abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46988419
Najah..
Het is in ieder geval weer een stap dichterbij

Houd moed!
pi_46988933
Nog steeds niks concreets
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:28:42 #153
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_46989185
Man, je moet een boek gaan schrijven!
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:36:32 #154
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46989591
ONDERNEEM EENS ACTIE MIETJE!

Pfff. Zie mijn eerdere posts. Het is zó makkelijk! Je denkt er te moeilijk over! Je moet haar niet mee UIT VRAGEN, je moet het mooi verpakken. Ik quote het NOG maar een keer voor je.. want je leest er over heen ofzo:
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Oksel het volgende:
"Pff.. vanavond weer alleen eten, niet echt gezellig.. en koken voor alleen jezelf is ook niet mijn favourite bezigheid. Wat ga jij eten? Oh, ik maak wat pasta vanavond.. en jij? Ik? Ik was van plan eens wat lekkers te koken voor mezelf vanavond, heb ik wel verdiend na deze drukke dag.. Heb je anders geen zin om mee te eten? Mag jij kiezen wat we eten, en kook ik het voor je.. en dan rijden we meteen even langs de wijnhandel voor een goede fles wijn!"

Makkie. Onschuldig. Doeltreffend.
DOEN. MORGEN. WAAR IEDEREEN BIJ ZIT.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:36:59 #155
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46989610
Dan lijkt het namelijk nog onschuldiger en zal ze meteen ja zeggen.
pi_46990565
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:
Niets dan Lof

Had je niet beter verhalenverteller kunnen worden???
Ik zie alles wat je typt gewoon voor me....

Toch proberen een hapje te eten binnenkort met elkaar...
Ja helemaal mee eens....ze lijkt wel gecharmeerd van je, ga ervoor TS !
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:01:37 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46990659
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:

Had je niet beter verhalenverteller kunnen worden???
Ik zie alles wat je typt gewoon voor me....
En dan een boek uitgeven nav dit topic op Fok!? Strak plan Hebben we nog niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:08:37 #158
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46990888
kolere, heb je nou nog geen actie ondernomen?

je kan wel leuk schrijven moet ik zeggen... is er al een uitgever gesignaleerd in dit topic?
Neerkomen wel!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:11:42 #159
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46990994

Dit is lief. Misschien moet je haar gewoon deze topic laten lezen...
pi_46991076
Maak morgen een grapje over je 'Bassie en Adriaanreis': "Zeg, als we dan toch samen Bassie en Adriaan na gaan doen is het misschien handig als we elkaar eens na het werk leren kennen, zin om wat te gaan eten morgen?"

Succes!
Se altid på livet från den ljusa sidan
pi_46992005
Morgen moet het echt gebeuren, anders ben je d'r aandacht kwijt hoor! Je bent nu al 5 dagen matige toespelingen aan het doen, maak er nou es werk van Dankzij je uitgebreide beschrijvingen kunnen wij de situatie duidelijk analyseren en weten we dat het niet kan mislukken Succes (Y)
pi_46992199
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:14 schreef Snygga het volgende:
Maak morgen een grapje over je 'Bassie en Adriaanreis': "Zeg, als we dan toch samen Bassie en Adriaan na gaan doen is het misschien handig als we elkaar eens na het werk leren kennen, zin om wat te gaan eten morgen?"

Succes!
Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:08:55 #163
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46993306
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef rompompom het volgende:

Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!
Die is leuk ja!
pi_46993403
Succes morgen TS, ga ervoor, het gaat je lukken!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:14:38 #165
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46993577
BASSIE EN ADRIAAN
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:26:22 #166
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46994229
Wahahaha die basie en Adriaan reis!!! Mooi verteld man!!!!

Maarre gewoon vragen, lekker samen eten en een filmpie pakken ofzo....

Wat vooral goed werkt is altijd complimentjes geven... Elke keer weer...
Geloof me t werkt... Goh wat zit je haar leuk.. Leuke kleren je kent t wel....

En gewoon over een leuk restaurantje beginnen wat je kent en een beetje blblabla en dan opeens out of the blue... Heb je mischien zin om mee daar es te gaan eten... De whoppers zijn er geweldig!
nee heb je...

Hopsakee... Voor je t weet ben je getrouwd, heb je kinderen en ligt ze naast je in bed scheten te laten en de libelle te lezen.....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:29:54 #167
83951 rashudo
project 2501
pi_46994418
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
De prinses achter haar Mac (kan ze ook niets aan doen).
Haten is verlaten

PS:

Geen smoesjes meer, geen onzin of domme inleidingen of mopjes of grapjes maar gewoon regelrecht zonder excuses UIT VRAGEN!!!!!!!!!

En vergeet al het advies uit dit topic zo snel mogelijk
Their eyes opaque.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:41:16 #168
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46995116
Bassie en Adriaan is vet..

wees als adriaan, die durft ook alles
.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:02:07 #169
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_46996351
Je hebt het verknald, sorrie..
Kans is groot dat ze allang door je gedrag heeft heen geprikt. Of ze vind het schattig of ze vind je compleet hopeloos. Succes. Je zult heel snel aktie moeten ondernemen, wil je hier nog een positief einde aan breien...
pi_46996398
Je kan ook een afspraak maken met een colega om te gaan stappen in een kroeg/disco die zij ook kent.. Luid en duidelijk zodat ze het hoort..
Als je nix durft te zeggen voor het weekend is het een goed plan het zo te doen.. Als ze jou ook net zo leuk vind zal ze zeker ook komen.. Dan heb je ook al wat drank gehad en zij ook.. Dan kan het niet mislopen..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_46996593
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat vooral goed werkt is altijd complimentjes geven... Elke keer weer...
Geloof me t werkt... Goh wat zit je haar leuk.. Leuke kleren je kent t wel....
Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...

Morgen weer een dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen... Wacht inderdaad niet te lang. Vraag haar! En vertel hier hoe het verder is gelopen natuurlijk

Go Go Go!
Se altid på livet från den ljusa sidan
pi_46996748
Kan je niet op internet naar haar naam zoeken? (hyves ofzo) en dan ook een profiel aanmaken, dan kan je makkelijk beginnen met praten en dan wordt de drempel lager om haar te vragen in "real life"

Succes TS
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46996961
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Badabingea het volgende:
Kan je niet op internet naar haar naam zoeken? (hyves ofzo) en dan ook een profiel aanmaken, dan kan je makkelijk beginnen met praten en dan wordt de drempel lager om haar te vragen in "real life"

Succes TS
Tof dat je het topic ook even gelezen hebt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:26:41 #174
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46997631
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Snygga het volgende:

[..]

Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...

Morgen weer een dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen... Wacht inderdaad niet te lang. Vraag haar! En vertel hier hoe het verder is gelopen natuurlijk

Go Go Go!
ok beetje verkeerd uitgedrukt... wel subtiel inderdaad....
niet gladjakker, maar wel vertellen wat je opvalt als ze opeens haar haar geverfd heeft bv.....
werkt altijd, spreek uit ervaring
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:07:28 #175
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_47003296
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
... Dus ik nodig haar, met een grote glimlach, uit dat we misschien die reis samen moeten maken. Waarop zij te snel antwoordde dat dat misschien wel eens kon gebeuren.
Dude… ik snap iets niet… je durft haar niet uit te vragen om iets te drinken, maar een opmerking als “Misschien moeten we die reis samen maken” floept eruit alsof het niets is! Dan is het toch niet meer zo moeilijk om haar mee uit te vragen? Wake up, go for it!
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_47003980
TS, ik waardeer je enorm om je schrijfstijl en moet ook echt toegeven dat ik dit topic ook echt actief ben gaan volgen. Niks anders dan menselijk wat hier gebeurd, maar wat zou er denk je gebeuren wanneer ze achter de waarheid komt? Sorry om je dit te vertellen, maar ik denk dat ze je enorm eng zou vinden.

Ondertussen ben je zo verliefd geworden dat het alleen nog maar een domper kan worden voor je, je hele ideeenwereld is op hol geslagen. Niks laat je levendiger voelen dan dat, maar wees bewust van de consequenties: de kans zit er dik in dat ze jou als schattig ervaart en uiteindelijk maar niets mee wilt. Voor je het weet pakt het alfamannetje het hef in handen, vraagt haar meer uit en jij zit een avond melancholisch aan de alcohol.

Oh en trouwens: vrouwen snappen de romantische kant van mannen niet en leef daar ook niet naartoe.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 03:06:41 ]
pi_47005265
hahaha complimenten voor de schrijfstijl!!

Als je onzeker bent is het ontzettend moeilijk om haar gewoon te vragen.. probeer niet meteen te als doel te hebben om haar te vertellen dat je verliefd bent... ook niet in je achterhoofd.. probeer gewoon te vragen of ze keeertje ergens zin heeft om te drinken..

Gewoon casual vragen.. hey heb je zin eens een keertje wat met me te drinken in het weekend? klaar is kees (of RB-tje). Dan leg je je ook niet open en bloot als ze nee zegt en liever niet doet, loop je niet zo snel blauwtje als je het bekijkt alsof je je hart bloot gaat leggen dat durf je het nooit.. en als je nog weken blijft wachten dan is mischien je kans verkeken!! Dus probeer het gewoon baby-steps
pi_47005770
Leuke update.

Ik zou proberen op haar lichaamstaal te gaan letten,
Kijkt ze je veel aan, speelt ze met haar haar, of kijkt ze alleen naar de klok en wordt ze blijer als het eind van de pauze meer in de buurt komt?

Met behulp daarvan kan je je kansen wat beter inschatten, of stel eens een echte lunch voor (buiten de deur) heb je ook wat meer privacy.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:30:17 #179
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_47005999
Goeie Viral, waar maak je reclame voor?

Leuk topic, succes TS!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:56:47 #180
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47006672
ik dacht bij het lezen van je laatste update echt even dat je het gisteren had gevraagd, RB-tje... je was er écht heel dichtbij!!
En omdat je het nu niet deed, begint mij intussen de moed in de schoenen te zakken. Het wordt inmiddels een behoorlijke obsessie voor je... ik herken deze situatie heel erg, zelf ook in je schoenen gestaan dus ik weet dat het iedere keer dat je het niet doet, de volgende keer exponentieel moeilijker maakt. En uiteindelijk komt het er nooit meer van...
c'mon man! prove me wrong!!!

Je lijkt te wachten op het ultieme moment, het uber-romantische ogenblik waarop alles gaat samenvallen en je droom gaat uitkomen... zonder collega-stoorzenders, zonder enig gevaar dat het mis kan gaan en met ruim de tijd om je move te overdenken en vervolgens te maken. En dat moment komt niet!
de momenten waarop je je move kunt maken, zijn er de hele dag door legio, maar ze zijn niet zo ideaal als je zou willen. Dat betekent dus dat ieder moment prima is!

Enfin, iedereen overlaadt je met tips hoe je het 'gewoon' maar even moet doen. Dus hier ook maar ff een van mij :
als je weer bevangen wordt door angst voor de afwijzing, kun je misschien bedenken dat, wat er ook gebeurt, je het iig wél gedurfd hebt! dat je dus jezelf en je angst overwonnen hebt! en dat, weet ik uit ervaring, is een enorme overwinning op jezelf.

(en kudos voor je schrijfstijl ook!! )
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:30:19 #181
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_47007636
uhm,. is er niet een lunchroom of desnoods een macdonalds in de buurt ofzo? Dan kun je haar vragen of ze tijdens de lunch zin heeft om buiten iets met je te gaan eten? Dat is al stap 1?
pi_47007829
Ik denk dat we maar gewoon een deadline moeten gaan stellen voor de TS, want op deze manier gaat er natuurlijk nooit wat gebeuren.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:49:50 #183
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47008182
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:37 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat we maar gewoon een deadline moeten gaan stellen voor de TS, want op deze manier gaat er natuurlijk nooit wat gebeuren.
agreed!

vrijdagmiddag moet er toch echt een date in zijn agenda staan!

die vrouw gaat je dadelijk een watje vinden. ze voelt allang dat je haar leuk vind en als je zolang treuzelt kan ze dat gaan zien als een soort lafheid.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47010196
T#ring! Vraag haar gewoon Pr#tser Sorry
Maar serieus man, ze vind jou ook leuk, dat kan je aan alles merken!
Dus gaarne op zijn laatst op donderdag de vraag stellen, want vrijdag kan ik dit topic niet volgen
Sterkte!
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:59:35 #185
94676 Garisson72
pi_47010317
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef R-Tech het volgende:
Maar serieus man, ze vind jou ook leuk, dat kan je aan alles merken!
nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...
er is nog altijd een mogelijkheid dat hij het verkeerd interpreteert (maar ik hoop van niet!!!)
pi_47010561
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:

nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...
er is nog altijd een mogelijkheid dat hij het verkeerd interpreteert (maar ik hoop van niet!!!)
Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_47010972
Ze vind je duidelijk leuk, die reactie op het bassie & adriaan verhaal was een duidelijke hint.

Go for it
pi_47011791
Ben benieuwd naar de volgende update

Tevens tvp
pi_47012468
Middagpauze update graag
JOHNNY HEITINGA
pi_47013028
Nice! tvp ook..
pi_47013166
hahaah vet veel mensen volgen deze thread al met spanning (me2).. al gaat het nog niet de goede kant op.. nice soap!!
pi_47013610
Grrr, al die paginas door zitten lezen hopend op een einde en je bent nog net zover als op 28 februari...
pi_47013689
Binnenkort zullen we dan ook wel een krastopic zien verschijnen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:56:16 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_47014159
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef Camplo het volgende:
Middagpauze update graag
En een update van jou dan?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  FOK!Fotograaf woensdag 7 maart 2007 @ 14:12:11 #195
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_47014749
zou ie haar uitgevraagd hebben?

gok hier mee. kassa is open, inzet begint bij 2,50
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:13:24 #196
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47014795
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef fraubitch het volgende:
zou ie haar uitgevraagd hebben?

gok hier mee. kassa is open, inzet begint bij 2,50
lijkt me niet.. zal vast wel weer wat tussengekomen zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47014888
het zou met echt Ontzetted verbazen als hij het nou wel heeft gevraagd.. zelf simpele lunch niet..
legio kansen gehad maar hij wacht op het ultieme solo moment terwijl hij op werk is.. ipv gewoon casual vragen..
pi_47015143
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef Public_NME het volgende:

[..]

En een update van jou dan?
Ik kwam al wat leuks tegen bij het uitgaan dus helaas
Van hier volgen geen updates meer
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:34:27 #199
94676 Garisson72
pi_47015636
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef R-Tech het volgende:

[..]

Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)
zeker. maar hoe langer hij wacht, hoe groter de kans dat het doodbloedt.
Enerzijds wordt het voor hem steeds moeilijker, totdat het onmogelijk is geworden of de kans is verkeken, whichever comes first. Anderzijds (zoals hiervoor al eens werd opgemerkt) gaat M het zo langzamerhand misschien een beetje sneu vinden dat hij zo lang blijft drentelen.
vrouwen vinden het denk ik wel leuk als een man zo romantisch in stilte zo intens verliefd kan zijn ... in een film ja!! of een boek! of desnoods een verhaal van derden! en dan verzuchten "waarom heb ik dat nooit", maar IRL kan het beter gewoon op een normale, ongeforceerde maar duidelijke manier gaan --> meer kans van slagen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:09:00 #200
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_47016912
Das idd vrij ironisch ja, vrouwen zwijmelen bij dit soort verhalen en vinden dit soort mannen hartstikke lief en blabla, en dan duiken ze vervolgens het bed in met zo'n gladjanus met een vlotte babbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')