Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Da's waar iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je er met niemand over praten...dan moeten ze fouten gaan toegeven...
en dan mag koste wat kost niet gebeuren...
![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben geen Afhakerik was lunchen
mag dat niet meer ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar doe dat niet meer op van die cruciale momenten wil je![]()
Het is dezelfde, ik heb deze weer geopend toen hij vanmiddag gesloten wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
is dit niet een herhaling ? ik d8 dat ik dit al eerder las over afhakersof het is een voorziende ik :S
oooh hierom dus ^^ Verklaard een HOOPquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou deze op slot dan![]()
[KOFFIE SC #21] Koffie is de bron des levens!
ach ondertussen weer niks gedaan, heeey!! niet eerlijk als er niemand post dan haal ik mijn 175 gemid niet per dagquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef MPG het volgende:
Aah, kijk, deze is weer open
Net weer ff een bakkie gedaan, nu verder met leren (thuis, niet meer in ehv)
Ach dat wordt na verloop van tijd wel minder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ondertussen weer niks gedaan, heeey!! niet eerlijk als er niemand post dan haal ik mijn 175 gemid niet per dag![]()
of niet...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach dat wordt na verloop van tijd wel minder.
geweldigquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
of niet...
Na 4 maanden had ik 300 posts.. nu één maand verder heb ik er bijna 1500...![]()
1 miljoen... dat is tong nog niet eens gelukt na al die jaren....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geweldignou ik wil er 1 miljoen hebben aan het eind van het jaar haalbaar niet echt leuk om naar te streven ? ja
maar nee zoveel is ook teveel ik denk dat ik tevreden ben met iets van 2250 aan het eind van het jaar
ach altijd proberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
1 miljoen... dat is tong nog niet eens gelukt na al die jaren....![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ach deze Vriend van me kan het mss welmaar dan met andere handelingen
![]()
![]()
hai Kuukskquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidommm
maar pap!!!! kan er niks aan doen het was mijn vriend die dat deed ik niet!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eens snel een grote bak koffie drinken...![]()
wtfquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
![]()
hehehehquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
![]()
Ja sorry van vrienden moet je het hebbenquote:
wat kan je hond nu wat hij eerst niet kon en wat hij nu heeft afgeleerd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:06 schreef buzzer het volgende:
tnx
het is wel erg leuk de gevorderden cursus. Vooral als je inzicht hebt waar de kleine rotoefeningetjes toe leiden uiteindelijk
en dit gaat het worden: Donja 25 meter vooruit, linksaf, liggen tussen de pionnen, 7 minuten blijven liggen, voor je voeten komen zitten op commando daarna, en dan naast eindigen
Jij wil ook zo gehoorzaam zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WOW en dat kan een hond ? ontzettend knapik wist niet dat een hond zo gehoorzaam kon zijn
Jaloezie ten top
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat doet ie morgen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
TrustenEn voordat ik het vergeet
boem-dikkie: veel succes morgen
![]()
![]()
![]()
Oh dat komt wel goedquote:
Je moet ook niet zo lang wegblijven!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jezus, deel 22 alweer, toen ik vertrok vanochtend was ik aan het posten in 19!
Hoi Allemaal!
Hoiquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jezus, deel 22 alweer, toen ik vertrok vanochtend was ik aan het posten in 19!
Hoi Allemaal!
Ik heb ook staan het eerste topic dat OPEN was!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
#1 was altijd nog eerder
Daarom snap ik je zin effe niet...
aaaah... wat stond er WEL in ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
er staat in eens een mailtje in m'n inbox, met als afzender 'voetbalvrouwen'
wtf moet ik daar nou mee, er staan niet eens chicks in![]()
ik had het ook niet voor mogelijk gehouden, maar het ziet er naar uit dat mijn hond het redelijk snapt. Alleen apporteren zie ik nog even somber inquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat kan je hond nu wat hij eerst niet kon en wat hij nu heeft afgeleerd?
WOW en dat kan een hond ? ontzettend knapik wist niet dat een hond zo gehoorzaam kon zijn
Jaloezie ten top
![]()
![]()
![]()
beetje ironisch je hond is zoooo goed afgetraind maar hij kent het apporteren nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had het ook niet voor mogelijk gehouden, maar het ziet er naar uit dat mijn hond het redelijk snapt. Alleen apporteren zie ik nog even somber inHij ziet de Dummy nog steeds als speeeeeelgoed !!!
Ik zag geen chicks, dus ik heb de mail weggepleurdquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaaah... wat stond er WEL in ?
Mijn hond apporteert prima, alleen geen plakjes worstquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had het ook niet voor mogelijk gehouden, maar het ziet er naar uit dat mijn hond het redelijk snapt. Alleen apporteren zie ik nog even somber inHij ziet de Dummy nog steeds als speeeeeelgoed !!!
apporteren zal hij de plakjes worst ook niet, maar ik kan 10 plakken worst op de grond gooien, en ze pakt ze absoluut niet eerder als dat ik zeg dat ze er eentje mag pakken (en dan laat ze de andere negen liggen) Maar het apporteren komt wel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn hond apporteert prima, alleen geen plakjes worst
kijk, je bent goed bezig 14.gif.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
apporteren zal hij de plakjes worst ook niet, maar ik kan 10 plakken worst op de grond gooien, en ze pakt ze absoluut niet eerder als dat ik zeg dat ze er eentje mag pakken (en dan laat ze de andere negen liggen) Maar het apporteren komt wel hoor
Ah, dan hoort ie ook alles scheef...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn hond luistert ook heel erg slechtMaar zijn ene oor hangt ook verkeerd
![]()
truste buzzquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo heel voorzichtig mijn mandje opzoeken...
tot morgen rond koffietijd![]()
Trusten buzquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo heel voorzichtig mijn mandje opzoeken...
tot morgen rond koffietijd![]()
Irish coffee? Heb ooit wel eens geprobeerd, maar vond het toen geen succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
ah, geen koffie voor mij meer
Niet als ik nog wil slapen iig
of misschien zo'n ierse kop leut
aah op die manier de vader van een vriendin van me rookt 1 sigaar per jaar in de lente met een boekje achter in de tuin waar de vrouw het niet opmerktquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
he, mak aan he...
Ben ruim 4 maanden gestopt...
Maar een sigaartje op z'n tijd, sla ik niet af.
helemaal niet met een bakkie irish coffee erbij
...en de pokerkaarten op tafel, ideale combinatiequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
he, mak aan he...
Ben ruim 4 maanden gestopt...
Maar een sigaartje op z'n tijd, sla ik niet af.
helemaal niet met een bakkie irish coffee erbij
Goed topic ditquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef Spamblik het volgende:
uuuhh oke..
behalve een boot geschropt dingen op marktplaats gepleurd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef erkel het volgende:
[..]
...en de pokerkaarten op tafel, ideale combinatie![]()
Nog wat vermeldingswaardig vandaag gebeurd?
Dat is het zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef erkel het volgende:
[..]
...en de pokerkaarten op tafel, ideale combinatie![]()
Nog wat vermeldingswaardig vandaag gebeurd?
Wie heeft er een boot? jij? zeilboot..?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
behalve een boot geschropt dingen op marktplaats gepleurd.
niet echt veel , bakken koffie gezet, normale geleuter? als ik iets vergeten ben svp aanvullen ^^
( geheel geen goeie samenvatting )![]()
Amstel nog?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Spamblik het volgende:
Andere kant van het kanaal.. maar niet in ter aarbij ons heet het nog net amstel.
heeft dit gespuis nog onrein al de EED afgelegt van onze koffie leut gebeuren ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Spamblik het volgende:
Andere kant van het kanaal.. maar niet in ter aarbij ons heet het nog net amstel.
grappig om hier eens iemand tegen te komen diie hier in de regio woontquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef Spamblik het volgende:
jep..
Doe mij ook maar een bakkie pleurquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heeft dit gespuis nog onrein al de EED afgelegt van onze koffie leut gebeuren ?
hij is hier tijdelijk denk ik, en op uitnodigingquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heeft dit gespuis nog onrein al de EED afgelegt van onze koffie leut gebeuren ?
nou ik was hier ook maar neten ik moest wel niet eerlijk !!! elk gespuisquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hij is hier tijdelijk denk ik, en op uitnodiging
Goh, hij draait ook een paar delen mee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik was hier ook maar neten ik moest wel niet eerlijk !!! elk gespuismoet de eed afleggen voordat hij hier binnen treed tot ons geheime schuilplaats ( die iedereen kan zien )
Autodrop zo lekker het zou verboden moeten worden.
hier zitten echt geen verborgen berichten in deze tekst.
Inderdaad. Ik weiger de eed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goh, hij draait ook een paar delen mee!![]()
De mensen van het eerste uur hoeven dat niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weiger de eed.![]()
![]()
Heey indah.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
hey sander
mijn dag is alweer begonnen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
En een opmerkelijk en leuk verhaal voor bij de koffie:
http://www.nu.nl/news/101(...)topt_na_70_jaar.html
Goedemorgen Kuukske.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Koffietijd.
ik vond het wel grappig. Zovaak kom ik hier geen Cabby tegen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..leuk verhaal...
goedemorgen trouwens...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-LEUTERS
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, iedereen slaapt nog in Nederland geloof ik
Môgge allemaal!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Koffietijd.
Ik ben er slechts 3 avonden mee bezig geweest...quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet zo mijn belasting-papieren invullen......
Goedmorgen OA.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er slechts 3 avonden mee bezig geweest...![]()
Eerste keer eigen huis, full time baan, aftrekposten, etc...![]()
Maar met behulp van de mensen hier is het aardig gelukt!![]()
Thanks!quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedmorgen OA.....![]()
![]()
....blij te horen dat je je beter voelt....
![]()
ohh maar ik doe het ook niet alleen...quote:Maar met behulp van de mensen hier is het aardig gelukt!
aah, lekker is dat.. ben blij dat ik er eenvoudig vanaf kom. Dit is trouwens ook voor het laatst dat ik een vol jaar belasting heb betaald voor 2007 wil ik sowieso niet alles meer in NL betalen, als het meezit zelfs niets, want ik krijg hier straks de benodigde aanslagen (15-25% i.p.v. 42-50+%)quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet zo mijn belasting-papieren invullen......
blij je daar dus wonen ...?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, lekker is dat.. ben blij dat ik er eenvoudig vanaf kom. Dit is trouwens ook voor het laatst dat ik een vol jaar belasting heb betaald voor 2007 wil ik sowieso niet alles meer in NL betalen, als het meezit zelfs niets, want ik krijg hier straks de benodigde aanslagen (15-25% i.p.v. 42-50+%)
dat is wel de bedoeling.. maar ik kom vast nog wel eens in Nederland. De planning is zomer 2008 voor een vakantie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blij je daar dus wonen ...?...je komt niet meer terug naar NL...?
Goedmorgen MPG....quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef MPG het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Het wordt tijd dat die kantine hier ***CENSUUR*** opengaat! Ik snak naar mn tweede bakkie!
Zometeen tentamen maken, en daarna de hele middag koffiën MET vlaai, en de hele avond bieren...
Ook vandaag zal ik dus niet veel hier zijn![]()
dankje...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedmorgen MPG....![]()
..succes met je tentamens....
...zenuwachtig...?
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
dankje...valt wel mee met de zenuwen.. Alleen even afwachten of ik goed genoeg geleerd heb, maar dat zal vast wel goedkomen
...
EN nu ben ik ECHT weg, koffie halen en vast naar de tentamenzaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-LEUTERS
![]()
![]()
![]()
![]()
zo zo... toch 8 minuten wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:31 schreef MPG het volgende:
Aah, de kantine gaat open
jongens, ik ben weer weg... FF een bakkie halen en dan op naar het tentamen
MPG, op welke school zit jij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
dankje...valt wel mee met de zenuwen.. Alleen even afwachten of ik goed genoeg geleerd heb, maar dat zal vast wel goedkomen
...
EN nu ben ik ECHT weg, koffie halen en vast naar de tentamenzaal![]()
![]()
Goeiemorgen OA,quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:38 schreef OA het volgende:
MPG en Papierdirecteurgeneraal: Goedemorgen!![]()
Mijn gezondheid maakt weer sprongen vooruit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Goeiemorgen OA,
Alles goed met de gezondheid?![]()
Lekker rustigquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn gezondheid maakt weer sprongen vooruit!![]()
Alleen nog spierpijn...en dat wordt er niet bepaald beter op als je heel de dag acher de pc zit
om te fokken werken...
![]()
Eindhovenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, op welke school zit jij?
Lijkt nl verdacht veel op de Hes/Hogeschool Rotterdam...![]()
Nou ja, ws zijn alle scholen hierin hetzelfde...![]()
Edit: laat maar, zie in je profiel dat je op de TU/e zit..![]()
Waar dat dan ook mag zijn...
Koffiën is op zich al anti RSI...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:50 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Lekker rustigaandoen, een paar anti-RS
I oefeningen tussendoor en veel koffie
natuurlijk.
Dan komt alles goed.
Goedemorgen Papier....quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen OA,
Alles goed met de gezondheid?![]()
Morgen Boem...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Gezakt voor mn examen autoreed te haastig ofzo , ik vond het goed gaan maar examinator niet blijkbaar
Jammer
Is er in Indonesië eigenlijk veel censuur wat betreft internet?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Gezakt voor mn examen autoreed te haastig ofzo , ik vond het goed gaan maar examinator niet blijkbaar
Jammer
ik heb 5 jaar in Eindhoven gewoont....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Is er in Indonesië eigenlijk veel censuur wat betreft internet?![]()
Er is natuurlijk een islamitisch en een boeddistisch gedeelte.. Lijkt mij dat de Islamieten redelijk streng zijn , zeker gezien al die rellen om de playboy enzo...
Goeiemorgen Boemquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Jammer
Ja dát zeker, over maandje kank weerquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Morgen Boem...![]()
...wat jammer voorjr rijbewijs....ga je het nog een keer proberen...?
![]()
Oh ja...en tegen mij dus geen goedemrgen zeggen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen Boem![]()
Reed je te snel voor de examinator? Kon hij het niet volgen? Was het een bejaarde met een hoed?![]()
Naah het was gewoon een vrouw, wel aardig hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Goeiemorgen Boem![]()
Reed je te snel voor de examinator? Kon hij het niet volgen? Was het een bejaarde met een hoed?![]()
ach ...heb er 4 keer over gedaan om mijn theorie te halen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dát zeker, over maandje kank weer![]()
Ik had al goedemorgen gezegt een half uur en 1 pagina geleden en ik doe mijn best ik moet ook nog werken en het is nog zo vroeg en ik heb pas 1 kop koffie opquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oh ja...en tegen mij dus geen goedemrgen zeggen.....nou mooi is dat....
![]()
ik heb de 2e keer mijn theorie gehaald en ben nu gezakt voor praktijk, dus dat komt de volgende keer ook wel goed. Ik was ook echt héél erg zenuwachtig, en dat ben ik normaal nooit eigelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ...heb er 4 keer over gedaan om mijn theorie te halen.......maar praktijk in 1 keer....
...dus komt helemaal goed...
![]()
echt waar....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al goedemorgen gezegt een half uur en 1 pagina geleden en ik doe mijn best ik moet ook nog werken en het is nog zo vroeg en ik heb pas 1 kop koffie op![]()
Goeiemorgen JJ Koffie-mamma!!!
![]()
een vriend van mij heeft em pas de 5e keer gehaald...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb de 2e keer mijn theorie gehaald en ben nu gezakt voor praktijk, dus dat komt de volgende keer ook wel goed. Ik was ook echt héél erg zenuwachtig, en dat ben ik normaal nooit eigelijk.
Ik heb m in het legerquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft em pas de 5e keer gehaald...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
dus...ik ben weg...vanmiddag weer terug.....veel plezier met werken en koffie leuten....
![]()
![]()
...doedoei!!!!...
![]()
![]()
en theorie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Examen aanvraag kost 175 eurovind het trouwens écht belachelijk dat het zo duur is.
niet slechtquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb m in het legergehaald. Dan krijg je zo'n intensieve 2-weekse totaal cursus (oke, ik deed er 4 weken over
)
Ja nou, dat was ff hard werken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
ah, je bent klaar met papierversnipperen?
En terech, je moet je ook niet druk maken op dezequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja nou, dat was ff hard werken!![]()
Maar meteen een versegehaald en een bord met mes, want dan kan ik rustig
ontbijten.
![]()
Nope. Tot 4 uurquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nope. Tot 4 uur
En als ik geen zin meer heb, tot 3 uur denk ik.
De ANWB heeft van die 10-daagsequote:
da's flink prijzig inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Examen aanvraag kost 175 eurovind het trouwens écht belachelijk dat het zo duur is.
Ehm, verlof opnemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf doe je, als je gewoon kan zeggeen: ik heb geen zin meer, ik ga naar huis
Weet je dat nou nog niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf doe je, als je gewoon kan zeggeen: ik heb geen zin meer, ik ga naar huis
Inda, krijg ik nog antwoord op mijn vraag??? Alstublieft...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's flink prijzig inderdaad
quote:Is er in Indonesië eigenlijk veel censuur wat betreft internet?
Er is natuurlijk een islamitisch en een boeddistisch gedeelte.. Lijkt mij dat de Islamieten redelijk streng zijn , zeker gezien al die rellen om de playboy enzo...
vast niet, maar ik heb mijn rijbewijs dan ook alquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De ANWB heeft van die 10-daagsecursussen. Dat is net zoiets,
maar ik weet niet of ze die ook in Indonesia hebben
![]()
Ik heb dat gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De ANWB heeft van die 10-daagsecursussen. Dat is net zoiets,
maar ik weet niet of ze die ook in Indonesia hebben
![]()
ohja, nou je 't zegt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, verlof opnemen?![]()
Maaruh, ik ben administratief secretarieel medewerkster bij een Hogeschool.
Ik gooi het op m'n gesteldheid nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Weet je dat nou nog niet...![]()
Iets op en school, secretarieel medewerker ofzo...![]()
Je weet toch dat je op een school zomaar eerder weg kan... spijbelen heet dat dan...![]()
![]()
Slap excuus...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi het op m'n gesteldheid nu
Net wakker, dan vergeet je nog wel eens dingen
Mooiquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Slap excuus...![]()
Maar het is je uiteraard vergeven!!![]()
Ja, dat was ik, geen dank, geen dank..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:19 schreef OA het volgende:
ik weet niet meer wie hier eerder deze week de afbeelding van een senseo heeft neergezet...![]()
Het ging iig over het kunnen instellen van de hoeveelheid per kopje...![]()
Nou heb ik net dat hele ding hier op m'n werk bekeken, maar nergens zie ik iets wat lijkt op een afstelmachanisme...![]()
Mijn dank is groot!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat was ik, geen dank, geen dank..
Ik weet al waar het zit, heb er net ook even naar gekeken.
Als je een tel hebt, haal ik 'm er effe bij, kan evt wel een fototje maken dan.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Inda, krijg ik nog antwoord op mijn vraag??? Alstublieft....
Deze vraag dus:![]()
[..]
Censuur heb ik nog niets van gemerkt. Ik kan alles lezen en zien wat ik wil. In internetcafe's staan computers vol met allerlei filmpjes betreffende 2, 3, 4 en meer mensen die naakt iets met elkaar doen en zo.. Geen gebrek aan.quote:Is er in Indonesië eigenlijk veel censuur wat betreft internet?
die zwerft hier vast wel ergens rond...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
paintskills ten top hier.
Maar een fototje is wel wat gemakkelijker he
Heb je wel een inbussleutel btw?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat was ik, geen dank, geen dank..
Ik weet al waar het zit, heb er net ook even naar gekeken.
Als je een tel hebt, haal ik 'm er effe bij, kan evt wel een fototje maken dan.
Ah, dat is wel handig dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
die zwerft hier vast wel ergens rond...
we hebben nog een grote fabriek en werkplaats aan het kantoor vastzitten!![]()
Ik ben er dan ook weerquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Dat is nou alweer een paar tellen geleden.
Maar ik heb toch geen senseodus waar maak ik mij nou weer zorgen om eigenlijk
![]()
Yeah baby!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, dat is wel handig dan.
Kan jij niet ook even je senseo erbij pakkken?
Kunnen we even een live-workshop houden
Dat had ik niet verwacht voor het grootste islamitische land ter wereld... Valt weer reuze mee dan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Censuur heb ik nog niets van gemerkt. Ik kan alles lezen en zien wat ik wil. In internetcafe's staan computers vol met allerlei filmpjes betreffende 2, 3, 4 en meer mensen die naakt iets met elkaar doen en zo.. Geen gebrek aan.
Je kan wel een frote meerderheid tegen je hebben, maar als er vervolgens niets gebeurt, kan zo een klein groepje idd een groot deel van de samenleving ontwrichten...quote:Er is een kleine groep Taliban-achtigen die een zeer grote meerderheid tegen zich heeft, echter zijn het allemaal moslims die hier niets van zeggen (de zwijgende meerderheid dus). Velen wensen dat kleine groepje echter liever nu dood dan morgen omdat ze een hele samenleving potentieel kunnen ontwrichten. Wat je dus ziet met zo'n Playboy gebeuren. Ik moet er nog eens 1 kopen, en dan ook een FHM en Maxim, kun je zien dat er hetzelfde in staat.
van mij mag je hem plaatsen omdat ik zo'n zelfde apparaat als jouwn UI thuis heb liggenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
die zwerft hier vast wel ergens rond...
we hebben nog een grote fabriek en werkplaats aan het kantoor vastzitten!![]()
GOEIEMORGEN vergat ik weer eens ffquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yeah baby!
Live-show!!!!
Dit is purekoffie
porno
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN vergat ik weer eens ff
en hier moest ik hardop van lachen![]()
les 1 en les 2 kent iedereenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen CableGun
![]()
Sit back, maak je broek los en enjoy the show...
Take it away Eer-ik!![]()
En de temeratuur was ook belangrijk geloof ik?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
les 1 en les 2 kent iedereenvoeg water aan je apparaat / koffiezetter toe
en voeg er daarna op jouwn manier iets van een pad/ boonmaalselaan toe
maar daar ging het niet over we hadden het over de hoeveelheid per kopje
Mja, ik wil dat ie warmer gaat..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En de temeratuur was ook belangrijk geloof ik?
Regelt de mijne automatisch knoppie aan wachten en dan is het klaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En de temeratuur was ook belangrijk geloof ik?
Het is hier allemaal wel vrij gematigd hoor. Je ziet in Nederland relatief meer hoofddoekjes dan hier bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht voor het grootste islamitische land ter wereld... Valt weer reuze mee dan!![]()
Wat ik altijd hoor is dast het boeddhistische gedeelte veel makkelijker/toleranter/vrijer van gedachten is...
[..]
Je kan wel een frote meerderheid tegen je hebben, maar als er vervolgens niets gebeurt, kan zo een klein groepje idd een groot deel van de samenleving ontwrichten...![]()
Veel plezier met al die vieze duivelse boekjes...![]()
DANK DANKquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
OK, uiteraard moet je 'm even leeg laten lopen en de stekker verwijderen uit het stopcontact
Als je 'm dan op z'n kop houdt, like so:
[afbeelding]
Zit er aan de onderkant, het volgende:
[afbeelding]
Daar zit in het uitvergrootte gedeelte, een 'lipje'.
Die moet je eruit trekken, waarna je vrolijk met je inbussleutel in dat gaatje kunt roeren.
Nadeel is wel, dat je het lipje eruit moet slopen, het kan niet meer terug.
Maar hey, wie kijkt daar nou
In jouw geval moet je 'm een klein stukje naar rechts draaien, dan komt er minder water uit.
Mocht je trek hebben in een enorm laffe bak, moet je 'm naar links draaien, en komt er 2 keer zoveel water uit als dat ie op de rechtse stand staat
Met als sub-titel "Opwindend fotomateriaal"quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik wil dat ie warmer gaat..
Maar ik ben er voor alsnog niet achter hoe dat zit...
Zal ik deze briljante fototutorial maar even in de OP plaatsen onder het kopje 'links' ?
Goed ideequote:Op donderdag 22 maart 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met als sub-titel "Opwindend fotomateriaal"
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
Ik zit er aan te denken om het huis van m'n ouders (nu wit) bruin te verven, op de dag dat ze terugkomen van vakantie.
Gewoon met waterverf
Zal ik dat doen
quote:Naam: roelof bruinsma
Reactie:
hoi max, ik heb vanaf het begin al problemen met de temperatuur van het bakje. Door het kopje voor te verwarmen is het wel redelijk maar niet meer dan dat. ik wil graag weten: kun je de temperatuurinstelling beinvloeden?
Antwoord van Max:
Helaas kan dat niet, Roelof, het apparaat is voorzien van een niet-regelbare thermostaat. Alleen de bekende trucs helpen: kopje voorverwarmen, en vooraf een kopje 'koffie' zetten zonder pad in het filter. Je kunt ook de thermostaat zien te vervangen, maar daar is niet makkelijk aan te komen. Succes!
Datum: 23 - 11 - 2004
Komt uiteraard ook een tutorial vanquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, super stunt!!!
![]()
Met spandoek: "Huize cafeïna"![]()
En we willen "before" en "after" foto's![]()
quote:
in het gaatje roeren..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
OK, uiteraard moet je 'm even leeg laten lopen en de stekker verwijderen uit het stopcontact
Als je 'm dan op z'n kop houdt, like so:
[afbeelding]
Zit er aan de onderkant, het volgende:
[afbeelding]
Daar zit in het uitvergrootte gedeelte, een 'lipje'.
Die moet je eruit trekken, waarna je vrolijk met je inbussleutel in dat gaatje kunt roeren.
Lekker boeiend...quote:Nadeel is wel, dat je het lipje eruit moet slopen, het kan niet meer terug.
Maar hey, wie kijkt daar nou
Verder hulde voor de heldere uitleg!quote:In jouw geval moet je 'm een klein stukje naar rechts draaien, dan komt er minder water uit.
Mocht je trek hebben in een enorm laffe bak, moet je 'm naar links draaien, en komt er 2 keer zoveel water uit als dat ie op de rechtse stand staat
Standaard staat het apparaat ingesteld op 137,5 ml.
Fijnquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt uiteraard ook een tutorial van
Alleen gaan ze pas in juli op vakantie, maar ik wil een zorgvuldige planning, en het moet ook niet regenen, want dan heeft het geen zin.
Ik wil dat het met 1 regenbui er weer af is
Ik denk dat ze zich wezenloos schrikken![]()
#1: Is ze lekker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
ik had even iets heel belangrijks te doen hier!!![]()
[..]
in het gaatje roeren..![]()
[..]
Lekker boeiend...![]()
misschien dat ik nog eens op mn flikker krijg van de receptioniste...![]()
[..]
Verder hulde voor de heldere uitleg!![]()
Ik ga het straks even proberen!![]()
Linkje naar de OP lijkt mij idd gerechtvaardigd!!![]()
uiteraard komen er foto's met jou en een bak koffie en een leip gezicht trekkend anders is de hele turotial nutteloosquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn uiteraard te allen tijde bereid om mee te denken!!![]()
Goeie zaakquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn uiteraard te allen tijde bereid om mee te denken!!![]()
ik zou het ook best weleens zo'n grap met mijn ouders uithalen alleen het afwassen vind ik nou niet zo leukquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak
Het is lang geleden dat ik een goeie grap heb uitgehaald met m'n ouders
Ik kan het ook op 1 april doen trouwens, is wat dichterbij
Daar wil ik best 's nachts m'n bed voor uitkomen...
Ik zei: Jammer Boemski.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó samenvatting van de vorige 3 pagina's?
Senseo apparaat kopjes hoeveel heid aanpassenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat wist ik nogquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zei: Jammer Boemski.
Tot zover mijn samenvatting
euh, niks gebeurd, behalve dat we het kut vonden dat je gezakt was, en dat ik een birljante tutorial heb geschreven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
euh, niks gebeurd, behalve dat we het kut vonden dat je gezakt was, en dat ik een birljante tutorial heb geschreven.
weer zo'n baggerdag als gister?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef buzzer het volgende:
Ik zit nu aan mijn twaalfde bakkie zo langzamerhand, maar ik ben bang dat de koffie me niet gaat helpen vandaag![]()
#1: ze is 58...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
#1: Is ze lekker?![]()
#2: Geen dank
Houdt me van de straat he
quote:
Tijd voor vervanging dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
#1: ze is 58...![]()
![]()
type dat wel met de tijd meegaat, zowel qua kleding als computers, etc... maar ja, het had je moeder of oma kunnen zijn....![]()
#2:![]()
Goeie samenvattingquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Senseo apparaat kopjes hoeveel heid aanpassen
Grap met ouders uithalen met water verf
dat is het ongeveer... oh ja en luie moee mensen die nog hoi zeggen![]()
Dat ging nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:moet je meer eten 's avonds als je weet dat je er last van krijgt
![]()
Zij hoeft niet vervangen te worden hoor. Het is een prima mensquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tijd voor vervanging dus
58 is ouder dan m'n moeder, dat gaat me veeeeels te ver
Arme cross.quote:
Ik zou wel terug in bed willenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arme cross.Moet je dingen doen of zullen we je met z'n alle lekker in bed stoppen?
Dat parttime werken is nog niet zo'n ramp, maar dat ze daarbinnen dan ook nog parttime functioneren is weer een stuk minderquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Zij hoeft niet vervangen te worden hoor. Het is een prima mensze kan alleen soms nogal over de kleinste dingetje zeiken...
![]()
Verder zou vervanging op een andere plek in dit bedrijf wél welkom zijn...
Er werken hier namelijk 3 vrouwen.. 37, 39 en 58 jaar...Kunnen allemaal ouwehoeren als de beste en werken ook allemaal parttime...
's avonds een vent, 's morgens absentquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
he, 's avonds een vent, 's ochtends een vent he
Thanx. Viel spass auf die schule.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou wel terug in bed willen
Helaas moet ik zo aanfietsen naar school![]()
Maar bedankt voor het aanbod, ik zal het onthouden voor als jij ziek bent/buikpijn hebt
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
klaar.
eigenlijk het vervolg op... dit gaat me gewoon weer ruim een week werk kosten.quote:
ik weet het niet, ik denk dat je best kunt proberen om 'm een klein beetje naar rechts te draaien...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Links of rechts is zeker wel een standaard hoeveelheid meer of minder??
Niet dat je een beetje minder/meer of veel minder/meer kan kiezen...![]()
Nou, daar ben je weer lekker mee danquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk het vervolg op... dit gaat me gewoon weer ruim een week werk kosten.
Het is ook voor het eerst dat mijn collega's me chagrijnig meemaken.. (dat ben ik eigenlijk nooit)
Ik ben aan het einde van een werkdag ook altijd blij dat ik weer klaar ben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, daar ben je weer lekker mee dan
Ik ben altijd chagrijnig 's ochtends op werk, omdat ik altijd denk dat ik mega veel heb.
Uiteindelijk valt het elke keer weer mee
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:40 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen koffieleuten
heb me ontzettend flink verslapen
Avond!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:40 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen koffieleuten
heb me ontzettend flink verslapen
97.6 fmquote:
alsof dat vies isquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Bwoah. Zit ik dan met m'n boterhammetje kalkoenfilet
Nee, absoluut niet zelfs. Maar een stokbroodje brie zou er toch wel in fietsenquote:
Weet ik veel, ik weet niet eens wat daaronder zitquote:
538 en overige Caz! meuk:quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:03 schreef OA het volgende:
Hier staat altijd 538 aan..
14.gifquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb om no particular reason die 'eigen-post-herkenning' uitgezet, en het bevalt me niks
Jou UI is blauw, die van mij ook..
nou moet ik steeds zoeken.
Zet 't snel weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |