Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef Sportback het volgende:
Wat is trouwens de kantoorpolicy omtrent liefde op werk?
klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.
Nee, er staat : als het moet.... ik neem niet zomaar ontslag. Ben gekke Henkie niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Argento het volgende:
[..]
klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?
Ja, vind ik nou ookquote:
Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.quote:Ik heb al geprobeerd om haar mee uit te vragen. Nou ja althans op mijn manier. Dat ging zo. We hadden het over films etc. En ze vertelde dat ze met een paar vriendinnen naar de film ging. Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. Ik had al uitgevogeld dat het type film wat ik noemde ook wel haar genre is. Maar helaas begreep ze de hint niet of ze wou hem niet begrijpen. Plan 1 dus mislukt.
Mee eens.. hints geven heeft geen zin, je moet vrouwen echt zelf mee uitvragen. En niet bang zijn over een eventueel 'nee' antwoord, dat heeft echt geen ernstige gevolgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Ikook het volgende:
Oh wat schattig om te lezen!
Mijn vriend was ook mijn collega....40 uur per week directe collega's met af en toe een stagiair erbij...haha
Maar goed, ik merk uit je bericht dat je geprobeerd hebt haar uit te vragen.
[..]
Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.
Ik als vrouw heb dan liever dat ik ook écht uitgevraagd wordt ipv zo'n half verzoek. Maar goed, dat ben ik en dat wil niet zeggen dat zij dat ook zo vindt!
En ik kan me best voorstellen dat je dat wat eng vindt omdat je geen Don Juan bent zoals je zelf zegt.
Ik ben het ook eens met wat Jaoka zegt, misschien kun je er achter komen wat jullie gezamelijke interesses zijn en hier op inspelen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef RB-tje het volgende:
Nooit gedacht dat het ooit weer eens gebeuren zou. Maar na jaren van liefdesverdriet is bij mij het heilige vuur van de liefde weer opgelaaid. Alleen wat nu?
Ik keer ondertussen weer even terug op mijn wolk... verliefd zijn is toch wel leuk.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
Neem haar mee het kopieer hok in.
Ach, zo lang het er geen zeven zijn is er niet zoveel aan de hand.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef RB-tje het volgende:
Ik schijt namelijk drie kleuren bagger als ik in haar buurt ben en ik haar uit zou moeten vragen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef RB-tje het volgende:
Vandaag had ik mezelf voor genomen om actie te ondernemen. Ik had de haartjes strak in de gel. Een heerlijk frisse geur van aftershave. Kortom, George Clooney eat your heart out.
En danquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
Neem haar mee het kopieer hok in.
Dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!
Maar goed, erop afgaan en het gewoon vragen. Recht voor die raap! Klaboem.
Alles kan kapot, jeweets.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!
Maar goed, erop afgaan en het gewoon vragen. Recht voor die raap! Klaboem.
Oh die van mij is nog veel slechter hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef IkWilbert het volgende:
gewoon vragen! Nee heb je, en ja kun je krijgen![]()
wat een slechte tvp eigenlijk...![]()
Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:08 schreef Sportback het volgende:
Niet zomaar lunch voor haar kopen. Tenzij het uitkomt. Je moet haar niet gaan omkopen. Houden vrouwen niet zo van. Tenminste de goede vrouwen niet...
Nee joh, dat bedoelde ik ook niet. Je moet niet zeggen ik ga je trakteren of ik betaal je broodje. In jou geval is dat natuurlijk niet zo vreemd. Ik doe dat ook geregeld. Maar dat zijn collega's die je ook als collega's ziet en niet als een potentiele geliefden. In TS geval kan ik me gewoon niet voorstellen dat zij niet iets begint te merken. Daarom heb ik gezegd dat TS niet zomaar lunch moet betalen. Bijvoorbeeld voor haar betalen omdat je toch een briefje van 50 kleiner wilt maken. En daarbij zeggen dat ze de volgende keer jou mag trakteren. En hoppa! gelijk al de volgende keer samen lunchen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"![]()
BTW bij mij op stage werd er wel eens getrakteerd op lunch door collega's onder elkaar... dus zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
quote:There’s an old saying about banks: they only want to loan you money
when you’re loaded already. If you genuinely need the money, then you can
forget it.
ik kan er ook wat van!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh die van mij is nog veel slechter hoor
althans, naar dat snijpunt van intersexuele spanningsvelden zijn we op zoekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Friek_ het volgende:
TS, je komt me veels te onzeker over en als vrouwen ergens niet van houden, dan is het wel onzekerheid. Dat je hier door vrouwen als 'lief' wordt gemarkeerd is eigenlijk al een stap in de verkeerde richting. Vrouwen willen uiteindelijk geen lieve man, maar eentje die assertief is en ze uitdaagt. ze sufneukt, aan de haren trekt en hun mik volkwakt
Mwoah dat denk ik niet. Zoals TS dat aangepakt heeft kwam het er op neer dat ze zichzelf maar moest uitnodigen om mee te gaan. Daar was ik ook niet op in gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:10 schreef Pompsnol het volgende:
Ik ben benieuwd naar het afschietmoment! Hoewel de TS denkt dat zij de hint van de film niet oppikte zijn vrouwen over het algemeen 10x zo slim hierin als mannen. Ze pikte het dus wel op maar besloot gewoon om er niet op in te gaan.Dat wordt genieten
TS stort op een aandoenlijke wijze zijn hart uit over hoe geweldig zij wel niet is. Als hij dat in een slicke verpakking stopt en tegen haar zegt zit hij gebeiteld. Kweetniet, je hebt toch een gevoelige snaar geraakt bij me, TS!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef Argento het volgende:
Waarom vindt iedereen dit zon lief (lief is met een ´f´ mensen, niet met een ´v´) verhaal? Ik heb het nu drie keer gelezen (en dat is een hele opgaaf, dank u) maar ik zie het niet. Wat mis ik?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef Burgertrutje het volgende:
Mailtje: ga je mee lunchen?
Gebeurt hier zo vaak.
Makkelijk en pijnloos en gegarandeerd succes (want ze vindt je kennelijk leuk genoeg)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef Sportback het volgende:
Ja dat is een normale mail. Zoiets kan wel ja..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Volgende week ben ik een dag alleen met M op de zaak... Het verhaal wordt dan vervolgd. Althans mocht daar behoefte aan zijn
it's neeeeeeeever gonna happen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Ik heb voor mezelf als doel gesteld dat het volgende week allemaal plaats moet vinden.
Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:31 schreef Chanty het volgende:
Succes, ben benieuwd naar de afloop
En idd je komt erg schattig over, gewoon je manier van schrijven, dat überenthousiaste verliefde, dat straalt gewoon van je posts af. Beetje onzeker... sommige vrouwen, ik ook oa, vinden zoiets gewoon lief en schattig aan een man
Stille wateren enzo..?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.
Neuh, het is zo'n afknapper, daar word je als vrouw echt nooit meer warm van.quote:
Zou ik als allemaal directe aanwijzingen zien dat ze je mag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Maar verder dan wat snelle verlegen blikjew over en weer kwam het niet.
Terwijl ik een paar keer heen en weer kwam lopen zag ik dat ze me volgde. Niet op vallend maar wel opvallend genoeg om op te merken. Dit sterkte mij in mijn missie van vandaag.
Als hij het weet, weet de rest het vast ook wel en waarom zij dan niet? Als ze niet ontwijkend doet vindt ze het dus prima.quote:Na mijn telefoongesprek kwam een direct collega naar mij toe en vroeg me op de man af of ik M leuk vind. Het valt dus opHij had vandaag wat zitten informeren bleek uit het gesprek. Het enige dat hij zei was, dat ik haar volgde week eens mee uit moest vragen
![]()
Leukquote:Volgende week ben ik een dag alleen met M op de zaak... Het verhaal wordt dan vervolgd. Althans mocht daar behoefte aan zijn
Niet forcerenquote:Ik heb voor mezelf als doel gesteld dat het volgende week allemaal plaats moet vinden.
![]()
wat hij zegtquote:
Dude.. je denkt echt teveel naquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Blablabla.. ik ben kansloos :w
does niet zo eng!quote:
Ja ik weet dat het eng is maar dit gevaar ligt altijd op de loer. Uitkijken dusquote:
Lees de post boven je,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:40 schreef thabit het volgende:
Nodig haar thuis uit en kook voor haar. Als je het goed aanpakt kookt ze daarna altijd voor jou..
Volgens jouw fotoboek heb je geen relatie en volgens mijn fotoboek heb ik wel een relatie. Dus wie heeft er nu meer verstand van zaken op dit gebied?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lees de post boven je,
Denk dat dat wat effectiever is als:
Hee joh, ik ga voor je koken vanavond![]()
Komisch dat je daar over begint,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens jouw fotoboek heb je geen relatie en volgens mijn fotoboek heb ik wel een relatie. Dus wie heeft er nu meer verstand van zaken op dit gebied?
Denk stiekem niet dat het een geintje was....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ze zat je te plagen met die thee, wat lief
meisjes plagen = kusjes vragen zeiden ze toch altijd?
Ja, en in een eetcafe zit je in een ongemakkelijke omgeving met allemaal mensen om je heen. Met z'n tweetjes in je vertrouwde thuisomgeving zitten lijkt me dan een stuk prettiger.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Komisch dat je daar over begint,![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nu net weer een week vrijgezel na 2 jaar![]()
Tevens... Sommige mensen hebben opstapjes nodig om een doel als: samen wat eten te behalen...
Voor jou en mij kan het wel heel normaal zijn om zomaar even wat te vragen aan een vrouwtje...
Voor TS lijkt me zo'n opstapje beter (ook omdat het zijn collega is)
Dus jij kan niet praten met iemand als je op een plek bent waar het uberhaupt redelijk normaal is om te Socializenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef thabit het volgende:
[..]
Ja, en in een eetcafe zit je in een ongemakkelijke omgeving met allemaal mensen om je heen. Met z'n tweetjes in je vertrouwde thuisomgeving zitten lijkt me dan een stuk prettiger.
Een droommeisje die theedrinkers homo's vindtquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Terwijl ik voormezelf dit keer geen koffie maar eens thee inschonk begint zij te ouwehoeren over mannen die thee drinken. Volgens M zijn dat allemaal homo's.
Ik quote mezelf maar weer even, want dit is nog steeds verreweg het beste plan uit het topic, én je hebt het hard nodig..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Oksel het volgende:
"Pff.. vanavond weer alleen eten, niet echt gezellig.. en koken voor alleen jezelf is ook niet mijn favourite bezigheid. Wat ga jij eten? Oh, ik maak wat pasta vanavond.. en jij? Ik? Ik was van plan eens wat lekkers te koken voor mezelf vanavond, heb ik wel verdiend na deze drukke dag.. Heb je anders geen zin om mee te eten? Mag jij kiezen wat we eten, en kook ik het voor je.. en dan rijden we meteen even langs de wijnhandel voor een goede fles wijn!"
Makkie. Onschuldig. Doeltreffend.
ja doeltreffend, als je over die goede fles wijn begint heeft dat wijf wel door dat je haar wil snaaien jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar weer even, want dit is nog steeds verreweg het beste plan uit het topic, én je hebt het hard nodig..
Misschien vind ze een dineren met kaarslicht ook wel voor homo'squote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
Wacht even....
weet je al wel zeker dat ze wijn geen homo drankje vind
ik zou gewoon een krat bier in de koelkast zettenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
Wacht even....
weet je al wel zeker dat ze wijn geen homo drankje vind
en dan kom ik wel langs,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zou gewoon een krat bier in de koelkast zetten
Nja,, ik + krat bier kun je je romantische avond meestal wel vergetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef Stommie het volgende:
[..]
en dan kom ik wel langs,
kan je gelijk vaker lopen om te kopieren en koffie te halen want zitten wordt na ons ' romantische ' avondje even niet meer voor jou![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
voor de zekerheid maar regelmatig aan je zak krabben, RB-tje. En in de hoek spugen. En over voetbal praten.
goeie puntenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
voor de zekerheid maar regelmatig aan je zak krabben, RB-tje. En in de hoek spugen. En over voetbal praten.
je kunt je natuurlijk afvragen of je iets wilt met iemand die de kantjes eraf loopt..quote:
Geyl.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Ikook het volgende:
met af en toe een stagiair erbij...haha
Wie weet is het gelukt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:31 schreef Badabingea het volgende:
Hij laat wel verdomd weinig van zich horen.
Wie weet zijn ze aan het eten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:37 schreef Badabingea het volgende:
Dan was die met een big smile achter zn pc gekropen en had "http://forum.fok.nl" ingetoetst en ons de sappige details verteld.
of keihard aant batsenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie weet zijn ze aan het eten?
DOEN. MORGEN. WAAR IEDEREEN BIJ ZIT.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Oksel het volgende:
"Pff.. vanavond weer alleen eten, niet echt gezellig.. en koken voor alleen jezelf is ook niet mijn favourite bezigheid. Wat ga jij eten? Oh, ik maak wat pasta vanavond.. en jij? Ik? Ik was van plan eens wat lekkers te koken voor mezelf vanavond, heb ik wel verdiend na deze drukke dag.. Heb je anders geen zin om mee te eten? Mag jij kiezen wat we eten, en kook ik het voor je.. en dan rijden we meteen even langs de wijnhandel voor een goede fles wijn!"
Makkie. Onschuldig. Doeltreffend.
Ja helemaal mee eens....ze lijkt wel gecharmeerd van je, ga ervoor TS !quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:
Niets dan Lof
Had je niet beter verhalenverteller kunnen worden???
Ik zie alles wat je typt gewoon voor me....
Toch proberen een hapje te eten binnenkort met elkaar...
En dan een boek uitgeven nav dit topic op Fok!? Strak planquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef VlaDje het volgende:
Had je niet beter verhalenverteller kunnen worden???
Ik zie alles wat je typt gewoon voor me....
Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:14 schreef Snygga het volgende:
Maak morgen een grapje over je 'Bassie en Adriaanreis': "Zeg, als we dan toch samen Bassie en Adriaan na gaan doen is het misschien handig als we elkaar eens na het werk leren kennen, zin om wat te gaan eten morgen?"
Succes!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef rompompom het volgende:
Ja, humor werkt meestal wel! Vraag of ze zin heeft om samen batterijen voor Robin te kopen!
Haten is verlatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
De prinses achter haar Mac (kan ze ook niets aan doen).
Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat vooral goed werkt is altijd complimentjes geven... Elke keer weer...
Geloof me t werkt... Goh wat zit je haar leuk.. Leuke kleren je kent t wel....
Tof dat je het topic ook even gelezen hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Badabingea het volgende:
Kan je niet op internet naar haar naam zoeken? (hyves ofzo) en dan ook een profiel aanmaken, dan kan je makkelijk beginnen met praten en dan wordt de drempel lager om haar te vragen in "real life"
Succes TS
ok beetje verkeerd uitgedrukt... wel subtiel inderdaad....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Snygga het volgende:
[..]
Blijf gewoon jezelf zou ik eerder denken. Als je een complimentje geeft moet hij wel gemeend zijn en niet puur om iemand in te palmen. Teveel complimentjes kan ook veroorzaken dat ze denkt; blegh wat een gladjakker...
Morgen weer een dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen... Wacht inderdaad niet te lang. Vraag haar! En vertel hier hoe het verder is gelopen natuurlijk![]()
Go Go Go!
![]()
Dude… ik snap iets niet… je durft haar niet uit te vragen om iets te drinken, maar een opmerking als “Misschien moeten we die reis samen maken” floept eruit alsof het niets is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef RB-tje het volgende:
... Dus ik nodig haar, met een grote glimlach, uit dat we misschien die reis samen moeten maken. Waarop zij te snel antwoordde dat dat misschien wel eens kon gebeuren.![]()
agreed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:37 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat we maar gewoon een deadline moeten gaan stellen voor de TS, want op deze manier gaat er natuurlijk nooit wat gebeuren.
nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef R-Tech het volgende:
Maar serieus man, ze vind jou ook leuk, dat kan je aan alles merken!
Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
nuance: je kan het aan alles merken wat RB-tje ons vertelt. Vergeet niet dat hij een roze bril op zijn gok heeft staan...
er is nog altijd een mogelijkheid dat hij het verkeerd interpreteert (maar ik hoop van niet!!!)![]()
En een update van jou dan?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef fraubitch het volgende:
zou ie haar uitgevraagd hebben?
gok hier mee. kassa is open, inzet begint bij 2,50
![]()
Ik kwam al wat leuks tegen bij het uitgaan dus helaasquote:
zeker. maar hoe langer hij wacht, hoe groter de kans dat het doodbloedt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Da's waar ja, maar toch, Nee heeft ie, Ja kan die krijgen (en als die opmerking over die B&A reis idd zo snel eruit kwam, dan is Ja heel waarschijnlijk! Toch?)
En dan zien alle leuke vrouwen hem op kantoor als een soort grote broer cq knuffelbeer. Auch!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef DarkBlade het volgende:
straks is hij gewoon the office "Nice Guy", nice guys always end up last.. dat is volgens mij het enige wat erger is als the friend zone...
Hijs afgewerkt man. Als hij nou wat minder gekunsteld typt en gewoon fukking updates post dat helpt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:58 schreef Stommie het volgende:
Ik zeg voor deeltje 2 een chick, anders krijg je mn dikke pik!
...om vervolgens weer bij voornoemde hartstikke lieve GroteBroerFiguur (laten we hem voor het gemak RB-tje noemen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef EdPowers het volgende:
Das idd vrij ironisch ja, vrouwen zwijmelen bij dit soort verhalen en vinden dit soort mannen hartstikke lief en blabla, en dan duiken ze vervolgens het bed in met zo'n gladjanus met een vlotte babbel
goeie vraag, vinnik!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:53 schreef Argento het volgende:
Wat ik mij afvraag: doet de dame in kwestie ook pogingen om bij TS in de buurt te zijn ook als dat niet strikt noodzakelijk is? Is er al sprake van iets dat je een uiting van wederzijds verlangen zou kunnen noemen?
alweer?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef RB-tje het volgende:
Ik weet wat me te doen staat. Dat gaan we dus nu ook doen. Ik ga er maar eens serieus werk van maken. Te beginnen met morgen. Tsjakka....
nu echt...... ik heb namelijk voor mezelf een aanknopingspunt gezien. Dat was een blik. Die blik maakte me niet meer onzeker maar juist sterker.quote:
Zit wel goed voor je denk ik, nu gewoon vragenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef RB-tje het volgende:
Toen ik rond 13.45 uur weer op de zaak kwam en mijn kleffe stukkie brood naar binnen zat te werken was M zo vriendeljik om er even bij te komen zitten.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:43 schreef RB-tje het volgende:
[..]
nu echt...... ik heb namelijk voor mezelf een aanknopingspunt gezien. Dat was een blik. Die blik maakte me niet meer onzeker maar juist sterker.
idd. het is einde verhaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
pfff ik durf te wedden dat als het puntje bij het paaltje komt ze zegt: ik vind je erg aardig, maar als in vrienden
dan kan dit topic gelijk naar ONZquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
pfff ik durf te wedden dat als het puntje bij het paaltje komt ze zegt: ik vind je erg aardig, maar als in vrienden
Idd, dat heb ik al tig keer gehoord... Wij willen actie!!!quote:
Dat had je ook meer in de context van de sfeer en het gesprek moeten zien. Als er een vermeende Homo komt solliciteren en die drinkt toevallig ook thee. Dan komen dit soort opmerkingen.quote:
het was ook niet bedoeld om er een soap van te maken. Maar het begint nu al langzaam een miniserie te worden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef dronkeykong het volgende:
![]()
Elke avond zit ik met spanning te lezen, maar het gaat nu toch wel lang duren hoor![]()
Morgen wil ik het verlossende woord horen, successss![]()
?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef IkWilbert het volgende:
IkWilbert die wel enig verband ziet met de postings van Jewelsophie...![]()
RB-tje, ik heb het topic zo eens teruggelezen en ik ben er zeker van dat het je gaat lukken als je het gaat proberen morgen.quote:
nee dat weet ik zeker.... ff mail getaptquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef Camplo het volgende:
Als die email converstatie toch tussen die collega en M gaat mag je mij wegdragen![]()
Morgen actie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef RB-tje het volgende:
[..]
nee dat weet ik zeker.... ff mail getaptnee das geintje... Ik ken de dame in kwestie ook en die mail wisseling heb ik gelezen.
Die komen zwaar overeen met elkaar. We hebben beide een brede smaak. Vanmiddag nog samen zitten lachen om die indiaan uit de ymca clip....quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe zit het met muzieksmaak? Je kunt, als jullie muzieksmaak overeenkomt, ook prima communiceren via muziek...
Ja.... discussie ging over een paarse kleur in een logo... ik zei dat het nogal gay-achtig was. Zo kwam het gesprek op ymca.... etc etc.quote:
kon dat anders niet dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Stommie het volgende:
[..]
ach, kan je vanavond iig champions league kijken![]()
dat is morgen wel de tactiek....quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef Stommie het volgende:
[..]
met een beetje pech (of geluk natuurlijk) was je nu aant koken![]()
"Misschien dat ik dr kan proberen te vragen tijdens het avondeten"quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Camplo het volgende:
26-1-2042:
Vandaag zag ik haar, in haar rollator reed ze me voorbij...die ogen....reebruin nog net als toen![]()
Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, ik blijf het draadje ook volgen, ben wel benieuwd of je het nog een keer gaat vragen![]()
Dank je. Ik ben blij dat hij gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:07 schreef Ikook het volgende:
Even heel erg offtopic maarre moki wat heb jij een geweldig usericon
Ga er maar niet vanuitquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef moki het volgende:
[..]
Maar even ontopic. Gaat het morgen gebeuren?![]()
![]()
Wat doe je hier?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , its such a perfect day
I`m glad i spend it with you
Oh , such a perfect day
It just keep me hanging on
You just keep me hanging on
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was someone else
SOMEONE GOOD... YEAH
In plaats van ons fokkertjes een beetje vervelen met Elvis Castello had je ook haar al kunnen douwen in de bezemkastquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
ja dat is een goed ideequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:14 schreef Marty het volgende:
Een tip: Geef haar een bloemetje vandaag.
Hier in Italie is het vandaag de dag van de vrouw en krijgen alle vrouwen een bloemetje.
Eigenlijk hoor je mimosa te geven, maar een andere bloem is ook goed.
Ik heb al een bosje van m'n baas gekregen en vanavond zeker weten ook van m'n vriend.
Doe je het ook met je baas dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:14 schreef Marty het volgende:
Een tip: Geef haar een bloemetje vandaag.
Hier in Italie is het vandaag de dag van de vrouw en krijgen alle vrouwen een bloemetje.
Eigenlijk hoor je mimosa te geven, maar een andere bloem is ook goed.
Ik heb al een bosje van m'n baas gekregen en vanavond zeker weten ook van m'n vriend.
Flikkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
Ben ik nu de enige hier die denk dat dit betekent dat TS haar gevraagd heeft?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
neehoor, volgens mij heeft ie een datequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige hier die denk dat dit betekent dat TS haar gevraagd heeft?![]()
Benieuwd naar de eind-van-de-middag-update.![]()
nopes, zo'n idee had ik ook alquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige hier die denk dat dit betekent dat TS haar gevraagd heeft?![]()
Benieuwd naar de eind-van-de-middag-update.![]()
Ja echt koetsiekoe schattig....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef MM-Luna het volgende:
Ahh te schattig dit!
De variant "je bent als een zoon voor me" ken ik nog niet maar ik kan me voorstellen dat die nog erger is dan de broer-variantquote:[b]Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:[/b
Ja echt koetsiekoe schattig....
Het zal dus vooral moeder gevoelens oproepen
Het verbaast me een beetje hoe ´schattig´ deze geschiedenis wordt gevonden door het gemiddelde vrouwvolk. Het stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur in datzelfde vrouwvolk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja echt koetsiekoe schattig....
Dat is gewoon hypocrisie: ze vinden het maar oh zo schattig als je je kwetsbaar opstelt, maar ondertussen willen ze niet geneukt worden door schattige schaapjes, maar door brute wolven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:26 schreef Argento het volgende:
[..]
Het verbaast me een beetje hoe ?schattig? deze geschiedenis wordt gevonden door het gemiddelde vrouwvolk. Het stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur in datzelfde vrouwvolk.
Ehm, nee.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is gewoon hypocrisie: ze vinden het maar oh zo schattig als je je kwetsbaar opstelt, maar ondertussen willen ze niet geneukt worden door schattige schaapjes, maar door brute wolven.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.
right... binnen 3 maanden pleur je hem op straat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Zelf val ik op "stoere" mannen, die niet zo lief zijn zeg maar (maar die relaties mislukken dus ....)
Geef mij nu maar een zachtaardige man met een lief karakter, die door vuur gaat voor me en daadwerkelijk voor 1000% voor me gaat
klopt, je hebt gelijk (en dan is 3 maanden nog lang :-) )quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
right... binnen 3 maanden pleur je hem op straat.
En er is natuurlijk een gulden middenweg tussen een enorme eikel en een vent die gewoon vent durft te zijn en zich OOK kwetsbaar op durft te stellen, maar niet over thee gaat miepen op een internet forum.... toch?
Ongeveer zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Nou.... wat is het hier druk vandaag. En buiten schijnt het zonnetje nog wel. Althans hier. Ik wil er hier geen komisch liefdesdrama van maken, zoals iemand zei. Maar schijnbaar heb ik iets gepost wat mensen hier interresseerd. Wat er zo lief aan mijn verhaal is snap ik ook nog steeds niet zo goed...
Vandaag zou de dag van de actie worden. Stipt om 8.28 uur stapte ik het kantoor binnen. Op mijn baas na, was er verder nog niemand. Ik had de koffie nog niet ingeschonken of ze kwam binnen. Ik pakte voor haar wat thee en zette het alvast bij haar pc neer. Na een vriendelijk dank-je-wel werd het gebruikelijk ochtendpraatje ingezet. Het werk riep al snel... nou ja de baas dan. Dus het gesprek eindigde wat abrupt.
In de pauze ging het over vakantieplannen.
Zo erg is het dan ook weer niet maar op de een of andere manier ligt het niveau hier niet erg hoogquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
dus we gaan dit jaar maar naar Roemenie want de vrouwen hebben daar snorretjes.
lees jij het topic wel? hij kwam hier Elvis Costello zingend binnenwandelen. Ik ken niemand -behalve degenen bevangen door hitte of verleifdheid- die dat uit eigen vrije wil zingenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef erikkll het volgende:
én weer niks gebeurd!geheel volgens verwachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |