dit lijkt vreselijk veel op een filmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:19 schreef Kreator het volgende:
Misschien is ze na 4 jaar je paranoide gedrag wel gewoon zat en is het gesprek van vanavond de druppel die de emmer doet overlopen, waarna ze het uitmaakt en naar je goede vriend rent om uit te huilen. Deze vriend speelt handig in op de situatie, laat je vriendin bij zich slapen en neukt haar zoals ze de afgelopen 4 jaar niet geneukt is.
....en dat allemaal omdat jij uit één telefoongesprek met 'iemand' en een 'gevoel' concludeert dat ze vreemdgaat, zonder dat je daarvoor enig bewijs danwel aanwijzing hebt.
Echt heel verstandig om er dan maar meteen een 'ga je vreemd?' gesprek van te maken.
Dit is gewoon onzin, als er een vriend van mijn vriend langskomt onverwacht, laat ik hem toch niet aan de deur staan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:00 schreef Calyptus het volgende:
Vrienden van jou, die bij jou thuis zitten, als jij niet thuis bent maar je vriendin wel, dat hoort niet.
Tenzij ze ook een goede vriend is van je vriendin. Anders is hier is inderdaad meer aan de hand. Probeer allesinds haar gsm eens te bemachtigen
euuhhh...zou dat een goede of sclechte teken zijn.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef Freeflyer het volgende:
lang gesprek van de TS met zijn vriendin
jah ik mis ook wat spannends in dit verhaalquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef shilizous_88 het volgende:
We willen het iets sappiger hebben hoor....
haar anus uitzuigen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat moet ik doen?
Whatever, ik ben weg. FOK! het was een leuke tijd. Ik zal nog wel een keer posten op een andere account als ik in Amerika ben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:55 schreef vosss het volgende:
Hey TS, ze ging gewoon helemaal niet vreemd he? En je had het bij het verkeerde eind en dat durf je nu niet toe te geven en daarom verzin je je hack & slash verhaal of niet?
Of sterker nog......je hebt niet eens de ballen gehad om het er uberhaupt met haar over te hebben.
Het zal het laatste wel zijn
Maak nog eens een foto dan, nu zonder doekje eromheenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Whatever, ik ben weg. FOK! het was een leuke tijd. Ik zal nog wel een keer posten op een andere account als ik in Amerika ben.
Het gaat jullie goed, als ik jullie was zou ik opsporing verzocht maar in de gaten houden.
Tabee.
En een ban krijgenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Maak nog eens een foto dan, nu zonder doekje eromheen
Achter een linkje hoor je daar niemand overquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
En een ban krijgen![]()
Fuck this shit, ik heb al teveel gezegd. Zoals al eerder gezegd, mijn echte gegevens zijn nergens te vinden, maar ik ben gelukkig niet zo dom om teveel informatie te geven. Laat ze maar in de waan, des te beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |