi_47010317
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef R-Tech het volgende:
Maar serieus man, ze vind jou ook leuk, dat kan je aan alles merken!
nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...
er is nog altijd een mogelijkheid dat hij het verkeerd interpreteert (maar ik hoop van niet!!!)
pi_47010561
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:

nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...
er is nog altijd een mogelijkheid dat hij het verkeerd interpreteert (maar ik hoop van niet!!!)
Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_47010972
Ze vind je duidelijk leuk, die reactie op het bassie & adriaan verhaal was een duidelijke hint.

Go for it
pi_47011791
Ben benieuwd naar de volgende update

Tevens tvp
pi_47012468
Middagpauze update graag
JOHNNY HEITINGA
pi_47013028
Nice! tvp ook..
pi_47013166
hahaah vet veel mensen volgen deze thread al met spanning (me2).. al gaat het nog niet de goede kant op.. nice soap!!
pi_47013610
Grrr, al die paginas door zitten lezen hopend op een einde en je bent nog net zover als op 28 februari...
pi_47013689
Binnenkort zullen we dan ook wel een krastopic zien verschijnen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:56:16 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_47014159
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef Camplo het volgende:
Middagpauze update graag
En een update van jou dan?
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!Fotograaf woensdag 7 maart 2007 @ 14:12:11 #195
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_47014749
zou ie haar uitgevraagd hebben?

gok hier mee. kassa is open, inzet begint bij 2,50
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:13:24 #196
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47014795
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef fraubitch het volgende:
zou ie haar uitgevraagd hebben?

gok hier mee. kassa is open, inzet begint bij 2,50
lijkt me niet.. zal vast wel weer wat tussengekomen zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47014888
het zou met echt Ontzetted verbazen als hij het nou wel heeft gevraagd.. zelf simpele lunch niet..
legio kansen gehad maar hij wacht op het ultieme solo moment terwijl hij op werk is.. ipv gewoon casual vragen..
pi_47015143
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Public_NME het volgende:

[..]

En een update van jou dan?
Ik kwam al wat leuks tegen bij het uitgaan dus helaas
Van hier volgen geen updates meer
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:34:27 #199
94676 Garisson72
pi_47015636
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef R-Tech het volgende:

[..]

Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)
zeker. maar hoe langer hij wacht, hoe groter de kans dat het doodbloedt.
Enerzijds wordt het voor hem steeds moeilijker, totdat het onmogelijk is geworden of de kans is verkeken, whichever comes first. Anderzijds (zoals hiervoor al eens werd opgemerkt) gaat M het zo langzamerhand misschien een beetje sneu vinden dat hij zo lang blijft drentelen.
vrouwen vinden het denk ik wel leuk als een man zo romantisch in stilte zo intens verliefd kan zijn ... in een film ja!! of een boek! of desnoods een verhaal van derden! en dan verzuchten "waarom heb ik dat nooit", maar IRL kan het beter gewoon op een normale, ongeforceerde maar duidelijke manier gaan --> meer kans van slagen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:09:00 #200
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_47016912
Das idd vrij ironisch ja, vrouwen zwijmelen bij dit soort verhalen en vinden dit soort mannen hartstikke lief en blabla, en dan duiken ze vervolgens het bed in met zo'n gladjanus met een vlotte babbel
pi_47017071
straks is hij gewoon the office "Nice Guy", nice guys always end up last.. dat is volgens mij het enige wat erger is als the friend zone...
pi_47017194
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef DarkBlade het volgende:
straks is hij gewoon the office "Nice Guy", nice guys always end up last.. dat is volgens mij het enige wat erger is als the friend zone...
En dan zien alle leuke vrouwen hem op kantoor als een soort grote broer cq knuffelbeer. Auch!
pi_47018477
Wat ik mij afvraag: doet de dame in kwestie ook pogingen om bij TS in de buurt te zijn ook als dat niet strikt noodzakelijk is? Is er al sprake van iets dat je een uiting van wederzijds verlangen zou kunnen noemen?
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:58:44 #204
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47018674
Ik zeg voor deeltje 2 een chick, anders krijg je mn dikke pik!
.
pi_47022159
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:58 schreef Stommie het volgende:
Ik zeg voor deeltje 2 een chick, anders krijg je mn dikke pik!
Hijs afgewerkt man. Als hij nou wat minder gekunsteld typt en gewoon fukking updates post dat helpt.
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:42:42 #206
94676 Garisson72
pi_47022547
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef EdPowers het volgende:
Das idd vrij ironisch ja, vrouwen zwijmelen bij dit soort verhalen en vinden dit soort mannen hartstikke lief en blabla, en dan duiken ze vervolgens het bed in met zo'n gladjanus met een vlotte babbel
...om vervolgens weer bij voornoemde hartstikke lieve GroteBroerFiguur (laten we hem voor het gemak RB-tje noemen... ) uit te huilen als blijkt dat betreffende gladjanus bij nader inzien toch iets meer klootzak bleek dan hij deed vermoeden en/of zich niet liet ´temmen´ door betrokkene (laten we haar voor het gemak M noemen... ).
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:46:32 #207
94676 Garisson72
pi_47022657
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef Argento het volgende:
Wat ik mij afvraag: doet de dame in kwestie ook pogingen om bij TS in de buurt te zijn ook als dat niet strikt noodzakelijk is? Is er al sprake van iets dat je een uiting van wederzijds verlangen zou kunnen noemen?
goeie vraag, vinnik!
we lezen steeds hoe RB-tje zich het maagzuur zuipt aan de koffie en zijn eigen gat in de ozonlaag print de hele dag, teneinde bij M in de buurt te kunnen zijn - zo erg dat het intussen echt vervelend moet gaan worden voor de klega's, maar van enige moeite haarzijds zie ik ook niets. Hoezitta?
pi_47022711
Ik vind dit topic ook steets leuker...

Maare ik als vrouw vind het ook best wel eens leuk om te zien hoe een man dom verliefd kan zijn..
Zo ziet zij hem ook staan en valt het steeds meer op.. Mischien groeit er bij haar nu ook wel iets..
Zo niet dan is het idd flink lache.. Voor hem een dikke domper..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_47024254
Weinig tijd voor een update vanavond... dus we houden het kort.

[spoiler] het was een normale dag [einde spoiler]

Tot de koffie was het een vrij normale dag. Het gesprek kwam in de pauze op het onderwerp relaties. En dan vooral de sociale druk die je voelt als je midden 20 bent en nog geen partner hebt.
Een onderwerp waar ik helaas tot op de dag van vandaag over mee kan praten. Maar goed. M was het eens dat het gros van het volk, wel vaak met partner, de druk legt op singles om vooral toch aan de man dan wel vrouw te komen. Ook zij voelt de druk. Hé, pluspuntje...

De middagpauze viel in het water. Doordat ik hals over kop nog een presentatie moest doen die een zieke collega zou doen was ik niet instaat om de pauze met M door te brengen. Toen ik rond 13.45 uur weer op de zaak kwam en mijn kleffe stukkie brood naar binnen zat te werken was M zo vriendeljik om er even bij te komen zitten. Gewoon zitten praten over de presentatie etc.

Daarna, onder het motto wat hebben we druk, even staan praten bij een andere collega. Die heeft sindskort een emailrelatie heeft met een klant. In dat gesprek veel te weten gekomen. M ging zich er namelijk mee bemoeien. Een andere collega had namelijk voorgesteld om de collega met zijn emailrelatie te gaan helpen. M was hier absoluut op tegen. M is namelijk van het standpunt dat als je iemand leuk vind, ik schreef ondertussen mee, je namelijk zelf deze persoon moet benaderen en niet voor je moet laten doen. Dat terwijl ze zeer duidelijk, ook zonder rozebril waar te nemen, oogcontact zocht met ondergetekende.

Ik weet wat me te doen staat. Dat gaan we dus nu ook doen. Ik ga er maar eens serieus werk van maken. Te beginnen met morgen. Tsjakka....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 maart 2007 @ 18:40:59 #210
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47024342
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef RB-tje het volgende:
Ik weet wat me te doen staat. Dat gaan we dus nu ook doen. Ik ga er maar eens serieus werk van maken. Te beginnen met morgen. Tsjakka....
alweer?
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:43:04 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_47024417
hoe dik moet ze het er boven op leggen idd?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47024451
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

alweer?
nu echt...... ik heb namelijk voor mezelf een aanknopingspunt gezien. Dat was een blik. Die blik maakte me niet meer onzeker maar juist sterker.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:45:33 #213
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47024505
nou, morgen weer een dag...

kan ik hier morgen weer allemaal kutposts gaan plaatsen dus
.
pi_47024521
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef RB-tje het volgende:
Toen ik rond 13.45 uur weer op de zaak kwam en mijn kleffe stukkie brood naar binnen zat te werken was M zo vriendeljik om er even bij te komen zitten.
Zit wel goed voor je denk ik, nu gewoon vragen
pi_47024574
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:43 schreef RB-tje het volgende:

[..]

nu echt...... ik heb namelijk voor mezelf een aanknopingspunt gezien. Dat was een blik. Die blik maakte me niet meer onzeker maar juist sterker.
weinig subtiels aan, volgens mij.

Het duurd haar al te lang, dus grijp je kans
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:49:20 #216
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_47024645
pfff ik durf te wedden dat als het puntje bij het paaltje komt ze zegt: ik vind je erg aardig, maar als in vrienden
pi_47024667
Dit gaat goedkomen
pi_47024774
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
pfff ik durf te wedden dat als het puntje bij het paaltje komt ze zegt: ik vind je erg aardig, maar als in vrienden
idd. het is einde verhaal.

"thee is voor homo's"
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:54:00 #219
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47024821
quote:
dan kan dit topic gelijk naar ONZ
.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:54:34 #220
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_47024843
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

alweer?
Idd, dat heb ik al tig keer gehoord... Wij willen actie!!!
pi_47024931
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:52 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

"thee is voor homo's"
Dat had je ook meer in de context van de sfeer en het gesprek moeten zien. Als er een vermeende Homo komt solliciteren en die drinkt toevallig ook thee. Dan komen dit soort opmerkingen.
pi_47024943
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Wij willen actie!!!
morgen....
pi_47025024
Jezus TS, hoeveel kansen heb je nodig? Hoeveel tijd moet je krijgen? Als je niet opschiet geeft zij ook de hoop op hoor, vrouwen zijn op zo'n manier snel de interesse kwijt.
pi_47025204

Elke avond zit ik met spanning te lezen, maar het gaat nu toch wel lang duren hoor

Morgen wil ik het verlossende woord horen, successss
MOKUM XXX RATED
pi_47025242
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef dronkeykong het volgende:

Elke avond zit ik met spanning te lezen, maar het gaat nu toch wel lang duren hoor

Morgen wil ik het verlossende woord horen, successss
het was ook niet bedoeld om er een soap van te maken. Maar het begint nu al langzaam een miniserie te worden...
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:08:58 #226
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_47025310
jammer weer niet... hopelijk morgen dan. Maar als er dan niets gebeurt dan houdt het mee lezen voor mij op.

IkWilbert die wel enig verband ziet met de postings van Jewelsophie...
pi_47025459
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef IkWilbert het volgende:

IkWilbert die wel enig verband ziet met de postings van Jewelsophie...
?
pi_47025609
Als die email converstatie toch tussen die collega en M gaat mag je mij wegdragen
Overigens zitten er nu wel veel toevalligheden dus ik hoop op harde actie.

Waar werk je?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:19:28 #229
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_47025683
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:57 schreef RB-tje het volgende:

[..]

morgen....
RB-tje, ik heb het topic zo eens teruggelezen en ik ben er zeker van dat het je gaat lukken als je het gaat proberen morgen.

Hebben jullie niet een soort van interne msn (Pegasus mail, Sametime, oid), zodat je via die weg contact met elkaar kunnen leggen?

Mijn ervaring is, dat het op die manier gemakkelijker is om te zeggen wat je denkt. En gezien de manier waarop je alles hier omschrijft, zou dat alles wel een stuk gemakkelijker maken voor je.

Hoe zit het met muzieksmaak? Je kunt, als jullie muzieksmaak overeenkomt, ook prima communiceren via muziek...
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_47025733
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef Camplo het volgende:
Als die email converstatie toch tussen die collega en M gaat mag je mij wegdragen
nee dat weet ik zeker.... ff mail getapt nee das geintje... Ik ken de dame in kwestie ook en die mail wisseling heb ik gelezen.
pi_47025772
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef RB-tje het volgende:

[..]

nee dat weet ik zeker.... ff mail getapt nee das geintje... Ik ken de dame in kwestie ook en die mail wisseling heb ik gelezen.
Morgen actie?
JOHNNY HEITINGA
pi_47025819
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Hoe zit het met muzieksmaak? Je kunt, als jullie muzieksmaak overeenkomt, ook prima communiceren via muziek...
Die komen zwaar overeen met elkaar. We hebben beide een brede smaak. Vanmiddag nog samen zitten lachen om die indiaan uit de ymca clip.... ja thee is voor homo's.
pi_47025843
Indiaan?
ymca?
JOHNNY HEITINGA
pi_47025845
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:21 schreef Camplo het volgende:

[..]

Morgen actie?
morgen zeker weten....
pi_47025927
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef Camplo het volgende:
Indiaan?
ymca?
Ja.... discussie ging over een paarse kleur in een logo... ik zei dat het nogal gay-achtig was. Zo kwam het gesprek op ymca.... etc etc.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:26:27 #236
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47025966
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef RB-tje het volgende:

[..]

morgen zeker weten....
ach, kan je vanavond iig champions league kijken
.
pi_47026050
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Stommie het volgende:

[..]

ach, kan je vanavond iig champions league kijken
kon dat anders niet dan?
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:29:42 #238
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47026110
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:28 schreef RB-tje het volgende:

[..]

kon dat anders niet dan?
met een beetje pech (of geluk natuurlijk) was je nu aant koken
.
pi_47026213
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef Stommie het volgende:

[..]

met een beetje pech (of geluk natuurlijk) was je nu aant koken
dat is morgen wel de tactiek....
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:33:34 #240
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47026285
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef RB-tje het volgende:

[..]

dat is morgen wel de tactiek....
niet stiekem afhaal-chinees he
.
pi_47026315
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef Stommie het volgende:

[..]

niet stiekem afhaal-chinees he
nee pizza
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:34:59 #242
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_47026356
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef RB-tje het volgende:

[..]

nee pizza
.
pi_47026536
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:34 schreef RB-tje het volgende:

[..]

nee pizza
Samen met M. kunnen nuttigen.....
JOHNNY HEITINGA
pi_47026549
oops, topic is al wat verder dan pagina 1. plz delete.

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 19:41:15 ]
pi_47026575
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Camplo het volgende:

[..]

Samen met M. kunnen nuttigen.....
nee natuurlijk wordt het geen pizza...
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:48:41 #246
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_47026985
kolere vent... je bent wel van de uitstel hé?
weet je zeker dat je voor je tachtigste haar mee uitgevraagd hebt?
Neerkomen wel!
pi_47027482
Morgen is uitstel en van uitstel komt afstel... Ze ligt aan je voeten man... wat wil je nog meer? Morgen? Morgen? Of misschien morgen?

01-05-2008: Het was een normale dag... Morgen vraag ik haar echt uit...

Serieus, ik heb ook ooit te lang gewacht en het bleek wederzijds te zijn. Maar weet je, hij had net zijn vriendin ten huwelijk gevraagd toen we erachter kwamen en daarom verbraken we al het contact... Stel niet uit tot morgen wat je ook vandaag kunt doen!
pi_47027559
26-1-2042:

Vandaag zag ik haar, in haar rollator reed ze me voorbij...die ogen....reebruin nog net als toen
JOHNNY HEITINGA
pi_47027607
Misschien kun je deeltje twee in het " Collega naait me op kantoor " topic voorzetten. Heb je iig iets om naar toe te werken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47028022
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Camplo het volgende:
26-1-2042:

Vandaag zag ik haar, in haar rollator reed ze me voorbij...die ogen....reebruin nog net als toen
"Misschien dat ik dr kan proberen te vragen tijdens het avondeten"
pi_47028181
Nou..
Nog een dagje wachten dus op wat verlossende woorden..
pi_47029164
Geweldig RBtje maarre......nu écht he! Duidelijker kan ze het inderdaad niet maken.
Ga ervoor jongen, het lukt je!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 maart 2007 @ 20:58:54 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47030184
quote:
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leuk
pi_47031306
TS, ze vindt je echt leuk. Gewoon onder het mom van een geintje (batterijen halen voor Robin zou ik echt voor zwichten!)
pi_47031834
Gewoon vragen om wat te gaan drinken na het werk. Dan lijkt het ook niet meteen een date.
pi_47033674
Even heel erg offtopic maarre moki wat heb jij een geweldig usericon
  FOK!Fotograaf woensdag 7 maart 2007 @ 22:08:19 #257
13368 NiGeLaToR
pi_47033708
Sorry ik kan het niet laten ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enfin, ik blijf het draadje ook volgen, ben wel benieuwd of je het nog een keer gaat vragen
pi_47033913
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:07 schreef Ikook het volgende:
Even heel erg offtopic maarre moki wat heb jij een geweldig usericon
Dank je. Ik ben blij dat hij gewaardeerd wordt

Maar even ontopic. Gaat het morgen gebeuren?
pi_47034721
Ahh te schattig dit!
pi_47034789
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef moki het volgende:

[..]

Maar even ontopic. Gaat het morgen gebeuren?
Ga er maar niet vanuit
pi_47035072
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:28 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ga er maar niet vanuit
Tuuuuuuurlijk wel, vertrouwen houden in TS !
pi_47046726
Nondeju ik word er zenuwachtig van!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47046794
Ochtend update???
JOHNNY HEITINGA
pi_47046809
het kan haast niet mis voor TS... tenzij hij over 3 weken nog steeds.. een goed moment zoekt..
pi_47047389
Update Donderdag 8 Maart 2007 12:00

Vandaag keek ik haar diep in de ogen en vroeg haar mee uit..

Wordt vervolgt
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_47047710
Oh , its such a perfect day
I`m glad i spend it with you
Oh , such a perfect day
It just keep me hanging on
You just keep me hanging on
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was someone else
SOMEONE GOOD... YEAH
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:14:17 #267
4593 Marty
Digi-babe
pi_47047760
Een tip: Geef haar een bloemetje vandaag.
Hier in Italie is het vandaag de dag van de vrouw en krijgen alle vrouwen een bloemetje.
Eigenlijk hoor je mimosa te geven, maar een andere bloem is ook goed.
Ik heb al een bosje van m'n baas gekregen en vanavond zeker weten ook van m'n vriend.
Forza Juve!
pi_47047985
hopelijk wordt het wat voor je
pi_47047988
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
Wat doe je hier?
Vragen man
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:39:17 #270
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47048414
quote:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
In plaats van ons fokkertjes een beetje vervelen met Elvis Castello had je ook haar al kunnen douwen in de bezemkast . Of wacht je totdat Bassie & Adriaan je komen helpen?
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:43:50 #271
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_47048541
schiet es op TS, ik wil in dit leven graag nog horen hoe het geeindigd is.
Neerkomen wel!
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:52:21 #272
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_47048765
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:14 schreef Marty het volgende:
Hier in Italie is het vandaag de dag van de vrouw en krijgen alle vrouwen een bloemetje.
Ik heb al een bosje van m'n baas gekregen en vanavond zeker weten ook van m'n vriend.
ja dat is een goed idee
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:10:22 #273
242 Pinball
Electric Monk
pi_47049291
Nou, nou?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_47049692
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:14 schreef Marty het volgende:
Doe je het ook met je baas dan?
pi_47049741
quote:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
Flikker
pi_47050387
Het is trouwens een soort van vrouwendag, maak er de vrouwenaanbiddingsdag van of zo!
pi_47050434
Dit ga ik even volgen, spannend zeg.
Succes TS
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:51:10 #278
11102 knep
Mountainfreak
pi_47050812
Vandaag de grote dag?
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:52:21 #279
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_47050855
quote:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
Ben ik nu de enige hier die denk dat dit betekent dat TS haar gevraagd heeft?

Benieuwd naar de eind-van-de-middag-update.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:54:21 #280
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47050938
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Fjolle het volgende:

[..]

neehoor, volgens mij heeft ie een date
  FOK!Fotograaf donderdag 8 maart 2007 @ 13:58:26 #281
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_47051112
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Fjolle het volgende:

[..]

nopes, zo'n idee had ik ook al
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 maart 2007 @ 13:58:33 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47051117
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef MM-Luna het volgende:
Ahh te schattig dit!
Ja echt koetsiekoe schattig....
Het zal dus vooral moeder gevoelens oproepen
pi_47051262
quote:
[b]Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:[/b
Het zal dus vooral moeder gevoelens oproepen
De variant "je bent als een zoon voor me" ken ik nog niet maar ik kan me voorstellen dat die nog erger is dan de broer-variant
pi_47052212
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het verbaast me een beetje hoe ´schattig´ deze geschiedenis wordt gevonden door het gemiddelde vrouwvolk. Het stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur in datzelfde vrouwvolk.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:34:07 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_47052474
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:26 schreef Argento het volgende:

[..]

Het verbaast me een beetje hoe ?schattig? deze geschiedenis wordt gevonden door het gemiddelde vrouwvolk. Het stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur in datzelfde vrouwvolk.
Dat is gewoon hypocrisie: ze vinden het maar oh zo schattig als je je kwetsbaar opstelt, maar ondertussen willen ze niet geneukt worden door schattige schaapjes, maar door brute wolven.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47052628
ach het is wel "schattig" een man eens zo over zijn onzekere gevoelens te zien schrijven ...
Het lijkt mij wel leuk achteraf zo'n topic te lezen (als partner zijnde)

Zelf val ik op "stoere" mannen, die niet zo lief zijn zeg maar (maar die relaties mislukken dus ....)
Geef mij nu maar een zachtaardige man met een lief karakter, die door vuur gaat voor me en daadwerkelijk voor 1000% voor me gaat
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:40:28 #287
4593 Marty
Digi-babe
pi_47052705
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Doe je het ook met je baas dan?
Ehm, nee.
Met secretaressedag krijgen vrouwen in NL toch ook een bloemetje van de baas?
Die doen hun baas toch ook niet allemaal?
Dit is vrouwendag en het is hier in Italie gewoonte dat je op je werk een bosje mimosa krijgt.
Van m'n vriend krijg ik iets mooiers dan zo'n achterlijk bosje mimosa waar ik ook nog eens allergisch voor ben.. Hatsjoe!!!
Forza Juve!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 maart 2007 @ 14:46:11 #288
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47052899
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat is gewoon hypocrisie: ze vinden het maar oh zo schattig als je je kwetsbaar opstelt, maar ondertussen willen ze niet geneukt worden door schattige schaapjes, maar door brute wolven.
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 maart 2007 @ 14:47:17 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47052928
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Spekkiemonster het volgende:

Zelf val ik op "stoere" mannen, die niet zo lief zijn zeg maar (maar die relaties mislukken dus ....)
Geef mij nu maar een zachtaardige man met een lief karakter, die door vuur gaat voor me en daadwerkelijk voor 1000% voor me gaat
right... binnen 3 maanden pleur je hem op straat.

En er is natuurlijk een gulden middenweg tussen een enorme eikel en een vent die gewoon vent durft te zijn en zich OOK kwetsbaar op durft te stellen, maar niet over thee gaat miepen op een internet forum.... toch?
pi_47053071
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

right... binnen 3 maanden pleur je hem op straat.

En er is natuurlijk een gulden middenweg tussen een enorme eikel en een vent die gewoon vent durft te zijn en zich OOK kwetsbaar op durft te stellen, maar niet over thee gaat miepen op een internet forum.... toch?
klopt, je hebt gelijk (en dan is 3 maanden nog lang :-) )
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:59:04 #291
85962 ioko
I Appear Missing
pi_47053292
ik ben eens benieuwd
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_47053571
Tof topic, tvp .
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:18:06 #293
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_47053973
quote:
Nou.... wat is het hier druk vandaag. En buiten schijnt het zonnetje nog wel. Althans hier. Ik wil er hier geen komisch liefdesdrama van maken, zoals iemand zei. Maar schijnbaar heb ik iets gepost wat mensen hier interresseerd. Wat er zo lief aan mijn verhaal is snap ik ook nog steeds niet zo goed...

Vandaag zou de dag van de actie worden. Stipt om 8.28 uur stapte ik het kantoor binnen. Op mijn baas na, was er verder nog niemand. Ik had de koffie nog niet ingeschonken of ze kwam binnen. Ik pakte voor haar wat thee en zette het alvast bij haar pc neer. Na een vriendelijk dank-je-wel werd het gebruikelijk ochtendpraatje ingezet. Het werk riep al snel... nou ja de baas dan. Dus het gesprek eindigde wat abrupt.

In de pauze ging het over vakantieplannen.
Ongeveer zo?

"Ik ga dit jaar weer de bergen in hè. Vorig jaar moesten we toen 3 uur lopen en toen we eindelijk die top bereikt hadden dachten we met de bus terug te gaan ,dus ik wachten bij die bushalte, 1,2,3,...., zeker 4 uur staan wachten. Lache jonge, die bus kwam helemaal niet. Dus ik weet wel waar ik weer naar toe ga deze zomer!"

Of zo?

"Nou ik ga net als vorig jaar weer een beetje rondbanjeren op de naaktcamping hè. Beetje rondhangen bij het zwembad. Tis maar goed dat dat zwembad er is, want met wat je daar allemaal ziet, nou dan kan je je alleen maar in het zwembad verbergen!"

Of zo?

"Nou ja, ik durf er eigenlijk niet over te beginnen, want moeder de vrouw heeft er nogal last van hè, dus we gaan dit jaar maar naar Roemenie want de vrouwen hebben daar snorretjes. Maar vorig jaar in Zuid Spanje, toen ik daar zo liep in mijn tangaslip, toen kwam daar zo'n Juanitaatje met haar vriendin, en toen...ja ik ben natuurlijk een charmante man hè!. Dus toen heb ik dat meisje apart genomen in zo'n schuurtje, maar ik word toch een dagkje ouder en ik dacht dat moet ik gewoon niet meer hebben"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_47055298
pi_47055363
én weer niks gebeurd! geheel volgens verwachting.
pi_47055645
Nou als het nog lang duurt....
*verwijderd door Admin*
pi_47055782
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
dus we gaan dit jaar maar naar Roemenie want de vrouwen hebben daar snorretjes.
Zo erg is het dan ook weer niet maar op de een of andere manier ligt het niveau hier niet erg hoog Of ik zit gewoon in de verkeerde stad
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:14:49 #298
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47056305
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef erikkll het volgende:
én weer niks gebeurd! geheel volgens verwachting.
lees jij het topic wel? hij kwam hier Elvis Costello zingend binnenwandelen. Ik ken niemand -behalve degenen bevangen door hitte of verleifdheid- die dat uit eigen vrije wil zingen
pi_47057029
Jonge, dan had hij echt wel ff gezegd hoe en wat mr storyteller himself kennende.

Blargh.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:33:53 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_47057077
gaat dit topic niet meer gebeuren ben ik bang
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:52:26 #301
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_47057820
Werkelijk waar, wat treuzel je nou? Gewoon op afstappen, en dan stuntel je maar met je woorden, dan stotter je maar. Alleen maar lief, maar in godsnaam, doe íets!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')