En dan zien alle leuke vrouwen hem op kantoor als een soort grote broer cq knuffelbeer. Auch!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef DarkBlade het volgende:
straks is hij gewoon the office "Nice Guy", nice guys always end up last.. dat is volgens mij het enige wat erger is als the friend zone...
Hijs afgewerkt man. Als hij nou wat minder gekunsteld typt en gewoon fukking updates post dat helpt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:58 schreef Stommie het volgende:
Ik zeg voor deeltje 2 een chick, anders krijg je mn dikke pik!
...om vervolgens weer bij voornoemde hartstikke lieve GroteBroerFiguur (laten we hem voor het gemak RB-tje noemen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef EdPowers het volgende:
Das idd vrij ironisch ja, vrouwen zwijmelen bij dit soort verhalen en vinden dit soort mannen hartstikke lief en blabla, en dan duiken ze vervolgens het bed in met zo'n gladjanus met een vlotte babbel
goeie vraag, vinnik!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef Argento het volgende:
Wat ik mij afvraag: doet de dame in kwestie ook pogingen om bij TS in de buurt te zijn ook als dat niet strikt noodzakelijk is? Is er al sprake van iets dat je een uiting van wederzijds verlangen zou kunnen noemen?
alweer?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef RB-tje het volgende:
Ik weet wat me te doen staat. Dat gaan we dus nu ook doen. Ik ga er maar eens serieus werk van maken. Te beginnen met morgen. Tsjakka....
nu echt...... ik heb namelijk voor mezelf een aanknopingspunt gezien. Dat was een blik. Die blik maakte me niet meer onzeker maar juist sterker.quote:
Zit wel goed voor je denk ik, nu gewoon vragenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef RB-tje het volgende:
Toen ik rond 13.45 uur weer op de zaak kwam en mijn kleffe stukkie brood naar binnen zat te werken was M zo vriendeljik om er even bij te komen zitten.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:43 schreef RB-tje het volgende:
[..]
nu echt...... ik heb namelijk voor mezelf een aanknopingspunt gezien. Dat was een blik. Die blik maakte me niet meer onzeker maar juist sterker.
idd. het is einde verhaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
pfff ik durf te wedden dat als het puntje bij het paaltje komt ze zegt: ik vind je erg aardig, maar als in vrienden
dan kan dit topic gelijk naar ONZquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
pfff ik durf te wedden dat als het puntje bij het paaltje komt ze zegt: ik vind je erg aardig, maar als in vrienden
Idd, dat heb ik al tig keer gehoord... Wij willen actie!!!quote:
Dat had je ook meer in de context van de sfeer en het gesprek moeten zien. Als er een vermeende Homo komt solliciteren en die drinkt toevallig ook thee. Dan komen dit soort opmerkingen.quote:
het was ook niet bedoeld om er een soap van te maken. Maar het begint nu al langzaam een miniserie te worden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef dronkeykong het volgende:
![]()
Elke avond zit ik met spanning te lezen, maar het gaat nu toch wel lang duren hoor![]()
Morgen wil ik het verlossende woord horen, successss![]()
?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef IkWilbert het volgende:
IkWilbert die wel enig verband ziet met de postings van Jewelsophie...![]()
RB-tje, ik heb het topic zo eens teruggelezen en ik ben er zeker van dat het je gaat lukken als je het gaat proberen morgen.quote:
nee dat weet ik zeker.... ff mail getaptquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef Camplo het volgende:
Als die email converstatie toch tussen die collega en M gaat mag je mij wegdragen![]()
Morgen actie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef RB-tje het volgende:
[..]
nee dat weet ik zeker.... ff mail getaptnee das geintje... Ik ken de dame in kwestie ook en die mail wisseling heb ik gelezen.
Die komen zwaar overeen met elkaar. We hebben beide een brede smaak. Vanmiddag nog samen zitten lachen om die indiaan uit de ymca clip....quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe zit het met muzieksmaak? Je kunt, als jullie muzieksmaak overeenkomt, ook prima communiceren via muziek...
Ja.... discussie ging over een paarse kleur in een logo... ik zei dat het nogal gay-achtig was. Zo kwam het gesprek op ymca.... etc etc.quote:
kon dat anders niet dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Stommie het volgende:
[..]
ach, kan je vanavond iig champions league kijken![]()
dat is morgen wel de tactiek....quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef Stommie het volgende:
[..]
met een beetje pech (of geluk natuurlijk) was je nu aant koken![]()
"Misschien dat ik dr kan proberen te vragen tijdens het avondeten"quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Camplo het volgende:
26-1-2042:
Vandaag zag ik haar, in haar rollator reed ze me voorbij...die ogen....reebruin nog net als toen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |