Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Da's waar iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je er met niemand over praten...dan moeten ze fouten gaan toegeven...
en dan mag koste wat kost niet gebeuren...
![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben geen Afhakerik was lunchen
mag dat niet meer ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar doe dat niet meer op van die cruciale momenten wil je![]()
Het is dezelfde, ik heb deze weer geopend toen hij vanmiddag gesloten wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef cablegunmaster het volgende:
is dit niet een herhaling ? ik d8 dat ik dit al eerder las over afhakersof het is een voorziende ik :S
oooh hierom dus ^^ Verklaard een HOOPquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou deze op slot dan![]()
[KOFFIE SC #21] Koffie is de bron des levens!
ach ondertussen weer niks gedaan, heeey!! niet eerlijk als er niemand post dan haal ik mijn 175 gemid niet per dagquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef MPG het volgende:
Aah, kijk, deze is weer open
Net weer ff een bakkie gedaan, nu verder met leren (thuis, niet meer in ehv)
Ach dat wordt na verloop van tijd wel minder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ondertussen weer niks gedaan, heeey!! niet eerlijk als er niemand post dan haal ik mijn 175 gemid niet per dag![]()
of niet...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach dat wordt na verloop van tijd wel minder.
geweldigquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
of niet...
Na 4 maanden had ik 300 posts.. nu één maand verder heb ik er bijna 1500...![]()
1 miljoen... dat is tong nog niet eens gelukt na al die jaren....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geweldignou ik wil er 1 miljoen hebben aan het eind van het jaar haalbaar niet echt leuk om naar te streven ? ja
maar nee zoveel is ook teveel ik denk dat ik tevreden ben met iets van 2250 aan het eind van het jaar
ach altijd proberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
1 miljoen... dat is tong nog niet eens gelukt na al die jaren....![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
maar ach deze Vriend van me kan het mss welmaar dan met andere handelingen
![]()
![]()
hai Kuukskquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidommm
maar pap!!!! kan er niks aan doen het was mijn vriend die dat deed ik niet!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eens snel een grote bak koffie drinken...![]()
wtfquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
![]()
hehehehquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
![]()
Ja sorry van vrienden moet je het hebbenquote:
wat kan je hond nu wat hij eerst niet kon en wat hij nu heeft afgeleerd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:06 schreef buzzer het volgende:
tnx
het is wel erg leuk de gevorderden cursus. Vooral als je inzicht hebt waar de kleine rotoefeningetjes toe leiden uiteindelijk
en dit gaat het worden: Donja 25 meter vooruit, linksaf, liggen tussen de pionnen, 7 minuten blijven liggen, voor je voeten komen zitten op commando daarna, en dan naast eindigen
Jij wil ook zo gehoorzaam zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WOW en dat kan een hond ? ontzettend knapik wist niet dat een hond zo gehoorzaam kon zijn
Jaloezie ten top
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat doet ie morgen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
TrustenEn voordat ik het vergeet
boem-dikkie: veel succes morgen
![]()
![]()
![]()
Oh dat komt wel goedquote:
Je moet ook niet zo lang wegblijven!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jezus, deel 22 alweer, toen ik vertrok vanochtend was ik aan het posten in 19!
Hoi Allemaal!
Hoiquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jezus, deel 22 alweer, toen ik vertrok vanochtend was ik aan het posten in 19!
Hoi Allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |