quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef RB-tje het volgende:
Oh , its such a perfect day
I`m glad i spend it with you
Oh , such a perfect day
It just keep me hanging on
You just keep me hanging on
Just a perfect day
Problems are left alone
We can durch on our own
It`s such fun
Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was someone else
SOMEONE GOOD... YEAH
Je nickname komt dan wel op de voorpagina hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd
bewust een kut reactie om te voorkomen dat ik het boek voorkom wat hij vast aan het schrijven is
Das dan wel weer stoerquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef shifto het volgende:
Je nickname komt dan wel op de voorpagina hoor
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
Ben benieuwd
bewust een kut reactie om te voorkomen dat ik het boek voorkom wat hij vast aan het schrijven is
Heel leuk om te zien voor ts dat er een nieuwe soap wordt ge-produceerd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
en ook ik wacht in spanning af hoe het vandaag gelopen is. De laatste post is iig hoopgevend
Eigenlijk is het misschien het best als we vandaag helemaal niets horen....
Ik hoop dat die iets anders aan zijn hoofd heeft nu dan onsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:48 schreef Houtspeer het volgende:
Waar is TS?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
ben er hoor. Als jullie het niet erg vinden ga ik eerst ff eten. Val bijna om. Vanmiddag weinig kunnen eten namelijk
![]()
Wat een prachtige dag...
ah jij eikelquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
ben er hoor. Als jullie het niet erg vinden ga ik eerst ff eten. Val bijna om. Vanmiddag weinig kunnen eten namelijk
![]()
Wat een prachtige dag...
Die 4 woorden zeggen alles..quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
![]()
Wat een prachtige dag...
Waar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:19 schreef Houtspeer het volgende:
Ik hoop niet dat TS opeens met een verhaal komt dat hij die arme meisje heeft vermoord.
(een soortgelijke topic eindigde zo)
Dit klinkt heel goed, schiet op met dat eten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef RB-tje het volgende:
![]()
Wat een prachtige dag...
leesvoer: [R&P] Vriendin gaat vreemdquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar?
(Leesvoer tot hij terug is.)
Jij bent stoer! En lief.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef RB-tje het volgende:
Van de rest van de dag weet ik weinig meer.... tot het moment dat ik rond 5 uur van mijn wolk afdonderde. Toen ik haar weg zag fietsen en wist dat ik haar voor morgenvroeg 8.30 niet meer zou zien.
Mochten jullie willen dat ik af en toe nog wat post over de gang van zaken dan lees ik dat wel.
vanwaar die verbazing?quote:Tot mijn redelijk stomme verbazing reageerde ze niet afwijzend.
Dankje, net te laat en minder leuk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:23 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
leesvoer: [R&P] Vriendin gaat vreemd
Pluk een leuk receptje van Internet en oefen dat dit weekend eerst ff en laat het proeven door een maat van je ofzo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:29 schreef RB-tje het volgende:
[..]
heb me net ingeschreven voor een spoedcursus![]()
Wat super gegaan vandaag zeg! Echt goed, 'ze reageerde niet afwijzend', wat zei ze dan precies?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef RB-tje het volgende:
Heel verhaal -knip-
Ja ik wil graag weten hoe het verder gaat, ben erg benieuwd! Dus blijven posten maarquote:Mochten jullie willen dat ik af en toe nog wat post over de gang van zaken dan lees ik dat wel.
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat.....quote:
Wat wil je maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
[..]
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat.....
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... waar is mijn kookboek? Ik ook altijd met die stomme ideeen van me![]()
Wat wil je maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
[..]
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat.....
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... waar is mijn kookboek? Ik ook altijd met die stomme ideeen van me![]()
Wat is daar mee?quote:
Tip: oefen het gerecht al een keer van te voren, weet je zeker dat het lukt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
Precies. Ik wil graag meer details, hier leven we toch met z'n allen naar toe!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Hulde!
Wel jammer dat je het moment surpreme een beetje afraffelt in je verhaal.
Vindt je het erg als m'n vriend mee-eet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:40 schreef RB-tje het volgende:
ze was verbaast.... en wat ze zei weet ik geeneens meer. Weet alleen dat het positief was en daarna ging ik van binnen keihard uit mijn plaat....
"wat is tieee lieeeeeeeeeeeeeeeeeeffff"quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
"wat is tieee lieeeeeeeeeeeeeeeeeeffff"
"ohhhhh zo schattig"
"Oh TS wat ben je stoer"
"Ohhhh ik wou dat elke man zo was![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |