Zo had ik een x een scharrel bij ons inde loller1000...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom zou dit uitmaken? Ik heb een keertje een vriendin ( mijn enige) ook als collega gehad. De manager vond er niks mis mee.
MIjn godquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef RB-tje het volgende:
We zaten dus in de kantine. Het ging dus over de vrouwendag. Zo wist het niet eens. Dus ik vertellen dat ik het sneu voor d'r vond dat ze niets had geen gehad. Geen bos bloemen, geen andere leuke kado's die vrouwen leuk vinden. Als compensaties voor het gedrag van de mannelijke wereldbevolking moest ik me dus maar op offeren. Maar met alle plezier. Dat was zo'n beetje het verhaal dat ik ophing.
Joh!quote:Vol verbazing keek ze me aan?
Liegen... altijd een goed uitgangspunt voor een relatiequote:Die twee mooie ogen keken me aan en ze stelde de vraag of ik zo goed kan koken. In werkelijkheid kan ik nog geen biefstuk van een gordon bleu onderscheiden maar met mijn grote glimlach vertelde ik dat ik een wereldkok ben.
Je bent echt latent homo he... dat weet je toch?quote:Dat wilde ze dan wel eens controleren. Met beide met een rood hoofd en licht niet weten hoe om te gaan hebben we een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag. Kunnen we gelijk samen wie is de mol zien.... allebei fan van.
Vlees met kaas erinquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]een wat voor bleu?
Maar verder:Goed bezig!
Sommige vrouwen zien t och juist graag dat het mis gaat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:36 schreef Garisson72 het volgende:
er mag NIETS misgaan...
en ham, en dat spel je dan als Cordon Bleu...TS is duidelijk een topkokquote:
Idd, haal gewoon een hema worstquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en ham, en dat spel je dan als Cordon Bleu...TS is duidelijk een topkok
Succes RB! ik weet nog wel een heel makkelijk snel en vooral zeer lekker receptje voor een Italiaanse Broccoli ovenschotel
Interressse vanaf deze kant, kun je PMen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en ham, en dat spel je dan als Cordon Bleu...TS is duidelijk een topkok
Succes RB! ik weet nog wel een heel makkelijk snel en vooral zeer lekker receptje voor een Italiaanse Broccoli ovenschotel
Tuurlijk heeft ie een week tijd een mooi passend verhaal te maken, om de haken en ogen van dit verhaal weg te poetsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:55 schreef Freeflyer het volgende:
Wat een misselijke actie TS...
nou moeten we wachten tot volgende week vrijdag voor we de uitkomst van je date lezen.
kon dat nou niet eerder ?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie een week tijd een mooi passend verhaal te maken, om de haken en ogen van dit verhaal weg te poetsen.
U heeft een PMquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Interressse vanaf deze kant, kun je PMen?![]()
Nope, dan date ze al met mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:01 schreef Koningin het volgende:
Kun je niet iets proberen af te spreken voor dit weekend??
quote:
Ga mee stappen vanavond...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Ja fack,
Op t moment kan ik nog wel een dood verken leeggorgelen wat 3 weken in de sloot heeft gelegen en wordt ik nog geil![]()
Sexgebrek![]()
Chill,,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ga mee stappen vanavond...
Ladies Night
Die nemen we ook mee als verrassing, en ja ik nodig mezelf uitquote:
Wie nemen we mee als verrassingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:35 schreef TryX het volgende:
[..]
Die nemen we ook mee als verrassing, en ja ik nodig mezelf uit![]()
wat heeft mijn geboortedatum met een recept te maken?quote:
De jarigequote:
Eindelijk, nog iemand die het ziet. Al die naievelingen uit R&P. Volgens mij is TS gewoon bezig te laten zien dat het niet altijd kommer en kwel hoeft te zijn in R&P maar verzint hij een leugen om te laten zien hoe sommige mensen ook tegen de zaken aan kunnen kijken. Een soort R&P Messias dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:40 schreef LENUS het volgende:
Geloof er geen hond van, want TS komt inderdaad over als latent homo. Je krijgt 100'en voorzetjes en je doet er niks mee. Dat verhaal van bloemen en etentje slaat ook als een lul op een drumstel
Camplo d8 dat het een versiertruc wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat heeft mijn geboortedatum met een recept te maken?
Inderdaad, dan had je een aanknopingspunt gehad om samen te fietsen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Nou, ik had allang de fiets gepakt en samen gaan fietsen...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Eindelijk, nog iemand die het ziet. Al die naievelingen uit R&P. Volgens mij is TS gewoon bezig te laten zien dat het niet altijd kommer en kwel hoeft te zijn in R&P maar verzint hij een leugen om te laten zien hoe sommige mensen ook tegen de zaken aan kunnen kijken. Een soort R&P Messias dus.
Ik vind het iig leuk om te lezen en denk dat de mensen die lopen te zeuren over latent homo zijn en de reacties van andere users zelf best in jouw schoenen hadden willen staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:04 schreef RB-tje het volgende:
Ik hoop dat het gezeik over het in twijfel trekken van mijn kleine toenadering van gisteren nu over is. Ik weet namelijk met wie ik volgende week donderdag zit te eten. En dat vind ik belangrijker dan die ene over de zeik zijnde persoon die hier meent de boel te moeten verzieken voor mensen die het wel leuk vinden om te lezen.
Ga vandaag even met haar er over hebben. Wat ze lekker vind etc. Of dat ze een verrassing van de kok wilquote:
Misschien vragen wat ze niet lust en of ze ergens niet tegen kan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ga vandaag even met haar er over hebben. Wat ze lekker vind etc. Of dat ze een verrassing van de kok wil
Desnoods wil ik wel naakt uit een taart springen als ze in is voor een verrassingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Ga vandaag even met haar er over hebben. Wat ze lekker vind etc. Of dat ze een verrassing van de kok wil
Geen verrassing, want dan zit de kans erin dat ze iets niet lust of niet mag eten oid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:13 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Knorr Wereldgerechten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:23 schreef DarkBlade het volgende:
ik zou niet kiezen voor een heel erg ingewikkeld recept die je op het moment-supreme compleet van verneuken.. maakt iets lekker maar simpel te bereiden!
Tof meteen zwaar de verdediging ingaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:04 schreef RB-tje het volgende:
Zeker doen! Ben erg benieuwd of het wat wordt tussen julliequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef RB-tje het volgende:
Mochten jullie willen dat ik af en toe nog wat post over de gang van zaken dan lees ik dat wel.
dat is goed idee.. is lekker en simpel.. en duidelijk instructiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |