Dat wist ik nogquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zei: Jammer Boemski.
Tot zover mijn samenvatting
euh, niks gebeurd, behalve dat we het kut vonden dat je gezakt was, en dat ik een birljante tutorial heb geschreven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó samenvatting van de vorige 3 pagina's?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
euh, niks gebeurd, behalve dat we het kut vonden dat je gezakt was, en dat ik een birljante tutorial heb geschreven.
weer zo'n baggerdag als gister?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef buzzer het volgende:
Ik zit nu aan mijn twaalfde bakkie zo langzamerhand, maar ik ben bang dat de koffie me niet gaat helpen vandaag![]()
#1: ze is 58...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
#1: Is ze lekker?![]()
#2: Geen dank
Houdt me van de straat he
quote:
Tijd voor vervanging dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
#1: ze is 58...![]()
![]()
type dat wel met de tijd meegaat, zowel qua kleding als computers, etc... maar ja, het had je moeder of oma kunnen zijn....![]()
#2:![]()
Goeie samenvattingquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Senseo apparaat kopjes hoeveel heid aanpassen
Grap met ouders uithalen met water verf
dat is het ongeveer... oh ja en luie moee mensen die nog hoi zeggen![]()
Dat ging nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:moet je meer eten 's avonds als je weet dat je er last van krijgt
![]()
Zij hoeft niet vervangen te worden hoor. Het is een prima mensquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tijd voor vervanging dus
58 is ouder dan m'n moeder, dat gaat me veeeeels te ver
Arme cross.quote:
Ik zou wel terug in bed willenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arme cross.Moet je dingen doen of zullen we je met z'n alle lekker in bed stoppen?
Dat parttime werken is nog niet zo'n ramp, maar dat ze daarbinnen dan ook nog parttime functioneren is weer een stuk minderquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Zij hoeft niet vervangen te worden hoor. Het is een prima mensze kan alleen soms nogal over de kleinste dingetje zeiken...
![]()
Verder zou vervanging op een andere plek in dit bedrijf wél welkom zijn...
Er werken hier namelijk 3 vrouwen.. 37, 39 en 58 jaar...Kunnen allemaal ouwehoeren als de beste en werken ook allemaal parttime...
's avonds een vent, 's morgens absentquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
he, 's avonds een vent, 's ochtends een vent he
Thanx. Viel spass auf die schule.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zou wel terug in bed willen
Helaas moet ik zo aanfietsen naar school![]()
Maar bedankt voor het aanbod, ik zal het onthouden voor als jij ziek bent/buikpijn hebt
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
klaar.
eigenlijk het vervolg op... dit gaat me gewoon weer ruim een week werk kosten.quote:
ik weet het niet, ik denk dat je best kunt proberen om 'm een klein beetje naar rechts te draaien...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Links of rechts is zeker wel een standaard hoeveelheid meer of minder??
Niet dat je een beetje minder/meer of veel minder/meer kan kiezen...![]()
Nou, daar ben je weer lekker mee danquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk het vervolg op... dit gaat me gewoon weer ruim een week werk kosten.
Het is ook voor het eerst dat mijn collega's me chagrijnig meemaken.. (dat ben ik eigenlijk nooit)
Ik ben aan het einde van een werkdag ook altijd blij dat ik weer klaar ben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, daar ben je weer lekker mee dan
Ik ben altijd chagrijnig 's ochtends op werk, omdat ik altijd denk dat ik mega veel heb.
Uiteindelijk valt het elke keer weer mee
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:40 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen koffieleuten
heb me ontzettend flink verslapen
Avond!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:40 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen koffieleuten
heb me ontzettend flink verslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |