DOEN. MORGEN. WAAR IEDEREEN BIJ ZIT.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Oksel het volgende:
"Pff.. vanavond weer alleen eten, niet echt gezellig.. en koken voor alleen jezelf is ook niet mijn favourite bezigheid. Wat ga jij eten? Oh, ik maak wat pasta vanavond.. en jij? Ik? Ik was van plan eens wat lekkers te koken voor mezelf vanavond, heb ik wel verdiend na deze drukke dag.. Heb je anders geen zin om mee te eten? Mag jij kiezen wat we eten, en kook ik het voor je.. en dan rijden we meteen even langs de wijnhandel voor een goede fles wijn!"
Makkie. Onschuldig. Doeltreffend.
Ja helemaal mee eens....ze lijkt wel gecharmeerd van je, ga ervoor TS !quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:
Niets dan Lof
Had je niet beter verhalenverteller kunnen worden???
Ik zie alles wat je typt gewoon voor me....
Toch proberen een hapje te eten binnenkort met elkaar...
En dan een boek uitgeven nav dit topic op Fok!? Strak planquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:
Had je niet beter verhalenverteller kunnen worden???
Ik zie alles wat je typt gewoon voor me....
Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:14 schreef Snygga het volgende:
Maak morgen een grapje over je 'Bassie en Adriaanreis': "Zeg, als we dan toch samen Bassie en Adriaan na gaan doen is het misschien handig als we elkaar eens na het werk leren kennen, zin om wat te gaan eten morgen?"
Succes!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef rompompom het volgende:
Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!
Haten is verlatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
De prinses achter haar Mac (kan ze ook niets aan doen).
Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat vooral goed werkt is altijd complimentjes geven... Elke keer weer...
Geloof me t werkt... Goh wat zit je haar leuk.. Leuke kleren je kent t wel....
Tof dat je het topic ook even gelezen hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Badabingea het volgende:
Kan je niet op internet naar haar naam zoeken? (hyves ofzo) en dan ook een profiel aanmaken, dan kan je makkelijk beginnen met praten en dan wordt de drempel lager om haar te vragen in "real life"
Succes TS
ok beetje verkeerd uitgedrukt... wel subtiel inderdaad....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Snygga het volgende:
[..]
Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...
Morgen weer een dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen... Wacht inderdaad niet te lang. Vraag haar! En vertel hier hoe het verder is gelopen natuurlijk![]()
Go Go Go!
![]()
Dude… ik snap iets niet… je durft haar niet uit te vragen om iets te drinken, maar een opmerking als “Misschien moeten we die reis samen maken” floept eruit alsof het niets is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
... Dus ik nodig haar, met een grote glimlach, uit dat we misschien die reis samen moeten maken. Waarop zij te snel antwoordde dat dat misschien wel eens kon gebeuren.![]()
agreed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:37 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat we maar gewoon een deadline moeten gaan stellen voor de TS, want op deze manier gaat er natuurlijk nooit wat gebeuren.
nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef R-Tech het volgende:
Maar serieus man, ze vind jou ook leuk, dat kan je aan alles merken!
Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...
er is nog altijd een mogelijkheid dat hij het verkeerd interpreteert (maar ik hoop van niet!!!)![]()
En een update van jou dan?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef fraubitch het volgende:
zou ie haar uitgevraagd hebben?
gok hier mee. kassa is open, inzet begint bij 2,50
![]()
Ik kwam al wat leuks tegen bij het uitgaan dus helaasquote:
zeker. maar hoe langer hij wacht, hoe groter de kans dat het doodbloedt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |