Ik heb ook staan het eerste topic dat OPEN was!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
#1 was altijd nog eerder
Daarom snap ik je zin effe niet...
aaaah... wat stond er WEL in ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
er staat in eens een mailtje in m'n inbox, met als afzender 'voetbalvrouwen'
wtf moet ik daar nou mee, er staan niet eens chicks in![]()
ik had het ook niet voor mogelijk gehouden, maar het ziet er naar uit dat mijn hond het redelijk snapt. Alleen apporteren zie ik nog even somber inquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat kan je hond nu wat hij eerst niet kon en wat hij nu heeft afgeleerd?
WOW en dat kan een hond ? ontzettend knapik wist niet dat een hond zo gehoorzaam kon zijn
Jaloezie ten top
![]()
![]()
![]()
beetje ironisch je hond is zoooo goed afgetraind maar hij kent het apporteren nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had het ook niet voor mogelijk gehouden, maar het ziet er naar uit dat mijn hond het redelijk snapt. Alleen apporteren zie ik nog even somber inHij ziet de Dummy nog steeds als speeeeeelgoed !!!
Ik zag geen chicks, dus ik heb de mail weggepleurdquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaaah... wat stond er WEL in ?
Mijn hond apporteert prima, alleen geen plakjes worstquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had het ook niet voor mogelijk gehouden, maar het ziet er naar uit dat mijn hond het redelijk snapt. Alleen apporteren zie ik nog even somber inHij ziet de Dummy nog steeds als speeeeeelgoed !!!
apporteren zal hij de plakjes worst ook niet, maar ik kan 10 plakken worst op de grond gooien, en ze pakt ze absoluut niet eerder als dat ik zeg dat ze er eentje mag pakken (en dan laat ze de andere negen liggen) Maar het apporteren komt wel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn hond apporteert prima, alleen geen plakjes worst
kijk, je bent goed bezig 14.gif.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
apporteren zal hij de plakjes worst ook niet, maar ik kan 10 plakken worst op de grond gooien, en ze pakt ze absoluut niet eerder als dat ik zeg dat ze er eentje mag pakken (en dan laat ze de andere negen liggen) Maar het apporteren komt wel hoor
Ah, dan hoort ie ook alles scheef...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn hond luistert ook heel erg slechtMaar zijn ene oor hangt ook verkeerd
![]()
truste buzzquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo heel voorzichtig mijn mandje opzoeken...
tot morgen rond koffietijd![]()
Trusten buzquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo heel voorzichtig mijn mandje opzoeken...
tot morgen rond koffietijd![]()
Irish coffee? Heb ooit wel eens geprobeerd, maar vond het toen geen succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
ah, geen koffie voor mij meer
Niet als ik nog wil slapen iig
of misschien zo'n ierse kop leut
aah op die manier de vader van een vriendin van me rookt 1 sigaar per jaar in de lente met een boekje achter in de tuin waar de vrouw het niet opmerktquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
he, mak aan he...
Ben ruim 4 maanden gestopt...
Maar een sigaartje op z'n tijd, sla ik niet af.
helemaal niet met een bakkie irish coffee erbij
...en de pokerkaarten op tafel, ideale combinatiequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
he, mak aan he...
Ben ruim 4 maanden gestopt...
Maar een sigaartje op z'n tijd, sla ik niet af.
helemaal niet met een bakkie irish coffee erbij
Goed topic ditquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:46 schreef Spamblik het volgende:
uuuhh oke..
behalve een boot geschropt dingen op marktplaats gepleurd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef erkel het volgende:
[..]
...en de pokerkaarten op tafel, ideale combinatie![]()
Nog wat vermeldingswaardig vandaag gebeurd?
Dat is het zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef erkel het volgende:
[..]
...en de pokerkaarten op tafel, ideale combinatie![]()
Nog wat vermeldingswaardig vandaag gebeurd?
Wie heeft er een boot? jij? zeilboot..?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
behalve een boot geschropt dingen op marktplaats gepleurd.
niet echt veel , bakken koffie gezet, normale geleuter? als ik iets vergeten ben svp aanvullen ^^
( geheel geen goeie samenvatting )![]()
Amstel nog?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Spamblik het volgende:
Andere kant van het kanaal.. maar niet in ter aarbij ons heet het nog net amstel.
heeft dit gespuis nog onrein al de EED afgelegt van onze koffie leut gebeuren ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:49 schreef Spamblik het volgende:
Andere kant van het kanaal.. maar niet in ter aarbij ons heet het nog net amstel.
grappig om hier eens iemand tegen te komen diie hier in de regio woontquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef Spamblik het volgende:
jep..
Doe mij ook maar een bakkie pleurquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heeft dit gespuis nog onrein al de EED afgelegt van onze koffie leut gebeuren ?
hij is hier tijdelijk denk ik, en op uitnodigingquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heeft dit gespuis nog onrein al de EED afgelegt van onze koffie leut gebeuren ?
nou ik was hier ook maar neten ik moest wel niet eerlijk !!! elk gespuisquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hij is hier tijdelijk denk ik, en op uitnodiging
Goh, hij draait ook een paar delen mee!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik was hier ook maar neten ik moest wel niet eerlijk !!! elk gespuismoet de eed afleggen voordat hij hier binnen treed tot ons geheime schuilplaats ( die iedereen kan zien )
Autodrop zo lekker het zou verboden moeten worden.
hier zitten echt geen verborgen berichten in deze tekst.
Inderdaad. Ik weiger de eed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goh, hij draait ook een paar delen mee!![]()
De mensen van het eerste uur hoeven dat niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weiger de eed.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |