abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 21 maart 2007 @ 22:19:00 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47529188
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het ging er mij meer om te laten zien wat R&Pers leuk vinden. Ik vind het jammer dat er zo weinig naar ons geluisterd wordt. Ik kan me herinneren dat je eerder een topic van me hebt gesloten die WEL volledig op de waarheid berustte. En het singles topic dat dicht werd gegooid. Ik snap dat gewoon niet.
Het is juist hetgeen wat mensen in R&P aantrekt.

Overigens wil ik even aangeven dat je me een leuk mens in het echt lijkt na het zien van de FOK! docu
Kijk! Gesprek over R&P, top!

Maar hoe zie je dat voor je dan, hoe herken je als poster in een topic de ernst of de scherts?
Sommige users hier stoppen alles in een post, die voelen zich genaaid als ze merken dat het flauwekul was, toch?

Thanks
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47529550
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar hoe zie je dat voor je dan, hoe herken je als poster in een topic de ernst of de scherts?
Sommige users hier stoppen alles in een post, die voelen zich genaaid als ze merken dat het flauwekul was, toch?

Thanks
It's only one word... intuitie..,

sorry dat dit antw. van mij is.... er was geen response..
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:29:59 #53
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47529750
quote:

[..]

Thanks
Leuk dat je er serieus op in gaat

Het is idd moeilijk om te zien wanneer iemand de waarheid spreekt, maar vaak kan je het eruit halen. Zoals dat meisje dat geslagen werd door dr vriend negeer ik gewoon. Of ik zet er ff fake topic bij. Maja dat zal je altijd blijven houden. Ik deed het dus niet om anderen in de zeik te nemen.

Maar het zijn wel de onderwerpen die we leuk vinden, dus als jij het in deze OP zo afdoet dan is dat gewoon vervelend, want ik en vele anderen vinden die onderwerpen JUIST leuk. Net zoals het SINGLES topic. Ik kan eerlijk zeggen dat ik het na 1,5 jaar nog steeds mis. Klinkt triest maar het waren leuke discussies en we gingen zelfs stellingen verzinnen om het naar de wens van mods en (f)a's te laten gaan.

Jullie argument was dat het te kliekerig zou zijn, maar de nieuwe inbreng was altijd groot, veel en veel groter dan de huidige Slowchat. Relasties en psychologie gaat nou eenmaal over relaties en met relaties zitten vreemdgaan, single zijn en hartenbreken nauw verbonden.

Voor gebroken harten een centraal topic, voor hoe voel je je nu een centraal topic, voor hoe voel je je nu in songteksten een centraal topic. Maar waarom het meest populaire centrale topic weg doen. Hoe vervelend jullie het ook vinden maar Singles zijn is HET onderwerp. En het is leuk om het met elkaar daarover te hebben.

Ik hoop dat je me een beetje begrijpt, ik tik alles ff snel neer.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 22:36:13 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_47530020
quote:

[..]

Thanks
Dat moet je aanvoelen denk ik. En dan loop je er natuurlijk tegen aan dat je het soms mis hebt, en bv een topic sluit terwijl dat voor TS hardstikke serieus is (wat ik vanmiddag al zei dus). Naja, dan open je dat weer. Ik ben met je eens dat vooral de laatste tijd wat veel dezelfde topics geopend worden, en een hoop bagger ook.

Ik denk dat iedereen wel de overduidelijke bagger herkent, maar als je twijfel hebt dan zou ik het open laten denk ik. Er is nl niet iets waarmee je het altijd 100% duidelijk kunt zien. Tenminste, dat lijkt me. Je kunt altijd naast zitten, maar door elk topic rigoreus te sluiten ontneem je een TS misschien de kans om zijn hart te luchten.
Breitling - Instruments for Professionals
  Admin woensdag 21 maart 2007 @ 22:41:19 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47530268
@Joey, ik sta persoonlijk, let wel persoonlijk, maar dat moeten we even kortsluiten met de mods hier, niet echt onwelwillend tegen heropening van "Singles", we zijn anderhalf jaar verder, dus weer nieuwe impulsen.

Andere vraag, moeten we R&P persé opleuken?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 22:43:59 #56
16180 crew  CoolGuy
pi_47530421
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:

Naar mijn mening niet. Ik vind R&P prima zo. Naja, opleuken, dus het heropenen/toestaan van de Singles topic, dat lijkt me genoeg. Dat er rel/lolbroek klonen zijn blijf je toch houden denk ik ...
  Admin woensdag 21 maart 2007 @ 22:45:02 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47530485
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat moet je aanvoelen denk ik. En dan loop je er natuurlijk tegen aan dat je het soms mis hebt, en bv een topic sluit terwijl dat voor TS hardstikke serieus is (wat ik vanmiddag al zei dus). Naja, dan open je dat weer. Ik ben met je eens dat vooral de laatste tijd wat veel dezelfde topics geopend worden, en een hoop bagger ook.

Ik denk dat iedereen wel de overduidelijke bagger herkent, maar als je twijfel hebt dan zou ik het open laten denk ik. Er is nl niet iets waarmee je het altijd 100% duidelijk kunt zien. Tenminste, dat lijkt me. Je kunt altijd naast zitten, maar door elk topic rigoreus te sluiten ontneem je een TS misschien de kans om zijn hart te luchten.
Tuurlijk voelen we dat aan, of we hebben de kloonscan om te helpen, en er verschijnt verdikkes veel bagger de laatste tijd, alles open laten aan bagger lijkt me niet de oplossing, alles slibt dicht.
Moeten we af van het hele R&P en er een soort weetikveel, Yes of Tina-forum van maken?

pi_47530487
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naar mijn mening niet. Ik vind R&P prima zo. Naja, opleuken, dus het heropenen/toestaan van de Singles topic, dat lijkt me genoeg. Dat er rel/lolbroek klonen zijn blijf je toch houden denk ik ...
, man jij lijkt mijn kloon wel..
pi_47530499
quote:
@Joey, ik sta persoonlijk, let wel persoonlijk, maar dat moeten we even kortsluiten met de mods hier, niet echt onwelwillend tegen heropening van "Singles", we zijn anderhalf jaar verder, dus weer nieuwe impulsen.

geforceerd opleuken werkt volgens mij niet. R&P is een forum dat gestuurd moet worden. Net als ONZ gestuurd moet worden voordat het uit de bocht vliegt, moet hier ook tijdig ingegrepen worden als iemand over de scheef gaat. R&P is dan ook 1 van de lastige fora om te modden.

Het is een combi van wat de users willen (de sc, wat centrale topics) en hoever ga je met diagnoses stellen. Over internet is dat namelijk nogal gevaarlijk als je de persoon en situatie in kwestie niet kent.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47530564
tvp
pi_47530629
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef hardromacore het volgende:
tvp
Wat ben jij een ontstellend irritante kutuser.
pi_47530657
Eens, by the way. Laatste tijd werd R&P laagdrempelig en verbaggerd.
pi_47530827
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Stofje het volgende:

[..]

Nananananananana
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:51:43 #64
88139 JoeyT
pi_47530838
quote:

Ok dat vind ik nou echt leuk om te horen

Als ik naar R&P kijk dan vind ik het leuk. Ik krijg altijd meer het idee dat mensen achter de schermen het willen opleuken dan de users. Ik denk dat de users komen om over leed/geluk/verliefdheid etc te lezen (we blijven sensatie zoekers) en om deze gevoelens te delen. De laatste tijd zijn er wel veel 'het is uit topics', dus zou het centrale 'kom over je breakup' topic (ben de echte naam kwijt) weer wat leven in geblazen kunnen worden. Dan wordt het topic weer iets schoner.

R&P zou dus wat netter gemaakt kunnen worden met centrale topics voor:
-SINGLES
-HEt gaat bijna uit/het is uit... Kom hier voor tips
- Hoe voel je je nu
- En het psychologie topic dat Clumsy graag wilt hebben. Ook leuk voor de (toekomstig) psychologen

Maar R&P IS leuk, en iedereen heeft ermee te maken ookal wordt er soms lacherig over gedaan
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 22:52:23 #65
16180 crew  CoolGuy
pi_47530881
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurlijk voelen we dat aan, of we hebben de kloonscan om te helpen, en er verschijnt verdikkes veel bagger de laatste tijd, alles open laten aan bagger lijkt me niet de oplossing, alles slibt dicht.
Moeten we af van het hele R&P en er een soort weetikveel, Yes of Tina-forum van maken?
Nou ja, mijn mening is dat je het misschien een beetje zwaar ziet. Ik ben een behoorlijk frequente R&P bezoeker, maar ik stoor me niet zo aan de baggertopics. Wat me meer opvalt is de hoeveelheid zelfde soort topics die de laatste tijd voorbij komt.

Aan de andere kant, ik ben een behoorlijke oldbie (tenminste, zo zie ik mezelf toch) dus ik heb de meeste onderwerpen al wel vaker voorbij zien komen. Maar er zijn natuurlijk steeds meer mensen die Fok! en daarmee R&P ontdekken. Die mensen hebben veelal dezelfde problemen als die andere mensen ook gehad hebben in hun leven, maar voor hun is dat op dat moment echt een probleem, en willen daar dus reactie op.

Ze gebruiken de zoekfunctie niet, dat is te lastig. Zij hebben in hun ogen een probleem wat niemand anders heeft, en daar openen ze een topic over, en daar willen ze gewoon reacties op. Ze willen gehoord worden, er over praten, maar toch anoniem zijn. Nou dan ben je denk ik in R&P aan het goeie adres.

Natuurlijk moet je niet alles aan bagger open laten, maar er is een verschil tussen bagger en een topic met een onderwerp wat al voor de 400e x voorbij komt. Een Yes of Tina forum vind ik wat ver gaan, daarbij krijg ik een wat '15-jarig onzeker puber' gevoel bij. Nu zijn de topics die ik net aanhaalde veelal ook geopend door dergelijke users (tenminste, dat lijkt me) maar ik zou er voor waken om R&P niet te laten verzanden in een PUB forum. Als je een tina-achtige aanpak gaat hanteren dan denk ik dat dat de bezoekers niet ten goede komt.

[edit]
Ik lees nu net dat er iemand is die het idee van een Psychologie forum rondloopt? Dat is misschien best een goeie optie, alleen moet je dan waken voor wildgroei van topics die eigenlijk nou net in het andere subforum thuis horen. Maar ik denk dat een scheiding tussen een 13-in-een-dozijn topicsforum en een wat 'dieper' psychologie forum best een hele goeie optie is.
pi_47530960
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Stofje het volgende:

[..]

Waarom?, ik meende het slet..
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 22:56:00 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_47531051
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Ga eens niet direct schelden. Zout dan gewoon een eind op.
pi_47531053
quote:
Ze gebruiken de zoekfunctie niet, dat is te lastig.
Dat is/was net iets al talpa, het zit niet in het systeem..
pi_47531116
onterecht een ontstellend irritante kutuser genoemd te worden, raakte me in mijn hart, sorry..
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 22:58:49 #70
16180 crew  CoolGuy
pi_47531198
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef hardromacore het volgende:
onterecht een ontstellend irritante kutuser genoemd te worden, raakte me in mijn hart, sorry..
Boe fucking hoe. Je snapt het heus wel, je had al gereageerd, waarom plaats je dan nog een tvp, dat is nergens voor nodig. Daarnaast, je zit nu te trollen. Doe normaal, of ga gewoon naar ONZ.
pi_47531224
quote:

[..]

Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, niet relevant hier.

Verder, die singles-reeks, mja, ik weet het niet. Het zou wel een oplossing zijn voor de tig topics die erover lopen. Aan de andere kant ben ik bang voor het kliekjesvormige.

En nog even over baggertopics. Baggertopics kunnen leuk zijn. Het komt ook met enige regelmaat voor dat een overduidelijk onzin-topic hier even blijft staan en na een tijdje alsnog naar ONZ wordt gezwiept. Moet kunnen, net als skippy's topics bijvoorbeeld. Een ander iets is willens en wetens een kloon aanmaken waarmee je een serieus verhaal neerzet, om later door te schemeren dat het voor de 'grap' was. Dan kan je van mij een rotschop van het forum af krijgen, bij wijze van spreken. Ik hou daar niet van, dat bewust mensen fucken.
pi_47531250
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef hardromacore het volgende:
Tief op.
pi_47531251
quote:

[..]

Door, terwijl je al een post geplaatst had, een tvp te plaatsen?
Door een gigantische shitload aan bagger over het gehele forum uit te storten?
Door eerst te reageren met 'nanananana', om vervolgens alsnog om opheldering te vragen?

Echt, types als jij zouden linea recta van het forum afgesodemieterd moeten worden, zonder pardon, permanent.
pi_47531271
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Verder, die singles-reeks, mja, ik weet het niet. Het zou wel een oplossing zijn voor de tig topics die erover lopen. Aan de andere kant ben ik bang voor het kliekjesvormige.

En nog even over baggertopics. Baggertopics kunnen leuk zijn. Het komt ook met enige regelmaat voor dat een overduidelijk onzin-topic hier even blijft staan en na een tijdje alsnog naar ONZ wordt gezwiept. Moet kunnen, net als skippy's topics bijvoorbeeld. Een ander iets is willens en wetens een kloon aanmaken waarmee je een serieus verhaal neerzet, om later door te schemeren dat het voor de 'grap' was. Dan kan je van mij een rotschop van het forum af krijgen, bij wijze van spreken. Ik hou daar niet van, dat bewust mensen fucken.
Je houdt er ook niet van als ik in niet misteverstane bewoordingen daar m'n mening over geef in dat soort topics
JOHNNY HEITINGA
pi_47531300
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef CoolGuy het volgende:

[edit]
Ik lees nu net dat er iemand is die het idee van een Psychologie forum rondloopt? Dat is misschien best een goeie optie, alleen moet je dan waken voor wildgroei van topics die eigenlijk nou net in het andere subforum thuis horen. Maar ik denk dat een scheiding tussen een 13-in-een-dozijn topicsforum en een wat 'dieper' psychologie forum best een hele goeie optie is.
Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.
pi_47531313
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:

[..]

Door eerst te reageren met 'nanananana', om vervolgens alsnog om opheldering te vragen?

Echt, types als jij zouden linea recta van het forum afgesodemieterd moeten worden, zonder pardon, permanent.
Ik heb zo'n vermoeden dat het geduld van yvonne bij deze user dan ook opraakt. maar ik heb dan geen vrouwelijke intuitie, dus ik kan me vergissen.
pi_47531322
quote:
Reageer je nou 2 keer op 1 post? HOe dan ook, . niet relevant hier
Een verhaal heeft soms twee kanten.. hoe d.o. niet relevant hier
pi_47531326
Singles-reeks laat ik me niet over uit. Zit ik niet lang genoeg hier voor, dus een flinke opfriscursus is nodig om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Maar over de kloontopics, die geopend worden omdat het bespreekt wat users willen horen (gedeeltelijk overgenomen uit de R&P SC, waar het ook omhoog kwam): in principe is er altijd de onzekerheid bij een nieuw topic, in welke mate een topic serieus bedoeld is of niet. Nu zeker, door dat gezeik over dat boek, met alle grappen tot gevolg. Zoiets redelijk onvermijdelijk, maar houdt de users ietwat wantrouwend, en dat is soms wel zo goed voor het gezond verstand.

Door met kloons echter topics te openen, alleen omdat het onderwerp mensen aanspreekt, zet je de deur wagenwijd open naar misbruik ervan. We hebben nu al gezeik met watte, watte2 en tig andere incarnaties ervan, en dan komt dit er ook nog bij.

Kun je lang en kort over praten, dat er nu tenminste vooruitgang in zit, dat de users dit willen, dat R&P niet anders gewend is, etc. Maar de gemiddelde user, die tijd en energie steekt in een topic door tips en advies te geven, voor iets wat uiteindelijk één grote hersenspinsel blijkt te zijn, voelt zich ronduit genaaid. Klaar.

Laat de users de onderwerpen aansnijden die ze willen (binnen de perken) en die op waarheid berust zijn. Anders heeft die hele sfeer van relatieve openheid die hier heerst weinig effect.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47531336
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Camplo het volgende:

[..]

Je houdt er ook niet van als ik in niet misteverstane bewoordingen daar m'n mening over geef in dat soort topics
Heb je het over trollen in serieuze topics of over geinen in baggertopics?
pi_47531394
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Laten we eerst 's beginnen met meer topics over Psychologie zelf, dan kunnen we daarna kijken naar het afscheiden ervan. Dat was voornamelijk het idee.
Mijn eerste 'gevoel' bij R&P, is toch echt dat het een subforum is waar relationele zaken besproken worden. Psychologie is daar uiteraard een onderdeel van, maar gevoelsmatig is de R van Relaties toch het doel van dit subforum. Het zou mooi zijn als dit meer in evenwicht zou komen, de psyche is namelijk in veel gevallen interessanter dan opzichzelfstaande relatie-problemen.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 23:03:23 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_47531419
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja maar die topics worden aangemaakt door de users zelf. Momenteel is R&P daar de plaats voor, maar het gebeurd niet echt. Ik denk dat een apart forum daar een extra stimulans in zou kunnen zijn
pi_47531427
Trouwens nog mensen ideeën over dat RB-tje topic?
Volgens mij is dat ook een puur shredder topic en ik kreeg nogal wat mensen over me heen...
Het begin werd volledig voortgeborduurd op voorzetjes van andere users en hij voldeed 'geheel' toevallig precies aan de verwachtingen. Echte duidelijkheid kwam er echter never nooit, behalve een heel flauwe insteek met nog flauwere hint.

Is er een mod die daar een eerlijke mening over durft te geven?
JOHNNY HEITINGA
pi_47531445
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heb je het over trollen in serieuze topics of over geinen in baggertopics?
Nee, keihard reageren in baggertopics met een wannabe serieuze opzet.
Alle serieuze topics reageer ik serieus of niet als ze niet interessant zijn.
Maar sommige mensen geven een serieuze insteek en gaan vervolgens compleet het eigen topic omzeep helpen daar reageer ik ook sarcastisch op.
JOHNNY HEITINGA
pi_47531469
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kliekjes heb je overal.
Ik zie in DIG ook elke dag dezelfde koppen.

Kliekjes heb je per reeks, topic, subforum, het forum, de frontpage, etc etc
pi_47531495
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar die topics worden aangemaakt door de users zelf. Momenteel is R&P daar de plaats voor, maar het gebeurd niet echt. Ik denk dat een apart forum daar een extra stimulans in zou kunnen zijn
Ik denk het niet, eigenlijk.
pi_47531523
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:

[..]

Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..
Onzin.. is for shitload.. en mijn onzin is vaak geen onzin maar een artistiek kunststukje..
Zoals ik al zei een verhaal heeft vaak twee kanten..

Types als ik zorgen voor de humor.. die merendeel mist.. en niet zal snappen..

Maar het zal wel de generatiekloof zijn..
pi_47531550
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Is er een mod die daar een eerlijke mening over durft te geven?
Hij reageert niet op pm's en vraagt niet of het topic geopend kan worden voor updates, dus de kans dat het nep is, is zeer aanwezig.
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Ik zou het op een kwestie van smaak houden. Lijkt me reeëler.

Enfin, on-topic. Discussie.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47531578
quote:

[..]

Sorry ik ben niet zo in de nerdafkortingen... maar tvp betekend toch, dat je niet meer gaat reageren.. zo niet mijn fout..
Onzin.. is for shitload.. en mijn onzin is vaak geen onzin maar een artistiek kunststukje..

-->ONZ
pi_47531607
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:02 schreef Stofje het volgende:

[..]

Mijn eerste 'gevoel' bij R&P, is toch echt dat het een subforum is waar relationele zaken besproken worden. Psychologie is daar uiteraard een onderdeel van, maar gevoelsmatig is de R van Relaties toch het doel van dit subforum. Het zou mooi zijn als dit meer in evenwicht zou komen, de psyche is namelijk in veel gevallen interessanter dan opzichzelfstaande relatie-problemen.
Daarom moet het ook meer gestimuleerd worden, dat is het hele idee. Ik vind dat ook erg interessant en vind het jammer dat de relatieproblemen overheersen. Ik ga er zeer binnenkort mee aan de slag, maar ben zelf ook vrij druk dus het wil er niet van komen . Hoe dan ook, meer evenwicht dus.
pi_47531624
quote:

[..]

ONZ = ONZ niet R&P
of het nu een edel kunststuk is of complete fucking bagger.
JOHNNY HEITINGA
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 23:07:52 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_47531645
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk het niet, eigenlijk.
Wel, dat mag Ik ben het wel met een andere user eens hier dat de nadruk in R&P ligt op de R. Omdat de topics worden gemaakt door de users, en er dus weinig tot geen P topics zijn lijkt het mij dat als je een apart forum daarvoor hebt, mensen zich sneller geroepen voelen om daar wat serieuzere, of iig topics met een andere lading te openen.

Aan de andere kant zou je natuurlijk kunnen stellen dat als er geen behoefte is aan P, dat een extra forum daar ook weinig aan helpt want de topics worden toch niet geopend, maar kun je zoiets niet testen...een tijdelijk forum dat je open laat bij succes ofzo?
pi_47531650
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Daarom moet het ook meer gestimuleerd worden, dat is het hele idee. Ik vind dat ook erg interessant en vind het jammer dat de relatieproblemen overheersen. Ik ga er zeer binnenkort mee aan de slag, maar ben zelf ook vrij druk dus het wil er niet van komen . Hoe dan ook, meer evenwicht dus.
Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...

de echte diepe dingen komen maar zelden.
JOHNNY HEITINGA
pi_47531687
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Camplo het volgende:

[..]

ONZ = ONZ niet R&P
of het nu een edel kunststuk is of complete fucking bagger.
Maar hij reageerde.. op mijn onzin in onzin... want in R&P ben ik altijd serieus... mede omdat ik een romanticus ben..
pi_47531716
quote:

[..]

Een tvp betekent terugvindpost, wat dus inhoudt dat je die post plaatst om het topic terug te kunnen vinden. Als je de betekenis van een afkorting niet kent, gebruik 'm dan ook niet. En jij hebt geen humor, jij bent niet intelligent, je bent een nietszeggend, niet creatief stuk nobody, dat niets toevoegt op dit forum en ook niet in het echte leven. Maakt niet uit, maar ga gewoon stilletjes in een hoekje zitten, zonder anderen lastig te vallen met je prut. Zelfs ONZ is te hoog gegrepen voor je, dat zegt wel wat, hedentendage.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 23:09:30 #95
16180 crew  CoolGuy
pi_47531721
quote:

[..]

Relatieproblemen komt in 95% van de gevallen helaas ook maar neer op 'wel/niet vertellen of HOE vertel ik het'...

Eens.
pi_47531845
quote:
En jij hebt geen humor, jij bent niet intelligent, je bent een nietszeggend, niet creatief stuk nobody, dat niets toevoegt op dit forum en ook niet in het echte leven.
zielig

ik houd het op de generatiekloof..
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:13:57 #97
88139 JoeyT
pi_47531929
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Kliekjes heb je overal.
Ik zie in DIG ook elke dag dezelfde koppen.

Kliekjes heb je per reeks, topic, subforum, het forum, de frontpage, etc etc
Inderdaad en ik denk dat de nieuwe inbreng bij SINGLES vele malen groter was dan de andere reeksen. Het onderwerp spreekt veel mensen aan, omdat veel mensen het zijn en zich erin verdiepen.
pi_47531932
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef hardromacore het volgende:

[..]

zielig

ik houd het op de generatiekloof..
Puik.
Kunnen jullie nu weer jullie ding doen in die zure sloot die ONZ heet, of desnoods met pm's naar elkaar strooien.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47531968
quote:

[..]

Het is ook moeilijk. 'Bekende users' (users die dus veel FOK!kers ook irl kennen) zullen niet gauw 'te koop' lopen met hun problemen. Daar worden dan klonen voor aangemaakt. Relationele problemen zijn vaak herkenbaar voor velen, psychische problemen zijn moeilijker, omdat ze vaak niet volgens de norm 'normaal' zijn. Veel users zijn dus gewoon erg bang om zichzelf geestelijk zo bloot te geven.
pi_47532037
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef Stofje het volgende:

[..]

Het is ook moeilijk. 'Bekende users' (users die dus veel FOK!kers ook irl kennen) zullen niet gauw 'te koop' lopen met hun problemen. Daar worden dan klonen voor aangemaakt. Relationele problemen zijn vaak herkenbaar voor velen, psychische problemen zijn moeilijker, omdat ze vaak niet volgens de norm 'normaal' zijn. Veel users zijn dus gewoon erg bang om zichzelf geestelijk zo bloot te geven.
Meestal zijn de topics van mensen MET een avatar aanzienlijk leuker en beter beschreven dan mensen zonder avatar. Eén van de dingen die opvalt en ik volg R&P al geruime tijd.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')