Kijk! Gesprek over R&P, top!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het ging er mij meer om te laten zien wat R&Pers leuk vinden. Ik vind het jammer dat er zo weinig naar ons geluisterd wordt. Ik kan me herinneren dat je eerder een topic van me hebt gesloten die WEL volledig op de waarheid berustte. En het singles topic dat dicht werd gegooid. Ik snap dat gewoon niet.
Het is juist hetgeen wat mensen in R&P aantrekt.
Overigens wil ik even aangeven dat je me een leuk mens in het echt lijkt na het zien van de FOK! docu
It's only one word... intuitie..,quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk! Gesprek over R&P, top!
Maar hoe zie je dat voor je dan, hoe herken je als poster in een topic de ernst of de scherts?
Sommige users hier stoppen alles in een post, die voelen zich genaaid als ze merken dat het flauwekul was, toch?
Thanks
Leuk dat je er serieus op in gaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je dan, hoe herken je als poster in een topic de ernst of de scherts?
Sommige users hier stoppen alles in een post, die voelen zich genaaid als ze merken dat het flauwekul was, toch?
Thanks
Dat moet je aanvoelen denk ik. En dan loop je er natuurlijk tegen aan dat je het soms mis hebt, en bv een topic sluit terwijl dat voor TS hardstikke serieus is (wat ik vanmiddag al zei dus). Naja, dan open je dat weer. Ik ben met je eens dat vooral de laatste tijd wat veel dezelfde topics geopend worden, en een hoop bagger ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Thanks
Naar mijn mening niet. Ik vind R&P prima zo. Naja, opleuken, dus het heropenen/toestaan van de Singles topic, dat lijkt me genoeg. Dat er rel/lolbroek klonen zijn blijf je toch houden denk ik ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
Andere vraag, moeten we R&P persé opleuken?
Tuurlijk voelen we dat aan, of we hebben de kloonscan om te helpen, en er verschijnt verdikkes veel bagger de laatste tijd, alles open laten aan bagger lijkt me niet de oplossing, alles slibt dicht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat moet je aanvoelen denk ik. En dan loop je er natuurlijk tegen aan dat je het soms mis hebt, en bv een topic sluit terwijl dat voor TS hardstikke serieus is (wat ik vanmiddag al zei dus). Naja, dan open je dat weer. Ik ben met je eens dat vooral de laatste tijd wat veel dezelfde topics geopend worden, en een hoop bagger ook.
Ik denk dat iedereen wel de overduidelijke bagger herkent, maar als je twijfel hebt dan zou ik het open laten denk ik. Er is nl niet iets waarmee je het altijd 100% duidelijk kunt zien. Tenminste, dat lijkt me. Je kunt altijd naast zitten, maar door elk topic rigoreus te sluiten ontneem je een TS misschien de kans om zijn hart te luchten.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. Ik vind R&P prima zo. Naja, opleuken, dus het heropenen/toestaan van de Singles topic, dat lijkt me genoeg. Dat er rel/lolbroek klonen zijn blijf je toch houden denk ik ...
geforceerd opleuken werkt volgens mij niet. R&P is een forum dat gestuurd moet worden. Net als ONZ gestuurd moet worden voordat het uit de bocht vliegt, moet hier ook tijdig ingegrepen worden als iemand over de scheef gaat. R&P is dan ook 1 van de lastige fora om te modden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
@Joey, ik sta persoonlijk, let wel persoonlijk, maar dat moeten we even kortsluiten met de mods hier, niet echt onwelwillend tegen heropening van "Singles", we zijn anderhalf jaar verder, dus weer nieuwe impulsen.
Wat ben jij een ontstellend irritante kutuser.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef hardromacore het volgende:
tvp
Nanananananananaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontstellend irritante kutuser.
Ok dat vind ik nou echt leuk om te horenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
@Joey, ik sta persoonlijk, let wel persoonlijk, maar dat moeten we even kortsluiten met de mods hier, niet echt onwelwillend tegen heropening van "Singles", we zijn anderhalf jaar verder, dus weer nieuwe impulsen.
Nou ja, mijn mening is dat je het misschien een beetje zwaar ziet. Ik ben een behoorlijk frequente R&P bezoeker, maar ik stoor me niet zo aan de baggertopics. Wat me meer opvalt is de hoeveelheid zelfde soort topics die de laatste tijd voorbij komt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk voelen we dat aan, of we hebben de kloonscan om te helpen, en er verschijnt verdikkes veel bagger de laatste tijd, alles open laten aan bagger lijkt me niet de oplossing, alles slibt dicht.
Moeten we af van het hele R&P en er een soort weetikveel, Yes of Tina-forum van maken?
Waarom?, ik meende het slet..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ben jij een ontstellend irritante kutuser.
Ga eens niet direct schelden. Zout dan gewoon een eind op.quote:
Dat is/was net iets al talpa, het zit niet in het systeem..quote:Ze gebruiken de zoekfunctie niet, dat is te lastig.
Boe fucking hoe. Je snapt het heus wel, je had al gereageerd, waarom plaats je dan nog een tvp, dat is nergens voor nodig. Daarnaast, je zit nu te trollen. Doe normaal, of ga gewoon naar ONZ.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef hardromacore het volgende:
onterecht een ontstellend irritante kutuser genoemd te worden, raakte me in mijn hart, sorry..
Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, niet relevant hier.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Waarom?, ik meende het slet..
Tief op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef hardromacore het volgende:
onterecht een ontstellend irritante kutuser genoemd te worden, raakte me in mijn hart, sorry..
Door, terwijl je al een post geplaatst had, een tvp te plaatsen?quote:
Je houdt er ook niet van als ik in niet misteverstane bewoordingen daar m'n mening over geef in dat soort topicsquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, niet relevant hier.
Verder, die singles-reeks, mja, ik weet het niet. Het zou wel een oplossing zijn voor de tig topics die erover lopen. Aan de andere kant ben ik bang voor het kliekjesvormige.
En nog even over baggertopics. Baggertopics kunnen leuk zijn. Het komt ook met enige regelmaat voor dat een overduidelijk onzin-topic hier even blijft staan en na een tijdje alsnog naar ONZ wordt gezwiept. Moet kunnen, net als skippy's topics bijvoorbeeld. Een ander iets is willens en wetens een kloon aanmaken waarmee je een serieus verhaal neerzet, om later door te schemeren dat het voor de 'grap' was. Dan kan je van mij een rotschop van het forum af krijgen, bij wijze van spreken. Ik hou daar niet van, dat bewust mensen fucken.
Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef CoolGuy het volgende:
[edit]
Ik lees nu net dat er iemand is die het idee van een Psychologie forum rondloopt? Dat is misschien best een goeie optie, alleen moet je dan waken voor wildgroei van topics die eigenlijk nou net in het andere subforum thuis horen. Maar ik denk dat een scheiding tussen een 13-in-een-dozijn topicsforum en een wat 'dieper' psychologie forum best een hele goeie optie is.
Ik heb zo'n vermoeden dat het geduld van yvonne bij deze user dan ook opraakt. maar ik heb dan geen vrouwelijke intuitie, dus ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door, terwijl je al een post geplaatst had, een tvp te plaatsen?
Door een gigantische shitload aan bagger over het gehele forum uit te storten?
Door eerst te reageren met 'nanananana', om vervolgens alsnog om opheldering te vragen?
Echt, types als jij zouden linea recta van het forum afgesodemieterd moeten worden, zonder pardon, permanent.
Een verhaal heeft soms twee kanten.. hoe d.o. niet relevant hierquote:Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, . niet relevant hier
Heb je het over trollen in serieuze topics of over geinen in baggertopics?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je houdt er ook niet van als ik in niet misteverstane bewoordingen daar m'n mening over geef in dat soort topics![]()
Mijn eerste 'gevoel' bij R&P, is toch echt dat het een subforum is waar relationele zaken besproken worden. Psychologie is daar uiteraard een onderdeel van, maar gevoelsmatig is de R van Relaties toch het doel van dit subforum. Het zou mooi zijn als dit meer in evenwicht zou komen, de psyche is namelijk in veel gevallen interessanter dan opzichzelfstaande relatie-problemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.
Ja maar die topics worden aangemaakt door de users zelf. Momenteel is R&P daar de plaats voor, maar het gebeurd niet echt. Ik denk dat een apart forum daar een extra stimulans in zou kunnen zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.
Nee, keihard reageren in baggertopics met een wannabe serieuze opzet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je het over trollen in serieuze topics of over geinen in baggertopics?
Kliekjes heb je overal.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, niet relevant hier.
Verder, die singles-reeks, mja, ik weet het niet. Het zou wel een oplossing zijn voor de tig topics die erover lopen. Aan de andere kant ben ik bang voor het kliekjesvormige.
Ik denk het niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar die topics worden aangemaakt door de users zelf. Momenteel is R&P daar de plaats voor, maar het gebeurd niet echt. Ik denk dat een apart forum daar een extra stimulans in zou kunnen zijn![]()
Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door, terwijl je al een post geplaatst had, een tvp te plaatsen?
Door een gigantische shitload aan bagger over het gehele forum uit te storten?
Door eerst te reageren met 'nanananana', om vervolgens alsnog om opheldering te vragen?
Echt, types als jij zouden linea recta van het forum afgesodemieterd moeten worden, zonder pardon, permanent.
Hij reageert niet op pm's en vraagt niet of het topic geopend kan worden voor updates, dus de kans dat het nep is, is zeer aanwezig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Is er een mod die daar een eerlijke mening over durft te geven?
Ik zou het op een kwestie van smaak houden. Lijkt me reeëler.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Types als ik zorgen voor de humor.. die merendeel mist.. en niet zal snappen..
Maar het zal wel de generatiekloof zijn..![]()
-->ONZquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..
Onzin.. is for shitload.. en mijn onzin is vaak geen onzin maar een artistiek kunststukje..
Zoals ik al zei een verhaal heeft vaak twee kanten..
Daarom moet het ook meer gestimuleerd worden, dat is het hele idee. Ik vind dat ook erg interessant en vind het jammer dat de relatieproblemen overheersen. Ik ga er zeer binnenkort mee aan de slag, maar ben zelf ook vrij druk dus het wil er niet van komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn eerste 'gevoel' bij R&P, is toch echt dat het een subforum is waar relationele zaken besproken worden. Psychologie is daar uiteraard een onderdeel van, maar gevoelsmatig is de R van Relaties toch het doel van dit subforum. Het zou mooi zijn als dit meer in evenwicht zou komen, de psyche is namelijk in veel gevallen interessanter dan opzichzelfstaande relatie-problemen.
ONZ = ONZ niet R&Pquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..
Onzin.. is for shitload.. en mijn onzin is vaak geen onzin maar een artistiek kunststukje..
Wel, dat magquote:
Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom moet het ook meer gestimuleerd worden, dat is het hele idee. Ik vind dat ook erg interessant en vind het jammer dat de relatieproblemen overheersen. Ik ga er zeer binnenkort mee aan de slag, maar ben zelf ook vrij druk dus het wil er niet van komen. Hoe dan ook, meer evenwicht dus.
Maar hij reageerde.. op mijn onzin in onzin... want in R&P ben ik altijd serieus... mede omdat ik een romanticus ben..quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
ONZ = ONZ niet R&P
of het nu een edel kunststuk is of complete fucking bagger.
Een tvp betekent terugvindpost, wat dus inhoudt dat je die post plaatst om het topic terug te kunnen vinden. Als je de betekenis van een afkorting niet kent, gebruik 'm dan ook niet. En jij hebt geen humor, jij bent niet intelligent, je bent een nietszeggend, niet creatief stuk nobody, dat niets toevoegt op dit forum en ook niet in het echte leven. Maakt niet uit, maar ga gewoon stilletjes in een hoekje zitten, zonder anderen lastig te vallen met je prut. Zelfs ONZ is te hoog gegrepen voor je, dat zegt wel wat, hedentendage.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...
de echte diepe dingen komen maar zelden.
quote:En jij hebt geen humor, jij bent niet intelligent, je bent een nietszeggend, niet creatief stuk nobody, dat niets toevoegt op dit forum en ook niet in het echte leven.
Inderdaad en ik denk dat de nieuwe inbreng bij SINGLES vele malen groter was dan de andere reeksen. Het onderwerp spreekt veel mensen aan, omdat veel mensen het zijn en zich erin verdiepen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kliekjes heb je overal.
Ik zie in DIG ook elke dag dezelfde koppen.
Kliekjes heb je per reeks, topic, subforum, het forum, de frontpage, etc etc
Puik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
![]()
![]()
zielig
ik houd het op de generatiekloof..
Het is ook moeilijk. 'Bekende users' (users die dus veel FOK!kers ook irl kennen) zullen niet gauw 'te koop' lopen met hun problemen. Daar worden dan klonen voor aangemaakt. Relationele problemen zijn vaak herkenbaar voor velen, psychische problemen zijn moeilijker, omdat ze vaak niet volgens de norm 'normaal' zijn. Veel users zijn dus gewoon erg bang om zichzelf geestelijk zo bloot te geven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...
de echte diepe dingen komen maar zelden.
Meestal zijn de topics van mensen MET een avatar aanzienlijk leuker en beter beschreven dan mensen zonder avatar. Eén van de dingen die opvalt en ik volg R&P al geruime tijd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk. 'Bekende users' (users die dus veel FOK!kers ook irl kennen) zullen niet gauw 'te koop' lopen met hun problemen. Daar worden dan klonen voor aangemaakt. Relationele problemen zijn vaak herkenbaar voor velen, psychische problemen zijn moeilijker, omdat ze vaak niet volgens de norm 'normaal' zijn. Veel users zijn dus gewoon erg bang om zichzelf geestelijk zo bloot te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |