Die nieuwe collega, is toch wel heel erg leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Sargon het volgende:
pfff ik durf te wedden dat als het puntje bij het paaltje komt ze zegt: ik vind je erg aardig, maar als in vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, ik blijf het draadje ook volgen, ben wel benieuwd of je het nog een keer gaat vragen![]()
Dank je. Ik ben blij dat hij gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:07 schreef Ikook het volgende:
Even heel erg offtopic maarre moki wat heb jij een geweldig usericon
Ga er maar niet vanuitquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef moki het volgende:
[..]
Maar even ontopic. Gaat het morgen gebeuren?![]()
![]()
Wat doe je hier?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , its such a perfect day
I`m glad i spend it with you
Oh , such a perfect day
It just keep me hanging on
You just keep me hanging on
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was someone else
SOMEONE GOOD... YEAH
In plaats van ons fokkertjes een beetje vervelen met Elvis Castello had je ook haar al kunnen douwen in de bezemkastquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
ja dat is een goed ideequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:14 schreef Marty het volgende:
Een tip: Geef haar een bloemetje vandaag.
Hier in Italie is het vandaag de dag van de vrouw en krijgen alle vrouwen een bloemetje.
Eigenlijk hoor je mimosa te geven, maar een andere bloem is ook goed.
Ik heb al een bosje van m'n baas gekregen en vanavond zeker weten ook van m'n vriend.
Doe je het ook met je baas dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:14 schreef Marty het volgende:
Een tip: Geef haar een bloemetje vandaag.
Hier in Italie is het vandaag de dag van de vrouw en krijgen alle vrouwen een bloemetje.
Eigenlijk hoor je mimosa te geven, maar een andere bloem is ook goed.
Ik heb al een bosje van m'n baas gekregen en vanavond zeker weten ook van m'n vriend.
Flikkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
Ben ik nu de enige hier die denk dat dit betekent dat TS haar gevraagd heeft?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , such a perfect day
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
SOMEONE GOOD... YEAH
neehoor, volgens mij heeft ie een datequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige hier die denk dat dit betekent dat TS haar gevraagd heeft?![]()
Benieuwd naar de eind-van-de-middag-update.![]()
nopes, zo'n idee had ik ook alquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige hier die denk dat dit betekent dat TS haar gevraagd heeft?![]()
Benieuwd naar de eind-van-de-middag-update.![]()
Ja echt koetsiekoe schattig....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:27 schreef MM-Luna het volgende:
Ahh te schattig dit!
De variant "je bent als een zoon voor me" ken ik nog niet maar ik kan me voorstellen dat die nog erger is dan de broer-variantquote:[b]Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:[/b
Ja echt koetsiekoe schattig....
Het zal dus vooral moeder gevoelens oproepen
Het verbaast me een beetje hoe ´schattig´ deze geschiedenis wordt gevonden door het gemiddelde vrouwvolk. Het stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur in datzelfde vrouwvolk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja echt koetsiekoe schattig....
Dat is gewoon hypocrisie: ze vinden het maar oh zo schattig als je je kwetsbaar opstelt, maar ondertussen willen ze niet geneukt worden door schattige schaapjes, maar door brute wolven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:26 schreef Argento het volgende:
[..]
Het verbaast me een beetje hoe ?schattig? deze geschiedenis wordt gevonden door het gemiddelde vrouwvolk. Het stelt me eerlijk gezegd een beetje teleur in datzelfde vrouwvolk.
Ehm, nee.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is gewoon hypocrisie: ze vinden het maar oh zo schattig als je je kwetsbaar opstelt, maar ondertussen willen ze niet geneukt worden door schattige schaapjes, maar door brute wolven.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh, maar het is niet de man die je meeneemt om het levende daglicht uit je ogen te laten neuken.
right... binnen 3 maanden pleur je hem op straat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Zelf val ik op "stoere" mannen, die niet zo lief zijn zeg maar (maar die relaties mislukken dus ....)
Geef mij nu maar een zachtaardige man met een lief karakter, die door vuur gaat voor me en daadwerkelijk voor 1000% voor me gaat
klopt, je hebt gelijk (en dan is 3 maanden nog lang :-) )quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
right... binnen 3 maanden pleur je hem op straat.
En er is natuurlijk een gulden middenweg tussen een enorme eikel en een vent die gewoon vent durft te zijn en zich OOK kwetsbaar op durft te stellen, maar niet over thee gaat miepen op een internet forum.... toch?
Ongeveer zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef RB-tje het volgende:
Nou.... wat is het hier druk vandaag. En buiten schijnt het zonnetje nog wel. Althans hier. Ik wil er hier geen komisch liefdesdrama van maken, zoals iemand zei. Maar schijnbaar heb ik iets gepost wat mensen hier interresseerd. Wat er zo lief aan mijn verhaal is snap ik ook nog steeds niet zo goed...
Vandaag zou de dag van de actie worden. Stipt om 8.28 uur stapte ik het kantoor binnen. Op mijn baas na, was er verder nog niemand. Ik had de koffie nog niet ingeschonken of ze kwam binnen. Ik pakte voor haar wat thee en zette het alvast bij haar pc neer. Na een vriendelijk dank-je-wel werd het gebruikelijk ochtendpraatje ingezet. Het werk riep al snel... nou ja de baas dan. Dus het gesprek eindigde wat abrupt.
In de pauze ging het over vakantieplannen.
Zo erg is het dan ook weer niet maar op de een of andere manier ligt het niveau hier niet erg hoogquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
dus we gaan dit jaar maar naar Roemenie want de vrouwen hebben daar snorretjes.
lees jij het topic wel? hij kwam hier Elvis Costello zingend binnenwandelen. Ik ken niemand -behalve degenen bevangen door hitte of verleifdheid- die dat uit eigen vrije wil zingenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef erikkll het volgende:
én weer niks gebeurd!geheel volgens verwachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |