Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:33 schreef Sportback het volgende:
Wat is trouwens de kantoorpolicy omtrent liefde op werk?
klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Is d'r niet.... maar als het wat wordt en het moet dan neem ik ontslag.... een vrouw voor het leven is een baan opgeven.
Nee, er staat : als het moet.... ik neem niet zomaar ontslag. Ben gekke Henkie niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:53 schreef Argento het volgende:
[..]
klassiek gevalletje 'te hard van stapel lopen'?
Ja, vind ik nou ookquote:
Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.quote:Ik heb al geprobeerd om haar mee uit te vragen. Nou ja althans op mijn manier. Dat ging zo. We hadden het over films etc. En ze vertelde dat ze met een paar vriendinnen naar de film ging. Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. Ik had al uitgevogeld dat het type film wat ik noemde ook wel haar genre is. Maar helaas begreep ze de hint niet of ze wou hem niet begrijpen. Plan 1 dus mislukt.
Mee eens.. hints geven heeft geen zin, je moet vrouwen echt zelf mee uitvragen. En niet bang zijn over een eventueel 'nee' antwoord, dat heeft echt geen ernstige gevolgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Ikook het volgende:
Oh wat schattig om te lezen!
Mijn vriend was ook mijn collega....40 uur per week directe collega's met af en toe een stagiair erbij...haha
Maar goed, ik merk uit je bericht dat je geprobeerd hebt haar uit te vragen.
[..]
Maar dat is dus meer door haar jou uit te laten vragen ipv andersom. Jij had natuurlijk gehoopt op de reactie "Dan gaan we toch samen naar die film?" oid.
Ik als vrouw heb dan liever dat ik ook écht uitgevraagd wordt ipv zo'n half verzoek. Maar goed, dat ben ik en dat wil niet zeggen dat zij dat ook zo vindt!
En ik kan me best voorstellen dat je dat wat eng vindt omdat je geen Don Juan bent zoals je zelf zegt.
Ik ben het ook eens met wat Jaoka zegt, misschien kun je er achter komen wat jullie gezamelijke interesses zijn en hier op inspelen!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef RB-tje het volgende:
Nooit gedacht dat het ooit weer eens gebeuren zou. Maar na jaren van liefdesverdriet is bij mij het heilige vuur van de liefde weer opgelaaid. Alleen wat nu?
Ik keer ondertussen weer even terug op mijn wolk... verliefd zijn is toch wel leuk.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
Neem haar mee het kopieer hok in.
Ach, zo lang het er geen zeven zijn is er niet zoveel aan de hand.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef RB-tje het volgende:
Ik schijt namelijk drie kleuren bagger als ik in haar buurt ben en ik haar uit zou moeten vragen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:37 schreef RB-tje het volgende:
Vandaag had ik mezelf voor genomen om actie te ondernemen. Ik had de haartjes strak in de gel. Een heerlijk frisse geur van aftershave. Kortom, George Clooney eat your heart out.
En danquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Jett het volgende:
Neem haar mee het kopieer hok in.
Dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!
Maar goed, erop afgaan en het gewoon vragen. Recht voor die raap! Klaboem.
Alles kan kapot, jeweets.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Camplo het volgende:
Same here opt werk. Werkt ook een gigantische chick. Maar die is al bezet, en toch merk ik dat ze me digged. Liet ze zelfs weten by sms!!!
Maar goed, erop afgaan en het gewoon vragen. Recht voor die raap! Klaboem.
Oh die van mij is nog veel slechter hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef IkWilbert het volgende:
gewoon vragen! Nee heb je, en ja kun je krijgen![]()
wat een slechte tvp eigenlijk...![]()
Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:08 schreef Sportback het volgende:
Niet zomaar lunch voor haar kopen. Tenzij het uitkomt. Je moet haar niet gaan omkopen. Houden vrouwen niet zo van. Tenminste de goede vrouwen niet...
Nee joh, dat bedoelde ik ook niet. Je moet niet zeggen ik ga je trakteren of ik betaal je broodje. In jou geval is dat natuurlijk niet zo vreemd. Ik doe dat ook geregeld. Maar dat zijn collega's die je ook als collega's ziet en niet als een potentiele geliefden. In TS geval kan ik me gewoon niet voorstellen dat zij niet iets begint te merken. Daarom heb ik gezegd dat TS niet zomaar lunch moet betalen. Bijvoorbeeld voor haar betalen omdat je toch een briefje van 50 kleiner wilt maken. En daarbij zeggen dat ze de volgende keer jou mag trakteren. En hoppa! gelijk al de volgende keer samen lunchen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je zegt natuurlijk niet: "Als je met me uitgaat, krijg je een broodje van me!"![]()
BTW bij mij op stage werd er wel eens getrakteerd op lunch door collega's onder elkaar... dus zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
quote:There’s an old saying about banks: they only want to loan you money
when you’re loaded already. If you genuinely need the money, then you can
forget it.
ik kan er ook wat van!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh die van mij is nog veel slechter hoor
althans, naar dat snijpunt van intersexuele spanningsvelden zijn we op zoekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Friek_ het volgende:
TS, je komt me veels te onzeker over en als vrouwen ergens niet van houden, dan is het wel onzekerheid. Dat je hier door vrouwen als 'lief' wordt gemarkeerd is eigenlijk al een stap in de verkeerde richting. Vrouwen willen uiteindelijk geen lieve man, maar eentje die assertief is en ze uitdaagt. ze sufneukt, aan de haren trekt en hun mik volkwakt
Mwoah dat denk ik niet. Zoals TS dat aangepakt heeft kwam het er op neer dat ze zichzelf maar moest uitnodigen om mee te gaan. Daar was ik ook niet op in gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:10 schreef Pompsnol het volgende:
Ik ben benieuwd naar het afschietmoment! Hoewel de TS denkt dat zij de hint van de film niet oppikte zijn vrouwen over het algemeen 10x zo slim hierin als mannen. Ze pikte het dus wel op maar besloot gewoon om er niet op in te gaan.Dat wordt genieten
TS stort op een aandoenlijke wijze zijn hart uit over hoe geweldig zij wel niet is. Als hij dat in een slicke verpakking stopt en tegen haar zegt zit hij gebeiteld. Kweetniet, je hebt toch een gevoelige snaar geraakt bij me, TS!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef Argento het volgende:
Waarom vindt iedereen dit zon lief (lief is met een ´f´ mensen, niet met een ´v´) verhaal? Ik heb het nu drie keer gelezen (en dat is een hele opgaaf, dank u) maar ik zie het niet. Wat mis ik?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef Burgertrutje het volgende:
Mailtje: ga je mee lunchen?
Gebeurt hier zo vaak.
Makkelijk en pijnloos en gegarandeerd succes (want ze vindt je kennelijk leuk genoeg)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:25 schreef Sportback het volgende:
Ja dat is een normale mail. Zoiets kan wel ja..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Volgende week ben ik een dag alleen met M op de zaak... Het verhaal wordt dan vervolgd. Althans mocht daar behoefte aan zijn
it's neeeeeeeever gonna happen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Ik heb voor mezelf als doel gesteld dat het volgende week allemaal plaats moet vinden.
Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:31 schreef Chanty het volgende:
Succes, ben benieuwd naar de afloop
En idd je komt erg schattig over, gewoon je manier van schrijven, dat überenthousiaste verliefde, dat straalt gewoon van je posts af. Beetje onzeker... sommige vrouwen, ik ook oa, vinden zoiets gewoon lief en schattig aan een man
Stille wateren enzo..?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.
Neuh, het is zo'n afknapper, daar word je als vrouw echt nooit meer warm van.quote:
Zou ik als allemaal directe aanwijzingen zien dat ze je mag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Maar verder dan wat snelle verlegen blikjew over en weer kwam het niet.
Terwijl ik een paar keer heen en weer kwam lopen zag ik dat ze me volgde. Niet op vallend maar wel opvallend genoeg om op te merken. Dit sterkte mij in mijn missie van vandaag.
Als hij het weet, weet de rest het vast ook wel en waarom zij dan niet? Als ze niet ontwijkend doet vindt ze het dus prima.quote:Na mijn telefoongesprek kwam een direct collega naar mij toe en vroeg me op de man af of ik M leuk vind. Het valt dus opHij had vandaag wat zitten informeren bleek uit het gesprek. Het enige dat hij zei was, dat ik haar volgde week eens mee uit moest vragen
![]()
Leukquote:Volgende week ben ik een dag alleen met M op de zaak... Het verhaal wordt dan vervolgd. Althans mocht daar behoefte aan zijn
Niet forcerenquote:Ik heb voor mezelf als doel gesteld dat het volgende week allemaal plaats moet vinden.
![]()
wat hij zegtquote:
Dude.. je denkt echt teveel naquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef RB-tje het volgende:
Blablabla.. ik ben kansloos :w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |