abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46922554
quote:
Op zondag 4 maart 2007 00:38 schreef Giraffe het volgende:
TVP
pi_46924964
Niet geschoten is altijd mis!!
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  maandag 5 maart 2007 @ 09:16:07 #89
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46932045
Ik heb zon gevoel dat die dag alleen met haar nog wel eens op meer uit kan lopen dan alleen maar "haar mee uit vragen"..

Lucky dog!
pi_46932390
Uiteindelijk wacht je zo lang dat ze een maandag terug komt en in het weekend zooo'n leuke vent heeft ontmoet... dan kun je jezelf ook wel voor je kop slaan...
Se altid på livet från den ljusa sidan
  maandag 5 maart 2007 @ 10:43:24 #91
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_46933649
Zo veel tijd is er nou ook weer niet voorbij! Kom op jongens! Niet iedereen is een chick-magnet en barst van het zelfvertrouwen! Dus eerst moet je even inschatten of ze je uberhaupt nog wel leuk vind voordat je jezelf voor de leeuwen gooit. Voor sommigen onder ons betekent een afwijzing zowaar nog wat hoor
pi_46947481
Ohh ben je nog aan het wachten op het juiste moment?
Duurt lang hoor ik ben nieuwsgierig!!

Nogmaals succes
♥ Love is Love ♥
  FOK!Fotograaf maandag 5 maart 2007 @ 17:43:31 #93
13368 NiGeLaToR
  maandag 5 maart 2007 @ 18:13:07 #94
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46949023
De lente is weer in aantocht...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46953376
Laat thuis vanavond...maar daar zijn we weer

Iedereen kent het wel. Het zonnetje lacht, de lucht is blauw maar jij stapt met het verkeerde been uit bed. Alles lijkt tegen te zitten. Van in de file staan op een plaats waar nooit file staat tot een knallende kopppijn aan het de begin van de dag en geen asprientje hebben. Vandaag was zo'n dag.

Ik stond op nadat ik eerst gigantisch door de wekker was geslapen. Het vertrouwde ochtendritueel van minstens een uur moest nu terug gebracht worden tot een kleine kwartiertje. Iets te laat stapte ik in de auto. Met Lois Lane, it's the first time, op de speakers reed ik op weg naar het kantoor alwaar ik verwachtte dat de mooiste vrouw die ik (op dit moment) ken smachtend naast het koffiezetapparaat op mij zou wachten. Twee minuten te laat draaide ik de parkeerplaats op. In de achteruit kijk spiegel zag ik nog net hoe M van haar fiets af stapte.... Ook zij was later dan normaal. Ik stapte uit en zij was inmiddels binnen. Ik had de voet nog niet over de drempel gezet of mijn vriendelijke collega's hadden er alle plezier in om het verlies van Ajax tegen hun cluppie Heerenveen mij even in te pepperen. Een gesprek met M was daardoor ondoenlijk. Hartelijk dank aan de godenzonen in de ArenA.

De koffiepauze verliep in het midden van werkoverleg, vergadering en een vervelende pauze met slappe koffie. Een prettig gesprek met M was daardoor niet mogelijk. Normaal probeer ik in de pauzes nog wel een gesprek aan te knopen maar op de een of andere manier was er vandaag geen beginnen aan.

Ik zette mijn zinnen dan ook op de middagpauze. Mijn directe collega's zouden allemaal aan het darten zijn en die ene collega die ook altijd in de kantine zit zou er niet zijn. Ik zag mijn kans dus schoon. Maar op deze dag kreeg ik niets kado. Terwijl ik goed en wel met mijn 'niemand kan me iets maken en ik ga ervoor wordt het niets jammer dan' instelling in de kantine zat kwam er weer een spoedklant binnen. Dit keer niet voor mij maar voor M. De hele pauze wist deze klant haar bezig te houden. Ik kon de man in kwestie wel de kerstboom inschieten. Helaas, staan die krengen er in dit seizoen van het jaar niet. Maar anders had ie kunnen genieten van een piek in zijn anus. Kortom, ook hier lukte het niet.

Dan maar eens de oudhollandse print en fax truc proberen. Ik geloof dat ik er vandaag een complete cardridge door heen heb gejast. Maar tot een vlot lopend gesprek kwam het vandaag niet. Zij had het druk en ik deed net alsof ik het druk had.

Toen eindelijk onze internetverbinding op de afdeling er mee ophield, wat gemiddeld 1 keer per dag gebeurd, zag ik mijn kans schoon om eindelijk mijn strike te kunnen doen. Met een lege kop koffie kwam ik het heerlijk ruikende kantoor binnen. Een ware oase van vrouwelijk geuren kwam mij tegemoet. Terwijl ik voormezelf dit keer geen koffie maar eens thee inschonk begint zij te ouwehoeren over mannen die thee drinken. Volgens M zijn dat allemaal homo's. Dit zag ik als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen. Maar helaas op een simpele 'niet alle mannen die thee drinken en zal ik het even bewijzen' kwam ik niet verder. De moed versprong een halve meter, van mijn kruis richting mijn schoenen. Wat voelde ik me een sulletje op dat moment. Met het schaamrood op de spreekwoordelijke kaken verdween deze internetnerd maar weer naar zijn eigen afdeling. Alwaar ik aan kwam en er nog geen internet was. In al mijn enthousiasme was ik vergeten om het modem te resetten. Een collega belde dus een andere collega met de vraag om het modem resetten. Met de heerlijk smakelijke woorden; 'ja ik kan RB-tje wel weer naar beneden sturen maar dan valt het ook zo op'.

Het laatste uur in een soort van comateuse toestand geleefd. Dromend van haar mooie ogen, haar geweldige glimlach, haar positieve uitstraling, haar fantastische innerlijk, dat onzekere maar toch licht brutale meisje. Kortom de vrouw van mijn dromen. Moge ik ooit de moed vinden om haar te vertellen wat ik voel. Maar mag ik haar ooit eens eerst mee uit vragen.....

Dus ook vandaag, lieve kijkbuiskinderen, was het weer helemaal niets.

Zwelgend in zelf medelijden en verliefde toestand verblijf ik.... tot morgen, vrees ik.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_46953750
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef RB-tje het volgende:
tot morgen, vrees ik.
tot morgen
pi_46953846
quote:
Blablabla.. ik ben kansloos :w
Dude.. je denkt echt teveel na
pi_46954043
gewoon morgen tegen het eind van de dag een keer tegen haar zeggen:
'zin om nog ff ergens een bakkie thee te drinken?'
is dat schaamroodverhaal ook weer opgelost.
pi_46954443
Awww.... best lief eigenlijk

Kom op TS! Beetje vaart erachter Straks is een andere mannelijke collega je voor!
Go for it!!!
pi_46955919
komaan dude, niet te veel nadenken... morgen weer een verslag tikken he! tenzij je eindelijk gevraagd hebt, maargoed, you get the point. iig, je schrijft echt ontzettend goed. komaan!
pi_46956385
Straks zit je nog in de friends zone Laat haar snel merken dat je haar meer dan leuk vind.
pi_46956512
je maakt het wel spannend zeg. Zon meisje moest ns weten dat ze de hoofdrol speelt in een waar internet feuilleton. Misschien kan je het haar ooit nog ns laten lezen, zo op de ochtend na de nacht waarin ze je alle hoeken van de kamer heeft laten zien (in de meest hartstochtelijke zin van het woord natuurlijk!).
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46956536
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef moki het volgende:
Straks zit je nog in de friends zone
does niet zo eng!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46956741
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Argento het volgende:

[..]

does niet zo eng!
Ja ik weet dat het eng is maar dit gevaar ligt altijd op de loer. Uitkijken dus
  maandag 5 maart 2007 @ 21:38:19 #105
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46957075
* doet stiekem tvptje..

Succes TS!!
.
pi_46958560
niet denken.. gewoon doen.. goed moment komt meestal toch niet of waneer het te laat is..
pi_46966389
TVP...

Goed verhaal, en als ik t zo hoor digt ze je...

Je werkt tot 5 uur begreep ik, misschien zeggen dat je vergeten bent boodschappen te doen, en of ze je misschien wil vergezellen bij een gezellig eetcafétje, omdat je het al zo druk hebt gehad vandaag, heb je gee nzin meer om boodschappen te doen....

Misschien Ideetje?

voor hetzelfde geld nodigt ze je mss uit om bij haar thuis wat te komen eten

kan dus heel gezellig worden
pi_46966479
Nodig haar thuis uit en kook voor haar. Als je het goed aanpakt kookt ze daarna altijd voor jou. .
pi_46966499
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:40 schreef thabit het volgende:
Nodig haar thuis uit en kook voor haar. Als je het goed aanpakt kookt ze daarna altijd voor jou. .
Lees de post boven je,

Denk dat dat wat effectiever is als:

Hee joh, ik ga voor je koken vanavond
pi_46966832
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:41 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Lees de post boven je,

Denk dat dat wat effectiever is als:

Hee joh, ik ga voor je koken vanavond
Volgens jouw fotoboek heb je geen relatie en volgens mijn fotoboek heb ik wel een relatie. Dus wie heeft er nu meer verstand van zaken op dit gebied?
pi_46966867
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:58 schreef thabit het volgende:

[..]

Volgens jouw fotoboek heb je geen relatie en volgens mijn fotoboek heb ik wel een relatie. Dus wie heeft er nu meer verstand van zaken op dit gebied?
Komisch dat je daar over begint,

Ben nu net weer een week vrijgezel na 2 jaar

Tevens... Sommige mensen hebben opstapjes nodig om een doel als: samen wat eten te behalen...

Voor jou en mij kan het wel heel normaal zijn om zomaar even wat te vragen aan een vrouwtje...

Voor TS lijkt me zo'n opstapje beter (ook omdat het zijn collega is)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:08:44 #112
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46967063
leuk topic

succes
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:22:17 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46967340
Ze zat je te plagen met die thee, wat lief

meisjes plagen = kusjes vragen zeiden ze toch altijd?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46967387
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ze zat je te plagen met die thee, wat lief

meisjes plagen = kusjes vragen zeiden ze toch altijd?
Denk stiekem niet dat het een geintje was....

Enkel gay's drinken thee

Thee= Gaywater
pi_46967519
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:00 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Komisch dat je daar over begint,

Ben nu net weer een week vrijgezel na 2 jaar

Tevens... Sommige mensen hebben opstapjes nodig om een doel als: samen wat eten te behalen...

Voor jou en mij kan het wel heel normaal zijn om zomaar even wat te vragen aan een vrouwtje...

Voor TS lijkt me zo'n opstapje beter (ook omdat het zijn collega is)
Ja, en in een eetcafe zit je in een ongemakkelijke omgeving met allemaal mensen om je heen. Met z'n tweetjes in je vertrouwde thuisomgeving zitten lijkt me dan een stuk prettiger.
pi_46967562
lachen topic idd, maar wel een domme opmerking over die thee..
pi_46967594
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef thabit het volgende:

[..]

Ja, en in een eetcafe zit je in een ongemakkelijke omgeving met allemaal mensen om je heen. Met z'n tweetjes in je vertrouwde thuisomgeving zitten lijkt me dan een stuk prettiger.
Dus jij kan niet praten met iemand als je op een plek bent waar het uberhaupt redelijk normaal is om te Socializen

Btw, ben je uberhaupt wel eens in een eetcafé geweest?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:51:17 #118
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46968060
quote:

Terwijl ik voormezelf dit keer geen koffie maar eens thee inschonk begint zij te ouwehoeren over mannen die thee drinken. Volgens M zijn dat allemaal homo's.
Een droommeisje die theedrinkers homo's vindt
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:53:30 #119
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_46968117
fingers still crossed for ya, maar nu wel een keer opschieten TS!
niet omdat het alleen maar heikeler wordt naarmate je langer wacht, natuurlijk... maar omdat verzameld Fok! wil weten wat de ontknoping is! naha

O nee wacht, 't is toch wèl omdat het zo een steeds zwaarder Damocles-zwaard wordt, tot het moment voorbij is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:28:03 #120
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_46970817
"Ik dus vertellen dat er nu in de bios ook een film draait die ik graag wil zien, maar dat alleen naar de film gaan niet mijn ding is en dat alle vrienden geen zin hadden. "

Als je het op die manier gedaan hebt, dan snap ik waarom ze niet meeging.
Jezus, zeg dan he ga je mee...

Das wel erg slecht gedaan hoor, helemaal die laatste.
Dan krijgt ze het gevoel dat ze uit medelijden met je mee moet gaan omdat je anders alleen gaat. Fout!

Ze moet het gevoel krijgen dat met jou naar de film gaan het leukste is op dat moment om te doen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:35:39 #121
58560 Oksel
Gezellig.
pi_46975052
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Oksel het volgende:
"Pff.. vanavond weer alleen eten, niet echt gezellig.. en koken voor alleen jezelf is ook niet mijn favourite bezigheid. Wat ga jij eten? Oh, ik maak wat pasta vanavond.. en jij? Ik? Ik was van plan eens wat lekkers te koken voor mezelf vanavond, heb ik wel verdiend na deze drukke dag.. Heb je anders geen zin om mee te eten? Mag jij kiezen wat we eten, en kook ik het voor je.. en dan rijden we meteen even langs de wijnhandel voor een goede fles wijn!"

Makkie. Onschuldig. Doeltreffend.
Ik quote mezelf maar weer even, want dit is nog steeds verreweg het beste plan uit het topic, én je hebt het hard nodig..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:39:31 #122
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46975199
Idd. Je moet actie ondernemen. Weet je zeker dat ze niet al een vriendje heeft? En wie weet wat voor snode plannen je andere collega's bekokstoven.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46975250
*leest vorige post van TS

Ik had niet anders verwacht dan dat 't zo zou gaan, je houdt de verwachtingen hoog
pi_46975992
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik quote mezelf maar weer even, want dit is nog steeds verreweg het beste plan uit het topic, én je hebt het hard nodig..
ja doeltreffend, als je over die goede fles wijn begint heeft dat wijf wel door dat je haar wil snaaien ja

Lijkt me een beter idee dat je die fles wijn al heb, en lostrekt wanneer het eten begint
pi_46976134
Wacht even....

weet je al wel zeker dat ze wijn geen homo drankje vind
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:09:20 #126
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46976281
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
Wacht even....

Misschien vind ze een dineren met kaarslicht ook wel voor homo's
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:13:18 #127
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46976423
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
Wacht even....

ik zou gewoon een krat bier in de koelkast zetten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:27:50 #128
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46976981
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik zou gewoon een krat bier in de koelkast zetten
en dan kom ik wel langs,

kan je gelijk vaker lopen om te kopieren en koffie te halen want zitten wordt na ons ' romantische ' avondje even niet meer voor jou
.
pi_46979273
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef Stommie het volgende:

[..]

en dan kom ik wel langs,

kan je gelijk vaker lopen om te kopieren en koffie te halen want zitten wordt na ons ' romantische ' avondje even niet meer voor jou
Nja,, ik + krat bier kun je je romantische avond meestal wel vergeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')