Heey indah.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
hey sander
mijn dag is alweer begonnen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
En een opmerkelijk en leuk verhaal voor bij de koffie:
http://www.nu.nl/news/101(...)topt_na_70_jaar.html
Goedemorgen Kuukske.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Koffietijd.
ik vond het wel grappig. Zovaak kom ik hier geen Cabby tegen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..leuk verhaal...
goedemorgen trouwens...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-LEUTERS
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, iedereen slaapt nog in Nederland geloof ik
Môgge allemaal!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Kuukske het volgende:
Koffietijd.
Ik ben er slechts 3 avonden mee bezig geweest...quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet zo mijn belasting-papieren invullen......
Goedmorgen OA.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben er slechts 3 avonden mee bezig geweest...![]()
Eerste keer eigen huis, full time baan, aftrekposten, etc...![]()
Maar met behulp van de mensen hier is het aardig gelukt!![]()
Thanks!quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedmorgen OA.....![]()
![]()
....blij te horen dat je je beter voelt....
![]()
ohh maar ik doe het ook niet alleen...quote:Maar met behulp van de mensen hier is het aardig gelukt!
aah, lekker is dat.. ben blij dat ik er eenvoudig vanaf kom. Dit is trouwens ook voor het laatst dat ik een vol jaar belasting heb betaald voor 2007 wil ik sowieso niet alles meer in NL betalen, als het meezit zelfs niets, want ik krijg hier straks de benodigde aanslagen (15-25% i.p.v. 42-50+%)quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet zo mijn belasting-papieren invullen......
blij je daar dus wonen ...?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, lekker is dat.. ben blij dat ik er eenvoudig vanaf kom. Dit is trouwens ook voor het laatst dat ik een vol jaar belasting heb betaald voor 2007 wil ik sowieso niet alles meer in NL betalen, als het meezit zelfs niets, want ik krijg hier straks de benodigde aanslagen (15-25% i.p.v. 42-50+%)
dat is wel de bedoeling.. maar ik kom vast nog wel eens in Nederland. De planning is zomer 2008 voor een vakantie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blij je daar dus wonen ...?...je komt niet meer terug naar NL...?
Goedmorgen MPG....quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef MPG het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Het wordt tijd dat die kantine hier ***CENSUUR*** opengaat! Ik snak naar mn tweede bakkie!
Zometeen tentamen maken, en daarna de hele middag koffiën MET vlaai, en de hele avond bieren...
Ook vandaag zal ik dus niet veel hier zijn![]()
dankje...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedmorgen MPG....![]()
..succes met je tentamens....
...zenuwachtig...?
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
dankje...valt wel mee met de zenuwen.. Alleen even afwachten of ik goed genoeg geleerd heb, maar dat zal vast wel goedkomen
...
EN nu ben ik ECHT weg, koffie halen en vast naar de tentamenzaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-LEUTERS
![]()
![]()
![]()
![]()
zo zo... toch 8 minuten wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:31 schreef MPG het volgende:
Aah, de kantine gaat open
jongens, ik ben weer weg... FF een bakkie halen en dan op naar het tentamen
MPG, op welke school zit jij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
dankje...valt wel mee met de zenuwen.. Alleen even afwachten of ik goed genoeg geleerd heb, maar dat zal vast wel goedkomen
...
EN nu ben ik ECHT weg, koffie halen en vast naar de tentamenzaal![]()
![]()
Goeiemorgen OA,quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:38 schreef OA het volgende:
MPG en Papierdirecteurgeneraal: Goedemorgen!![]()
Mijn gezondheid maakt weer sprongen vooruit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Goeiemorgen OA,
Alles goed met de gezondheid?![]()
Lekker rustigquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn gezondheid maakt weer sprongen vooruit!![]()
Alleen nog spierpijn...en dat wordt er niet bepaald beter op als je heel de dag acher de pc zit
om te fokken werken...
![]()
Eindhovenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, op welke school zit jij?
Lijkt nl verdacht veel op de Hes/Hogeschool Rotterdam...![]()
Nou ja, ws zijn alle scholen hierin hetzelfde...![]()
Edit: laat maar, zie in je profiel dat je op de TU/e zit..![]()
Waar dat dan ook mag zijn...
Koffiën is op zich al anti RSI...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:50 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Lekker rustigaandoen, een paar anti-RS
I oefeningen tussendoor en veel koffie
natuurlijk.
Dan komt alles goed.
Goedemorgen Papier....quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen OA,
Alles goed met de gezondheid?![]()
Morgen Boem...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Gezakt voor mn examen autoreed te haastig ofzo , ik vond het goed gaan maar examinator niet blijkbaar
Jammer
Is er in Indonesië eigenlijk veel censuur wat betreft internet?quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Gezakt voor mn examen autoreed te haastig ofzo , ik vond het goed gaan maar examinator niet blijkbaar
Jammer
ik heb 5 jaar in Eindhoven gewoont....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Is er in Indonesië eigenlijk veel censuur wat betreft internet?![]()
Er is natuurlijk een islamitisch en een boeddistisch gedeelte.. Lijkt mij dat de Islamieten redelijk streng zijn , zeker gezien al die rellen om de playboy enzo...
Goeiemorgen Boemquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Jammer
Ja dát zeker, over maandje kank weerquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Morgen Boem...![]()
...wat jammer voorjr rijbewijs....ga je het nog een keer proberen...?
![]()
Oh ja...en tegen mij dus geen goedemrgen zeggen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen Boem![]()
Reed je te snel voor de examinator? Kon hij het niet volgen? Was het een bejaarde met een hoed?![]()
Naah het was gewoon een vrouw, wel aardig hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Goeiemorgen Boem![]()
Reed je te snel voor de examinator? Kon hij het niet volgen? Was het een bejaarde met een hoed?![]()
ach ...heb er 4 keer over gedaan om mijn theorie te halen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dát zeker, over maandje kank weer![]()
Ik had al goedemorgen gezegt een half uur en 1 pagina geleden en ik doe mijn best ik moet ook nog werken en het is nog zo vroeg en ik heb pas 1 kop koffie opquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oh ja...en tegen mij dus geen goedemrgen zeggen.....nou mooi is dat....
![]()
ik heb de 2e keer mijn theorie gehaald en ben nu gezakt voor praktijk, dus dat komt de volgende keer ook wel goed. Ik was ook echt héél erg zenuwachtig, en dat ben ik normaal nooit eigelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ...heb er 4 keer over gedaan om mijn theorie te halen.......maar praktijk in 1 keer....
...dus komt helemaal goed...
![]()
echt waar....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had al goedemorgen gezegt een half uur en 1 pagina geleden en ik doe mijn best ik moet ook nog werken en het is nog zo vroeg en ik heb pas 1 kop koffie op![]()
Goeiemorgen JJ Koffie-mamma!!!
![]()
een vriend van mij heeft em pas de 5e keer gehaald...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb de 2e keer mijn theorie gehaald en ben nu gezakt voor praktijk, dus dat komt de volgende keer ook wel goed. Ik was ook echt héél erg zenuwachtig, en dat ben ik normaal nooit eigelijk.
Ik heb m in het legerquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft em pas de 5e keer gehaald...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
dus...ik ben weg...vanmiddag weer terug.....veel plezier met werken en koffie leuten....
![]()
![]()
...doedoei!!!!...
![]()
![]()
en theorie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Examen aanvraag kost 175 eurovind het trouwens écht belachelijk dat het zo duur is.
niet slechtquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb m in het legergehaald. Dan krijg je zo'n intensieve 2-weekse totaal cursus (oke, ik deed er 4 weken over
)
Ja nou, dat was ff hard werken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
ah, je bent klaar met papierversnipperen?
En terech, je moet je ook niet druk maken op dezequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja nou, dat was ff hard werken!![]()
Maar meteen een versegehaald en een bord met mes, want dan kan ik rustig
ontbijten.
![]()
Nope. Tot 4 uurquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nope. Tot 4 uur
En als ik geen zin meer heb, tot 3 uur denk ik.
De ANWB heeft van die 10-daagsequote:
da's flink prijzig inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Examen aanvraag kost 175 eurovind het trouwens écht belachelijk dat het zo duur is.
Ehm, verlof opnemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf doe je, als je gewoon kan zeggeen: ik heb geen zin meer, ik ga naar huis
Weet je dat nou nog niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf doe je, als je gewoon kan zeggeen: ik heb geen zin meer, ik ga naar huis
Inda, krijg ik nog antwoord op mijn vraag??? Alstublieft...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's flink prijzig inderdaad
quote:Is er in Indonesië eigenlijk veel censuur wat betreft internet?
Er is natuurlijk een islamitisch en een boeddistisch gedeelte.. Lijkt mij dat de Islamieten redelijk streng zijn , zeker gezien al die rellen om de playboy enzo...
vast niet, maar ik heb mijn rijbewijs dan ook alquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De ANWB heeft van die 10-daagsecursussen. Dat is net zoiets,
maar ik weet niet of ze die ook in Indonesia hebben
![]()
Ik heb dat gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De ANWB heeft van die 10-daagsecursussen. Dat is net zoiets,
maar ik weet niet of ze die ook in Indonesia hebben
![]()
ohja, nou je 't zegt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, verlof opnemen?![]()
Maaruh, ik ben administratief secretarieel medewerkster bij een Hogeschool.
Ik gooi het op m'n gesteldheid nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Weet je dat nou nog niet...![]()
Iets op en school, secretarieel medewerker ofzo...![]()
Je weet toch dat je op een school zomaar eerder weg kan... spijbelen heet dat dan...![]()
![]()
Slap excuus...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi het op m'n gesteldheid nu
Net wakker, dan vergeet je nog wel eens dingen
Mooiquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Slap excuus...![]()
Maar het is je uiteraard vergeven!!![]()
Ja, dat was ik, geen dank, geen dank..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:19 schreef OA het volgende:
ik weet niet meer wie hier eerder deze week de afbeelding van een senseo heeft neergezet...![]()
Het ging iig over het kunnen instellen van de hoeveelheid per kopje...![]()
Nou heb ik net dat hele ding hier op m'n werk bekeken, maar nergens zie ik iets wat lijkt op een afstelmachanisme...![]()
Mijn dank is groot!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat was ik, geen dank, geen dank..
Ik weet al waar het zit, heb er net ook even naar gekeken.
Als je een tel hebt, haal ik 'm er effe bij, kan evt wel een fototje maken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |